پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۲۰:۱۴Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 26 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۵    
هر متقاضی بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون می تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت نام و در آزمون مربوط شرکت کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۰    
هم اکنون 35 هزار فرزند شهید جویای کارند که فرصت جذب 17 هزار نفر پس از برگزاری آزمون اختصاصی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد فراهم شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۵    
یافته های کارآزمایی همچنین نشان می دهد که اگر روش درمانی "ایووشلد" ظرف یک هفته پس از اولین علائم بیماری تجویز شود از پیشرفت بیماری جلوگیری می کند و جان افراد را نجات می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۴    
زویی سالدانا بازیگر فیلم آواتار که در فیلم های بعدی آن هم حضور دارد فاش کرد که 20 دقیقه ابتدایی فیلم بعدی را دیده و فقط گریه کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۷    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که به تازگی با رئیس جمهور اوکراین گفت وگو کرده است، گفت: درخواست ولودیمیر زلنسکی کاملا مناسب بود اما رهبران اوکراین از قبل محدودیت های دخالت ناتو را می دانند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۵    
گروه های سنی آسیب پذیر در این مدت با توجه به کاهش شدید کیفیت هوا، از رفتن به محیط های باز بپرهیزند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۳    
تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران برابر استقلال به تساوی یک بر یک رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۷    
واشنگتن اقدامات لازم را انجام خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که تحریم های آمریکا بر اجرای پروژه ها و فعالیت های هسته ای از سوی افراد و نهادهای غیر آمریکایی که مرتبط با برجام هستند تاثیر نگذارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۶    
رئیس جمهوری آمریکا: پوتین یک جنگ غیراخلاقی علیه مردم اوکراین به راه انداخته است. پوتین درحال پرداخت یک هزینه بسیار بالا برای این تهاجم است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۸    
طبق جدول منابع و مصارف زاینده رود در تاریخ 23 اسفندماه که با حضور معاون آب وزارت نیرو و استانداران اصفهان ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۰    
از فردا تا دوشنبه اول فروردین 1401 در شمال غرب کشور بارش باران و برف و وزش باد خواهیم داشت، در سواحل خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود، در این مدت در سایر نقاط کشور جو نسبتاً پایدار است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۸    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران: در سطح استان 850 غرفه صنایع دستی مربوط به سوغات و صنایع دستی در 23 جایگاه راه اندازی می شود که بخشی از آن متعلق به استان و تعدادی نیز ملی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۱    
یک فروند شناور اماراتی حامل خودرو صبح امروز به دلیل متلاطم و مواج شدن دریا با 30 خدمه در اب های سرزمینی استان بوشهر غرق شد که بلافاصله امدادگران از نقاط مختلف استان برای نجات خدمه کشتی به منطقه اعزام ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۷    
رئیسی با بیان اینکه مردم ایران مظلوم اما قدرتمند هستند، بیان داشت: قدرت این کشور وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی، خون شهدا، حضور مردم،قدرت نیروهای مسلح ، سپاه، ارتش و نیروهای بسیجی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۸    
خارکف دومین شهر بزرگ اوکراین است و از آغاز تهاجم روسیه به این کشور، شاهد درگیری های شدید میان نیروهای روسیه و اوکراین بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۵    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز 21 فوریه گذشته (دوم اسفندماه) با انتقاد از بی توجهی غرب به نگرانی های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری های خلق دونتسک و لوگانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۶    
این شکایت از کوین یامگا و رودی ژستد به خاطر پایان یافتن مجوز کار صورت گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۴    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده نیز با تاکید بر بیمه سلامت زنان روستایی و سرپرست خانوار اظهار داشت که ما پیگیر تامین سایر بیمه های اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۶    
داربی 98 در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۹    
مهاجم پرسپولیس: امروز شرمنده هواداران شدیم، مستحق برد بودیم اما بازی با تساوی به پایان رسید در دقیقه 85 وقتی دروازه بان حریف کارت می گیرد یعنی وقت تلف می کند و این به معنای آن است که استقلال به تساوی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۱۹    
درویشوند سرپرست معاونت حقوقی دولت گفت: باتوجه به این که مصوبه مجلس در خصوص عدم تغییر ساعت رسمی کشور به تصویب نهایی نرسیده و به قانون تبدیل نشده، دولت موظف به اجرای قانون موجود است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۱۳    
سخنگوی شورای نگهبان: هیئت عالی نظارت تشخیص مصلحت نظام نیز همزمان با شورای نگهبان بررسی لایحه بودجه 1401 را در دستور کار داشت و ایراداتی از سوی آن ها مطرح شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده که پس از حل اختلافات بر سر موانعی که اخیرا روسیه بر سر راه احیای توافق هسته ای ایجاد کرده بود، حالا ایران و آمریکا در آستانه رسیدن به توافق برای بازگشت به برجام هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۳    
پذیرش مسافران با تابعیت غیرایرانی صرفا با ارائه کارت واکسیناسیون مطابق شرایط اعلام شده امکان پذیر است. پیش تر، همه مسافران برای ورود به ایران ملزم به ارائه گواهی منفی PCR بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۴    
کمبود منابع آب برای تابستان سال آینده شدیدتر از امسال خواهد بود و از طرفی مخازن سدهای ساخته شده هم بیش از 70 درصد خالی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۸    
بازنشستگانی که حقوق آن ها تا مبلغ پنج میلیون و 350 هزار تومان (پنج میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان) بوده است، تا ساعت 17 عصر امروز (پنجشنبه 26 اسفندماه) انجام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۴    
کارشناس داوری فوتبال کشورمان یادآور شد: تا دقیقه 60 تمام خطاهای اعلام شده توسط تیم داوری درست بود، خطای هند بازیکن مدافع استقلال در کنار محوطه جریمه خودی به اشتباه اعلام نشد و داور می بایست سوت می ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۲    
مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مستنداتی درباره شائبه هایی که راجع به سید علی مطرح کرده دارد؟ توضیح داد: نسبت فامیلی نه ولی با هم همکاری دارند. خودشان می دانند. چیز مهمی نیست ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۸    
آسوشیتدپرس در گزارشی تحت عنوان دیپلمات ها می گویند به توافق هسته ای نزدیک شده ایم نوشت: ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز روز چهارشنبه گفت ما به توافق احتمالی نزدیک هستیم اما هنوز به این مقطع ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۳    
اگر تیم من امروز می برد هم می گفتم تیمم باید تا آخرین هفته برای قهرمانی بجنگد. بازیکنانم باید بدانند که چیزی تمام نشده و باید با تمام توان بازی کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۸    
رودی ژستد، مهاجم اهل بنین استقلال در دقیقه 80 گل تساوی شاگردان مجیدی را به ثمر رساند و با این گل به نخستین گل زن خارجی استقلال در تاریخ داربی نام گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۷    
تیم های اول و دوم جدول لیگ برتر ایران در دیداری نزدیک به تساوی یک یک رضایت دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۱    
خزعلی به طرح ارائه مشاوره های روانشناسی به زوجین در چهار سال اول زندگی مشترک در جهت حفظ بنیان خانواده اشاره کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز: رانندگان در هنگام عبور از محور کرج چالوس نکات ایمنی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا سفری کم خطر و بدون حادثه را داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۶    
سردار شریف در گفت وگو با المسیره گفت: سفیر ایران در عراق اعلام کرد که چندین بار به منطقه کردستان عراق درباره وجود همین مقر موساد که مورد حمله قرار گرفت و همچنین دو مقر دیگر هشدار داده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۸    
یکی از مطالبات علاقه مندان، فعالان صنعت گردشگری و اهالی روستای علیصدر، بازگشایی غارعلیصدر به عنوان یکی از قطب های گردشگری استان بود که با نشست های انجام شده امروز شاهد بازگشایی این غار و از سر گیری ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۱    
علی نعمتی در دقیقه 40 برای پرسپولیس گلزنی کرد. رودی ژستد در دقیقه 81 برای استقلال گل زد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۸    
علی نعمتی در دقیقه 40 برای پرسپولیس گلزنی کرد. رودی ژستد در دقیقه 81 برای استقلال گل زد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۵    
اخباری که در فضای مجازی در رابطه با اختلافات درباره تغییر ساعت مطرح شده صحت ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۷    
کارشناس داوری گفت: در صحنه ای که دست بازبکن استقلال به صورت ترابی برخورد کرد داور باید اعلام خطا می کرد، اما او این صحنه را ندید ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۸    
حدود 20 هزار نفر از همکاران و داوطلبان در سراسر کشور آماده ارائه خدمات هستند همچنین سه هزار خودرو امداد و 19 فروند بالگرد برای حوادث احتمالی در سطح کشور آماده امداد هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۳    
علی نعمتی در دقیقه 40 برای پرسپولیس گلزنی کرد. رودی ژستد در دقیقه 81 برای استقلال گل زد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۷    
این تیم تروریستی ضمن ارتباط گیری با سرویس های اطلاعاتی کشورهای متخاصم و دریافت پول برای انجام ماموریت های خرابکارانه و حمله به چهره های منتفذ استان، با استفاده از مواد منفجره در سال جاری ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۱    
ماموران در بررسی های اولیه مشاهده کردند یک سواری پژو با 12 سرنشین(اتباع بیگانه)، پراید با 5 سرنشین و وانت نیسان به شدت با یکدیگر برخورد کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۵    
محجوب با بیان اینکه معمول این است که پس از اعلام افزایش دستمزد در اسفند ماه و تا پیش از پایان سال، میزان افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به دولت ارائه شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۶    
اگر سرمایه گذاری را در این استان بیشتر و امنیت آنان را تامین و زمینه اشتغال را فراهم کنیم می توانیم بسیاری از جرائم را کاهش دهیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۴    
این کارگروه باید به سرعت و به صورت جهادی از اولین روزهای سال جدید، کار خود را برای رسیدگی به همه مسائلی که مطرح شد، آغاز کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۵    
منبع: مهر به کانال عصر ایران در تلگرام بپیوندید نظرات کاربران
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی کرملین در پاسخ به سوالی درباره گزارش روزنامه فایننشال تایمز درباره این که روسیه و اوکراین پیشرفت های مهمی را در یک طرح صلح آزمایشی داشته اند،گفت: این گزارش درست نیست ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
باقری که سابقه گلزنی در دربی پایتخت را نیز دارد، غایب نیمکت پرسپولیس در بازی امروز است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۶    
روستای گردشگری دَرَک در بخش زرآباد از شهرستان کنارک در نزدیک چابهار در استان سیستان و بلوچستان واقع شده که از تک درخت ساحل آن به عنوان نماد زیست ساحل کویری یاد می شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۴    
همزمان شمار زیادی از افراد برای حمایت از نیروهای اوکراینی در جنگ با روسیه، غذاهای کنسروی، دارو و دیگر لوازم و تجهیزات را هدیه می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۳    
با افزایش تولید و تامین نیاز خودرو از واردات از اردیبهشت سال آینده می توان بازار این محصول را تنظیم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۹    
از ویژگی های برجسته شعر رحمانی فشردگی شدید واژگان و بهره گیری از کمترین واژه، برای بازگویی عمیق معانی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۳    
نود و هشتمین شهرآورد پایتخت از ساعت 17:30 دقیقه عصر امروز و با قضاوت سید مهدی سیدعلی در حضور 20 هزار تماشاگر برگزار آغاز می شود
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۱    
گزارش حاضر شرحی است از برنامه فعالیت گالری ها و نگارخانه های شهر تهران در آخر هفته.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۸    
حداقل دمای امروز پایتخت به صفر رسید که نسبت به دیروز 10 درجه کاهش داشته است و فردا به چهار درجه بالای صفر خواهد رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۳    
این مبلغ هم اکنون از کانال بانک مرکزی عمان در اختیار ایران قرار گرفته است که ناظران حقوق بین الملل این اتفاق را یک دستاورد حقوقی بین المللی برای دولت سیزدهم قلمداد کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۳    
شرایط، شرایط مناسبی برای پذیرفتن مسئولیت در این جاها نیست. کار فرهنگی و هنری خصوصا مهمترین چیزی که نیاز دارد، انگیزه، شادابی و روحیه است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۷    
گفته می شود تایوان موشک های ضد کشتی و زمین به هوا را در جزیره صخره ای دونگین مستقر کرده است که حدود 1500 غیرنظامی در آن زندگی می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۴    
یک فروند شناور اماراتی حامل خودرو صبح امروز به دلیل متلاطم و مواج شدن دریا با 30 خدمه در اب های سرزمینی استان بوشهر غرق شد که بلافاصله امدادگران از نقاط مختلف استان برای نجات خدمه کشتی به منطقه اعزام ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۸    
لازم به تاکید است که این پول در اختیار قطعی و کامل ایران بوده و نحوه صرف مبلغ بازپرداخت شده نیز کاملا تابع تصمیم جمهوری اسلامی ایران است و طرف بریتانیایی و یا هیچ طرف دیگری حق مداخله در این موضوع را ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۷    
رئیس قوه قضائیه بر اصلاح و تربیت فرد مجرم تایید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۱    
در برخی جاده های اصلی و پرتردد کشور این افزایش چشمگیرتر بوده بگونه ای که در همین مدت تردد در آزادراه تهران قم 90%+ و آزادراه اصفهان 67%+ و جاده های منتهی به استانهای شمالی 80%+ افزایش یافته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
جنگ اوکراین، سفر نفتی نخست وزیر انگلیس،سیل اندونزی و جشنواره سنتی در والنسیا اسپانیا
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۶    
بستان، فرماندار بستک استان هرمزگان: در حال حاضر مردم در آرامش به سر می برند و برای اسکان اضطراری نیرو های هلال احمر به محل حاثه اعزام شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۷    
بر اساس پیش بینی ها، اقتصاد روسیه به دلیل تحریم های اقتصادی اتحادیه اروپا متحمل زیان های جدی خواهد شد. کی یف برای صلح آماده است، اما مسکو از آن فرار می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۴    
اعتبار در کلیه کارت های بانکی رانندگان شارژ می شود و آنها صرفا در زمان سوختگیری می توانند از هر یک از کارت های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۲    
با توجه به اینکه 30 سرنشین کشتی اماراتی با جلیقه نجات روی آب هستند در سریع ترین زمان ممکن درخواست هلیکوپتر به دستگاه های ذیربط از جمله منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انجام شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۱    
ابوترابی، معاون مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی: سود سهام عدالت به تناسب میزان سهامداری مشمولان برای آن ها واریز می شود، افراد به درصد سهام خود توجه کنند. / باشگاه خبرنگاران جوان
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۵    
بر اساس اعلام اداره هواشناسی، برخی مناطق کرمان بویژه شمال غرب و جنوب شرق این استان درگیر طوفان شن است و شرق کرمان نیز تا روز جمعه درگیر این پدیده جوی خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۵    
بهتر است با این شرایط دولت در گام اول، رقبای قدر برای این دو شرکت بسازد تا آنها طعم رقابت را بچشند و در مرحله دوم ورود خودروهای خارجی را آزاد کند تا مردم بتوانند با قیمت مناسب یک خودروی زیبا و ایمن ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۷    
دادگستری کل خوزستان، با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی و برخی شبکه های معاند نظام جمهوری اسلامی، از مردم خواست تا به شایعات دامن نزنند و اخبار را از شبکه های رسمی دنبال کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۶    
رئیس حفاظت دریایی اداره کل بنادر استان بوشهر: یک فروند کشتی اماراتی حامل خودرو در 30 مایلی عسلویه ساعتی پیش غرق شد که عملیات جست و جو برای 30 خدمه این شناور آغاز شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۵    
طوفان های شدید معمولا باعث آسیب زیادی به وسایل عبور و مرور در شهرها می شود. در ویدئویی زیر تصویری وحشتناک از طوفان شدید که باعث چپ کردن اتوبوس شد را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۹    
مراسم تشییع باشکوه پیکر آیت الله علوی گرگانی روز گذشته نیز با حضور گسترده مردم گرگان دراین شهر برگزار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۷    
حس ششم، الهام، شهود یا صدای درون؛ آن را هرچه بنامید فرقی نمی کند؛ زندگی ما پر از انتخاب ها و تصمیم هایی است که به شهود ما وابسته اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۹    
ترکیبی از عوامل باعث این خیزش شده، از جمله سویه بسیار قابل انتقال اُمیکرون و زیرشاخه BA.2 آن و لغو تدابیر بهداشت عمومی و اجتماعی.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۸    
به بهانه دربی امشب، بخشی از گزارش عادل فردوسی پور در دربی از زاویه باکس گزارشگری ورزشگاه آزادی را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۱    
مقابل گیت های ورودی هم تماشاگران بازرسی می شوند و در صورت نداشن بلیت، اجازه ورود به آنها داده نمی شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۳    
این کارآزمایی فاز یک، حدود 100 بزرگسال سالم را با هدف اولیه ارزیابی ایمنی و پاسخ های ایمنی به سه فرمولاسیون مختلف واکسن mRNA شامل شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۷    
ارتفاع برف که بارش آن از نخستین ساعات بامداد امروز -پنجشنبه- آغاز شده و همچنان ادامه دارد در مناطق کوهستانی به بیش از 30 سانتیمتر رسیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۳    
آدومناس، معاون وزیر امور خارجه لیتوانی گفت که لیتوانی، جمهوری شوروی سابق که نگران مقاصد گسترده تر مسکو است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۵    
این روزها اگر بود رسانه ها سراغ او می رفتند تا ببینند با توجه به عقاید سوسیالیستی و ضد سرمایه داری دربارۀ حملۀ روسیه به اوکراین چه موضعی دارد یا دربارۀ میزان افزایش دستمزد کارگران...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۸    
مدیرعامل اسبق پرسپولیس: در آن دربی معروف، احمدی نژاد خوشحال بود که پرسپولیس 2 بر صفر باخته، به خانه که رسید دید 3 بر 2 پرسپولیس برد، شوکه شد. / دیده بان ایران
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۵    
هیات نمایندگی آمریکا در سازمان ملل در ادامه حمله موشکی ایران به یک مرکز سازمان جاسوسی موساد در اربیل را بی دلیل و نقض تمامیت ارضی عراق توصیف کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۵    
این روزها اگر بود رسانه ها سراغ او می رفتند تا ببینند با توجه به عقاید سوسیالیستی و ضد سرمایه داری دربارۀ حملۀ روسیه به اوکراین چه موضعی دارد یا دربارۀ میزان افزایش دستمزد کارگران...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۳    
بارش سنگین برف در خراسان شمالی مردم را غافلگیر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۲    
"هنوز برخی موضوعات در وین حل نشده باقی مانده اند و در آینده نزدیک خواهیم فهمید که آیا می توانیم به آن نقطه برسیم یا نه."
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۹    
صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله هم با کاهش 3.58 درصدی از 83 هزار و 363 میلیارد ریال تا 80 هزار و 378 میلیارد ریال کاهش یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۲    
مدتی قبل بین مهدی طارمی مهاجم تیم ملی و اسکوچیچ سرمربی اختلاف نظری پیش آمد که موجب کنار گذاشته شدن طارمی از تیم ملی شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۷    
"نیکولا فاکس"، رئیس بخش هلیوفیزیک ناسا در پی درگذشت دکتر "پارکر"، گفت: هرکسی که دکتر "پارکر" را می شناخت، می دانست که او یک رؤیاگرا است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۲    
فرزانه فصیحی و حسن تفتیان دو دونده سرعتی ایران هستند که جواز حضور در رقابت های 60 متر داخل سالن را کسب کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۵    
با تصمیم فدرال رزرو، بیت کوین که اغلب به عنوان پوشش تورم یا طلای دیجیتال نامیده می شود بلافاصله سقوط کرد. معاملات بالای 40هزار و 400 دلار قبل از جلسه به قیمت 39 هزار و 849 دلار کاهش یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۷    
تجزیه و تحلیل حدودا 20 مطالعه دیگر تایید می کند که مکمل دارویی حاوی این گیاه به طور قابل توجهی درد، گرفتگی و تورم را در بزرگسالان مبتلا به CVI برطرف می کند...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۵    
برخورد قانونی بامتخلفان و اخلال گران بازار با جدیت در دستور کار دستگاه های نظارتی استان قرار دارد و با هرگونه احتکار کالا و افزایش نامتعارف قیمت ها بر اساس قانون برخورد خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۹    
شبکه خبری المیادین به نقل از منابع موثق خود اعلام کرد که صداهای شنیده شده نتیجه تمرینات ائتلاف ضد داعش در داخل پایگاه العمر بودند که با مهمات جنگی و با حضور تعدادی از نیروهای ائتلاف و چند فروند پهپاد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۷    
پوتین گفت: مردم روسیه، همیشه قادر خواهند بود وطن پرستان واقعی را از آشغال ها و خائنان تشخیص دهند و آنها را مانند پشه ریزی که به طور تصادفی وارد دهانشان شده است، تف کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۹    
رسانه ها اعلام کردند که هکرها اطلاعات شخصی برنیاع، خانواده و محل سکونتش را منتشر کرده تا او را در مضیقه بگذارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۳    
هم اکنون سرعت بادهای جنوب غربی تا شمال غربی در سواحل قشم به 26 نات و ارتفاع امواج به 6 پا رسیده است.
  • ۱