پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۵:۰۰Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 6 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۰    
مادر و دو فرزندش در معرض غرق شدن بودند که زنده یاد حسین حیدری نژاد ابتدا بچه ها را نجات داد و با وجود خستگی وقتی شاهد غرق شدن مادر بود بار دیگر به دریا زد و بانوی در حال غرق را نجات داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۲۸    
آبراموویچ از باشگاه چلسی استعفا کرد و اداره امور باشگاه را به متولیان بنیاد خیریه این باشگاه واگذار کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۰    
خانم بروان جکسون 51 ساله در صورت تایید سنا قرار است جانشین استفان بریِر، قاضی لیبرال شود که ژوئن آینده در سن 83 سالگی پس از سه دهه عضویت در دیوان عالی به دلیل بازنشستگی از سمت خود کنار خواهد رفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۶    
تصاویری از "جوخه چچنی" اخیرا هنگام برپایی نماز و سرودخوانی حماسی در مکانی نامعلوم جنگلی که گمان می رود در اوکراین باشد، منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۰    
در بازارچه شاپور مار آبی در کنار ماهی قرمز در نبود نظارت سازمان محیط زیست به راحتی خرید و فروش می شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۷    
درگیری در اولین ملاقات قبل از مبارزه بین سجاد غریبی، هالک ایرانی و مارتین فورد، ترسناکترین مرد جهان، در آمریکا را ببینید ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۱    
وی گفت:برای این منظور، برای دانشجویانی که تمایل به بازگشت به کشور را دارند سامانه ای در وزارت خارجه طراحی شده تا بتوانند از طریق ثبت نام، از مسیرهای امن مشخص شده به کشور بازگردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۲:۳۳    
هیات مدیره انجمن که سال هاست برای تامین امنیت شغلی، هویت شغلی و رفاه اقتصادی اعضای خود و خانواده ی سینما در تلاش بوده، اکنون سخت نگران "تامین امنیت جانی" همکاران خود شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۷    
بنا به گزارش ها پلیس روسیه معترضان را در مسکو، سنت پترزبورگ و چند شهر دیگر بازداشت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۵    
براساس فهرست تحریم ها که توسط وزارت امور خارجه انگلیس منتشر شده است دلیل اعمال این تحریم ها علیه پوتین این است که وی مسئول سیاستگذاری دولت مسکو و نیروهای مسلح این کشور است و در فوریه 22 دستور داده تا ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۵    
جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید مستقیماً با ایمیل ها و شماره تلفن های اعلام شده از طرف وزارت کشور و خارجه اسلواکی تماس حاصل کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۳:۳۰    
جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید مستقیماً با ایمیل ها و شماره تلفن های اعلام شده از طرف وزارت کشور و خارجه اسلواکی تماس حاصل کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۴    
حرکت آزادانه گروه های تروریستی از جمله داعش در خاک سوریه که نیروهای خارجی به صورت غیرقانونی در آن حضور دارند و همچنین انتقال آنها به کشورهای دیگر، صلح و امنیت منطقه و بین المللی را به خطر می اندازد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۲    
دو طرف درباره تقویت تحریم ها علیه روسیه، کمک دفاعی قاطع و یک ائتلاف ضد جنگ صحبت داشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۷    
دوستان عزیزم، مهربانان، ما در اوکراین حالمون خوبه. بسیار بسیار ممنونم از اینکه اینقدر به من محبت دارید. به امید دیدار روی ماهتون.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۹    
اعتقاد دارم آغاز جنگ در اوکراین توسط پوتین این آمادگی و پذیرش مضاعف را در طرف های اروپایی و آمریکا ایجاد کرده است که مذاکره بر سر پرونده فعالیت های هسته ای ایران هرچه زودتر به نتیجه برسد تا از یک طرف ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۰    
مادر چاوز می خواست روبوسی کند و آقای احمدی نژاد خودش را گرفته بود و مسئله این بود. بعد هم صحبتی شد که مرحوم آیت الله یزدی گلایه کردند. برای ایشان من هم توضیح دادم و گفتم قضیه این بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۴    
صنعت کریپتو هند و مقامات دولتی به بحث در مورد تغییرات احتمالی در مقررات مربوط به ارزهای دیجیتالی اعلام شده در اوایل ماه جاری ادامه دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۹    
سباستین فتل، راننده آلمانی هم رقابت های جایزه بزرگ در کشور روسیه را تحریم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۷    
او با انتشار این تصویر از عبارت نه به جنگ استفاده کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۸    
اگر ناتو از قدرت لازم برخوردار بود، آمریکا می توانست در افغانستان و یمن خودی نشان دهد اما عملا شاهد تضعیف متحدان پیمان ناتو در غرب آسیا هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۳    
وزارت دفاع روسیه از محاصره پایتخت اوکراین از جانب غربی خبر داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۴    
در این مطالعه، داده های مربوط به ژنوم انسان های امروزی و باستانی از هشت پایگاه داده مختلف باهم ادغام شده اند و شامل 3609 توالی ژنوم فردی از 215 جمعیت می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۸    
باستان شناسان همچنین نمونه ای از تله های بزرگ باستانی را که برای گیر انداختن غزال و گوزن مورد استفاده قرار می گرفت کشف کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۰    
این هنرمند عرصه دوبله، همسر جلال مقامی، دیگر پیشکسوت عرصه دوبلاژ بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی، اضافه کرد: اگرچه دیپلماسی قدرتمند مبتنی بر 2 پشتوانه قدرت مادی و قدرت نظامی است، ولی باید توجه داشت که بستر ایجاد قدرت مادی و نظامی، قدرت علم و فناوری است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۳    
در سال 2012 مجله فوربس ثروت او را یک میلیارد دلار برآورد کرد و عنوان هفتمین مرد ثروتمند اوکراین و 1153مین ثروتمند جهان را به او داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۴    
جنگ و کشتار و حمله به کشورها در عصر حاضر هیچ جایگاه و پشتیبانی ندارد و هر دولت و کشوری که دست به چنین اقدامی بزند مورد سرزنش و ملامت قرار می گیرد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۴    
این پیگیری ها نشان می دهد که تمامی توان سفارت و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای تسهیل خروج ایرانیان به کار گرفته شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۴    
اتباع خارجی نیاز به روادید لهستان نداشته و صرفاً با داشتن گذرنامه معتبر و اقامت قانونی در اوکراین می توانند به مدت 15 روز در لهستان حضور داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۹    
نیدهام عوامل کلیدی در عکاسی از حیات وحش را صبر و این که بتوان خود را در موقعیتی مناسب قرار داد تا به صورت ایمن اقدام به عکاسی کرد، می داند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۷    
اتحادیه اروپا چند روز پیش به دنبال به رسمیت شناخته شدن جمهوری های خودخوانده دونتسک و لوهانسک از سوی مسکو تصمیم به تحریم وزیر دفاع روسیه گرفته بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۷    
جنگ روسیه و اوکراین را می توان رویارویی ملی گرایی روسی و ملی گرایی اوکراینی دانست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۹    
غرب با روش های مختلف به دنبال ضربه به امنیت ملی کشورهاست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۰    
بر اساس قوانین بین المللی، ترکیه باید عبور روسیه از تنگه های بسفر و داردانل به دریای سیاه را تضمین کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۲    
لاوروف پس از این نشست عنوان داشت: امروز، ما درخصوص وظایف و اقدامات عملی و کاربردی خود در معاهدات دوستی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۷    
سخنگوی کمیسیون حقوق بشر می گوید که احتمالا تعداد قربانیان بیش از این است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۹    
بشار اسد همچنین به پوتین گفت: روسیه امروز از عدالت و انسانیت دفاع می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۹    
در بیانیه ریاست جمهوری سوریه از قول آقای اسد آمده است: آنچه امروز اتفاق می افتد تصحیح تاریخ و بازگرداندن تعادل نظم بین الملل پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۷    
مدیرکل اورآسیای وزارت امور خارجه خواستار آن شد که با توجه به بسته بودن حریم هوایی اوکراین، امکان خروج اتباع ایرانی از مرز زمینی کشورهای همسایه از جمله لهستان فراهم شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۵    
وی ادامه داد: هر یهودی در هر کجای جهان به خوبی می داند که ما اینجا منتظر آنها هستیم و درهای اسرائیل همیشه باز است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۴    
در بیانیه منسوب به یوری گالوشکین، فرمانده نیروهای اوکراین آمده است: "امروز اوکراین به همه چیز نیاز دارد و تمام مراحل برای پیوستن ساده شده است."
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۱    
براساس این گزارش در این عملیات از 200 هلیکوپتر و یک هواپیمای حامل نیروهای نظامی استفاده شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۹    
ارتش روسیه در حال نزدیک شدن به کی یف است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۴    
هماهنگی های اولیه با مقامات رومانیایی جهت مراجعت شهروندان ایرانی از طریق خاک رومانی به ایران به عمل آمده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۰    
در فصل جاری استقلال بالاتر از پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۶    
شهروند "کیف" حیوانات خانگی را با خود به پناهگاه برده از آنها در برابر حملات احتمالی روسیه مراقبت می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۳    
شبکه تلویزیونی روسیه 24 هم در گزارشی به نقل از ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه، گفت که پاریس متعهد شده است که برای محافظت از رئیس جمهوری اوکراین اقدام کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۹    
جنگ در این هفته در این منطقه نگرانی هایی را در مورد احتمال بروز تأثیرات مخرب زیست محیطی ایجاد کرد، زیرا ممکن است بر اثر درگیری ها خاک آلوده و سایر زباله های اتمی دوباره به هم بخورد و آلودگی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۳    
طبق این گزارش، دو طرف در جریان این تماس تلفنی درباره روابط دوستانه و شراکت راهبردی میان امارات و روسیه رایزنی کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۱    
رئیس جمهوری اوکراین امروز (جمعه) به همتای روس خود پیشنهاد داد تا پشت میز گفتگو بنشینند. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولودیمیر زلنسکی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
پیشتر در روز پنجشنبه بریتانیا پرواز هواپیماهای شرکت روسی ائروفلوت (Aeroflot ) را در حریم هوایی خود ممنوع اعلام کرده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
در بیانیه کرملین آمده است که پوتین و بشار اسد همچنین سیاست بی ثبات کننده آمریکا و و ناتو که به خطرناک شدن وضعیت خاورمیانه منجر شده است را مورد بررسی قرار دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۴    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران با هدف جلوگیری از افزایش قیمت مواد غذایی و تحمیل هزینه بیشتر به سبد خانوار های کم درآمد و دهک های پایین این تصمیم را گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۴    
بازی پایانی لیگ قهرمانان اروپا قرار بود روز 28 مه در ورزشگاه کرستوفسکی شهر سن پترزبورگ روسیه انجام شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه گفت: واکنش مسکو به تحریم های جدید غرب اعلام می شود و روسیه اصل تقابل را در پیش می گیرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۷    
براساس قوانین نظامی اوکراین مردان بین 18 تا 60 سال در چنین شرایطی اجازه خروج از کشور را ندارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۶    
فلورانس پارلی : اولویت فرانسه و ناتو تضمین امنیت کشور های عضو به ویژه در جناح شرقی است و اوکراین بخشی از این ائتلاف نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۳    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه هواپیما را از چرخه عملیاتی خود خارج کرده ایم و در انتظار صدور مجوز هستیم، گفت: به محض صدور مجوز های پروازی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۱    
وزیر خارجه روسیه غرب را به چشم بستن بر نسل کشی ادعایی در جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک متهم کرد و گفت روسیه نمی توانسته نسبت به درخواست دفاع از متجاوز از سوی این دو ناحیه بی تفاوت بماند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۱    
وزیر خارجه فرانسه درباره اشاره رئیس جمهوری روسیه به قدرت هسته ای کشورش نیز گفت: ناتو نیز اتحادی با قدرت هسته ای است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۳    
پسکوف همچنین این مساله را رد نکرد که برخی داده های نظرسنجی به زودی مشخص می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
سعید خطیب زاده: توجه به پاسخگویی به خانواده های نگران ایرانیان از جمله دانشجویان ما از وظایف دیگر بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۸    
مجموع بیماران کووید19 در کشور به 7 میلیون و 23 هزار و 904 نفر رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۶    
طالبان همچنین از دو جانب خواسته است که متوجه امنیت دانشجویان و افغان های مهاجر در اوکراین باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۲    
صدای آژیر خطر و انفجارهای مکرر نیز در ساعات اولیه صبح در کی یف و شهر لویو شنیده شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۹    
زلنسکی تاکید کرد که نیروهای روسیه بدون تمایز بین نظامی و غیرنظامی حمله می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۸    
وزارت خزانه داری آمریکا 10 نفر از نزدیکان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به فهرست تحریم ها اضافه کرده و اعلام کرد که این اسامی شامل ایگور ایوانوویچ سچین ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۱    
لاوروف همچنین اعلام کرد، روسیه نمی تواند به درخواست های روسای دو منطقه خودمختار لوهانسک و دونتسک برای تامین کمک های نظامی در مواجهه با تهاجم اوکراین بی تفاوت بماند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۵    
پوریا شکیبایی درباره نقش حبیب اظهار کرد: من گمان می کنم که مرحوم بهبهانی نیا، حبیب را یک انسان آفریده و در راستای این امر، پوریا آذربایجانی هم بسیار کمک کرد تا ما حبیب را آدم ببینیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۳    
سید احمد خاتمی همچنین درباره طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی خاطرنشان کرد: فعلا نه له نه علیه طرح صیانت هیچ سخنی نمی گویم، ولی صد ها طرح به مجلس می رود و مجلس جای طرح و نظر است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۲    
وزارت خارجه و سفارت ایران در اوکراین پیش از حمله روسیه به اوکراین تنها از اتباع ایرانی در اوکراین درخواست کرده بودند که هوشیاری خود را حفظ کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۱    
بن والاس ، وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد: قطعا دیدگاه ما این است که روسیه قصد تصرف تمام اوکراین را دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۹    
وزیر امور خارجه عربستان در ادامه بر لزوم یافتن راهی برای کشاندن فلسطینی ها و اسرائیلی ها به پای میز مذاکره تاکید کرد و گفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۵    
منابع اوکراینی با انتشار این فیلم گفتند نیرو های روسی وارد محله اُبولون در شمال شهر کی یف شده اند و گارد ملی اوکراین نیز در تلاش است با آن ها مقابله کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۴    
وزارت دفاع روسیه از محاصره پایتخت اوکراین از جانب غربی خبر داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۳    
این هنرمند عرصه دوبله، همسر جلال مقامی، دیگر پیشکسوت عرصه دوبلاژ بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۹    
دبیرکل ناتو: از دریای شمال تا مدیترانه ده ها کشتی جنگی برای دفاع قرارگرفته اند و این ها تمام موارد دفاعی برای حفاظت از متحدان ناتو در برابر این تجاوز نظامی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۵    
یحیی سریع همچنین گفت که این پهپاد با سلاح مناسب هدف قرار گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۱    
شهریاری، شهروند ایرانی در اوکراین: در شهر کی یف سه بار آژیر خطر شنیده شد و پس از مدتی پایان یافت و بعد از آن صدای شلیک گلوله از توپخانه شنیده شد که گویا نیروهای پیاده نظام و زرهی به نزدیکی کی یف ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۴    
هوشنگ ابتهاج ، متخلص به " سایه " شاعر پرآوازه معاصر، امروز 94 ساله می شود و از این رو، سری می زنیم به باغ سخن استاد. رفت... نازنین آمد و دستی به دل ما زد و رفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۰    
بر اساس گزارش انگجت، فیس بوک یک تیم اختصاصی برای زیر نظر داشتن تحولات اوکراین تشکیل داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۴    
میخائیلو پودولیاک ، مشاور رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین عنوان داشت: اوکراین هم اکنون فضا و فرصتی را برای مذاکره باقی گذاشته است. حتی در حال حاضر، درست زمانی که روسیه حمله را آغاز کده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۲    
دفتر ریاست جمهوری اوکراین با انتشار بیاینه ای از پن که به طور ویژه برای ثبت تمامی وقایعی که در حال حاضر در اوکراین به وقوع می پیوندند و برای نشر حقیقت به جهان درباره تهاجم روسیه به اوکراین به کیف سفر ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۷    
براساس گزارش ها تعداد زیادی در مسکو و شهرهای دیگر روسیه بازداشت شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۵    
یک عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران : بررسی این طرح در صحن مجلس به نفع نظام است. مردم تحمل شوک جدیدی ندارند. ابتدا باید شرایط اقتصادی سامان یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۰    
پورعباس با بیان اینکه تغییرات سهمیه ها هنوز در مرحله بررسی است و قطعا به آزمون های سال 1401 نمی رسد، گفت: همه تغییرات آزمون های 1401 انجام شده و تغییر جدیدی ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۵    
کمیته اجرایی زمان بازی های لیگ قهرمانان آسیا را از فصل "بهار تا پاییز" به "پاییز تا بهار" تغییر داد و همزمان با لیگ قهرمانان اروپا شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۸    
کریمی: سلاح تحریم دیگر کاربردی ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۵    
اورزولا فن در لاین، رئیس کمیسیون اروپایی اعلام کرد بروکسل دسترسی روسیه به فناوریها و بازارهای کلیدی را مسدود خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۸    
این افراد پس از مراجعه و ارائه مدارک کارت خارجی واکسن خود که تاریخ و نوع واکسن در آن درج شده به انضمام تصویر پاسپورت، می توانند مراحل دریافت کارت واکسن را طی کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۵    
شرکت مدیکاگو قصد دارد این واکسن را به عنوان دُز یادآور و روی کودکان نیز آزمایش کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۱    
دفتر این شورا در بیانیه ای گفت که فردا جلسه ای را برای گفت وگو درخصوص این درخواست تشکیل خواهد داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۷    
لاوروف : غرب هیچ احترامی برای قوانین بین المللی قائل نیست و کشورهای غربی در حال نشان دادن علاقه خود نسبت به جنگ هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۵    
آمریکا و متحدان غربی این کشور هنوز دسترسی روسیه به سیستم بانکی جهانی سوئیفت را محدود نکرده اند که به معنای امکان ادامه معاملات به دلار و یورو است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۱    
آناتولی آنتونوف: ما این اقدام آمریکا را به عنوان حرکتی غیردوستانه تلقی می کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۹    
پور عباس همچنین تاکید کرد : تمام حوزه ها تا آخرین ساعات شب گذشته ضدعفونی شده اند و با این وجود برای مبتلایان احتمالی هم اتاق ویژه در نظر گرفتیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۱    
وضعیت غیرنظامیان در جنگ اوکراین، اعتراضات ضد جنگ در روسیه،حملات روسیه به اوکراین و کارزار انتخابات ریاست جمهوری کره جنوبی
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۶    
"ایگور اوشف"، موسس یک کمپانی امنیت سایبری در کی یف به رویترز گفت، این پست را به درخواست یکی از مقام های ارشد وزارت دفاع اوکراین منتشر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۸    
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین در یک سخنرانی گفت: دیر یا زود روسیه با ما گفتگو خواهد داشت و به ما می گوید که چطور خصومت را پایان دهیم و این تهاجم را متوقف کنیم.
  • ۱