جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۲:۳۹Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 22 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۷    
یکی از نشانه های وجود مشکل در ریه مشکلات خواب است. افرادی که به مشکل ریه دچار هستند به دلیل مشکلات تنفسی در به خواب رفتن مشکل دارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۹    
ویتامین د؛ اولین و مهم ترین ویتامینی است که برای سلامت استخوان ها مورد نیاز است. باید از طریق نور آفتاب یا از طریق قرص ویتامین d، آن را به بدن تان برسانید و از پوکی استخوان و شکنندگی آن جلوگیری کنید
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۷    
رئیسی گفت: سازمان های بین المللی و رسانه های آزاد و نهادهای ذیربط باید سکوت خود را بشکنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۱    
با مصوبه 19 اسفند ماه شورای عالی کار، مبلغ بن خواربار نیز به 850 هزار تومان افزایش یافت. این میزان پیش از این 600 هزار تومان تعیین شده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۹    
اگر رفتاری حسب ظاهر غیر اخلاقی به نظر برسد اخلاقی تر است تا از ما رفتار و گفتاری در ستایش اخلاق سر زند درحالی که خدای ناکرده بویی از حسد یا رشک از آن برخیزد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۷    
وزارت رفاه جزییات دستمزد کارگران در سال 1401 را تشریح کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۷    
درآمد نامزدهای ریاست جمهوری فرانسه که کمتر از یک ماه دیگر برگزار می شود، به طور چشمگیری با هم متفاوت است و از کمتر از 2 هزار یورو تا نزدیک به 38 هزار یورو در ماه متغیر هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۳    
مقامات چینی علاوه بر شهر 17 میلیون نفری شنژن، شهر 9 میلیون نفری چانگچون در استان جی لین را قرنطینه کرده اند و همزمان دستور برپایی بیمارستان موقت 1500 تختخوابه در این شهر و همچنین در شهر بندری شرقی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۶    
در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی، بانک رفاه کارگران در تجهیز دانشگاه علوم پزشکی قم مشارکت کرد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۲    
واقعیت این است که سطح آموزشی کشور در هر دو مقطع عمومی و دانشگاهی در حال نزول است. این شاید مهمترین علت این تحولات باشد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۹    
این زن اهل فلارد در استان چهارمحال و بختیاری به همراه خانواده و برای امرار معاش در عسلویه زندگی می کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۷    
این سامانه به دلیل اشکال در انتقال اطلاعات به سامانه های قوه قضاییه در چند روز آینده در دسترس نخواهد بود و به زودی با بسیج همه امکانات و به کمک مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه این مشکل حل خواهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۲    
شارل میشل رئیس شورای اروپا روز یکشنبه(22 اسفند) در سخنانی بر آمادگی کشورهای اروپایی برای وضع تحریم های سنگین تر علیه روسیه تأکید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۰:۲۰    
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین در واکنش به اظهارات میخائیل پودولیاک مشاور رئیس جمهور اوکراین که در آن گفته بود، مذاکرات در حال انجام است، گفت: نه، مذاکرات برای فردا برنامه ریزی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۰:۱۷    
جایزه ستاره نوظهور که از سوی مردم انتخاب می شود نیز به لاشانا لینچ بازیگر زن فیلم زمانی برای مردن نیست رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۲    
پوتین بامداد پنجشنبه 24 فوریه (5 اسفند ماه) نیز در یک سخنرانی در تلویزیون ملی روسیه، از اقدام نظامی در دونباس خبر داد و از نیروهای اوکراینی خواست سلاح های خود را زمین بگذارند و به خانه های خود بروند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۸    
ایران خودرو قصد دارد در سال 1401 محصول جدیدی به نام سورن هیبریدی را به بازار عرضه کند که هدف اصلی عرضه آن استفاده در ناوگان تاکسیرانی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۵    
اواخر دی ماه 6 پهپاد اسرائیلی با هدایت همین مقر، اقدامات خرابکارانه ای علیه یک مقر نظامی در کرمانشاه داشته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۱    
در این محصول از بهترین برندهای جهانی موتورهای الکتریکی با توان حداکثری 475 اسب بخار و گشتاور حداکثری 3500 نیوتن متر بهره گرفته شده تا عنوان پرقدرت ترین اتوبوس برقی ساخت داخل را به خود اختصاص دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۱    
دوره درسی طلاب قم 14 سال است، حتی طب با دوره طولانی خود کم تر از این هاست... اکنون 80 هزار نفر در قم مشغول به تحصیل اند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۲    
مسوول اداره این سازمان روز یکشنبه در مراسم معارفه بخشدار جدید کیش، گفت: انتصاب محبوبه کرمی یکی از ساکنان جزیره کیش در حوزه بخشداری می تواند در ارتقا حوزه های اجتماعی و سیاسی جزیره موثر واقع شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۲    
چگونه اجازه می دهید اسرائیلی ها به طور آشکار در کشور شما پایگاه جاسوسی تاسیس کنند و شبانه روز، علیه همسایه تان فعالیت کنند؟!
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۶    
بر پایه این گزارش، بیست وچهارمین مرحله سهمیه سوخت ناوگان، با اعتباری بالغ بر 592 میلیارد ریال است که در 4 اسفند 1400 به حساب رانندگان واریز شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۶    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا: ما به ارائه تجهیزاتی که اوکراینی ها به آنها نیاز دارند و از آنها به خوبی استفاده می کنند، ادامه خواهیم داد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۹    
پیشتر نیز وزارت امور خارجه عراق در واکنش به حمله موشکی بامداد امروز (یکشنبه، 13 مارس) به دو مرکز موساد در اربیل، بیانیه ای صادر و این حمله را محکوم کرد و آن را نقض آشکار حاکمیت عراق توصیف کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد اعدام و خشونت افسارگسیخته راه حل بحرانهای خود ساخته نیست و دولت عربستان نمی تواند از عناوین متداول برای پوشاندن آشفتگی های سیاسی و قضایی و سرکوب مردم سوء استفاده ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۴    
دیمیتری کولبا وزیر امور خارجه اوکراین در پاسخ به خبرنگاران درباره آمادگی ناتو برای حفاظت از اوکراین، گفت: وقتی از من می پرسید که آیا ناتو از ما محافظت می کند یا خیر ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۶    
معاون وزیر امور خارجه آمریکا روز یکشنبه به وقت محلی در گفتگو با فاکس نیوز اظهار داشت: این واقعا یک حمله نگران کننده بود. ما معتقدیم کنسولگری آمریکا هدف این حمله نبود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۸    
براساس تصمیم شورای عالی کار حداقل دستمزد کارگران در سال آینده با افزایش 57.4 درصدی به 6 میلیون و 433 هزار تومان برای خانواده 3.3 نفری رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۸    
زارع پور با اشاره به این که نسخه جدید طرح صیانت به واسطه همین تعامل بهبود یافته است، گفت: البته این طرح هنوز مشکلاتی دارد که باید برطرف شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۴    
رئیسی در ادامه تاکید کرد: خدمتگزاری به خانواده شهیدان و ایثارگران از افتخارات دولت مردمی است و باید به نحوی عمل شود که خانواده شهدا و ایثارگران مشکل نداشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۰    
بر این اساس قیمت شیرینی تر هر کیلو 78 هزار تومان، زبان و پاپیونی 65 هزار تومان، دانمارکی 65 هزار تومان و کیک یزدی نیز 49 هزار تومان است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۴    
شکل و موقعیت مکانی قاره ها و اقیانوس های سیاره زمین برای ما ثابت به نظر می رسد. اما این فقط به دلیل بسیار کوتاه بودن طول عمر انسان است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۷    
رئیس پارلمان اوکراین مدعی شد، روسیه بعد از آنکه به این مساله پی برد که نیروهایش برای نفوذ در اوکراین کافی نیستند، به نیروهای اجیر شده متوسل شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۱    
درگذشت اخوی مکرّم را تسلیت عرض می کنم و مغفرت و رحمت الهی برای ایشان و بقاء عمر بابرکت آن جناب و توفیقات تان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۹    
میدان و دیپلماسی را هوشمندانه بکار می گیریم. میدان و دیپلماسی ابزارهای تولید قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند که به تناسب برای دفاع از منافع و امنیت ملی به صورت هوشمندانه بکار گرفته می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۲    
در سه روز اجرای این طرح، 46 متهم دستگیر و 40 پرونده قضایی در استان تشکیل شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۷    
این برنامه در سری جدید از شنبه، 28 اسفند ماه هر شب ساعت 21 تا پایان نوروز برای مخاطبان پخش خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۱    
درگذشت عمّ مکرّم جنابعالی را تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال مغفرت و رحمت برای آن مرحوم مسألت می نمایم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۱    
وزیر کشور با اشاره به اینکه امروز دشمن در برابر اراده ملت ما و مجاهدان ما تسلیم شده است، گفت: ملت شهید پرور ما با هدایت رهبر معظم انقلاب، دشمنان را شکست داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۸    
اعتراضات در شهر ولادی وستوک در شرق روسیه و در شهر ایرکوتسک در کنار دریاچه بایکال و همچنین شهر تومسک در جنوب غربی ناحیه فدرالی سیبری به وقوع پیوست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۱    
گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت جهاد کشاورزی، ویژه بازار شب عید سال 1401، از صبح روز گذشته 21 اسفند ماه در سراسر کشور آغاز شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۲    
مشاور امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا توافق هسته ای در پی مکث اخیر ایجاد شده در دور هشتم مذاکرات وین از بین نرفته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۴    
منابع دولت محلی اعلام کردند: سراسر شهر شنزن، مرکز فناوری چین در جنوب این کشور، از امروز (یکشنبه) و به دنبال گزارش 66 مورد جدید ابتلا به سویه جدید کروناویروس موسوم به "امیکرون"، قرنطینه شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۲    
جمعی از پارکور بازان در میان خرابه های شهر "اریحا" سوریه مشغول ورزش کردن هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۱    
وزارت خارجه عراق با تجاوز خواندن این حمله مدعی شد که این اقدام امنیت عراق و ثبات ملت آن را مورد هدف قرار داد و نیازمند موضع یکپارچه برای مقابله با آن است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۶    
رئیس پلیس کی یف نیروهای روس را مسئول کشته شدن این روزنامه نگار آمریکایی دانست و گفت: این حادثه در شهر ایربین رخ داد و یک خبرنگار دیگر هم زخمی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۲    
ترکیه پیش از این نیز بارها اعلام کرده بود که هیچ قصدی برای پیوستن به تحریم های کشورهای غربی علیه روسیه ندارد زیرا این موضوع نه تنها باعث آسیب به اقتصادش خواهد شد بلکه آنکارا قصد دارد تا درهای گفت وگو ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک سید مهدی رحمتی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم انتخاب کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۲    
مرکز محل اصابت موشک ها محل اجتماع تعداد قابل توجهی از صهیونیست ها بوده و با توجه به تعداد افراد حاضر در این پایگاه، احتمال تلفات انسانی این رژیم بسیار بالاست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۶    
اظهارات وزیر امور خارجه ترکیه در پی درخواست روسیه برای دریافت تضمین کتبی از آمریکا جهت مصون ماندن روابط اقتصادی-تجاری اش از تحریم های آمریکا مطرح می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
اماکن مورد هدف قرار گرفته اماکن عمومی، شهری و پایگاه های عراقی نبودند و یک مکان خاص و پنهان در شهر اربیل بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۳    
اودل قصد دارد به همراه چند تن دیگر از هنرمندان اهل رومانی، کنسرتی را در پایتخت رومانی اجرا کند و عواید حاصل از آن را به صلیب سرخ و حمایت از اوکراین اهدا کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۵    
زمانی که مردم مطالبه گر و نسبت به تخریب محیط زیست حساسیت داشته باشند، سرمایه های زیستی کشور حفظ خواهد شد همانگونه که برای نجات ایران، تعداد بیشماری شهید تقدیم شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۶    
طی یک مطالعه چهار ساله، گونه های متعدد دیگری از این گروه ارزشمند از حشرات مفید، در نواحی مختلف شرق و غرب و نواحی مرکزی ایران جمع آوری و شناسایی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۸    
بخش عمده اجرای این گروه، شامل بندبازی بر فراز حوض معروف موزه هنرهای معاصر بود که ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۶    
سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی ویدیو از خود منتشر کرد تا به شایعات مربوط به کوتاهی قد خود خاتمه دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۳    
خاندوزی در جلسه شورای اداری استان گلستان وعده داده بود که واریز سود سهام عدالت از 21 اسفند ماه سال جاری به حساب سهامداران سهام عدالت واریز می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۱    
مذاکرات وین در حالی به دنبال تحولات اخیر با وقفه مواجه شد که به گفته طرفین، پیش رفت های چشم گیری در آن ایجاد شده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۸    
دادگاه کیفری تهران با محرز و مسلم دانستن ارتکاب جرم توسط ال.پ. او را از بابت انتشار اکاذیب درخصوص حراج تهران به دو سال حبس و از بابت افترا به 250 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۹    
غیر از کرونا که در دو سال اخیر جهان را گرفتار کرده است، تصادفات اولین عامل مرگ و میر در کشور است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۵    
عدم اجرای تدابیر لازم پس از بارش برف موجب لغزندگی شدید خیابان های اصلی و کوچه ها و ایجاد مشکلات فراوان برای شهروندان شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۴    
سهامداران عدالت می توانند علاوه بر روش فوق، با تماس مرکز تماس 1569 داخلی یک و تارنمای www.sahamedalat.ir نسبت به واریز سود سهام عدالت خود مطلع شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۲    
از چهارشنبه شب 25 اسفند تا پنجشنبه 26 اسفند وزش باد شدید گاهی خیلی شدید بویژه در نواحی جنوبی استان و کاهش محسوس دما بین (5 تا 8 درجه) پیش بینی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۷    
برهم صالح، رئیس جمهور عراق با انتشار بیانیه ای، این حملات را تروریستی خوانده و گفته است: هدف حملات موشکی به شهر اربیل ناکام گذاشتن تلاش ها به منظور تشکیل دولت در عراق است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۱    
نتایج تازه ترین پیمایش های رصدخانه مهاجرت ایران درخصوص میل به مهاجرت اقشار مختلف ایرانیان نیز در این ویژه نامه منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۰    
مجموعا شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی 4587 مجوز برای پروازهای خارجی دریافت کرده اند که تعداد صندلی برای پروازهای داخلی به 25 هزار و 835 صندلی می رسد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۳    
فسفید آلومینیوم از خطرناک ترین سموم دفع آفات بوده که در ایران به نام قرص برنج شناخته می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۹    
وی خطاب به خانواده هایی که تاکنون فرزندان خود را جهت تزریق واکسن اقدام نکردند به اقدام فوری در این خصوص توصیه کرد تا در فرصت باقیمانده به پایگاه های تزریق واکسن مراجعه وشرایط حضور فرزندان رادر مدارس ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۸    
یک نهنگ عنبر در قطب جنوب ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
سهامداران عدالت می توانند علاوه بر روش فوق، با تماس مرکز تماس 1569 داخلی 1 و تارنمای www.sahamedalat.ir نسبت به واریز سود سهام عدالت خود مطلع شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۱    
این شورا با ادعایی بی اساس با متهم کردن انصارالله به قتل، آوارگی، زندان و شکنجه غیرنظامیان یمنی از زمان به دست گرفتن کترل پایتخت صنعا در 21 سپتامبر 2014، این جنبش را در لیست سیاه قرار دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۷    
نیرو های روسیه به بمباران شدید شهر بندری ماریوپول در جنوب شرقی اوکراین ادامه می دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۷    
به گفته امیر سرتیپ نعمتی، برای اینکه بخواهیم سرعت تحرک نیروی زمینی را ارتقائ بدهیم، می بایستی خودرو های کشنده سنگین خریداری می شد که تحریم ها مانع ورود این خودرو ها شد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۶    
تراشه M1 Ultra، بیست هسته پردازشگر و 64 هسته گرافیکی دارد. این تراشه 114 میلیارد ترانزیستور را در 864 میلی متر مکعب جا داده است که نشان دهنده اوج هنر طراحان و نانوفناوران در پردازشگرهای کامپیوتری است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۵    
این اقدام در شبکه های اجتماعی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. این در حالیست که 5 سال قبل خالق اثر یعنی نوریکی هاراگوچی، هنرمند فقید ژاپنی، برای مرمت آن به ایران آمده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۳    
در این مدت هوای گتوند نیز ناسالم و بهبهان ناسالم برای گروه های حساس گزارش شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۱    
نه مقام های عراقی و نه مقام های آمریکایی مجاز به گفت وگو در مورد این رویداد با رسانه ها نبودند و به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس صحبت کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۰    
برهم صالح، رئیس جمهور عراق با انتشار بیانیه ای، این حملات را تروریستی خوانده و گفته است: هدف حملات موشکی به شهر اربیل ناکام گذاشتن تلاش ها به منظور تشکیل دولت در عراق است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۹    
حق خبرنگاران در مخفی نگه داشتن هویت منابع خبری خود یکی از ابزارهای مهم رسانه و خبرنگاران در انجام وظایف حرفه ای و اخلاقی آنهاست. حفاظت از این ابزار نیز در همین راستاست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۸    
فورتسکیو دارای 16مجموعه قطار مختلف است که هر یک از آن ها حدود 2.8 کیلومتر طول و ظرفیت حمل 34 هزار و 404 تن سنگ آهن در 244 واگن را دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۶    
همه گرد و غبارهایی که در یک ماه اخیر خوزستان را فرا گرفته اند منشاء خارجی داشته اند و تصاویر ماهواره ای و گزارش های سازمان هواشناسی مؤید این گفته ها است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۶    
احمدزاده با تاکید براینکه از دروغ پردازی های رسانه ای گلایه داریم و رسانه ها نباید برای افکار عمومی ذهنیت سازی شود
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۰    
چگونه می توان 8 سال بی تدبیری دولت خسته ژنرال های اعتدالی که همان رنگ عوض کرده های اصلاحاتی هستند و کشور را در لبه پرتگاه اقتصادی و امنیتی قرار داد را فراموش کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۸    
یکی دم از ارزانی می زند و دیگری از رشد سرعت اینترنت می گوید و انگار نه انگار ما هر روز با قیمت اسباب زندگی و سرعت اینترنت سروکار داریم و نمی توانیم این ادعاها را باور کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۵    
بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می دهیم، تکرار هر گونه شرارت با پاسخ های سخت ، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۰    
شانس کم پوتین ربط چندانی ندارد به داستان هایی که از دل این جنگ در ادبیات و حکایات مردم اوکراین سر بر می آورند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۴    
معدنی و صنعتی گلگهر، پالایش نفت تهران، معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص داشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۹    
این نوع بودجه بستن که امسال تجربه کردیم نشان داد که اولا کارآمدی و کارایی لازم را ندارد و اگر قرار باشد دوباره تکرار شود باعث وهن مجلس، وهن دولت و وهن قانون نویسی می شود و باید آن را اصلاح کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۷    
بیشترین سهم از مجموع کاهش قیمت ها مربوط به انواع کیک، کلوچه، بیسکویت، چیپس، پفک و غیره بوده که سهم 21 درصدی از کل کاهش قیمت ها داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۵    
یکی از هواداران الوحده وارد زمین شد و در مقابل دیدگان ماموران امنیتی یکی از بازیکنان العین را مورد ضرب و شتم قرار داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۳    
عباس زاده: ما تعلیقی در مذاکرات نمی بینیم اینها فقط فراز و فرود مذاکراه است؛ ضمن این که مسائل منطقه ای تحت شعاع جنگ روسیه و اوکراین قرار گرفت و این طبیعی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۵    
با وجود انتشار تصاویر و هویت ضارب، هنوز هیچ خبر و اطلاعاتی درباره هویت فرد مضروب اعلام نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۵    
روسیه در دستیابی به اهداف خود توقف نمی کند ، اما دولت آمریکا کسی را ندارد که با مسکو، به ویژه با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه صحبت کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۲    
طبق آخرین آمار موجود جهانی در سال 2020، رتبه مهاجرفرستی ایران از میان 232 کشور جهان 54 بوده و این یعنی میزان مهاجرت از کشور ما از نظر آماری زیاد نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۶    
این سفر در حالی صورت می گیرد که مذاکرات برای احیای توافق هسته ای ایران به طور موقت متوقف شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۷    
افزایش نزولات جوی و بارش های نیمه اول اسفند، اثر خود را روی ورودی آب به مخازن سد های تهران هم گذاشته و در 15 روز نخست اسفندماه سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال قبل ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۷    
مسابقات پارالمپیک 2022 پکن، شکوفه های گیلاس، رکورددار جهانی تلفن همراه
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۵    
وی با تاکید بر اینکه اربیل جز در برابر اعتدال، حاکمیت و استقلال زانو نخواهد زد، افزود: گویی کردها عراقی نیستند، بلکه آنها ریه عراق و بخش جدایی ناپذیر آن هستند .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۲    
در کشور حدود یک میلیون و 500 هزار تقاضا وجود دارد اما عرضه تولیدات داخل در این سال ها به یک میلیون رسیده است. اما این فاصله را خودروساز پوشش نداده تا جلوی واردات را بگیرد.
  • ۱