پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۷:۴۸Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 13 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۴    
این اطلاعیه می افزاید: همچنین شهروندان می توانند با ورود به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی و مشاهده واحد یا واحدهای مسکونی مشمول مالیات نسبت به پذیرش پرداخت مالیات ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۰    
سرعت در ساختن و بی دقتی باعث شده است نیسان آبی ساختار حداقلی هم نداشته باشد. هادی بیشتر سعی داشته است با عناصر دهه چهلی یک مرد هوس ران را نشان بدهد که مخفیانه زن صیغه ای دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۰    
در حال حاضر 148 شهرستان در وضعیت قرمز، 196 شهرستان در وضعیت نارنجی، 101 شهرستان در وضعیت زرد و 3 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۸    
برج تایپه 101 در کشور تایوان به وزن 660 تن در جایگاه پنجم این لیست قرار می گیرد. این برج دارای 101 طبقه است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۹    
"سال 2003 در اوکراین با همسرم که در واقع استاد من بود، آشنا شدم. ازدواج کردیم. ماحصل این ازدواج دو فرزند است به نام های آرین [13 سال و نیم ] دارد و آنا که 4 ساله است".
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۵    
با پی گیری ها و مذاکرات فنی انجام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی، ممنوعیت واردات فلفل دلمه ای ایران از سوی روسیه رفع و صادرات این محصول از سر گرفته خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۸    
براین اساس سه شهرستان استان در وضعیت قرمز، 14 شهرستان در وضعیت نارنجی و 5 شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۰    
آمریکا می خواهد از طریق توافق وین، دو امتیاز نقد و مهم را به دست آورد؛ عضویت دوباره در برجام و دسترسی به مکانیسم تحریمی ماشه و کشیدن ترمز قیمت نفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۱:۳۰    
جمعه خونین پیشاور شاهدی بر ادعاهای توخالی حقوق بشری غرب است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۱:۳۰    
سفارت جمهوری اسلامی در تلاش است تا ضمن کسب اخبار تکمیلی در خصوص علل حادثه و وضعیت پیکر متوفی، اقدامات مرتبط با این امر را صورت دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۱:۳۰    
از نظر ما، عمده درخواست های جمهوری اسلامی ایران در توافق پیش رو مورد توجه قرار گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۱:۳۰    
عصر امروز بار دیگر با دکتر علی باقری کنی، رئیس هیات ایرانی در مذاکرات وین دیدار کردم
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۲    
دکتر بهرام عین اللهی در پی وقوع پدیده گرد و خاک در استان های غربی و جنوب غرب کشور دستور آماده باش اورژانس های پیش بیمارستانی و مراکز درمانی این استان ها را صادر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۴    
ما به همراه اتحادیه اروپا با جنگ انتخابی پوتین که بی دلیل و غیر موجه است و عواقب وحشتناکی برای مردم دارد، مواجه هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۲    
ظاهرا عربستان سعودی در تلاش برای میانجی گری در مساله اوکراین بین روسیه و اوکراین است و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی برای این منظور روز گذشته با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و ولودیمیر ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۵    
این سفر در میان بیانیه های کاخ سفید در مورد ادامه حمایت از اوکراین پس از حمله روسیه به این کشور انجام می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۵    
بر اساس این نظرسنجی، 49 درصد سوئدی ها خواهان پیوستن کشورشان به ناتو هستند و در مقابل 27 درصد مخالف آن هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۰    
والودین عصر روز جمعه در کانال خود در شبکه تلگرام نوشت: زلنسکی به لهستان رفته است و نمایندگان پارلمان اوکراین نمی توانند با او دیدار کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۷    
این مقام دفاعی آمریکا اعلام کرد که واشنگتن دلیلی برای باور نکردن ادعاهای روسیه مبنی بر کنترل نیروگاه هسته ای "زاپوریژیا" ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۷    
جزئیات و نحوه ثبت نام متعاقبا اعلام خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۶    
کماکان تاکید اصلی بر تکمیل واکسیناسیون (سه نوبت در افراد بالای 18 سال)، واکسیناسیون در کودکان و مادران باردار و نیز رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۵    
مذاکره کنندگان E3 (آلمان، انگلیس و فرانسه) برای مدت کوتاهی وین را ترک می کنند تا وزیران را در مورد وضعیت مذاکرات به روز کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۲    
بر اساس توافق به عمل آمده رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و هیات همراه روز شنبه در تهران ضمن ملاقات با مقامات ذیربط کشورمان ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۷    
جمهوری اسلامی ایران جزو 10 کشور برتر جهان در بحث مقابله با کروناست و این را می توان یکی از دستاوردهای مهم کشور دانست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۰    
سیدورف برای باشگاه های زیادی از جمله میلان، رئال مادرید، اینتر، سمپدوریا و بوتافوگو رگاتاس بازی کرد و همچنین 87 بازی با تیم ملی هلند انجام داد و 11 گل به ثمر رساند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۵    
در پی موضع حمایت از توقف جنگ بیم حمایت از روسیه رفع شد و ایران رأی ممتنع داد. مثل همسایگانی چون عراق و ارمنستان و پاکستان و مهم تر از همه مانند هند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۶    
مستقیم به کریس نولان گفته ام که ببین، ما سعی می کنیم بهترین بتمنی که تاکنون ساخته شده را خلق کنیم و سعی می کنیم شما را شکست دهیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۶    
به گفته مقامات امنیتی اوکراین، روز شنبه گذشته یک عملیات سوء قصد به جان زلنسکی در محدوده کی یف با شکست مواجه شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۲    
وزیر امور خارجه ترکیه خبر داد که آنکارا قصد دارد به عنوان بخشی از تلاش ها برای حل بحران اوکراین دیداری بین وزیران امور خارجه روسیه و اوکراین ترتیب دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۹    
به دلیل اینکه قرص های افسردگی و آرامبخش در دسترس هر کسی نیست، پس معلوم می شود کسی که دست به چنین کاری می زند با قرص آشنایی داشته و جهت درمان استفاده می کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۵    
زمانی که شاهدخت 18 ساله شد بر پیوستن به ارتش اصرار داشت و پس از این کار به عنوان راننده و مکانیک کامیون آموزش دید...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۸    
سود سهام عدالت برای سهامدارانی که دارای سهام یک میلیونی هستند، نزدیک به یک میلیون تومان است، اما برای مشمولان دارای سهام 530هزار تومان حدود 550 هزار تومان سود پرداخت می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۳    
معتقدم این گروه حداقل کاری که می تواند انجام دهد این است که برنامه ای برای تبلیغ فیلم ها در این گروه داشته باشد تا مخاطب با آن آشنا شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۸    
مستند کوتاه من سعی می کنم فراموش نکنم در اولین نمایش جهانی خود در بخش مسابقه آثار مستند کوتاه جشنواره ایدفا (IDFA) که بزرگترین و مهمترین رویداد مستند جهان است، شرکت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۱    
این آتش سوزی همچنین پیش از اینکه با وزش بادهای شدید از منطقه دور شود، به طور موقت یک نیروگاه هسته ای را تهدید کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۸    
براساس اعلام اطلاعات پرواز فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز، 6 پرواز ورودی و خروجی در این فرودگاه به دلیل وقوع پدیده گرد و خاک باطل شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۸    
با توجه به اینکه بلیت فروشی برای این پرواز انجام نشده، تعداد دقیق مسافران که به میهن بازمی گردند، مشخص نیست
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
شرکت دولتی روس کاسموس روسیه دست اندر کار امور فضایی این کشور که تاکنون بیش از 230 ماهواره شرکت انگلیسی وان وب را به فضا پرتاب کرده است، اعلام کرد که از امروز پرتاب 36 ماهواره این شرکت را لغو می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۱    
جهان آینه ای نمایشی از دنیای واقعی به شکل دیجیتال است. این جهان تلاش می کند تا ساختارهای دنیای واقعی را به روشی دقیق جغرافیایی ترسیم کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۷    
شب گذشته در منطقه مجاور نیروگاه، تلاشی از سوی رژیم ملی گرای کی یف برای انجام یک تحریک هولناک انجام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۰    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز جمعه پیشنهاد داد به چرنوبیل به منظور مذاکره با اوکراین و روسیه با هدف تضمین امنیت سایت های هسته ای اوکراین سفر کند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۳    
توده گرد و غبار غلظت آلودگی در شهرستان ایلام را در حال حاضر به 40 برابر حد مجاز رسانده و در مقاطعی این غلظت تا 50 برابر حد مجاز نیز رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۲    
شب گذشته میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین و مذاکره کننده ارشد هیات روسیه در مذاکرات وین در پیامی توییتری گفته بود، مذاکرات تقریبا پایان یافته است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۸    
ژاپن به تحریم های بین المللی علیه روسیه پیوست و هیدکی اویاما، مقام ارشد وزارت امور خارجه ژاپن این حمله روسیه را با اشغال چهار جزیره مورد مناقشه بین توکیو و مسکو در شمال هوکایدو توسط روسیه مقایسه کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۶    
منبع استان پیونگان شمالی گفت: "روابط بین المللی با روسیه در حال جنگ، تیره هستند، بنابراین کمیته منطقه ای حزب خواستار آن شد که همه برای بسیج شدن در هر زمان آماده باشند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۹    
حفظ امید و اعتماد مردم وظیفه اول مجموعه های خدمتگزار در کشور است و بسیار اهمیت دارد و همین جایی است که دشمن امید اجتماعی ما را نشانه گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۳    
هر زمانی که طرف های غربی خطوط قرمز باقیمانده و اعلام شده ما را بپذیرند آماده حضور در وین هستم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۹    
نیروی انتظامی: آنها در ازای دریافت مبالغی، نقشه های خبیثشان خود را اجرا کرده و اخیرا نیز با هدایت سرپل قصد داشتند اقدامات مجرمانه خود را در سایر نقاط این شهریار ادامه دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۴    
نیروهای روسیه همچنین به بمباران شهر خارکیف، دومین شهر بزرگ اوکراین ادامه می دهند. یکی از دستیاران زلنسکی از اوکراینی ها خواسته است تا از تاکتیک های چریکی علیه نیروهای روسی استفاده کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۸    
بلینکن قرار است اواخر امروز جمعه با وزرای خارجه اتحادیه اروپا دیدار کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۹    
تصاویر منتشر شده از مناطق "خارکیف" دومین شهر بزرگ اوکراین، بندرجنوبی خرسون و حومه کی یف نشان می دهد بلوک های آپارتمانی، مدارس، ساختمان دانشگاه ها و ادارات دولتی آسیب دیده اند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۸    
اوکراین اعلام کرد ارتش روسیه روز جمعه نیروگاه هسته ای زاپوریژیا در جنوب اوکراین را اشغال کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۷    
به دلیل مشکل فنی در تاسیسات برق یکی از مراکز شرکت زیرساخت، اینترنت بخشی از مشترکین قطع شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۴    
اخیرا ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین خواستار سلب کرسی روسیه در شورای امنیت سازمان ملل به دلیل عملیات نظامی روسیه در اوکراین شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۱    
بانک مرکزی (شورای پول و اعتبار) مکلف است سیاست های پرداخت تسهیلات بانکی را به گونه ای تنظیم کند که سهم بخش صنعت و معدن از تسهیلات پرداختی سالانه طی اجرای قانون برنامه حداقل 40 درصد باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۰    
شب گذشته میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین و مذاکره کننده ارشد هیات روسیه در مذاکرات وین در پیامی توییتری گفته بود، مذاکرات تقریبا پایان یافته است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۲    
یوفا همچنین تیم ملی بلاروس و تیم های باشگاهی آن را محروم کرده است.