پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۴:۲۱Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 12 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۹    
بیست و دومین شماره مجلۀ ادبی چامه ویژه اسفند ماه 1400 و فروردین ماه 1401 در 204 صفحه منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۶    
اغلب یا شاید بتوان گفت تمام کسانی که ازدواج کرده و سپس از همسر خود جدا شده اند، به هر دلیلی دوست ندارند نام همسر سابقشان همچنان در شناسنامه شان وجود داشته باشد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۹    
ما در مراحل پایانی مذاکرات وین بر سر برجام قرار داریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۸    
مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا همچنین اعلام کرد روسیه تا امروز 480 موشک به سمت اوکراین شلیک کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۴    
پوتین: ارتش روسیه دارد با تهدیدات از جمله تهدید تسلیحات هسته ای می جنگد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
هیچ کس نمی تواند بگوید که توافق انجام شده است، تا زمانی که همه مسائل مهم باقی مانده حل و فصل شود. تلاش مضاعفی لازم است. اکنون همه بر گام های کلیدی نهایی متمرکز شده اند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۰    
البته طبق افسانه ای قدیمی اعضای قبیله معتقد هستند که هزاران سال قبل موجوداتی از ستاره شباهنگ برای اولین بار در منظومه شمسی ما ساکن شدند و به زمین فرود آمدند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۹    
،حسین امیر عبداللهیان با اشاره به سفر وزیر خارجه ایرلند به تهران در ماه گذشته و همچنین دیدار طرفین در حاشیه کنفرانس امنیت مونیخ ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۵    
تیم ملی فوتبال کشورمان 20 آبان امسال در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف تیم ملی لبنان رفت و موفق شد در دقایق پایانی نتیجه را دو بر یک به سود خود تغییر دهد و میزبان را شکست دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۴    
230 موشک از این 480 موشک از داخل اوکراین به سمت اهداف شلیک شده است زیرا ارتش روسیه دارای سیستم های سیار پرتاب موشک است و آنها را در داخل خاک اوکراین حرکت می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۲    
توافق بر سر برگزاری سومین دور از مذاکرات در حالی انجام می شود که وزارت خارجه بلاروس اعلام کرد دور دوم مذاکرات میان روسیه و اوکراین در این کشور برگزار شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۰    
مومل احمد شکیر مسوول امنیت سایبری در مرکز الکترونیک عراق افزود، حمله به پایگاه اطلاع رسانی شبکه سی بی اس در سه سطح انجام گرفت و سه بخش این شبکه را مختل کرد که علاوه بر درج عباراتی در توصیف تاریخ و ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۷    
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه هم پیشتر در توئیتی نوشت: همه اکنون روی آخرین مراحل حیاتی متمرکز شده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۶    
تخمین مزد 1401 فعلا غیرممکن است. نمایندگان کارگری برای مزد معمولا سقفی تعیین نمی کنند اما ما تا لحظه ی آخر تلاش می کنیم که بیشترین رقم ممکن را تعیین کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۷    
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین می گوید روسیه در صورت فتح اوکراین به سراغ کشور های حوزه دریای بالتیک و اروپای شرقی خواهد رفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۴    
سفارت اوکراین بدون شرح جزئیات بیشتر از این حمله، در اطلاعیه ای راه های جدیدی برای تماس الکترونیکی با این سفارت اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۶    
متعاقبا ایران اطلاع داد قصد دارد به جای کرج در مکان جدیدی در اصفهان به تولید لوله های روتور سانتریفیوژ بپردازد و آژانس نیز در 22 ژانویه تمهیدات نظارتی خود در این مکان را نصب نمود البته تا زمانیکه ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۷    
پیشتر رئیس هیات مذاکره کننده روسیه و فرانسه با انتشار پیام هایی در توئیتر تلویحا از اتمام مذاکرات وین گفته بودند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۳    
یکی از رویکردهای سند تحول بنیادین خانواده محور شدن تعلیم و تربیت است. برای رسیدن به این مهم و تحقق تربیت تمام ساحتی باید زیرساخت و فضای مناسب را پیش بینی کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۵    
ساعتی پیش، عضو ارشد مذاکره کننده کشورمان با انریکه مورا هماهنگ کننده برجام دیدار و گفت وگو کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۹    
عضو سابق هیأت مذاکره کننده: به نظر می رسد با اطلاعاتی که می رسد به نتایج مورد نظر در مذاکرات بر اساس منافع ملی برسیم و اگر بهانه جویی ها و نگرانی های ساختگی از سوی غربی ها در کار نباشد نتایج مورد نظر ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۷    
همزمان با ادامه آتش جنگ، سیل واکنش های جهانی به این رویداد همچنان ادامه دارد و فشارهای دیپلماتیک و تهدیدها و تحریم های بین المللی علیه روسیه درحال افزایش است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۸    
روسیه اعلام کرده است عملیات این کشور در اوکراین به منزله شروع جنگ نیست بلکه اقدامی برای جلوگیری از یک جنگ در سطح جهانی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۱    
خبرگزاری رویترز امروز به نقل از گزارش فصلی آژانس از فعالیت های هسته ای ایران نوشت که میزان ذخایر اورانیوم 60 درصد غنی سازی شده ایران تقریباً دو برابر شده و ظرف سه ماه گذشته از 15.5 کیلوگرم به 33 ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۶    
آتنا پاپوآ رییس سرویس فدرال نظارت بر حفظ حقوق مصرف کنندگان روسیه امروز پنجشنبه طی نامه ای رسما اعلام کرد ممنوعیت صادرات فلفل دلمه ای ایران به روسیه از 5 مارس 2022 مطابق با 14 اسفند برطرف شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۲    
در این اطلاعیه به بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان توصیه شده از تردد غیر ضروری خودداری کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۹    
خبرگزاری رویترز نوشت که کشتی باری استونیایی "هِلت" که با پرجم جزایر مارشال تردد می کرد، امروز در سواحل بندر اودسای اوکراین غرق شد و از میان 6 خدمه آن دو نفر نجات یافته و چهار تن مفقود شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۹    
بدون شک اگر در سومین سال ورود کرونا به کشور سفرهای نوروزی از سر گرفته شود، شاهد موج سنگینی از سفرها خواهیم بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۶    
روسیه از 24 فوریه حمله ای را به اوکراین آغاز کرده است. امروز در هشتمین روز حمله روسیه به اوکراین، حمله های هوایی روسیه علیه شهرهای کلیدی اوکراین و پایتخت آن تشدید شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۴    
یوسف نوری: تبدیل وضعیت نیروهای سرایداری به دلیل کمبود نیرو در آموزش و پرورش نیازمند نیروهای جایگزین است که امیدواریم مجلس شورای اسلامی با این طرح موافقت کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۱    
ولادیمیر پوتین روز پنجشنبه در پیامی به واهاگن خاچاطوریان، ضمن تبریک انتخاب وی به این مقام، نوشت: اطمینان دارم اقدامات شما در این مقام به توسعه روابط اتحادی میان روسیه و ارمنستان کمک می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۱    
این ابلاغیه شامل خدمات آموزشی، تربیتی و پرورشی همه مدارس در تمامی دوره های تحصیلی اعم از ابتدایی و متوسطه (دوره اول و دوم، نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۶    
اعزام این تیم به اوکراین پس از آن انجام شد که " کریم خان" دادستان ارشد دیوان بین المللی کیفری به خبرگزاری رویترز گفت که وی در حال جمع آوری مدارک به عنوان بخشی از یک تحقیقات رسمی در مورد جنگ اوکراین ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۴    
یک ماراتن طولانی و طاقت فرسا، اکنون تقریباً تمام شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۵    
محمد بن سلمان در ادامه خاطرنشان کرد که عربستان در چهار ماه گذشته گفت وگوهایی با ایران انجام داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۳    
این در حالی است که صبح 14 اسفندماه اجراهای بخش دانش آموزی در تالار چیت سازیان برگزار خواهد شد. گروه های مصباح الهدی ، ندای ثامن ، شهید فرجی ، نسیم صبا ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۷    
آمازون در این باره توضیح داد که قصد دارد از این به بعد روی بازارهای خواروبارفروشی و سوپرمارکت های زنجیره ای خود تمرکز کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۷    
آبراموویچ می گوید به دنبال "بازپس گیری وام های باشگاه" نیست و درآمد ناشی از این فروش هم به قربانیان جنگ اوکراین اهدا خواهد شد. آقای آبراموویچ حدود یک و نیم میلیارد پوند به این باشگاه وام داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۱    
کمیسر عالی سازمان ملل برای حقوق بشر افزود: افزایش سطح هشدار سلاح های هسته ای نشان دهنده میزان خطراتی است که کل بشریت را تهدید می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۵    
نگهداری این آثار بر عهده سازمان زیباسازی نیست. ما وظیفه نصب این آثار در سطح شهر را بر عهده داریم. چون داخل پارک بوده مسئولیت حفظ و نگهداری آن برعهده سازمان زیباسازی شهر تهران نبوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۱    
الکساندر لوکاشنکو خطاب به شورای امنیت خود، به این نقشه از اوکراین اشاره کرده و نشان می دهد که حرکت های برنامه ریزی شده نیروها، اهداف زیرساختی و خود کشور اوکراین که به چهار قسمت تقسیم شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۲    
آن قدر بی صدا رفتی، که از وداع جا ماندیم. با اشک های چشمهای مان، آبی پشت سرت می ریزیم و به خدای مهربان می سپاریمت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۸    
وی افزود: روسیه دچار پارانوئید شده و تاوان جنگ علیه اوکراین را خواهد پرداخت. اوکراین در نخستین گروه برای دفاع از آزادی و مردم آن پذیرای 16 هزار داوطلب خواهد بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۳    
این بیلبورد کمتر از دو ساعت بعد از خیابان زدوده شد؛ اعلانی که برخی عکس ها و ویدیو های آن در شبکه های اجتماعی عراقی و غیر عراقی جنجال به پا کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۳    
این مجموعه از چهارشنبه 18 اسفند در پلتفرم های لنزایرانسل، آپرا، آیو و آیگپ تی وی، اکران آنلاین خود را آغاز می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۷    
سفیر کشورمان یادآور شد تعدادی از شرکت های تجاری که در مکاتبات روس پاتربنادزور رسما تخلف آنها اعلام شد کماکان امکان صادرات فلفل به روسیه را نخواهند داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۷    
تصمیمی که باعث تعطیلی 17 فروشگاه و سه سایت تولید مبلمان خانگی شد و زندگی حدود 15 هزار کارمند را نیز تحت تاثیر قرار داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۶    
در این بیانیه آمده که "روس ها ذخایر مواد غذایی ما را از بین می برند و ما را مانند لنینگراد قدیم در محاصره قرار داده اند".
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۳    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه باید توسعه پاک در وزارت نفت انجام شود، گفت: توسعه ای که همراه آن آلودگی باشد ممنوع است زیرا صیانت از محیط زیست وظیفه اصلی ما در وزارت نفت است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۸    
وی افزود: ما همچنین قصد داریم اقداماتی را انجام دهیم تا دارایی های به اصطلاح الیگارش های روسی را توقیف کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۸    
کمپانی Film Movement Classics قرارداد ترمیم و اکران دو فیلم رقص در غبار و شهر زیبا را با کمپانی نوری پیکچرز به ریاست کتایون شهابی و به نمایندگی از اصغر فرهادی منعقد کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۱    
رجب طیب اردوغان؛ رئیس جمهور ترکیه در یک کنفرانس مطبوعاتی در آنکارا در پاسخ به سوالی درباره درخواست اوکراین برای عضویت در اتحادیه اروپا گفت که ترکیه که چندین دهه نامزد اتحادیه اروپا بوده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۵    
شرکت انرگوماش در مجموع 122 موتور موشک فضایی ار. دی-180 به آمریکا تحویل داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۲    
رئیس عدلیه در ابتدا از طریق دریا به مشاهده وضعیت بنادر و گمرکات استان هرمزگان پرداخت و در جریان فرآیند عبور و مرور و پهلوگیری کشتی های باری در این بنادر و گمرکات و همچنین سازوکار های نظارتی و کنترلی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۶    
همچنین امروز افزایش دما و فردا کاهش محسوس دما و در ارتفاعات یخبندان شبانه در سطح زمین پیش بینی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۷    
گروسی باید تکلیفش را مشخص کند؛ می خواهد ناظر بی طرف باشد یا عروسک خیمه شب بازی آمریکایی ها و صهیونیست ها؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۶    
مراسم تشییع پیکر زهره فکور صبور، بازیگر تلویزیون، صبح پنجشنبه 12 اسفند، با حضور خانواده آن مرحومه و جمعی از هنرمندان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۴    
نابلاک موقعیت خوبی برای جانشینی پیر لسکور دارد که در ژوئن 2020 برای سومین دوره انتخاب شد و قصد دارد پس از این دوره آتی جشنواره کن، از سمت خود کناره گیری کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۳    
در اثر این سانحه رانندگی، دو سرنشین در صحنه فوت کردند و دو نفر از دیگر سرنشینان شامل یک مادرو کودک مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی توسط عوامل آتش نشانی، به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۳    
بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی، در تجهیز بیمارستان شهید رهنمون یزد مشارکت کرد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۷    
در شبه قاره هند علاوه بر پاکستان و هند، سریلانکا و بنگلادش هم رای ممتنع دادند. در میان سایر همسایگان روسیه، مقدونیه و در جنوب شرقی آسیا ویتنام با اقدام روسیه علیه اوکراین مخالفت نکردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۱    
او نقش مهمی در پیشبرد این دپارتمان و به طور خاص گسترش مطالعات ایرانی در آن داشت. در سال 1987 پس از بازنشستگی در دانشگاه تورنتو به عنوان استاد ممتاز همکار در ترینتی کالج به کار خود ادامه داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۲    
بانک جهانی روز سه شنبه اعلام کرده بود که در حال آماده سازی کمک های اضطراری سه میلیارد دلاری برای اوکراین است که حداقل 350 میلیون آن می تواند در این هفته آزاد شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۰    
"کریس مک لافلین" (Chris McLaughlin) رئیس امور نظارتی و تعامل وان وب در گفتگو با اسپیس نیوز گفت وان وب به کارکنان خود دستور داد تا این ناحیه را روز چهارشنبه ترک کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۷    
جشنواره ونیز با همه کسانی که در روسیه شجاعانه علیه جنگ اعتراض می کنند احساس نزدیکی می کند شامل هنرمندان و نویسندگانی در رشته های مختلف که بسیاری از آنها در گذشته مهمان ونیز بوده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۳    
در هفته های گذشته پس از انتشار مصوبه کمیسیون تلفیق درباره حذف معافیت مالیاتی هنرمندان در رشته های مختلف ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۴    
لحظاتی از آتش سوزی در انبار نفت منطقه چرنیهیو در اوکراین را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۷    
به گفته سخنگوی آژانس، گروسی همچنین یک کنفرانس خبری درباره بازگشتش به وین برگزار خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۵    
او در یک پیام توییتری با اعلام این شماره تلفن نوشت که در تلاشیم تا ایمنی این دانشجویان را تامین و زمینه خروج آنها از کشور را فراهم کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۵    
رقابت های گروه A و B در شهر ریاض خواهد بود و بازی های گروه E نیز در دمام برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۱    
هفته دوم جنگ اوکراین، تظاهرات مخالفان جنگ در روسیه و آغاز مسابقات پارالمپیک زمستانی 2022 پکن
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۱    
گوزن فوتبالیست گلزنی می کند و شادی بعد گل دیدنی دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۷    
این منبع خبری گفت که این عرضه شامل موشک های ضد بالستیک Arrow خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۵    
به نظر می رسد بعد از واکنش های مردم و هوا شدن طرح صیانت البته فعلا، از جامعه عصبانی و با این الفاظ در حال خالی کردن خشم خود هستید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۳    
پیکر مرحومه زهره فکورصبور در قطعه هنرمندان و در همسایگی محمدرضا(هومن) قدرت نما - فیلمساز، عکاس و نوازنده - به خاک سپرده شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۰    
مدیر یکی از پالایشگاه های مدیترانه ای گفت: "ما امیدواریم دیر یا زود شاهد بازگشت بشکه های ایرانی باشیم. ما به آنها نیاز داریم و آماده پرواز به تهران هستیم."
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۸    
شرکت دی اچ ال به تهیه واکسن های کرونا و سایر مواد برای مقابله با همه گیری در روسیه کمک کرده است. حمله روسیه به اوکراین در هفته گذشته محکومیت جهانی، محدودیت های تجاری و تحریم های مالی را به همراه داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور از 161 درصد عبور کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۵    
درک غلط ما از ریشه ها و سنت های ایرانی و دینی که بخشی از آن به شیوه مدرن کردن کشور در تاریخ متاخر بازمی گردد باعث شد عادت کنیم به خود تحقیری و در نتیجه معمولی بودن به معنای حقیر بودن شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۷    
این قایق در پارکینگ قایق ها در مجارستان پهلو گرفته بود. توقیف این قایق بخشی از تلاش مشترک اتحادیه اروپا برای اعمال فشار بر حامیان ثروتمند پویتن پس از حمله به اوکراین به شمار می رود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۳    
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا تیم ملی به دو مدافع استقلال نیاز داشت یا نه، تصریح کرد: آنها نیاز دارند اما تصور کردند اگر دفاع کنند تیم های رقیب بگویند چرا از استقلال دفاع کردید ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۲    
روسیه و اوکراین کمتر از پنج درصد از درآمدهای پوما در سال 2021 را به خود اختصاص دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۴    
خودروها و قطعات خودرو بیش از نیمی از صادرات ژاپن به روسیه در سال 2020 را تشکیل داده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۹    
در بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی پرتغال پورتو و اسپورتینگ به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود پورتو به پایان رسید. طارمی گل اول تیمش را زد و روی گل دوم هم پاس زیبایی به اوانیلسون داد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۴    
وی در خصوص موضع آمریکا نسبت به اعمال منطقه پرواز ممنوع در اوکراین تصریح کرد که این اقدام تعامل با جنگنده های روسی را گریز ناپذیر می ِنماید و همین واشنگتن را به جنگ با مسکو می کشاند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۵    
وی افزود: چه این اتفاق بیافتد یا خیر، اسرائیل به هر کاری که مانع تبدیل شدن ایران به یک تهدید موجود و دستیابی آن به قابلیت هسته ای شود، ادامه خواهد داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۵    
یکی از کارکنان باغ وحش در حالی به تمساح نزدیک شده بود که به ناگاه تمساح به او حمله ور شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۱    
خودرو های جیپ به صورت قطعه قطعه شده و در جعبه های بزرگ به مناطق درگیر با حنگ فرستاده می شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۰    
مهدی طارمی که فصلی رویایی را سپری می کند در این دیدار هم ستاره میدان بود و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۸    
دکتر وندایی اظهار کرد: ویروس اُمیکرون در کودکان بیشتر از همه ، راه های هوایی فوقانی را درگیر می کند؛ چون این راه ها، نسبت به بزرگسالان باریک تر است و همین موضوع احتمال انسداد را بالاتر می برد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۳    
افزون بر کاربردهایی که در صنعت و حمل و نقل دارد، این فناوری جدید می تواند برای بهبود زندگی روزمره نیز استفاده شود.