شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۲:۳۲Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 2 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۵    
همسر ایده آل کسی است که اهل محافظت و مراقبت است و به فکر ایمنی خانواده است. خانواده احساس می کنند فرد تمام تلاش اش را برای محافظت از آن ها می کند تا از لحاظ جانی، مالی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
نعناع و ترخون اشتهاآورهای بسیار خوبی هستند این درحالی است که تُرُب و تره ضدّ اشتها هستند و پیازچه نیز به اشتها آسیب وارد می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۶    
اگر متاهل باشند حداقل عیدی دو میلیون و اگر فرزندی داشته باشند نیز به ازای هر یک از فرزندان خود 150 هزار تومان دریافت خواهند کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۳    
در حال حاضر 184 شهرستان در وضعیت قرمز، 187 شهرستان در وضعیت نارنجی، 76 شهرستان در وضعیت زرد و یک شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۱    
یک بازیگر دیگر سینما به وادی تبلیغات پیوست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۴    
بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، حاجوی تصریح کرد: مردم از مدیریت شهری فعلی توقع تحول در خدمت، نگاه، کرامت و.. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۷    
یوسف نوری طرح استخدام حدود 34 هزار معلم در آموزش و پرورش را که مهلت شرکت در آن تا فردا تمدید شده است اقدامی مهم برای حل مشکل کمبود معلم در مناطق مختلف کشور عنوان کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۳    
مخصصان می گویند افراد کهنسال بالای 65 سال باید در مصرف قرص های خواب، هوشیاری بیشتری داشته باشند؛ زیرا مصرف این قرص ها در آن ها بیشتر می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۹    
یک قلاده یوزپلنگ هنگام خوردن آب در کنار رودخانه، ناگهان مورد حمله و شکار تمساح قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۹    
افراد فاقد بینایی هم می توانند از زیبایی تابلوهای نقاشی لذت ببرند؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۴    
مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 140 میلیون و 67 هزار و 676 دُز رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۰    
برگزارکنندگان هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن در حال برنامه ریزی برای برپایی این رویداد سینمایی از 17 تا 28 می (27 اردیبهشت تا 7 خردادماه) به صورت حضوری هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۲    
بنا به گفته اسکات این اتفاق نیمه شب و مایل ها دورتر از خشکی رخ داد. اسکات در این باره گفت: من با خودم گفتم عالی، این همان شکلی است که من باید بمیرم. امروز همان روزی است که من باید بمیرم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۹    
بر اساس اصل 24 قانون اساسی جرم مطبوعاتی عبارت است از انتشار مطالب مخل به مبانی اسلام و یا حقوق عمومی به وسیله مطبوعات، تفصیل و مصادیق آنها را قانون معین می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۴    
نباید افرادی که در دورانی از زندگی خود مرتکب بزه و تخلف شده اما بعداً به دامن جامعه بازگشته و می خواهند فعالیتی اقتصادی را شروع کنند، بخاطر الزامات "فرا قانونی" از حق کسب و کار محروم شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۲    
صرف نظر از عادات غذایی خود، می توانید به راحتی ویتامین ها و مواد معدنی را که برای سلامت مو مهم هستند در رژیم غذایی خود بگنجانید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۱    
تشییع پیکر دو خلبان پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز و یک شهروند تبریزی که دیروز در سقوط جت آموزشی نظامی در تبریز به شهادت رسیدند، برگزار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۵    
ادارات، مراکز آموزشی و دستگاه های اجرایی شهرستان های اندیمشک، دزفول و شوشتر در روز سه شنبه از ساعت 9:30 تا پایان وقت اداری تعطیل اعلام می گردد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۴    
روزنامه کیهان به سفر یک خاخام اسراییلی به ایران اعتراض کرده و در مطلبی نوشت: بیست و ششم بهمن ماه، ژاکوب یسراییل هرتزوگ صهیونیست سرزمین اشغالی فلسطین اولین عکس از حضور خود در ایران را در صفحه ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۸    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح آبان ماه امسال گفته بود "سربازی حرفه ای وجود ندارد و منظور از آن ارتش حرفه ای است. "
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۸    
شبکه خبری راشاتودی با پخش تصاویری گزارش داد مردمِ شرق اوکراین به رسمیت شناختن دونتسک و لوهانسک توسط روسیه را جشن گرفته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۸    
بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک زمستانی با برگزاری مراسمی در ورزشگاه ملی چین در شهر پکن رسما پایان یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۰:۲۳    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان: طی 10 ماهه امسال 15 هزار و 398 مورد بازرسی از بازار لرستان انجام و پنج هزار و 943 پرونده تشکیل شده است و واحدهای متخلف 645 میلیارد و 456 میلیون ریال جریمه شده ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۰:۱۸    
سفیر اسرائیل: ما کانال های مذاکره را باز نگه می داریم، ما در طول این مدت با روسیه و اوکراین در تماس هستیم و به مذاکره با همه ادامه می دهیم زیرا اولویت اول ما امنیت کارمندان و امنیت شهروندان اسرائیل ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۰:۱۴    
این محموله بزرگ بالغ بر 135 هزار واحد دارو از 235 نوع داروی مختلف در زمینه های قلب و عروق، اعصاب و روان، مکمل ها، جنسی، داروهای غیرمجاز دارای ترکیبات مخدر و .. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۰:۱۱    
ثبت نام تا 29 اسفند در طرح نهضت ملی مسکن تداوم دارد و بعد از آن تحلیل و پالایش اطلاعات متقاضیان ثبت نام شده، تکمیل و نهایی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۹    
پهپادهای آمریکایی که بر فراز اوکراین به پرواز در می آیند همواره از روسیه جاسوسی می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۴    
زمان شروع کارکلیه ادارات، مراکز آموزشی و دستگاههای اجرایی (بجز مراکزامدادی،درمانی، بهداشتی، اورژانس115، خدمات شهری شهرداری ها، بخشهای عملیاتی و دارای نوبت کاری ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۲    
هفت درصد از مجموع 166هزار و 437 دُز واکسن کرونای مورد استفاده در ماکو، به گروه سنی 5تا 11سال تزریق شده است. همچنین از موارد نمونه گیری سرپایی در هفته اخیر نرخ موارد مثبت 50 درصد بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۸    
در طبقه همکف مجتمع تجاری یک مغازه فست فود به وسعت 40 متر دچار آتش سوزی شد که حجم زیاد آن به قسمت زیرزمین و به یک مغازه پوشاک نیز رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۰    
پوتین: اوکراین بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ ما است. اوکراین همواره از همکاری با روسیه بهره می برد اما به تعهدات خود پایبند نبوده است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۳:۱۲    
رئیس جمهور روسیه گفت، با توجه به اینکه سران جمهوری های مردمی دونتسک و لوگانسک از روسیه خواستار به رسمیت شناختن استقلال این مناطق به عنوان کشور مستقل شدند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۴    
با توجه به شرایط فعلی به منظور رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و با هماهنگی وزارت بهداشت در هر سالن بطور متوسط حدود 30 تا 32 داوطلب مستقر می شوند تا فاصله ایمنی و تمامی نکات بهداشتی و ضدعفونی کاملا ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۴    
در آتش سوزی امشب در رستوران طبقه همکف پاساژ تیراژه 14 نفر از شهروندان مصدوم و توسط پرسنل اورژانس تهران همگی در محل رسیدگی و درمان شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۳    
دفتر این بیمارستان امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد: شبکه های اجتماعی خبر انتقال حضرت آیت الله العظمی سید علی حسینی سیستانی به بیمارستان تخصصی الکفیل کربلا را منتشر کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۸    
اوایل سال 87 به دعوت رسمی اسفندیار رحیم مشایی رییس وقت شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور برای شرکت در نشستی به تهران آمد و ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۸    
کاخ کرملین با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهوری این کشور اطلاع داده که فرمانی مبنی بر به رسمیت شناختن استقلال جمهوری های خودخوانده دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین را به امضا ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۱    
واکسن برکت در فرآیند ثبت جهانی قرار دارد و جلسه قبل از ارسال برای ارزیابی در سازمان جهانی بهداشت در تاریخ 26 ژانویه 2022 برگزار شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۶    
تست کرونای توماس مولر ستاره آلمانی بایرن مونیخ مثبت شد تا این بازیکن تاثیرگذار باوارایی ها مدتی دور از میادین باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۱    
ابوالفضل ابوترابی نماینده مجلس: در جلسه ای که با ستاد کل نیروهای مسلح داشتیم پیشنهادی مطرح شد که سربازان را به صورت پیمانی و 5 ساله حقوق بدهیم و بعد استخدام کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۲    
حریق در یک مغازه در طبقه همکف رخ داده است و همکاران ما در اورژانس به همراه یک اتوبوس آمبولانس، دو آمبولانس و یک موتورلانس به محل اعزام شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۴    
اتحادیه اروپا روز دوشنبه طی بیانیه ای اعلام کرد نام پنج نفر از مقامات روسیه را به فهرست اشخاص تحت تحریم خود اضافه کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۱    
این پرواز ساعت 16 و 30 دقیقه در فرودگاه بندرعباس به زمین نشست و بعد از سه ساعت معطلی ساعتی پیش به مسیر خود ادامه داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۶    
با توجه به نزدیک شدن فصل تکثیر و تزاید جمعیت انگل های خارجی، پشه ها واحتمال شیوع بیماری تب سه روزه در جمعیت دام سنگین استان در فصل گرما ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
ای سی یو (Electronic Control Unit) همان کامپیوتر خودرو که وظیفه کنترل سنسورها و عملگرهای خودرو را با الکترونیکی شدن کنترلرها بر عهده دارد؛ یکی از قطعات پیشرفته خودرو است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۷    
اقدام در راستای آزادسازی زنان زندانی جرائم مالی غیرعمد در قالب طرح "مادرآمد" اقدام بدیعی از جانب کارکنان بانک رفاه کارگران است که به عنوان نقطه عطفی در تاریخ اقدامات بانک رفاه در حوزه مسئولیت های ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۶    
موضع ثابت قطر درباره فلسطین، همان موضع آزادی خواهان جهان است و اگر چه ما هم در این مسیر همانند جمهوری اسلامی ایران با فشارهایی مواجه شدیم، اما استقامت کردیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۲    
به نظر می رسد شرکت مدیران خودرو در این امر پیش قدم بوده و با ارائه مدل برقی سدان محبوب خود آریرو5، اولین خط تولید انبوه خودروهای برقی را راه اندازی و بهره برداری کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۷    
جان کربی، سخنگوی پنتاگون روز دوشنبه در گفت وگویی با سی ان ان اعلام کرد: ما خیلی وقت پیش گفته بودیم که حمله روسیه می تواند در هر روزی اتفاق بیفتد. امروز ممکن است همان روز باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۷    
رسانه های عراق دوشنبه شب از حمله سایبری به بانک مرکزی این کشور خبر دادند و افزودند: به همین دلیل سایت بانک مرکزی عراق بر روی درگاه وب از کار افتاده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۴    
از ساعت 17:15 دقیقه السد در دوحه میهمان الاهلی بود و توانست در دیداری پرگل و در شبی که حسین کنعانی زادگان کارت قرمز گرفت، با نتیجه 8 بر 2 از سد میزبان خود بگذرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۴    
تیم ملی فوتسال زنان روسیه برای برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال زنان ایران در تهران حضور دارد که در اولین دیدار پنج بر یک به پیروزی رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۱    
دیوان عالی بالاترین مرجع قضایی در هر کشور است و تصمیماتی که در دیوان گرفته می شود برای اجرای عدالت در هر کشوری سازنده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۱    
از نظر تسلیحات، پرتابگرهای توچکا یو، 345 تانک، 2160 خودروهای نظامی، 820 گلوله توپ و خمپاره، 160 دستگاه راکت انداز و مسلسل در نزدیکی این دو جمهوری جابجا شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۲    
صبح امروز یک هواپیمای آموزشی ارتش در بازگشت به پایگاه دچار اشکال فنی می شود و خلبانان برای کاهش تلفات در منطقه مسکونی هواپیما را به محله کم جمعیت هدایت می کنند و سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان علیرضا ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۸    
در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی به قطر، 14 سند همکاری در حوزه های سیاست خارجی، رادیو و تلویزیون، ورزش، حمل و نقل، برق، استاندارد، فرهنگی و آموزشی بین دو کشور به امضا رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۷    
دولت روسیه بارها تأکید کرده است که قصد ندارد عملیاتی علیه اوکراین انجام دهد و تمام گزارش هایی که از این موضوع صحبت می کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۹    
در صورتی که کالای پشتوانه گواهی سپرده ماهیتاً مشمول مالیات بر ارزش افزوده باشد مالیات مذکور، تنها یک مرتبه و در زمان تحویل فیزیکی کالا پس از کسر اعتبار مالیاتی وصول خواهد شد و وظیفه پرداخت مالیات ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۷    
به رییس جمهوری پیشنهاد دادم که وزارت جهاد کشاورزی، هر استان را مکلف به خودکفایی در زمینه تولید خوراک دام استان خود کند و در این شرایط لازم نیست همواره نگران مسئله تامین خوراک دام باشید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۷    
رئیس جمهوری روسیه افزود: افرادی هم که در مناطق نزدیک به خطوط حائل در منطقه دونباس زندگی می کنند، در این سالها مجبور به پناه گرفتن در زیرزمین ها شده و خود و بچه هایشان در این مکان ها سکونت می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۱    
متهمان در تحقیقات و بازجویی فنی پلیس اظهار داشتند که در پوشش فروشنده دوره گرد میوه با استفاده از دستگاه کارت خوان، هنگام اخذ کارت از مشتریان، به جای مبلغ واقعی قیمت میوه ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۲    
وجود سگ های بدون صاحب موجب افزایش بیماری های مشترک از قبیل هاری، سالک، کیست هیداتیک و انواع بیماریهای عفونی و انگلی در جامعه می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۳    
"در بحران ها، جنگ رسانه ها را داریم و مابقی "سربازهای طُفیلی" محسوب می شوند و دعوای اصلی در عرصه رسانه هاست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۵    
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز از تخریب یک مقر مرزبانی این کشور در منطقه مرزی با اوکراین در استان راستف خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۱    
این شرکت اکنون واکسن خود را بر روی ویروس "هرپس سیمپلکس"، ویروس "واریسلا زوستر" و یک واکسن جدید سرطان متمرکز کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۶    
2 متهم در "ارومیه" و همدست دیگرشان در یکی از شهرهای مرزی استان دستگیر و به پلیس آگاهی استان دلالت شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۳    
به نظر می رسد بازار ارز، در حال استقبال زودهنگام از احیای برجام است. امروز برخی رسانه ها در تحلیل هایشان اعلام کردند که قیمت ارز وارد مرز زیان دهی برای خریداران شده و احتمال دادند در آینده قیمت دلار ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۰    
مور در حالی این سه گل را به ثمر رساند که در طول دوران بازی اش برای تیم ملی نیوزیلند سه گل ملی داشت که آخرینِ آن در سال 2018 به ثمر رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۳    
هرچند آرزوی وی برای بازی در چهارمین جام جهانی تمام شده اما مرد آرژانتینی می تواند در نقشی متفاوت به آلبی سلسته در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۰    
واکسن های استنشاقی شانس بیشتری برای تقویت ایمنی در عمیق ترین بخش های ریه دارند، محلی که کووید-19 می تواند بیشترین آسیب را وارد کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۴    
نظر شخصی من این است که مردم همه ادیان باید قوانین و لوایح مربوط به لباس در موسسات آموزشی را بپذیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۶    
اطلاعات منتشر شده ازسوی سفارت آمریکا در مسکو که حملات تروریستی در پایتخت روسیه و سن پترزبورگ تدارک دیده می شود، تایید نشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۰    
درد شکم، حالت تهوع، احساس خالی یا پر بودن شکم یا ناراحتی معده، از شایع ترین علائم حمله قلبی هستند، این اتفاق در مردان و زنان به یک اندازه رخ می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۶    
کارگروه اضطرار آلودگی هوا یکشنبه شب اعلام کرد که ساعت اداری در چهار شهرستان خوزستان شامل اهواز، کارون باوی و حمیدیه با 2 ساعت تاخیر آغاز می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۷    
بارها گفته ام که ارز ترجیجی به معنای این است که دزدها را رها کرده و به قوه قضاییه بگوییم که دزدها را بگیر، لذا تصویب ارز فسادآور به معنای چندبرابر کردن کار قوه قضاییه است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۵    
گمرگ سریلانکا اظهار کرد که تمام کانتینرهای زباله بریتانیا برخلاف قوانین بین المللی حاکم بر حمل و نقل زباله وارد کشور آنها شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۲    
هیکل یک ملی گرای جدی بود و از قدرت روزافزون اسرائیل ناراحت بود. هیکل را به هیچ وجه نمی شد با پول فریب داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
آخرین پیگیری ها از سازمان امور مالیاتی در این راستا حاکی از آن است که بیش از 4 میلیون و 700 هزار دستگاه کارتخوان به پرونده مالیاتی متصل و بیش از 3 میلیون دستگاه کارتخوان غیرفعال شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۷    
دانشمندان بقایای فسیل شده این نمونه کشف شده در پرتغال در سال 1999 را مجددا تجزیه و تحلیل کردند و می گویند که این نمونه، یک گونه جدید است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۱    
تنها بر اثر انفجار و آتش سوزی ایجاد شده، تأسیسات مدرسه و بخشی از دیوار مدرسه دچار آسیب شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۶    
مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در روز شنبه هفتم اسفندماه تعیین خواهند شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۰    
این بازیکن تا اطلاع ثانوی مجوز شرکت در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۶    
دانش آموزان اصلا گوشی موبایل یا تبلت ندارند که از طریق آن بتوانند درس بخوانند. شاید تعداد محدودی از والدین گوشی موبایل داشته باشند، اما سواد استفاده از آن را ندارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۸    
عاموس گیلاد: تاریخ، نتانیاهو را به خاطر ناکامی هایش در قبال ایران به شدت قضاوت خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۰    
دکتر قناعتی با اشاره به اقدامات دانشگاه در حوزه دانشجویی گفت: به منظور رفع مشکلات دانشجویان، پروژه های بزرگ خوابگاهی را در دستور کار خود قراردادیم که یکی از این پروژه ها ساخت خوابگاهی با ظرفیت 2500 ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
رئیس جمهور ایران در بدو ورود به این کشور مورد استقبال امیر قطر قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
امسال اما با دخالت افراد ناشناس، و ناآشنا به آداب، ادب و حرمت نقد، و طرح مسائل کم اهمیت و فرعی، سینمای ارزشمند کشور و خالقان و پدیدآورندگان آن مورد هجمه ای عجیب قرار گرفتند و راه و روش نقد علمی و ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۳    
بدیهی است پس از پایان مهلت اعلام شده دریافت فرم های تقاضای حذف ترم دانشجویان دانشگاه تهران، صرفا از طریق اداره آموزش واحدهای محل تحصیل دانشجو صورت خواهد گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۷    
اکنون میلیون ها دلار کالای غیرقابل ورود در گمرک وجود دارد که نه مصوبه ای برای تعیین تکلیف آن صادر می شود و نه حکمی برای برگشت و خروج از کشور ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۱    
اکران این فیلم ها از روز 18 اسفندماه به صورت همزمان در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۷    
در برخی از محورهای استان های مازندران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و یزد نیز بارش باران گزارش شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۳    
وزیر امور خارجه هفته بعد برای دیدار و رایزنی با مقامات چند کشور آفریقایی عازم قاره آفریقا خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۱    
سال آینده هم احتمالا این دو شاخص، در یک سطح قرار می گیرند و متناسب با تورم نقطه به نقطه، قیمت نهاده های ساختمانی افزایش می یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۸    
در همین رابطه باید به رصد ویژگی های جمعیتی در حال تغییر جامعه توجه داشت تا بتوان با برنامه ریزی بهترین زیرساخت ها را برای مواجهه با تغییرات جمعیتی به وجود آورد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۱    
کرمانشاه 45درصد زیر حد نرمال، ایلام 54 درصد زیر حد نرمال، خراسان شمالی 55درصد زیر حد نرمال، تهران 31 درصد زیر حد نرمال و خراسان رضوی 37 درصد زیر حد نرمال
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۸    
"اگر شکست می خوردیم، داغ و دردش را پدران و مادران ما و روستاهای متروک و مزارع خراب ما تحمل می کرد و اگر پیروز می شدیم افتخار و قدرت نصیب کسانی دیگر می شد و ما هرگز در فخر و غنیمتش سهیم نبودیم."
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۶    
سازمان جهانی بهداشت در شرایط کنونی تست های خانگی را برای کوتاه کردن مدت قرنطینه توصیه نمی کند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۳    
برای سومین بار بارش سنگین برف بیابان های تبوک در عربستان را سفید پوش کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۱    
4 هزار و 85 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۰    
همچنین نیرو های امداد و مردم محلی همچنان در تلاش برای جستجوی حادثه دیدگان در میان گل و لای و آوار به جا مانده از این حادثه هستند.
  • ۱