جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۲:۰۷Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 18 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۵    
شمخانی علاوه بر دیدار و گفت وگو با ویکتور محمود اف دبیر شورای امنیت ملی ازبکستان با شوکت میرضیایف رئیس جمهور این کشور نیز دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۵    
سینماهای فعال بخش خصوصی در تهران و شهرستان ها شامل 234 سالن سینمایی فعال که در اکران آثار سینمایی شش ماهه اخیر فعال بودند مشمول این حمایت قرار می گیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۳    
بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 26 جرایم پزشکی از نگهداری غیراستاندارد 800 کیلوگرم گوشت و مرغ و پلمب انبار یکی از رستوران های معروف منطقه فرحزاد تهران خبر داد/میزان
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۲    
می دانید این انگلیس خبیث چه کرد، امروز تکه های کشورهای اسلامی که پاره پاره شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۱    
وزارت خارجه بلاروس اعلام کرد چند فرد ناشناس که ماسک بر صورت داشته اند، اشیائی را به محوطه سفارت این کشور در ایتالیا پرتاب کرده اند و یکی از این اشیاء منفجر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۸    
واشنگتن پست نوشت که این هواپیما در فرودگاه نیواورلئان فرود اضطرای کرد و پس از آن ترامپ با یک هواپیمای دیگر به مارالاگو بازگشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۰    
جن ساکی سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران افزود تیم ما همچنان به تعامل با روسیه در خصوص مذاکرات هسته ای ایران ادامه می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۶    
یون دادستان کل سابق کره جنوبی در وعده های انتخاباتی خود قول داده بود که با فساد مبارزه، عدالت را تقویت و خط مشی سختگیرانه تری در قبال کره شمالی و شروع مجدد در روابط با چین را دنبال کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۳    
سازمان ملل نیز روز چهارشنبه اعلام کرد که از تاریخ 24 فوریه، که روسیه حمله خود به اوکراین را آغاز کرد، 516 غیرنظامی در اوکراین کشته و حدود 908 غیر نظامی نیز در این جنگ مجروح شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۳    
وزیرخارجه انگلیس اظهار کرد که لندن علاقه مند به ممنوعیت کامل دسترسی روسیه به شبکه مالی سوئیفت و همچنین پایان استفاده کشورهای گروه 7 از نفت و گاز روسیه است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۲:۵۳    
مذاکرات هنوز نهایی نشده ، حتی متن توافق نهایی هنوز نهایی نیست. امکان دارد متن این توافق فردا نهایی شود. هنوز هیچ یک از طرف های مذاکره کننده، موافقت خود را با متن توافق اعلام نکرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۶    
گروه بهمن برای دومین بار بعد از خصوصی سازی از لوگوی جدید، مدرن و با محتوای خود رونمایی کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۵    
در ساعت 04:03 الی 04:05 صبح نهم مارس 2022 اشخاص ناشناسی که ماسک بر چهره داشتند با در دست داشتن اشیای نامشخص به ساختمان سرویس دیپلماتیک بلاروس نزدیک شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۲    
آخرین گزارش سازمان ملل، نشان می دهد که در مقایسه با آمار قبلی، تعداد تلفات غیرنظامیان در اوکراین 46 نفر افزایش یافته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۴    
سازمان جهانی بهداشت در بیانیه خود با اشاره به یک پژوهش علمی در سال 2020 تاکید می کند که وضع محدودیت بر اعمال حق سقط جنین، شمار زنان و دخترانی را که آگاهانه به بارداری خود پایان می دهند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۴    
سردار علی جعفرآبادی: در حوزه دقت تصویربرداری و دقت تفکیک عکس، ماهواره نور 2 بهتر از نور 1 است؛ همچنین در حوزه سنسورهای سیگنالی ما از سنسورهای پیشرفته تری در این ماهواره استفاده کرده ایم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۹    
سی ان ان به نقل از شورای شهر ماریوپل گزارش داد که "ویرانی در این شهر عظیم است و موسسات درمانی که کودکان در آن معالجه می شدند به طور کامل نابود شده است".
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۸    
دکتر "بارتلی پی گریفیت"(Bartley P. Griffith) که این پیوند را انجام داده است می گوید که کارمندان بیمارستان از در گذشتن آقای بنت بسیار ناراحت شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۳    
ماموران پس از بررسی های تکمیلی و اطلاعاتی، محل انباشت (دپو) کالای قاچاق و ممنوعه را در یکی از بنادر تجاری استان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام شدند که در بازرسی از یک دستگاه ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۶    
جمعیت یارانه بگیران حدود 78 میلیون نفر است و پرداخت یارانه در هر ماه حدود 3400 میلیارد تومان و سالانه تا 42 هزار میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۹    
رئیس پلیس فتا: کشفیات ما در حوزه جرایم سایبری به نسبت سال قبل 16 درصد و دستگیری های ما نیز 30 درصد افزایش داشته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۷    
پوتین بامداد پنجشنبه 24 فوریه (5 اسفند ماه) نیز در یک سخنرانی در تلویزیون ملی روسیه، از اقدام نظامی در دونباس خبر داد و از نیروهای اوکراینی خواست سلاح های خود را زمین بگذارند و به خانه های خود بروند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۷    
وزارت دفاع روسیه گفته بود، 90 درصد فرودگاه های نظامی اوکراین که شامل تعداد زیادی جنگنده بود منهدم شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۹    
بنا بر گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان قزوین، بازرسان این نهاد نظارتی به محض اطلاع از جرائم مذکور و طی رصد و نظارت های دقیق ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۸    
مراسم وداع با دو شهید مدافع حرم، مرتضی سعیدنژاد و احسان کربلایی پور که در جریان حمله روز دوشنبه جنگنده های رژیم صهیونیستی به حومه شهر دمشق به شهادت رسیده بودند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۹    
منابع خبری اسرائیل بدون اشاره به جزئیات این سفر گزارش دادند که آویو کوخاوی برای دیدار با مسؤولان بحرین وارد این کشور شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۹    
در راستای بازرسی های به عمل آمده از واحدهای تولیدی واقع در شهرک صنعتی خرم آباد یک واحد متخلف شناسایی و پرونده قاچاق وی به ارزش بیش از 428 میلیون تومان به تعزیرات حکوتی معرفی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۸    
اوکراین تمامی موادهسته ای و اورانیوم با غنای بالا را در مارس 2012 ذیر نظر آژانس بین المللی انرژی اتمی از موسسه فیزیک و فناوری خارکوف و موسسه تحقیقات هسته ای آکادمی ملی علوم در اوکراین به روسیه منتقل ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۶    
بزرگترین خیانتی که پول نفت با ما کرد این بود که فرهنگ کارآفرینی را از ما گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۳    
رییس سازمان امور عشایر ایران اظهار داشت: تاجایی که قانون اجازه داده و می دهد از زنان عشایری حمایت می کنیم اما 90 درصد کار و فعالیت زنان عشایر برعهدۀ خودشان است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۹    
از نظر مقامات مربوطه فیلم جدید ایرام پروین بیلال، کارگردان پاکستانی-آمریکایی، به دلیل آنکه فرهنگ پاکستانی را به درستی بازتاب نداده ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۷    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دوشنبه 21 فوریه (2 اسفندماه) با انتقاد از بی توجهی غرب به نگرانی های امنیتی مسکو ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۰    
وزیر خارجه اوکراین: من از جامعه بین الملل می خواهم تا فورا از روسیه خواستار آتش بس شوند و اجازه بدهند کارکنان برق این نیروگاه را وصل کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۵    
این دستور ابراهیم رئیسی ناقض مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری است که بر اساس آن اجرای طرح های گردشگری در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان محیط زیست ممنوع است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۴    
کلانتری با فجری ها به لیگ برتر صعود کرده بود اما در نهایت نتایج ضعیف و رتبه این تیم در پایین جدول باعث شد تا مدیران فجر با او قطع همکاری کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۱    
آلمان از جمله کشورهای اروپایی است که به صراحت مخالفت خود را با تحریم نفت و گاز روسیه اعلام کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۵    
در این اجلاسیه که بیانیه پایانی آن توسط منشی هیئت رئیسه آیت الله سیداحمد خاتمی قرائت شد، رییس جمهوری به ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور پرداخت و اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز مورد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۹    
امروز به دستور رئیس سازمان سینمایی و پس از طی مراحل پروانه نمایش فیلم لامینور تمدید وصادر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۵    
پیشتر دولت آمریکا 12 دیپلمات روس که از اعضای هیئت مسکو در سازمان ملل بودند، به دلیل آنچه فعالیت های ناسازگار با جایگاه آنها خوانده، اخراج کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۰    
بخش های مرتبط با صدور مجوز حرفه ای باشگاه های فدراسیون فوتبال ایران و تاجیکستان تعلیق شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۷    
در بیانیه ای که در این زمینه منتشر شده آمده است که این قانون پیامدهای سخت تری برای خیانت و تخریب گرایی در نظر می گیرد که می تواند حبس ابد و مصادره اموال را شامل شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۷    
مهمترین آثار این حراجی از 14 تا 16 مارس (23 تا 25 اسفند) در گالری های جولینز آکشنز در بورلی هیلز برای عموم به نمایش گذاشته می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۴    
به همراه داشتن تست pcr منفی (برای افرادی که تزریق واکسن کامل نداشته اند)
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۵    
اظهارات نماینده روسیه در پی این مطرح می شود که روز گذشته شورای حکام در جلسه ای به موضوعات در دستور کارش مربوط به برنامه هسته ای ایران پرداخت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۹    
از صبح تا بعد از ظهر جمعه (20 اسفندماه) وزش باد بسیار شدید و افزایش ارتفاع موج به سه تا 3.5 متر در خلیج فارس، مناطق ساحلی و دور از ساحل در استانهای خوزستان و بوشهر پیش بینی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۴    
نمایشگاه پنج گنج که همسو با سایر رویدادهای نکوداشت حکیم نظامی برگزار می شود، سعی دارد با تکیه بر هنر معاصر ایران، خوانشی از پنج کتاب ارزشمند حکیم نامدار ایرانی ارائه کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۶    
مهدی هاشمی ویدئویی در اینستاگرام منتشر کرده است که برخی آن را نوعی کنش اعتراضی نسبت به حمله روسیه به اوکراین قلمداد کردند. حال بعد از یک روز در ویدئویی جئیئ نسبت به آن توضیحاتی ارائه داده است. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۶    
در حال حاضر استرالیا با 691.9 امتیاز در رتبه نخست قاره آسیا - اقیانوسیه قرار دارد و تیم ملی ایران نیز با 448.8 امتیاز تیم دوم قاره کهن است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۲    
ویدیویی از تصادف پراید و چارجر امریکایی در عراق را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۳    
قیمت هر شانه تخم مرغ در مغازه های سطح شهر بین 53 تا 55هزار تومان و نرخ هر عدد تخم مرغ بین 1800 تا 2000 تومان است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۳    
در چند روز گذشته، نگرانی های دیرینه ای که ما سال ها به طور مکرر در مورد توسعه مواد بیولوژیکی نظامی توسط آمریکا در خاک اوکراین تحت نظارت سرویس های ویژه آمریکایی مربوطه ابراز کرده ایم، تأیید شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۷    
فرزان سجودی، استاد زبان شناسی و نشانه شناسی در مراسم بزرگداشت خود گفته منتظر حکم اخراجش از دانشگاه است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۱    
بر اساس این گزارش، ورامین با 17 درجه و آبعلی با منفی چهار درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان تهران طی 24 ساعت گذشته بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۹    
محمدمهدی رحیمی مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس جمهور در توییتر نوشت: رئیس جمهور مکاتبه ای با رهبر معظم انقلاب درخصوص صداوسیما نداشته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۶    
به گفته وی تدارک ویژه پلیس برای چهارشنبه سوری از ساعت دو بعد از ظهر آغاز شده و تمامی ماموران پلیس در آماده باش کامل خواهند بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۳    
ویدیویی از تخصص های کافی جناب خان برای بازی کردن در سینما را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
جامعه ای که عدالت مداری را رعایت نکند نمی تواند خود را پیرو اسلام و طرفدار صاحب الزمان بداند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۱    
از ابتدا شاید یک پنجره جامعه ناسالم بود اما چون نگران آن پنجره ناسالم نبودیم و نظارتی هم بر ترمیم آن وجود نداشت، فساد گسترده شد...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۷    
قرار بود هفت فیلم موقعیت مهدی ، روز صفر ، مرد بازنده ، شادروان ، قدغن ، گل به خودی و سگ بند به عنوان فیلم های اکران نوروزی نمایش داده شوند ولی از میان آن ها فقط سه فیلم موقعیت مهدی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۹    
این تکنیک تان قدیمی شده است، به دنیال یک روش جدید باشید، هرکجا که به نفعتان نباشد بحث را شخصی می کنید و در حد خودتان پایین می آورید که اصل ماجرا را منحرف کنید ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۲    
در ادامه همین بند همچنین بر اصول حسن همجواری و احترام به قطعنامه های سازمان ملل و قطعنامه های مشروع بین المللی و در امان نگاه داشتن منطقه از تمام فعالیت های بی ثبات کننده تأکید شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۷    
پاسخ به استعلام امنیتی باید حداکثر ظرف مدت سه ماه انجام شود و نیروی انتظامی مکلف است نسبت به صدور پروانه اقامت برای پدر غیرایرانی در صورت نداشتن مشکل امنیتی اقدام کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۷    
این محموله ها در مراکز غیرمجاز تهیه شده و با سوءاستفاده از برندهای معروف کشور قاچاق می شود و ممکن است بخشی از آن نیز در بازارهای داخل نیز عرضه شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۰    
اتحادیه اروپا و آمریکا به دنبال تامین سلاح برای اوکراین به منظور کمک به تقویت دفاع این کشور در مقابل حمله روسیه هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۵    
تیم جنایی در کنار جسد چند ورق قرص پیدا کرد. پزشکان علت اولیه مرگ را مسمومیت دارویی اعلام کردند. با وجود این جسد برای انجام آزمایش های تخصصی تر با دستور قاضی محمدرضا صاحب جمعی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۰    
مراسم اعطای جوایز نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز 27 مارس 2022 (بامداد دوشنبه 8 فروردین 1401) برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۸    
بانک مرکزی اعلام کرد که برخلاف مطلب منتشر شده در یکی از جراید مکتوب اقتصادی، تاکنون هیچگونه تصمیمی مبنی بر ادغام موسسه اعتباری نور توسط ارکان بانک مرکزی اتخاذ نشده است. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۹    
برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۴    
"کری لام"، رهبر هنگ کنگ گفت: موجی از موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در مراکز نگهداری از سالمندان در حال گسترش است و مرگ و میر در میان سالمندان واکسینه نشده به سرعت در حال افزایش است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۷    
مذاکرات احیای برجام به مرحله نهایی رسیده است و دو طرف باید درباره چند موضوع باقی مانده تصمیم سیاسی بگیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۲    
آنان دریافتند آنتی بادی های افرادی که مبتلا به عفونت های پیشرفت کننده بودند در مقایسه با گروه دیگر 2000 درصد افزایش داشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۰    
افزایش نرخ انس باعث شد که قیمت طلا و سکه نسبت به چند روز گذشته با افزایش قابل توجهی همراه باشد به طوری که قمیت سکه در سه روز گذشته بیش از 550 هزار تومان بالا رفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۲    
مردم را به دولت بدبین کردند با اینکارها، حداقل یک فرماندار بگذارید که درددل ما را بشنود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۲    
مسکو این پیام را از طریق سفرای خود به وزارتخانه های کشورهای میزبان اعلام کرده و هشدار داده که مسئولیت هرگونه تلاش در زمینه تامین نیرو و تسلیحات برای اوکراین بر عهده این کشورها خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۰    
ساخت مجسمه بودای خوابیده به طول 30 متر و ارتفاع 9 متر در حال انجام است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۵    
وی خاطرنشان کرد: ماموریت های امداد هوایی نسبت به سال گذشته 58 درصد رشد داشته است. حوادث ترافیکی نیز شش درصد رشد داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۳    
تظاهرات روز جهانی زن، مسابقات عکاسی طبیعت، تخریب خانه فلسطینی ها از سوی اسراییل و جشنواره سالانه ماهیگیری با نیزه در بنگلادش
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۷    
طریقه ی صحیح و آسان پارک دوبل را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۳    
یکی از گروگان ها با نام کاردناس مدیر اجرایی نفت بود که به همراه همکارانش از سال 2017 در ونزوئلا زندانی است و فرناندز به دلیل آنچه که بایدن در بیانیه کاخ سفید آورده، با اتهامات ساختگی بازداشت شده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۹    
چرنوبیل، نیروگاهی است که در سال 1986 دچار انفجار شد، انفجاری که به کشته شدن صدها نفر و انتشار تشعشعات رادیواکتیو انجامید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۶    
ترکیه پیش از تحریم ها به طور میانگین روزانه 200 هزار بشکه نفت خام از ایران وارد می کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۸    
زمان کمی برای احیای برجام داریم. ولی چنین توافقی موفقیت بزرگی در عرصه دیپلماسی بین المللی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۳    
بسته شدن مک دونالد نشان می دهد که چگونه "اعمال سریع و گسترده تحریم های غرب" علیه روسیه "تاثیر اقتصادی پایداری" خواهد داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۸    
این شهر از لحاظ افزایش جمعیت، گسترش افقی و عمودی و تنوع فعالیت ها و خدمات همواره روند رو به رشدی را طی کرده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۶    
رئیس یوناما تاکید کرد: مشارکت کامل زنان و دختران افغان در تمام عرصه های زندگی اجتماعی برای آینده افغانستان حیاتی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۲    
افراد مطلع از مذاکرات اوایل هفته اخیر که آمریکا به دنبال دور ساختن ونزوئلا از روسیه بود، خبر دادند که این رایزنی ها پیشرفت اندکی داشته ولی طرفین توافق کردند که گفت و گوهای بیشتری انجام دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۷    
انیمیشن سیمپسون ها، وقایع اوکراین و مرگ پوتین را پیش بینی کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۶    
از 200 نفری که باید در سازمان پزشکی قانونی از این طریق جذب می شدند 140 نفر جذب سازمان شدند، اما به دلیل سختی کار سازمان و مشکلات رفاهی و حقوق پایین تعدادی از این افراد همان روزهای اول انصراف داده و ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۸    
متأسفانه اظهارات برخی از چهره های مشهور درباره موضوعاتی که دانش و اطلاعی درباره آن ها ندارند، بعضا به سوژه و خوراک رسانه های خارجی برای تبلیغ علیه ایران تبدیل می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۰    
پمپئو یکی از دهها مقام آمریکایی است که در ترور سردار شهید قاسم سلیمانی به دستور ترامپ، نقش مستقیم داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۸    
نعمت الله این روزها در شرایط اسفناکی بسر می برد ، چندین مرحله باید عمل جراحی کند و متاسفانه پول لازم برای انجام این عمل ها را نداریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۴    
سخنگوی وزارت خارجه اقدام جنایت کارانه برگرفته از خوی تجاوزگری، اشغال و ترور رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۹    
در طرح امداد نوروزی، عملکرد کلیه واحدهای امدادی از طریق سامانه های هوشمند و بازدیدهای میدانی مستمر و سایر ابزارهای کنترلی تحت نظارت قرار می گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۷    
این بیانیه در حالی صادر شد که وزارت خارجه فرانسه به طور جداگانه از خطراتی که تاخیر بیشتر می تواند بر سر راه دستیابی به توافق با تهران ایجاد کند ابراز نگرانی کرد.
  • ۱