پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۳:۵۰Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 5 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۲    
صاف بنشینید و به غذای خود توجه کنید. با احتیاط بجوید. اجازه دهید با لذت غذا ها را احساس کنید. به علاوه کمرتان هم از شما تشکر خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۹    
این بازیگر در پی حمله روسیه به خاک اوکراین در صفحه خود در اینستاگرام استوری هایی منتشر کرد و به این رویداد واکنش نشان داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۱    
طبق تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، تمامی خودروهای مازاد، پس از تعمیرات مورد نیاز، اعطای گارانتی توسط شبکه خدمات پس از فروش و ارایه تسهیلات اوایل سال آینده واگذار خواهند شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۰    
رستوران دیوراما در شهر اوزاکا ژاپن قرار بود فقط با حرکت قطار های مینیاتوری و سرو غذا همراه باشد. اما بعد از اینکه صاحب مغازه بچه گربه ای 7 روزه را نجات می دهد و آن را به رستوران می آورد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۳    
هفت کشور به عنوان خودکامه طبقه بندی شده اند. همه آنها در جنوب صحرای آفریقا هستند: ساحل عاج، گینه، ماداگاسکار، مالی، نیجریه، زامبیا و تانزانیا.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۷    
عارضه واکسن، نشان دهنده تحریک سیستم ایمنی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۴    
دیروز پنجشنبه نیز حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با سفیر ایران تلفنی گفتگو کرد و در جریان وضعیت ایرانیان مقیم و دانشجویان ایرلنی در اوکراین قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۹    
دنیلو کاتالدی گل تساوی را در اواخر بازی به ثمر رساند تا این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان برسد و پورتو با توجه به برد بازی رفت راهی دور بعد شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۴    
تصاویر رویترز نشان می دهد که واحد های نظامی ارتش روسیه از نقاط مختلف- غرب روسیه، شبه جزیره کریمه و مرز بلاروس- وارد خاک اوکراین شده اند. مردم نیز در حال تلاش برای خروج از شهر ها و فرار هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۱:۱۶    
سربازان روسی که در مرز اوکراین برای حمله به این کشور در حالت آماده باش قرار داشتند، با پیام های عاشقانه در اپلیکیشن تیندر زنان اوکراینی را بمباران کرده اند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۱:۰۱    
استفاده از کافئین در حال حاضر گسترده و عوارض جانبی کمتری نسبت به سایر درمان ها برای زوال شناختی نشان داده است و برای تاثیر مفید مقدار نسبتا کمی نیاز است. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۰:۵۷    
آمریکا ممکن است از تلاش های پارتیزانی مربوط به جنبش های مقاومت در اوکراین حمایت کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۰:۴۵    
مسکو پیامی به تل آویو ارسال کرد و تأکید کرد که حاکمیت رژیم اسرائیل بر بلندی های جولان سوریه را به رسمیت نمی شناسد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۳    
خبرگزاری تاس به نقل از دفتر مطبوعاتی سازمان پلیس مسکو نوشت: این افراد در یک اجتماع غیرقانونی در اعتراض به عملیات نظامی روسیه در اوکراین در مرکز مسکو شرکت کرده بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۷    
شورای اروپا نیز در همین راستا اعلان داشت که اعمال تحریم ها علیه روسیه بخاطر حمله این کشور به اوکراین را بررسی می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۸    
تحریم ها بیش از نیمی از واردات فناوری پیشرفته روسیه را قطع می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۴    
وزیر راه و شهرسازی از اقدام فوری برای انتقال هموطنان مقیم اوکراین به کشور خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۰    
آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد بار دیگر از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خواست تا عملیات نظامی در اوکراین را متوقف کند و همه نیروها را به روسیه بازگرداند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
ذخایر ارزی روسیه اکنون بالغ بر 630 میلیارد دلار است که چهارمین ذخایر بزرگ جهان است. بدهی خارجی روسیه نیز بالغ بر 478 میلیارد دلار است که تنها 14 درصد از حجم تولید ناخالص داخلی این کشور است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۶    
رئیس جمهوری اوکراین تصریح کرد: جنگ شدید می تواند منجر به مختل شدن زباله های هسته ای شود و این امر کل اروپا را تهدید می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۱    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز در این گفتگوی تلفنی، وضعیت کنونی را پاسخ مشروع به چندین دهه نقض معاهدات امنیتی و تلاش های غرب برای آسیب رساندن به امنیت کشورش دانست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۲    
بازه سنی سنی 15 تا 25 سال یک دوره بسیار آسیب پذیر و است که عمده اختلالات روان در این دوره سنی قرار دارند، در عین حال که این بازه سنی بهترین زمان انجام مداخلات، آموزش و ... است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۹    
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه 107 متهم، خرده فروش مواد مخدر، مجلوب تحت تعقیب قضائی و معتاد دستگیر شده است، گفت: در این رابطه تعدادی خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۹    
رئیس جمهوری اوکراین تصریح کرد: جنگ شدید می تواند منجر به مختل شدن زباله های هسته ای شود و این امر کل اروپا را تهدید می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۶    
ما زیر باران موشک و خمپاره هستیم، ممکن است دیگر شما را نبینم؛ مادر و پدر دوستتان دارم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۶    
پوتین: آنچه اکنون در اوکراین رخ می دهد، یک اقدام اضطراری است و اگر این اقدام را انجام نمی دادیم با تهدید مواجه می شدیم و نمی دانم کشور ما پس از آن چگونه ادامه می داد .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۸    
پلیس روسیه روز پنجشنبه ده ها نفر از تظاهرکنندگان که به آغاز جنگ با اوکراین معترض بودند بازداشت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۴    
متیو چانس خبرنگار شبکه خبری سی ان ان گزارش داد: ما در فاصله حدود 28 مایلی (45 کیلومتری) کی یف بوده و شاهد حضور نیروهای روسی دراین منطقه هستیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۷    
برای دیدن جدول کامل قیمت ها و تغییرات لحظه ای اینجا را کلیک کنید. به کانال عصر ایران در تلگرام بپیوندید نظرات کاربران
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۱    
وزارت کشور اوکراین اعلام کرده است که نبرد در نزدیکی انبار زباله های هسته ای چرنوبیل در جریان است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۳    
این عکس را خبرگزاری آناتولی منتشر کرده است: او دقایقی پیش زنده بود!
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۳    
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: اگر رهبری اوکراین برای مذاکره آماده باشد، ما مانعی برای برگزاری مذاکره میان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و ولودیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی اش نمی بینیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۸    
رئیس جمهوری اوکراین: جنگ شدید می تواند منجر به مختل شدن زباله های هسته ای شود و این امر کل اروپا را تهدید می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۱    
لوکاشنکو: هنوز خیلی دیر نشده و می توان با آغاز مذاکرات از یک جنگ تمام عیار در اوکراین جلوگیری کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۵    
در حال حاضر پنج هزار و 200 نیروی آمریکایی در لهستان هستند و 300 نفر دیگر نیز درحال انتقال از آلمان به لهستان هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۲    
وزیر بهداشت در خصوص عودت واکسن آسترازنکا به لهستان گفت: برگشت واکسن در کار نبود بلکه تعویض واکسن بود. هر محموله واکسن که به کشور وارد می شود باید بررسی و منبع آن، تایید شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
بازار ازر ایران به جنگ اوکراین واکنش خاصی نشان نداد و روز نسبتا آرامی را پشت سر گذاشت. به گزارش عصر ایران،در نخستین روز حمله روسیه به اوکراین، قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد تهران ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۶    
اولاف شولتس صدراعظم آلمان در بیانیه ای امروز (پنجشنبه) را روز سیاه برای سراسر اروپا خواند و از اقدام نظامی روسیه علیه اوکراین به عنوان نقض آشکار حقوق بین الملل یاد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۹    
پنتاگون: حمله روسیه به اوکراین در چندین مرحله انجام خواهد گرفت. ما طول مدت زمانی که این حمله ادامه خواهد داشت، نمی دانیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۳    
محمدحسین مهرنوش چندی پیش برای سفری کوتاه به کشور ترکیه عازم شد که پس از گذران چند روز با نشانه های سرماخوردگی به مراکز درمان مراجعه کرد و بستری شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۰    
عصر ایران - پس از آن که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از ارتشیان اوکراین خواست سلاح خود را زمین بگذارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۳    
مدیرکل آموزش وپرورش فارس: بر اساس آخرین تصمیم گیری ستاد استانی مدیریت کرونا، تمام مدارس استان بدون در نظر گرفتن رنگ بندی کرونایی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۲    
برای ابراز خوش حالی علنی البته دو مانع جدی هم دارند. اول این که سیاست رسمی این است که از هیچ جدایی طلبی در هیچ جا حمایت نشود تا قبح این داستان نریزد ثانیا خاطرات تلخ ایرانیان اجازه نمی دهد بیش از ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۰    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور: تاکنون یک میلیون و چهارصد و 73 هزار و 376 نفر در 5 گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی ثبت نام کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۷    
وزارت خارجۀ ایران در ماجرای جنگ اوکراین اهمال کاری کرد و دقیقا به دلیل همین اهمال، الان شهروندان ایرانی در اوکراین گرفتار شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۰    
عمده جرائم شایع در برداشت های غیر مجاز، کپی برداری ازکارت عابر بانک است که معمولا کلاهبرداران برداشت غیر مجاز را از طریق دستگاه اسکیمر انجام می دهند و چنانچه کاربر رمز را دراختیار آنها قرار ندهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۸    
دبیرکل ناتو به خبرنگاران گفت: من خواستار نشست مجازی رهبران ناتو برای فردا شدم تا درباره راهی که باید پیش بگیریم مذاکره کنیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۳    
شویگو دستور داد تا کار برای ایجاد گذرگاه های امن برای خروج سربازان اوکراینی که سلاح های خود را زمین گذاشته اند، از مناطقی که عملیات انجام شد، آغاز شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۶    
اطلاعاتی درمورد قربانیان این حادثه گزارش نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۵    
آموس هارئیل، کارشناس مسایل نظامی روزنامه عبری زبان هارتص به مناسبت یازدهمین سالگرد آغاز توطئه جهانی نابودی سوریه به بررسی وضعیت این کشور عربی پرداخت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۹    
پس از آغاز عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین ترس از پرواز در حریم هوایی این کشور تشدید شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۵    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین نیز صبح امروز و با اغاز درگیری ها اعلام کرد که تمامی ایرانیان مقیم و دانشجویان از هر امکانی برای خروج از اوکراین اقدام کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۹    
در ادامه این حادثه، فرد متخلف اقدام به ضرب و شتم شدید فرد روحانی می نماید که ایشان از چندین ناحیه دچار مصدومیت شده و سپس همسر فرد روحانی را نیز مورد ضرب و جرح قرار می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۴    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه: نیروهای جمهوری خلق دونتسک تا فاصله هفت کیلومتری به محور شهر ولنواخا نفوذ کردند و با اشاره به تسلیم شدن 14 سرباز اوکراینی که متعهد شدند آنها را پس از تعهدات کتبی درباره ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۰    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر ضرورت تبیین فرزندآوری ، گفت: اگر ضرورت بحث فرزندآوری امروز، در جامعه تبیین نشود، فردا دچار بحران می شویم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۷    
رسانه ها با انتشار تصاویری از مقابل ساختمان وزارت دفاع اوکراین، می گویند به نظر می رسد اسنادی سوزانده شده است/ تسنیم
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۵    
سرانجام امروز پنج شنبه پنجم اسفندماه سال 1400 دادگاه حکمیت ورزش به فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران ایمیلی ارسال کرد که در آن ایمیل آمده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
عربستان سعودی از بزرگترین بازارهای بورس اوراق بهادار در بین کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس (تاسی)، با افت 1.95 درصدی به 11282.99 واحد رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۲    
اعضای این شبکه خوراک دامی که با ارز 4 هزار و 200 تومان برای مصرف دام وارد استان می شد، به جای توزیع بین دامداری ها با سندسازی به نام دامداران، صوری ترخیص می کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۸    
نماینده مردم خرم آباد در مجلس: یک بار تعدادی از نمایندگان تلاش کردند که بررسی این طرح به صحن علنی ارجاع شود اما نتوانستند، زیرا طبق آیین نامه تصمیم گیری در این خصوص باید در صحن علنی مجلس انجام شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۷    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دوشنبه 21 فوریه/2 اسفندماه با انتقاد از بی توجهی غرب به نگرانی های امنیتی مسکو اعلام کرد که کشورش استقلال جمهوری های خلق دونتسک و لوگانتسک را به رسمیت می شناسد و در ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۹    
پیشتر وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اخبار برخی رسانه های خارجی مبنی بر سرنگونی یک هواپیمای روسی در اوکراین را تکذیب کرده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۵    
حمله روسیه به اوکراین از صبح امروز آغاز شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۷    
نخست وزیر ایتالیا عنوان کرد: دولت ایتالیا به شدت حمله روسیه به اوکراین را محکوم می کند. ایتالیا در این موقعیت حساس در کنار ملت و دولت اوکراین است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه صبح پنج شنبه، همزمان با اعلام آغاز عملیات در دونباس گفت: روسیه قصد اشغال اراضی اوکراین را ندارد .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۹    
دستکم چهار مطالعه نشان داده است که سیستم ایمنی با استفاده از سلول های تی (T) تولید شده توسط تزریق واکسن های کرونا یا آلودگی به این عفونت می تواند ویروس را پس از چند ماه به خاطر آورد و به آن حمله کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۶    
اوکراین: 2 نیروی روس را به اسارت گرفته ایم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۱    
فرمانده ناوگان پنجم دریایی آمریکا درباره "اهمیت و ارزش" حضور نظامی رژیم صهیونیستی در آب های خلیج فارس ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۵    
وزارت دفاع اوکراین از سرنگونی دو فروند بالگرد روسیه در نزدیکی کی یف خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۱    
مکرون: وقایع امروز نقطه عطفی در تاریخ اروپاست و پیامدهای عمیق و ماندگاری بر زندگی ما و همچنین بر جغرافیای سیاسی اروپا خواهند داشت. اما با هم خواهیم فهمید که چگونه به آن پاسخ دهیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۷    
سقوط این هواپیما نظامی اوکراین در حالی است که امروز ارتش روسیه به اوکراین حمله کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۵    
این جوان به سرعت مورد عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت ولی به دلیل شدت آسیب وارده، دست راست خود را از ناحیه ساعد از دست داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۰    
مقامات کشورهای اروپایی هم مرز با اوکراین می گویند که هنوز با شمار زیادی از پناهجویان اوکراینی مواجه نشده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۷    
رئیس جمهور اوکراین: زخمی های حمله روسیه بسیارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۱    
شرکت خرده فروشی گروه کولز هشدار داد که تورم در سه ماهه گذشته افزایش یافته است و تا نیمه اول سال ادامه خواهد داشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۲    
روبل روسیه به پایین ترین سطح خود یعنی 80.6 در برابر دلار رسید، اما بعد از اینکه بانک ملی روسیه اعلام کرد برای تقویت ارز مداخله خواهد کرد، به حدود 83.4 رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۸    
شهر کی یف پایتخت اوکراین و بزرگترین شهر آن در شمال مرکزی اوکراین در حاشیه رود ادینبرو واقع شده و سه میلیون نفر جمعیت دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۱    
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه که بتازگی جمهوری های خودخوانده و خلق دونتسک و لوگانسک در شرق اوکراین را به رسمیت شناخته بود، بامداد امروز فرمان عملیات نظامی ویژه در دونباس را صادر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۳    
اطرافیان پوتین امنیتی ها هستند و همین الان هم این بحث مطرح است که سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، کاندیدای جانشینی پوتین است و او را برای آن موقع دارند آماده می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۱    
"بعد از استماع توضیحات آقای تقی پور و معاونت قوانین و ایرادات مطرح شده، هیئت رئیسه نظر معاونت قوانین را وارد دانست. لذا تصمیم گیری نهایی در مورد این طرح به بعد از تصویب لایحه بودجه موکول شد".
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۶    
سازمان فوتبال اوکراین در پی ورود نیروهای نظامی روسی به این کشور، مسابقات این لیگ را به مدت 30 روز به حالت تعلیق درآورد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۱    
روسیه از صبح امروز حمله نظامی همه جانبه ای را علیه اوکراین آغاز کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۸    
در حال حاضر 337 شهرستان در وضعیت قرمز، 64 شهرستان در وضعیت نارنجی، 47 شهرستان در وضعیت زرد و هیچ شهرستان در وضعیت آبی قرار ندارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۳    
رییس جمهور روسیه بامداد امروز (پنجشنبه) در یک سخنرانی در تلویزیون ملی روسیه، از اقدام نظامی ارتش روسیه در دونباس خبر داد و از نیروهای اوکراینی خواست سلاح های خود را زمین بگذارند و به خانه های خود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۴    
شبکه های خبری اولین تصاویر از مناطق جنگ زده اوکراین را منتشر کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۶    
صدای انفجار از دور و اطراف شهر شنیده شده و صدای آژیر خطر در شهر طنین انداخته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۶    
عصر ایران - این تصویر مشترک همه جنگ هاست؛ چه فرقی می کند که پدر و مادر کودک اوکراینی در حمله روس ها کشته شوند یا کودک افغان در حمله آمریکایی ها یتیم شود یا دختر بچه سوری و پسر بچه لبنانی در بمباران ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۵    
هم اکنون به دلیل حمله روسیه به اوکراین در سراسر این کشور حکومت نظامی وضع شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۸    
به سبب شرایط اوکراین در 10 روز گذشته هیچ کشوری نتوانسته شهروندانش را از طریق هوایی از این کشور خارج کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۳    
در صورتی که یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه های هنری در آخر هفته را دارید،
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۳    
عصرایران - محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات با انتشار استوری در اینستاگرام به حمله نظامی روسیه به اوکراین و طرح محدودسازی اینترنت در مجلس (طرح صیانت) اشاره کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۱    
ارتش روسیه به واحد نظامی نیروهای مسلح اوکراین حمله کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۰    
رییس فدراسیون کشتی با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه می تواند با در اختیار قرار دادن امکانات خود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۶    
محمدی همچنین درباره آخرین وضعیت پروازهای تهران-کی یف گفت: طی دو سال گذشته پروازی به اوکراین نداشته ایم اما با توجه به اینکه مسافران ایرانی در اوکراین درخواست بازگشت به کشور را دارند اعلام آمادگی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۳    
فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان داشت : رعایت اصول ایمنی در همه کارها می تواند از وقوع حوادث ناگوار و داغدار شدن بسیاری از خانواده ها پیشگیری کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۵    
کمترین هدف پوتین می تواند این باشد که پایان جنگ همراه با "خودمختاری کامل دو جمهوری دونتسک و لوهانسک" باشد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۶    
وی گفت: نماز خوب که تاکید رهبر معظم انقلاب است، باید ترویج شود و استفاده از فضای مجازی برای ترویج آن، یک روش خوب و مناسب است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۸    
از همه جای دنیا برای جام جهانی می آیند و خیلی ها علاقه مندند از ایران بازدید کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۱    
پرچم روسیه در اودسا برافراشته شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۰    
وی افزود: این نه تنها بزرگترین نقض قوانین بین المللی جهانی است، بلکه نقض همزیستی انسان هاست که به بهای جان بسیاری از انسان ها خواهد انجامید و پیامدهایی که پیش روی ما است.
  • ۱