جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۷:۳۲Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 27 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۵    
تمام ثروتش را وقف رفع حوائج مردم گرفتار کشور کرد. برای آزادی بسیاری از زندانیان سیاسی وثیقه ملکی فراهم کرد، هزینه تحصیل تعدادی از دانشجویان بی بضاعت را تأمین کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۳    
سرهنگ جلیلیان ادامه داد: مأموران انتظامی در بازدید اطراف خودرو متوجه باز شدن گاردریل کنار اتوبان شده و در بازدید از داخل خودرو سه نفر که خود را زیر صندلی ها مخفی کرده بودند به همراه تعدادی گاردریل ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۸    
به گفته ی سازمان بهداشت جهانی کمبود نیروی پرستار ارتباط مستقیمی با افزایش مرگ و میر دارد بنابراین کمبود نیروی پرستار آسیب مستقیمی به مردم می زند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۴    
از ایجاد تغییر در وضع موجود کشور نباید حراسید، لذا برای پیدا کردن راه حل برای مشکلات کشور از طریق نوآوری و خلاقیت و کارآفرینی راه حل های جدیدی باید خلق کنیم و این امر را راه حل بدانیم و این کار شدنی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۷    
کالاهای اساسی هدف، در این گشت مشترک، گوشت قرمز (دام سبک و سنگین)، مرغ، روغن نباتی، برنج، شکر، تخم مرغ و میوه خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۴    
نادرترین یوزپلنگ جهان بنام "شاه یوزپلنگ" یا King Cheetah که به دلیل خطوط جالب پشتش معروف شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۴    
علی مطهری نماینده سابق مجلس، در واکنش به اعلام نظر سخنگوی شورای نگهبان در مورد مصوبه تغییر ساعت مجلس مبنی بر این که "این مصوبه باید از نظر فنی و انرژی سنجیده شود" در توئیتر نوشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۲    
مرزهای زمینی شلمچه، مهران و چذابه برای سفر به عراق تا زمان اطلاع رسمی دولت این کشور است و از مردم می خواهیم تا اعلام رسمی بازگشایی مرزها صبر کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۰    
بارها ما روی این موضوع تاکید داشتیم که نتیجه در مستطیل سبز رقم بخورد اما شواهد نشان می دهد که اینگونه نیست. شاهد این اتفاق هم صحنه های مسابقه است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۲:۵۵    
در حال حاضر 29 شهر دروضعیت قرمز، 126 شهر نارنجی، 278 شهر زرد و 15 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۲:۳۲    
به طور متوسط روزانه 5 مهاجر در سال گذشته میلادی (2021) در مسیر دریای مدیترانه به اروپا جان خود را از دست داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۲:۲۳    
در این مسابقات تیم کشورمان با 4 نماینده آماده حضور با رقبا است که علی پاکدامن رنکینگ 14 جهان از فردا و در جدول 64 نفره رقابت خود را آغاز خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۹    
هوتن شکیبا، سهیل مستجابیان، کاظم سیاحی، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی به عنوان صداپیشه عروسک های این مجموعه طمهاسب همکاری می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۶    
نصرالله اخبار مبنی بر اعزام جنگجویان و کارشناسان برای جنگ در کنار روسیه در اوکراین را به طور کامل تکذیب کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۷    
این جلسه شورای امنیت به درخواست روسیه برای بررسی آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین تشکیل شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۴    
فیلم سینمایی مرد بازنده به کارگردانی محمد حسین مهدویان با بازی جواد عزتی در نقش اصلی, این روزها بر پرده اکران نوروزی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۴    
پلیس، محور، رکن و متولی اصلی برقراری نظم، انضباط و امنیت جامعه است و هیچ سازمانی به اندازه مجموعه انتظامی نمی تواند در این موضوع تاثیرگذار باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۸    
گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر کره شمالی پیش تر نیز از قدرتهای جهان خواسته بود تحریم های کره شمالی را کاهش دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۳    
از سال 1358 تا کنون، 27 اثر میراث فرهنگی ملموس و 17 اثر میراث فرهنگی ناملموس ایران در فهرست جهانی یونسکو ثبت شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۲    
مراکز تجمعی مانند پاساژها، هتل، متل ها، زیارتی و سیاحتی و نیز مراکز اقامتی از سوی تیم های بازرسی نظارت می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۵۷    
این آمار البته شامل کالاهای اساسی وارداتی با ارز ترجیحی و نیمایی است و تفکیک شده نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۳۷    
یکی از مذاکره کنندگان روسیه: ما به توافق با اوکراین درباره وضعیت بی طرفی و عدم پیوستن کی یف به پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و خلع سلاح اوکراین نزدیک شده ایم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۳۳    
جمشیدی، در سینمای 1400 نیز رکوردشکن ظاهر شد و توانست با کمدی دینامیت، حدود 2 میلیون و 600 هزار نفر را به سینماها بکشاند و با این میزان استقبال ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۳۳    
محور مهاباد به بوکان (جاده برهان)، 65 کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ های خطرناک، تردد اتوبوس و کامیون در آن ممنوع بوده و سبقت نیز در 80 درصد این مسیر ممنوع است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۳    
عصر ایران؛ عطایی مدیر کل اداره منابع طبیعی مازندران به عصر ایران خبر داد که زمینی را برای ساخت پتروشیمی در محدوده نزدیک به تالاب میانکاله واگذار کرده است. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۴    
مسافران برای دریافت ویزای بدو ورود، باید پاسپورت با شش ماه اعتبار زمانی، بلیت رفت و برگشت که تاریخ پرواز برگشت با تاریخ رزرو هتل مطابقت داشته باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۱    
شهرت سبیل های سالوادور دالی تا جایی پیش رفت که او کتابی درباره تاریخچه سبیل هایش نوشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۳    
در پایان مرحله مقدماتی ماده 60 متر بانوان این رقابت ها فرزانه فصیحی موفق شد در جایگاه سی و هفتم قرار گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۵۰    
پس از تساوی پرسپولیس برابر استقلال در جریان هفته بیست و سوم لیگ برتر، بازار شکایت ها داغ بود و حالا خبر رسیده پرسپولیس از مربی و بازیکن استقلال هم شکایت کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا چندی پیش ضمن انتقاد از واکنش دولت بایدن در قبال بحران های کنونی در اروپا، ادعا کرد چین به زودی به تایوان یورش می برد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۱۷    
رسانه های رسمی چین گزارش دادند که شی جی پینگ رئیس جمهوری چین در این گفت و گوی مجازی گفت که منازعات و رویارویی ها به نفع هیچ کس نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۱۵    
سخنگوی دولت از افزایش سرعت صدور مجوز مشاغل خانگی در دولت سیزدهم تا میزان 30 برابر مدت مشابه سال قبل خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۲    
وزرای خارجه سه کشور حوزه بالتیک روز جمعه (امروز) از اخراج 10 دیپلمات روس از کشورهایشان خبر دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۲    
اجرای پروژه پتروشیمی به محدوده تالاب بین المللی میانکاله آسیب رسان خواهد بود، آیا در این صورت هم اداره کل محیط زیست مجوز مداخله در موضوع را ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۲    
سفرها باعث می شود ترافیک مصرفی نقاط مقصد تغییراتی کند، این مسایل از طریق اپراتورها مورد بررسی قرار گرفت تا افزایش ظرفیت های مورد نیاز صورت بگیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۸:۲۴    
سفرهای نوروزی پس از دو سال درحالی با کمترین محدودیت در پیک ششم کرونا قرار است اجرا شود که پیش بینی وزارتخانه های راه و گردشگری حدود 30 درصد افزایش سفرها در مقایسه با نوروز سال 98 است؛
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۹    
با احترام به همه سلبریتی ها من خواستم دخترم در ایران به دنیا بیاید و جانم را برای این خاک می دهم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۲    
به دلیل جنگ تجاوزکارانه علیه اوکراین، تیم های روسیه از رقابت های اروپایی کنار گذاشته شده اند. یوفا و فیفا تیم های باشگاهی و ملی روسیه را از رقابت ها کنار گذاشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۵    
دولت بلغارستان تصمیم گرفته است 10 دیپلمات روس را پس از متهم شدن آنها به انجام "فعالیت های ناسازگار با وضعیت دیپلماتیک آنها" اخراج کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۹    
مراکز اقامتی همه شهرهای دو استان گیلان و مازندران بیش از 80 درصد رزرو شده اند و شهر جایگزینی برای این دو استان اعلام نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۴    
در پی اعلام تصمیم آفکام، شبکه راشا تودی با صدور بیانیه ای آن را محکوم کرد و گفت که این نهاد "نشان داد که ابزار دست دولت انگلیس است"
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۲    
15 لژیونر در پایان بازی های باشگاهی از کشورهای مختلف جهان مستقیما راهی کره جنوبی خواهند شد و به اردوی تیم ملی ملحق می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۶    
تصمیم دولت آمریکا در مورد گسترش ناتو به شرق مستقیماً با بحران کنونی اوکراین مرتبط است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۲    
هنگامی که کنترل کننده های پرتاب به نقطه درست قبل از روشن شدن موتورهای RS-25 موشک در روز پرتاب می رسند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۱    
بعد از فنلاند، این کشورها در رتبه های بعدی قرار داشتند. دانمارک، ایسلند، سوئیس و هلند، لوکزامبورگ، سوئد و نروژ.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۶    
اگر از این محصول بدبوی اشک آور به درستی استفاده کنید، ممکن است حتی به پوست شما کمک کند...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۴    
جمعه هفته پیش ما پیشنهاد وقفه در مذاکرات را مطرح کردیم چون برای شفاف سازی مسائلی که به توافق ارتباط زیادی نداشت و عوامل خارجی شمار می رفت لازم بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۳    
این جشن نزد کُردها به ویژه در عصر حاضر اهمیتی ملی و قومیتی یافته است؛ چنان که به رویدادی تبدیل شده که کُردها از طریق آن بر هویت، حقوق و مطالبات خود تاکید می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۹    
اظهارات بایدن در مورد پوتین "غیرقابل قبول" بود و رئیس جمهور کشوری که کشورهای دیگر را بمباران کرده است حق چنین اظهاراتی را ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۶    
در این بیانیه آمده است: برای ما سخت است باور کنیم که تعریف سپاه پاسداران به عنوان یک سازمان تروریستی در ازای وعده آسیب نرساندن به آمریکایی ها لغو شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۲    
تارنمای کاخ کرملین از تماس تلفنی بین ولادیمیر پویتن رئیس جمهوری روسیه و اولاف شولتس صدراعظم آلمان درارتباط با وقایع کنونی اوکراین که به گفته کرملین به ابتکار صدر اعظم آلمان صورت گرفت، خبر داد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۶    
این تیراندازی همچنین منجر به برخورد اتوبوس با یک وسیله نقلیه دیگر شد که در پی آن سه نفر هم دچار جراحات جزئی شده و به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۵    
وهم ها درباره اینکه ما می توانیم به شرکای غربی تکیه و اعتماد کنیم کاملا بی پایه و اساس است و کشورهای شرقی بیشتر مایل به همکاری با روسیه بر اساس اصل احترام متقابل هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۹    
رسالت امام زمان نجات شیعه نیست، بلکه رسالت ایشان رسالتی جهانی است و ایشان بشریت را بدون محدودیت دینی و مذهبی و ... از شر ظلم و ستم نجات خواهند داد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۲    
تا ساعاتی دیگر جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال یک طرفه خواهد شد و تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۶    
علاقه داشتم که یک نمایشنامه را در رابطه با شاهنامه بنویسند مثل بیژن و منیژه یا رستم و سهراب و من یکی از نقش ها را در آن بازی می کردم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۴    
اگر شیعیان شرق عربستان به امام زمان کاری نداشتند و با ظلم مبارزه نمی کردند که فرزند 17 ساله آنان گردن زده نمی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۲    
ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو بیان داشت ائتلاف تحت امرش از سال 2014 فعالانه به توسعه ارتش اوکراین کمک می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۸    
ما هرگز از جنگ و تهاجم استقبال نمی کنیم؛ اما اشکی که جهان برای اوکراین می ریزد، اشک تمساح است. آنها خودشان این بحران را به وجود آوردند و امروز از آن استقبال می کنند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۸    
روسیه و اوکراین، یکدیگر را به جذب "مزدور خارجی" برای مشارکت در جنگ متهم می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۴    
امروز هنوز هم امکان توافق اوکراین و روسیه و اینکه ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین چنین توافقی را با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امضا کند وجود دارد."
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۱    
مسئولان جنایات جنگی، از جمله استفاده کورکورانه از سلاح علیه غیرنظامیان، از بابت اقداماتشان مسئول دانسته خواهند شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۹    
طبق آخرین اعلام وزیر اقتصاد در پرداختی که اخیرا برای سهام عدالت صورت گرفت، حدود 45 میلیون نفر دریافتی داشته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۷    
رمان آهنگ های عاشقانه دابلیو. ئی. بی. دیو بویس نوشته آنوره فانون جفرز که اثری حماسی درباره نژادپرستی، انعطاف پذیری و هویت است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۵    
در ماریوپل نیز یگان های جمهوری دونتسک با حمایت نیروهای مسلح روسیه، ملی گرایان افراطی را در مرکز شهر محاصره کردند و آنها را تحت فشار قرار دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۱    
اعلام وضعیت پرواز ممنوع، در واقع به این معناست که با روسیه در جنگ قرار داریم اما ما قصد جنگ با روسیه را نداریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۶    
وظیفه محافظت از اسیران جنگی در برابر کنجکاوی عمومی و محافظت از آنها در برابر ارعاب یا تحقیر، بخشی از یک وظیفه گسترده تر برای اطمینان از رفتار انسانی با آنها و محافظت از خانواده های آنها در برابر آسیب ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۳    
نیم قرن پیش این مجموعه آبرومند به بهره برداری رسید اما حتی بعضی جداولی که در پارکینگ ها و خیابان های ورزشگاه آزادی است اثری از آن ها نمانده است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۵    
شاگردان اسکوچیچ چهارم فروردین در سئول به مصاف تیم میزبان خواهند رفت و نهم فروردین در آخرین مسابقه این مرحله در مشهد مقدس برابر لبنان قرار می گیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۵    
ایران نباید به نقض حاکمیت عراق متهم شود زیرا این کشور بغداد را از وجود طرف های اسرائیلی در عراق با خبر کرده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۱    
سازمان ملل از جامعه بین المللی خواست که این بحران انسانی را فراموش نکنند و کمک های مالی برای نجات جان انسان ها در آن کشور را تامین کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۹    
اردوغان ضمن تکرار پیشنهاد خود برای میزبانی از پوتین و ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین در استانبول یا آنکارا تصریح کرد که ممکن است اجماع بر سر برخی مسائل به مذاکره در سطح سران نیاز داشته باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۵    
جایزه انجمن تهیه کنندگان آمریکا (PGA) که در هفته جدید اعطا می شود نیز نقش مهمی در پیش بینی برندگان اسکار دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۷    
ما در این زمینه مدام اعضای کنگره را در جریان رخ دادهای جدید گذاشته ایم. به طور منظم به آن ها اطلاع رسانی کرده ایم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۶    
مایکل وایت حدود 2 سال پیش در چارچوب یک توافق تبادل زندانیان بین آمریکاو ایران، از زندان آزاد شد و به آمریکا بازگشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۳    
استویو MGM حق پخش 17 هزار قسمت از مجموعه های تلویزیونی از جمله وایکینگ ها ، فارگو ، قصه ندیمه ، شهرت ، گلادیاتورهای آمریکایی ، استارگیت و .. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۹    
این لایحه مورد حمایت دو حزب (جمهوری خواه و دموکرات) که با 424 رای موافق در مقابل تنها هشت رای مخالف در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۳    
در بیانیه ای که توسط وزارت امور خارجه استرالیا منتشر شد، آمده است، این 11 بانک جدید، تقریبا 80 درصد از کل دارایی های بانکی در روسیه را تشکیل می دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۱    
جمهوری اسلامی ایران نظرات تفصیلی خود به این گزارش را ارائه کرده که به صورت رسمی توسط شورای حقوق بشر سازمان ملل منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۱    
یحیی گل محمدی پس از تساوی تیمش برابر استقلال، با انتشار پیام خداحافظی از سمت خود کنارگیری کرد اما این موضوع با مخالفت رضا درویش مدیرعامل باشگاه مواجه شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۵    
هیئت اجرایی سازمان جهانی گردشگری قبلاً اولین جلسه خود را برای بحث در مورد پیشنهاد تعلیق عضویت روسیه به ابتکار گواتمالا، لیتوانی، لهستان، اسلوونی و اوکراین برگزار کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۳    
پارلمان عراق از ایرج مسجدی، سفیر ایران در بغداد و همچنین وزیر امور داخلی کردستان دعوت کرده است که در جلسه پارلمان حضور یابند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۱    
اگر چه ترددهای ضروری در محورهای مواصلاتی استان با رعایت نکات ایمنی قابل انجام است، اما تا حد امکان از تردد های بین شهری خودداری شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۹    
ستاره شناسان سه منظومه سیاره ای را مشاهده کرده اند که همزمان در اطراف یک منظومه ستاره ای دوگانه به نام "SVS 13" در فاصله 980 سال نوری از زمین در حال شکل گیری هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۰    
سه شنبه گذشته نیز ژاپن اعلام کرد که دارایی های 17 روس را مسدود و فعالیت های سرمایه گذاری این افراد را محدود کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۰    
برخی هنوز واکسیناسیون شان را تکمیل نکردند که همین افراد میتوانند در پیک ها مشکل ساز شوند. حتما توصیه می کنیم که واکسن شان را تزریق کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۸    
با مروری بر دیدارهای دیگر عبدالله شهید نشان می دهد که این امر مساله ای مرسوم است و خلاف کد و پروتکل های استفاده از پرچم نیست.