پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۲۰:۳۴Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 15 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۷    
اسفنج های آشپزخانه با سوراخ های متعدد ریزودرشت، نه تنها فضایی ایده آل برای رشد باکتری را فراهم می کنند؛ بلکه گستره ی وسیعی از امکانات را دارند که می توانند نیازهای اکثر میکروب ها را برطرف کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۳    
در حال حاضر 99 شهرستان در وضعیت قرمز، 186 شهرستان در وضعیت نارنجی، 154 شهرستان در وضعیت زرد و 9 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۰    
به گفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اعضایی که در ترکیب جدید حضور ندارند در صورتی که جلسات و دستورات شورا مرتبط با آن ها باشد، به جلسه دعوت می شوند و حق رأی نیز خواهند داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۰    
فرانسه همچنین با ثبت بیش از 23.3 میلیون مبتلا هم اکنون رکورددار ابتلا در قاره سبز و چهارمین کشور با بیشترین آمار بیمار کرونایی در جهان است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۸    
این بازیگر 38 ساله سه فیلم اورکا ، تفریق و برادران لیلا را در نوبت اکران دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۶    
فرخ نژاد در سال 1384، جایزه و تندیس گئورگیس مقدسِ بهترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی مسکو را دریافت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۷    
یکی از قوانین شما در خانه این باشد که در خانه تان اصلا رفتارهایی مثل لگد زدن، هل دادن و کتک زدن ممنوع باشد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۵    
در جریان نشست مشترک قوه قضائیه و وزارت جهاد کشاورزی، وزیر جهاد کشاورزی از میزان 20 هزار هکتار از نهال های غرس شده غیرمفید زیتون که میوه نمی هد در اراضی کشاورزی کشور خبر داد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۲    
آمار شهدای موسسه شهدای عراق 330 هزار نفر است که 60 هزار شهید مربوط به زمان صدام و توسط رژیم بعث، 10 هزار شهید از نیروهای حشد الشعبی در جنگ با داعش و مابقی مربوط به حملات تروریستی به خصوص در شهرهای ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۷    
متخصصان تغذیه همچنین مصرف دانه کتان را به افرادی که از یبوست رنج می برند، توصیه می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۳    
ویدئویی از مراسم عقد پریناز ایزدیار و بهرام رادان در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدئو بخشی از سریال جیران است که در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۲    
گفتنی است کوییک R دنده ای و اتوماتیک، کوییک S، کوییک دنده ای و اتوماتیک، ساینا معمولی، ساینا S و ساینا SR از جمله محصولاتی هستند که تا این تاریخ از خطوط پارس خودرو بیرون آمده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۷    
ممکن است از بین هزاران نفری که وارد ایران می شوند یک نفر نیز این گونه از آب در آید؛ همیشه امکان همه چیز وجود دارد، ما کار خود را انجام می دهیم
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۴:۱۲    
وزارت ارشاد؛ وزیر محترم! من دیگر نمی توانم. می خواهم بجنگم. بیایید بزنید من را بکشید. این سینه من. من را بکشید ولی من حقم را می گیرم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۲:۳۴    
در فیلم ها دیده بودم که سیانور کشنده است، خودم هم کلی در اینترنت درباره اثرات سیانور جست و جو کردم و بعد از اینکه مطمئن شدم سیانور او را می کشد اقدام به خرید کردم البته برای خرید آن خیلی تلاش کردم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۲:۲۷    
لیا ون بکهوون / کنَک (بلژیک) ترجمه: علی مفتح دیپلماسی ایرانی - ثروتمندترین افراد جهان به خاطر آب و هوا به لندن نمی آیند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۹    
براساس بند تنفیذ شده (ک) تبصره 8 ماده واحده لایحه بودجه 1401 کل کشور؛ در سال 1400 کشت برنج درمناطق مختلف کشور در چهارچوب سیاست های کلی نظام و با هماهنگی دستگاه های ملی به تشخیص کارگروه سازگاری با کم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۳    
دکتر جنیفر پین، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه ویرجینیا، گفت: تحقیقات نشان می دهند که یک مولفه ژنتیکی در افسردگی پس از زایمان نقش دارد و تغییرات هورمونی بارداری ممکن است به ایجاد یک دوره افسردگی در زنان ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۱    
با این نتیجه پورتو 67 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول رده بندی پرتغال را تثبیت کرد. پاکوش دِفریرا هم با 27 امتیاز در رده دهم قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۷    
اوایل امروز، رئیس نیروهای مسلح بریتانیا به بی بی سی گفت که نیروهای نظامی بریتانیا نباید برای جنگ به اوکراین بروند، در عوض باید به هر روشی که می توانند از همین جا کمک کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۷    
المیادین به نقل از رسانه های اسرائیلی نوشت: رئیس جمهور روسیه به نفتالی بنت گفته که وی می داند زلنسکی دقیقا کجا مخفی شده است، اما نمی خواهد او را بکشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۶    
افراد بسیاری طی زندگی خود زانو درد مزمن را تجربه می کنند که سبک زندگی بیش از حد کم تحرک یا پر تحرک و البته سن، موقعیت مکانی، و ژنتیک از عوامل موثر در این زمینه هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۷    
مجموع کشته شدگان شامل 74 مرد، 42 زن، 8 پسر و 4 دختر و همچنین 13 کودک و 223 بزرگسال است که جنسیت آنها مشخص نیست ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۷    
بلینکن به وقت محلی در گفت وگو با شبکه خبری آمریکایی گفت: اوکراینی ها برای اطمینان از ادامه دولت اوکراین برنامه ریزی کرده اند، من نمی خواهم بیشتر در خصوص آن توضیح دهم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۷    
سید محمد مرندی: از یک سو، ایران منتظر شفاف سازی مسکو در مورد خواسته هایش از آمریکا است. از سوی دیگر، آمریکا به تعدادی از خواسته های ایران که برای احیا و اجرای کامل توافق هسته ای کلیدی هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۹    
نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در حال حمله به زیرساخت های نظامی اوکراین هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۵    
مدیرعامل ایرانسل با انتشار یک پست در صفحۀ اینستاگرام خود، از هویت سازمانی و لوگوی جدید ایرانسل رونمایی کرد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۰    
در بیانیه گروسی آمده است، اوکراین امروز به آژانس بین المللی انرژی هسته ای اطلاع داد، در حالی که پرسنل تمام وقت به فعالیت نیروگاه هسته ای زاپوریژیا ادامه می دهند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۸    
ورزشکاران و گردشگران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 22404001 و 22404002 تماس برقرار کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۵    
در جریان هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19:30 در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر به سود صنعت نفت آبادان به ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۸    
وزیر خارجه دولت بایدن درخواست های روسیه برای تضمین اینکه تحریم های جدید مرتبط با اوکراین بر حقوق مسکو در توافق هسته ای ایران تأثیری نخواهد گذاشت، بی ارتباط دانست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۸    
کارشناس های نظامی معتقدند که درگیری روسیه در جنگ اوکراین می تواند بر فعالیت تروریست ها در سوریه تاثیرگذار باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۲    
مسئولان دونتسک اعلام کردند که 15 غیرنظامی دیروز شنبه در نتیجه بمباران اوکراین زخمی شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۹    
بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در تماس تلفنی با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین بر عزم انگلیس درخصوص تضمین شکست ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در اوکراین تاکید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۵    
چندی پیش بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفته بود در سال 1401 خودرو های 405 و سمند از مدار تولید خارج می شود همچنین سال آینده خودروی K 125 و یک تا دو محصول مونتاژی برای عرضه آماده می ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۱    
رئیسی: جمهوری اسلامی ایران همانطور که مقام معظم رهبری اعلام کردند، حتماً با جنگ مخالف است و هر روز که جنگ زودتر پایان یابد، به نفع منطقه و ملت هاست و از خطرات، آسیب ها و مشکلات مردم کم می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۷    
پوتین به ماکرون گفت: علیرغم سکوت توسط طرف روسیه در 5 مارس (شنبه 14 اسفند) برای خروج غیرنظامیان و شهروندان خارجی از "ماریوپل" و "ولنوواخا"، اوکراینی ها اجازه تخلیه از این شهرها را ندادند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۴    
وزارت کشور عربستان اعلام کرد که استفاده از ماسک فقط در مکان های بسته الزامی است و زائران خارجی دیگر به ارائه نتیجه منفی آزمایش PCR و یا آنتی ژن پیش از سفر به این کشور نیازی ندارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۹    
کلیه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی و فروشندگان تجهیزات پزشکی که پروانه کار آنها توسط وزارت بهداشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۲    
پایگاه اطلاع رسانی قدس نت در خبر فوری اعلام کرد، جسد بی جان سفیر هند در فلسطین در مقر سفارت در بیتونیا واقع در غرب رام الله پیدا شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۵    
دولت مکزیک و مسئولان ایالتی اعلام کردند با مسببان این حادثه به شدت برخورد خواهند کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۲    
در جریان بررسی بند (ی) نمایندگان با پیشنهاد مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان برای اصلاح این بند و حذف بخشی از قسمت ها موافقت کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۰    
ما با جدیت در مساله ارائه جنگنده هایی که لهستان در اختیار اوکراین می گذارد، بازنگری می کنیم و در کی یف می توانیم در صورتیکه لهستان این تصمیم را بگیرد آنها را در کی یف ببینیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۷    
با این نتیجه استقلال 51 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد. گل گهر هم با 32 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۹    
این پهپاد جدید که توسط سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزسا تولید شده، قادر است محموله انفجاری 2.5 کیلویی را تا برد 100 کیلومتری حمل کند و از یک موتور پیستونی به عنوان قوای پیشران بهره می برد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۴    
اکنون ایران اسلامی موثرترین نقش را در این جغرافیا ایفا می کند و دشمن دور و نزدیک او از بُرد موشک هایش وحشت زده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۳    
استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۵    
متقاضیان درصورت لزوم می توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن 42163 با پیش شماره 021 در میان بگذارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۴    
وزارت ارشاد به عنوان مسئول و پدر فرهنگ کشور باید به صحنه بیاید و این فضا را مدیریت کند و اجازه ندهد دیگرانی که خود رقیب شبکه نمایش خانگی هستند، میدان دار شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۲    
بر اساس گزارش کمیسیون ملی بهداشت چین (NHC)، این کشور روز گذشته 329 مورد جدید ابتلا به کووید19 را به ثبت رسانده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۸    
این شرکت هواپیمایی اخیرا در بسیاری از مسیرهای اروپایی و آسیایی پروازهای خود را به حالت تعلیق درآورده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۲    
طبق نوشته روزنامه سان، در حال حاضر 150 نیروی ویژه آمریکا و 70 نیروی دیگر انگلیس و کسانی که قرار است در عملیات مشارکت کنند در پایگاه نظامی در لیتوانی هستند و با مشارکت ارتش اوکراین آموزش می بینند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۵    
رکورد کوچکترین سینمای جهان پیش از این به مدت 13 سال در اختیار سینما کابیریای برزیل با 24 مترمربع مساحت و ظرفیت 18 تماشاچی بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۱    
ذوب که روزهای خوبی را پشت سر نمی گذاشت حالا با هدایت مهدی تارتار به 2 برد متوالی دست یافته و با این برد خارج از خانه 25 امتیازی شد و در رده دوازدهم جای گرفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۷    
بعضی تحلیلگران گفته اند که در این سفر دولت آمریکا استفاده از منابع نفتی ونزوئلا را هم که خود تحریم کرده، در صورت تلاش برای تحریم بخش انرژی روسیه در نظر دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۱    
ریاست جمهوری فرانسه بدون اشاره به جزئیات بیشتر اعلام کرد که تماس تلفنی ماکرون و پوتین یک ساعت و 45 دقیقه به طول انجامید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۶    
در صورت پرداخت سودهای توزیعی از هر طریقی به جز سجام، ناشر مکلف است مبلغ سود را با بیست درصد(20%) جریمه پرداخت نماید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۶    
ما باید همه تلاش خود برای تضمین توقف درگیری ها و دوری از تشدید جنگ و درگیری را به کار بگیریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۲    
رانندگانی که دو دز واکسن را تزریق کرده و هنوز دز سوم شان را تزریق نکرده اند یا افرادی که یک دز تزریق کرده اند و هنوز دز دوم شان را تزریق نکرده اند، اگر جریمه شدند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۰    
هم اکنون وزارت راه و شهرسازی در خصوص ساماندهی بازار اجاره چندین موضوع را در دستور کار دارد که یکی افزایش سقف تسهیلات در حوزه ودیعه است که در قالب بودجه سالیانه چنانچه مصوب شود می تواند کمک موثری باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۹    
زرگ ترین اولویت ما در توافق با ایران، نظارت بر فعالیت های هسته ای این کشور و جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۷    
آینده سه بعدی آموزش پزشکی اینگونه خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۷    
من خواهش می کنم که حملات مسلحانه متوقف و مذاکرات و رجوع به عقل سلیم از سر گرفته شود و ما دوباره به قوانین بین المللی احترام بگذاریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۱    
، نخست وزیر انگلیس که کشورش عضوی از این ائتلاف نظامی است، گفت: جنگ اوکراین، ارتباط به ناتو ندارد و در آینده هم نخواهد داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۷    
موضع ما در مورد توافق مشخص است - معایب توافق بیشتر از مزایای آن است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۶    
مقرر شد دو فیلم سینمایی سگ بند به کارگردانی مهران احمدی و گل به خودی به کارگردانی احمد تجری به این ترکیب اضافه شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۰    
پوتین به اردوغان گفت که مسکو آماده کمک رسانی به آنکارا در تخلیه اتباع ترکیه از مناطق شاهد درگیری در اوکراین است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۳    
دستگاه های اجرایی دریافت کننده مکلفند گزارش عملکرد و نحوه هزینه کرد کمک های دریافتی را هر شش ماه یکبار به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه نمایند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۲    
حادثه در حین برگزاری لیگ Liga MX بین دو تیم کوئره تارو و اطلس در استادیوم کوریگیدورا رخ داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۸    
در کودکان و نوجوانان نیز در 30 سال گذشته چاقی دو برابر شده است. براساس آمار NHS در هر سه کودک، یک کودک چاق است که مشکلات متعدد روحی، روانی و تحصیلی برای آنان ایجاد می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۴    
خبرنگار: ایران جزو آخرین خواسته هایش درخواست برداشته شدن سپاه از لیست ارگان های تروریستی بوده جواب ایالات متحده به این درخواست چیست؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۳    
همان موقع به همکارانم در شرکت ارتباطات زیرساخت گفتم که برای ظرفیت جایگزین اقدام کنند و این موضوع به سرعت در حال انجام است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۰    
گفته می شد به دلیل اینکه منبع ساخت آن آمریکا بوده و این واردات غیر مجاز است، برگشت خورده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۶    
ملی کارت ها، کارت های هدیه و بن کارت های این بانک که تاریخ انقضای آنها در سال 1401 است، به صورت خودکار برای یک سال دیگر تمدید شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۷    
حمله به اماکن بهداشتی یا کارکنان آنها نقض بی طرفی کادر پزشکی و تجاوز به قوانین بشردوستانه بین المللی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۵    
دارمنن در مورد تاثیر بومرنگی تحریم های اقتصادی اتحادیه اروپا علیه روسیه، گفت: مسلما این اقدامات بر اقتصاد کشورهای اروپایی از جمله فرانسه هم اثر خواهد گذاشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۷    
تقی پور گفت: با توجه به تصویب کلیات طرح، از این پس ادامه جلسات کمیسیون مشترک به بررسی جزئیات و مفاد این طرح اختصاص می یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۴    
وزارت کشور عربستان سعودی همچنین اعلام کرد که دیگر برای ورود به این کشور نیازی به ارائه گواهی تست منفی (PCR) نیست. اما مسافران باید برای پرداخت هزینه های درمان در صورت ابتلا به کرونا، بیمه شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۵    
در روز دوشنبه (16 اسفندماه) کاهش نسبی دما و از روز سه شنبه تا پنج شنبه (17 تا 19 اسفندماه) روند افزایش دما پیش بینی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۲    
دولت کره جنوبی به دلیل حمایت بلاروس از حمله روسیه به اوکراین، تحریم هایی را علیه این کشور وضع کرد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۳    
بازی های خوب بازیگران به ویژه مهران غفوریان، حسین یاری، بهناز جعفری و ... تاثیر بسزایی در دیده شدن این سریال داشت. حضور جمشید هاشم پور در این نیسان آبی هم تاثیر بسزایی در جذب مخاطب داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۶    
یکی از این راه ها کالا برگ الکترونیکی و در امور پزشکی از طریق بیمه ها است. در نهایت افراد باید بتوانند این کالاها و خدمات را به نرخ پایان شهریور 1400 و در سقف سهمیه تعیین شده تهیه کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۴    
امیدواریم نهادها و دستگاه های ذیربط که متولی امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستند حسب منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخورد بی رحمانه با پدیده آسیب رسان به اقتصاد ملی و تولید داخلی همچون گذشته ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۱    
اتوجه به سه بار بازبینی مجدد فیلم در یک هفته اخیر و بازبینی فیلم توسط جناب وزیر و ریاست سازمان سینمایی در انتظار تمدید پروانه نمایش هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۰    
دولت و بانک مرکزی باید زیرساخت های لازم را برای اختصاص یارانه اعتباری به منظور جبران حذف ارز ترجیحی فراهم کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۸    
در یکسال گذشته و از زمانی که واکسن های کرونا در ایران هم وارد شد، زنان زیادی هستند که واکسن کرونا را تزریق کردند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۲    
در روزهای گذشته ویدیویی با زیرنویسی جعلی از صحبتهای ولادیمیر پوتین در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که در این ویدیو، صحبتهایی علیه ایران به رییس جمهور روسیه نسبت داده شده بود
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۲    
اگر قرار است خودروسازی ها به بخش غیردولتی واگذار شود چرا به صراحت گفته نشده: بخش خصوصی؟ باید در این زمینه رفع سوء تفاهم شود تا این تلقی درنگیرد که مراد از غیر دولتی الزاماً بخش خصوصی نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۷    
بایدن گفت: چطور به جایی رسیدیم که می دانید، پوتین تصمیم می گیرد به روسیه حمله کند؟ چنین چیزی از زمان جنگ جهانی دوم اتفاق نیفتاده است./فارس
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۲    
پپسی در وب سایت خود اعلام کرده که بزرگترین تولیدکننده مواد غذایی و نوشابه در روسیه است و صدها میلیون دلار برای سه کارخانه تولیدی در این شرکت سرمایه گذاری کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۳    
در هنگام استفاده از مواد شوینده به خصوص اگر از مواد شوینده ترکیبی استفاده می شود، باید پنجره های محیط باز باشند و حتما از ماسک و دستکش استفاده شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۰    
شاخص کل با معیار هم وزن هم 2867 واحد افزایش یافت و رقم 338 هزار و 668 واحد را ثبت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۷    
اسوار پراساد، اقتصاددان هندی می گوید در حال حاضر، ارز های دیجیتال راه حل قابل اعتماد و مقیاس پذیر برای دولت هایی که قصد دور زدن تحریم ها یا سیستم پولی جهانی را دارند، نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۰    
این فناوری ها دهه ها قبل برای پاسخ به نیاز های اساسی افراد ایجاد شدند و از آن زمان، فقدان نوآوری در این زمینه مانع از تطبیق فناوری های کمکی با فناوری های امروزی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۷    
غواص استرالیایی رفته داخل اکواریوم و دارد با کوسه می رقصد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۳    
ایشان در ادامه، کاشت درخت را یک حرکت کاملاً دینی و انقلابی خواندند و افزودند: البته نگهداشت و حفظ درختان نیز کار بسیار مهمی است که باید رعایت شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۰    
امسال قیمت 2 طبقه بالا، طبقه ای 2 میلیون و 500 هزار تومان و در مجموع پنج میلیون تومان است و این کف قیمت قبرهای بهشت زهرا (س) است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۶    
وی با تاکید بر اینکه توسعه سامانه های معاملاتی در دست کار است گفت: در هفته جاری هم از سامانه های جدید نظارتی رونمایی خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۸    
در این سال فروش حدود 158 میلیارد تومان بوده و هفت میلیون نفر هم به سینما رفتند. همچنین تعداد سینماهای فعال 311 سینما بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۷    
وی افزود: تاریخ مملو از رهبران مستبدی بوده است که غرب و انگلیس را دست کم گرفته اند. واضح است که پوتین جامعه بین المللی را دست کم گرفته است.
  • ۱