شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۲:۳۰Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 28 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۱    
نیرو برای جنگ در اوکراین توسط سفارت خانه های این کشور در نقاط مختلف جهان به صورت جدی پیگیری می شود
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۴    
دانشمندان می خواستند تفاوت پردازش اطلاعات توسط افراد را در زمانی که لبخند اجباری روی چهره داشتند و چهره شان در وضعیت آرامش بود، مشاهده کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۷    
در آستانه سال 1401 بازار نوروزی در شهر اهواز رونق گرفته و مردم در حال تهیه وسایل مورد نیاز خود برای آغاز سال جدید هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۶    
بر سر سفره احساس اگر جایی بود سخن ساده تبریک مرا جا بدهید سین هشتم سخن ساده تبریک من است جا سر سفره اگر نیست، به دل ها بدهید نوروز 1401 مبارک ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۸    
وزیر اقتصاد آلمان: عطش برای گاز آنقدر زیاد است که قطعا برای اروپا راه حل خوبی پیدا خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۶    
تقریبا 6.5 میلیون نفر نیز در داخل کشور اوکراین، آواره شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۱    
به زودی امکان بهره مندی از قوای محرکه ایران خودرو فراهم خواهد شد و بر این اساس سال آینده شرکت ایران خودرو، 10 هزار موتور و گیربکس برای تجهیز محصول شاهین سایپا تولید خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۴    
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته 6 واحد جدید جایگزین واحدهای قدیمی نیروگاه طرشت خواهند شد که دو واحد از آن تا اردیبهشت ماه وارد کارگاه شده و در کمتر از یک ماه عملیات نصب و راه اندازی آن اجرایی خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۴    
لن دلون که بازی در 80 فیلم از جمله چندین شاهکار سینمایی را در کارنامه دارد، اولین بار در سال 1960 و زمانی که 25 سال داشت با بازی در فیلم ظهر بنفش توسط رنه کلمنت کارگردان فیلم کشف شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۸    
چین تاکنون اقدام روسیه در اوکراین را محکوم نکرده یا آن را تهاجم خوانده است. با این حال این کشور نگرانی عمیق خود را در مورد جنگ در اوکراین ابراز کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۲    
لایحه بودجه سال 1401 کل کشور" پس از رفع ایرادات و ابهامات شورای نگهبان، مغایر شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۳    
پس از برگزاری اردوی 26 تا 28 اسفندماه تیم ملی زیر 23 سال ایران در مرکز ملی فوتبال، مهدی مهدوی کیا پس از برگزاری شش جلسه تمرینی و با توجه به لیست بازیکنانی که از رده سنی امید در سراسر ایران در اختیار ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۴    
هیات قانون گذاران آمریکایی همچنین با نیروهای نظامی آمریکایی مستقر در لهستان دیدار کرده و در خصوص آخرین وضعیت اوکراین به آن ها توضیح داده شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۷    
از آغاز این دولت حتی یک بار پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی به تاخیر نیافتاده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۲    
دیوید کانزینی معاون جدید رئیس دفتر نخست وزیر، هفته گذشته جدول زمان بندی غافلگیر کننده ای را به کارکنان داونینگ استریت ارائه و اعلام کرد که شمارش معکوس تا برگزاری انتخابات آغاز شده و آنها باید آماده ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۹    
استفاده از این موشک ها برای آزمایش آن ها بوده و روسیه قصد داشته پیام روشنی به غرب در خصوص توانایی های نظامی خود ارسال کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۱    
از مهمترین فواید تعطیلات نوروز فرصت مطالعه است. دوست دارم چند کتابی که به نظرم مناسب برای خواندن همه اعضای خانواده است معرفی نمایم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۲    
آثار هنری او در نگاه اول و از فاصله دور شبیه تابلوهای نقاشی رنگ روغن هستند، اما از فاصله نزدیک می توان تشخیص داد این آثار از زباله ساخته شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۹    
جمعت هلال احمر آذربایجان غربی با به کارگیری 22 تیم عملیاتی به استعداد 87 نفر اعم از نجاتگران و پرسنل امدادی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای در سطح استان در عملیات رهاسازی مشارکت کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۴    
اولیویه ژیرو مهاجم میلان جانشین کریم بنزمای مصدوم در تیم ملی این کشور شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۹    
در جریان نود و هشتمین دیدار شهراورد تهران دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در شرایطی در مقابل هم صف آرایی کردند که روی پیراهن هر دو تیم نشان تجاری اپلیکیشن روبیکا نمایان بود. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۳    
مسابقات کوراش قهرمانی آسیا، امروز به میزبانی کشور تاجیکستان برگزار شد که نماینده کوراش بانوان استان توانست در وزن 87 کیلوگرم بر سکوی دوم این رقابت ها قرار گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۰    
تست کرونای قدوس امروز مثبت شده و باشگاه برنتفورد از طریق نامه نگاری با فدراسیون فوتبال از غیبت این بازیکن در اردوی ایران خبر داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۲    
طرفین در مورد توسعه روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی به گفت وگو و تبادل نظر پرداختند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۷    
از سوی دیگر تلاش خود را در راستای پیشگیری از وقوع جرم بیشتر خواهیم کرد تا اساسا جرمی در نیروهای مسلح اتفاق نیفتد که بخواهیم به آن جرم رسیدگی کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۴    
این مرحله نیازمند گام های شجاعانه برای تحکیم ثبات و پیشرفت و تضمین آینده منطقه و رفاه مردم آن است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۰    
خرید و فروش اقلام مختلف و اتفاقاتی که در این میان رخ میدهد از جذابیت های این روزهاست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۰:۱۷    
با آغاز اکران فیلم های نوروزی، نمایش فیلم هایی که در سینماها روی پرده بودند تمام شده و برخی از آن ها راهی اکران آنلاین شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۴    
جمهوری نیکاراگوئه یکی از پنج کشور متقاضی واکسن کووایران برکت است. کرونا اگرچه صحنه های تلخ، ناگواری و دردناکی را برای بشریت داشت اما جلوه های خوبی از همکاری و همدلی را برای مقابله با این پاندمی فراهم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۲    
برای امسال نرخ دیه در ماه های عادی به 480 میلیون تومان و ماه های حرام به 640 میلیون تومان افزایش یافت و به دنبال آن با مصوبه شورای عالی بیمه، نرخ بیمه شخص ثالث 37 درصد رشد کرد .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۱    
در این مسیر بازگشایی دوباره کنسرت ها نیز حرف و حدیث های خاص خود را دارد؛ مسائلی چون تامین رضایت برگزارکنندگان، افزایش قیمت بلیط ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۹    
باشگاه گل گهر سیرجان در پی اعلام این فهرست، در بیانیه ای تند علیه دراگان اسکوچیچ و تصمیم وی مبنی بر عدم دعوت از بازیکنان تیم سیرجانی، موضع گرفت
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۹    
مجموع سهام خریداری شده پرسپولیس معادل 3 هزار و 500 میلیارد ریال و مجموع سهام خریداری شده استقلال 3 هزار و 590 میلیارد ریال است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۲    
این بازیکن فرانسوی پس از اینکه مجبور شدبه دلیل مصدمیت در دیدار برابر مایورکا زمین بازی را ترک کند، مشغول مداوای پای خود بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۷    
پلیس سایبری کشور با راه اندازی گشت های مشترک پلیس فتا و واحدهای گشت انتظامی به صورت نامحسوس بر نحوه فعالیت فروشندگان سیار و مبادلات مالی این افراد نظارت می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۷    
وزیر خارجه روسیه: واشنگتن آماده سرعت بخشیدن به احیای توافق هسته ای با ایران با هدف مجازات روسیه است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۰    
در حال حاضر فیلم مرد نقره ای ساخته محمدحسین لطیفی در شبکه سینما سیار در حال نمایش است و فیلم سینمایی موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر نیز در نوبت اکران سیار قرار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۶    
در سفر امروز به تربت حیدریه از چند واحد صنعتی بازدید شد که در جهت رفع مشکلات آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۶    
این مجموعه نمایشی به کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادادی از شبکه نمایش خانگی منتشر می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۶    
اگر یکی دو بازی دوستانه انجام دهیم اوضاع بهتر خواهد شد تا بازیکنان را در شرایط مسابقه نگه داریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۳    
در 11ماهه سال جاری حدود هفت میلیون تن کالا به ارزش بیش از سه میلیارد دلار، بین ایران و چهار کشور حاشیه دریای مازندران تبادل شد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۹    
وزیر امورخارجه ژاپن: توکیو این ظرفیت را دارد که از روابط دوستانه سنتی خود با ایران برای فراهم کردن فرصت گفت وگو میان تهران و ریاض استفاده کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۸    
لاوروف گفت، امیدوار است عملیات ویژه روسیه در اوکراین به توافقی جامع بر سر وضعیت بی طرف اوکراین منجر شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۳    
یکی از ابعاد بررسی مصوبات مجلس در پژوهشکده شورای نگهبان بعد فنی و تخصصی است، طرح ها و لوایح مصوب مجلس از نظر فنی و تخصصی نیز توسط کارشناسان شورا مورد بررسی قرار می گیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۰    
تیم "گایا" این تصویر را در روز 18 فوریه ثبت کردند اما باید چند ماه منتظر می ماندند تا مسئول کالیبراسیون "گایا" حضور "جیمزوب" را در تصویر تایید کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۰    
اکنون کارهای بیشتری می توانیم انجام دهیم و یک راه مهم وجود دارد که همه ما می توانیم به موجب آن به دنیا کمک کنیم تا در مقابل پوتین بایستد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۷    
رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و حرکت با سرعت مجاز از عوامل اصلی کاهش تصادفات جاده ای می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۵    
جلوگیری از نیش پشه ها، باعث جلوگیری از بیماری هایی چون مالاریا، تب دنگی، چیکونگونیا، ویروس زیکا، تب زرد و بسیاری بیماری های عفونی دیگر می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۸    
عنوان فیلم برگرفته از گل معروف مارادونا به تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی 1986 میلادی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۳    
بر اساس این گزارش، کیشیدا همچنین به دنبال تقویت روابط امنیتی و اقتصادی با هند، دومین کشور پرجمعیت جهان و سومین اقتصاد بزرگ آسیا، است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۳    
این فهرست در سامانه تدارکات الکترونیک دولت قرار گرفته است تا از طرق مختلف نظیر رسانه های گروهی و شبکه های مجازی اطلاع رسانی برای فروش آن انجام پذیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۸    
آژانس بین المللی انرژی (IEA) به علت وقوع جنگ در اوکراین زنگ های هشدار درباره بحران انرژی جهانی را به صدا در آورد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۲    
صرفا تزریق دو دز واکسن کرونا و اینکه افراد بیماری فعال نداشته باشند و مبتلا به کرونا نباشند، تنها شروط سفر است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۹    
برنامه کودک، خانواده و موزه با هدف آشناسازی کودکان با موزه های آبگینه و فرش و بافت تاریخی تهران و سفرنامه نویسی نوروز در نوروز 1401 به صورت رایگان برگزار می شود. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۳    
در زمان شروع دولت، وضعیت خزانه مناسب نبود، میزان فروش نفت پایین و درآمدهای حاصل از فروش در اختیار دولت قرار نمی گرفت. ذخایر استراتژیک کالاهای اساسی در برخی استان ها نامناسب بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۲    
وی با اشاره به اینکه پلیس فتا در ایام تعطیلات نیزآماده خدمت رسانی به مسافران نورزی است،گفت: مسافران نوروزی می توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک و همچنین دریافت مشاوره با شماره تلفن سراسری ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۳    
نیروهای اوکراینی همچنین مدعی شده اند که پنجمین ژنرال روسی را کشته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۷    
این نخستین بار است که مسکو به استفاده از چنین موشک هایی در جنگ با اوکراین اعتراف می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۴    
فقط خواستن مهم نیست باید دید کدوم گلها مناسب فصل بهار هستند و میشه گیاهان زیباتری در این زمان داشت؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۰    
قیمت آب برای مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند افزایش می یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۸    
امیدوارم بالاخره در 100 سال پیش رو، از تصمیمات دهه شصتی عبور کنیم و یاد بگیریم مسائل فرهنگی را با باتوم و طرح صیانت حل نمی کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۰    
اقساط 12 ماهه از حقوق کسر می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۰    
آمریکا بیش از 90 هزار حمله هوایی در سوریه و کشورهای دیگر طی دو دهه گذشته داشته که قربانیان آن حدود 48 هزار مردم غیرنظامی بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۵    
این سپرها قیمت بالایی نیز ندارند و در حال حاضر، سپرهایی با ابعاد 12 در 8 اینچ 49 پوند قیمت دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۷    
وی افزود: طی این مدت، تردد تریلر و کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی بلامانع است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۹    
آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی در واکنش به سخنان میرسلیم نماینده مجلس و از طرفداران طرح صیانت که عدم قانونمندی فضای مجازی در دولت دوازدهم را به "سستی وزارت ارتباطات" تعبیر کرد و آن را به "زیان ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۸    
این لایحه توسط 10 سناتور دموکرات تهیه شده و هدف آن دشوارتر کردن مسیر دور زدن تحریم های آمریکا برای پوتین و دوستانش است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۸    
ایران یک تعطیلات ملی دارد که از روز دوشنبه شروع می شود و نزدیک به دو هفته طول می کشد و بنابراین ممکن است رهبران سیاسی بخواهند این موضوع را در 48 ساعت آینده انجام دهند و مطمئنا این امید ماست."
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۸    
شرکت های ServCo و MVNO که شبکه مستقل ندارند مشمول این حکم نخواهند بود و می توانند بدون دغدغه به ارائه خدمات خود برای تامین ارتباطات و تسهیل دسترسی مردم به شبکه ملی اطلاعات و انواع خدمات مبتنی بر آن ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۶    
اعمال تحریم های اقتصادی علیه روسیه که مسئولیت تامین 40 درصد گاز مصرفی اتحادیه اروپا را بر عهده دارد، به سود برخی شرکت های آمریکایی تمام شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۲    
اسرائیل تنها دولتی است که برای چندین دهه از مبارزان کُرد در عراق حمایت کرده و و آنها را آموزش داده است و روابط میان آنها در اواسط دهه پنجاه قرن گذشته آغاز شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۵    
ژنرال مکنزی: پیام من به جانشینم این است که ایران همچنان بزرگ ترین چالش او در فرماندهی سنتکام خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۷    
رئیس جمهور افزود: اقامتگاه ها، سینماها و مراکز تجمع باید به سامانه های مصوب متصل باشند و با نهادهای نظارتی همکاری داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۸    
جلسه رسیدگی به پرونده آذین خودرو سارینا درهشتم اسفند ماه برگزار شد و پس از استماع اظهارات شاکیان و متهمان، در نهایت در تاریخ 24اسفند رای بدوی از سوی شعبه 109 دادگاه کیفری 2 کرج صادر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۳    
صادرات توتون نیز در مدت یاد شده با 16.8 درصد افزایش از 2033.3 تن در 9 ماهه سال قبل به 2174.8 تن در مدت مشابه امسال رسیده که علت آن استفاده از توتون در تولید تنباکوی معسل بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران افزایش قیمت تخم مرغ را ناشی از ضعف دستگاه های نظارتی دانست و گفت: وزارت جهاد کشاورزی پیگیر مسئله احتکار تخم مرغ است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۵    
️برخی اخبار تایید نشده حاکی است علت عدم پرداخت حقوق اسفندماه بازنشستگان لشکری تأمین نشدن اعتبار لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۸    
رانندگان و مسافران قبل از آغاز سفر با شماره تلفن 120 تماس بگیرند و از وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور با خبر شوند و متناسب با آن برای زمان سفر خود برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۳    
ممنوعیت این مرکز وابسته به حزب الله به معنای ممنوعیت استفاده از پوسترهای این انجمن در مکان های عمومی یا در نشست ها یا در نوشته ها یا در تصویر و صوت و نیز توقف فعالیت های آن و بستن این مرکز است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۹    
توسعه ای که به طور کامل توسط همه شرکت ها مورد توجه قرار نگرفته است، افزایش تعاملات بین فرهنگی به دلیل این روابط دور است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۹    
نرخ های اصلاحی پلکانی مشترکین بالای الگوی مصرف به نحوی است که یارانه پرداختی به مشترکین خوش مصرف را جبران کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۸    
بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط پلتفرم تحلیل بازار ارز دیجیتال کریپتورنک، دشواری استخراج بیت کوین در 18 مارس 27.53 تریلیون هش بود که در مقایسه با 13.6 تریلیون هش اول سال 13 ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۰    
سفر بشار اسد به امارات بدون اعلام قبلی انجام شد. همچنین خبر و عکس های آن نیز بعد از پایان سفر، منتشر شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۷    
باید از انتشار چنین پیام هایی نیز پرهیز کرد، عمده این بدافزارها اقدام به سرقت اطلاعات شخصی کاربران و از آن سوءاستفاده می کنند همچنین در مواردی ممکن است منجر به برداشت غیرمجاز از حساب آنان نیز بشود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۳    
ویدئوی از 5 ترین هوایی هیجان انگیز را در این ویدئو تماشا کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۰    
پدری ست میانسال؛سه فرزند دارد.و شغلش کارگری بوده است.بیش از یکسال است به دلیل توده در ساق پا جراحی شده و در حال حاضر باید شیمی درمانی شود. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۸    
تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، ویدا حلیمیان و کوثر خشنودی کیا در دیدار رده بندی برابر قزاقستان با نتیجه 224 بر 215 به برتری رسید و به مدال برنز دست یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۱    
ماریوپل به خاطر موقعیت استراتژیکش در ساحل دریای آزوف از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین از 24 فوریه سال جاری میلادی مورد هدف قرار داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۳    
بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با یک دلار و 72 سنت معادل 1.7 درصد افزایش، در 104 دلار و 70 سنت در هر بشکه بسته شد و به رشد هشت درصدی روز گذشته افزود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
مشکلی در تولید مرغ و گوشت قرمز جود ندارد، اما به دلیل افزایش تقاضا شبکه توزیع پاسخگوی این حجم درخواست نیست و به دلیل تاخیر در ارسال قیمت ها افزایشی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۷    
ظاهرا با افزایش شدید مصرف، وزارت نیرو برای مدیریت عدم قطعی، برق بسیاری از معابر تهران در شب ها را قطع کرده و عملا این سازه ها بلاتکلیف شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۵    
در سفرهای خارجی، علاوه بر کنترل دو دز واکسن، آزمایش منفی هم لازم است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۶    
برای دارو، تجهیزات و ملزومات ضروری پزشکی نیز در دوره مورد بررسی، واردات 21 هزار و 707 تنی با ارزش بیش از دو میلیارد و 557 میلیون دلار ثبت شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۸    
با مرزبانان کشور عراق هماهنگ هستیم، هیچ گونه پذیرش زوار یا تردد به داخل خاک کشور عراق از جانب این کشور صورت نمی پذیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۴    
طی امروز و فردا (28 و 29 اسفندماه) بندرعباس با دمای 29 و 31 درجه سانتیگراد گرم ترین و اردبیل با دمای 7- و 8- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۳    
جنگ اوکراین، جشنواره هندوها، عید پوریم یهودی ها، زلزله 7.3 ریشتری ژاپن و کارناوال سالانه والنسیا
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۹    
سایت عبری زبان "واللا" اخیرا اعلام کرده بود که بلینکن در آینده نزدیک به رام الله و تل آویو و همچنین عربستان و امارات سفر خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۶    
کمبود خواب باعث ضعیف شدن سیستم ایمنی می شود. خوابیدن به مدت 7 تا 9 ساعت به صورت روزانه برای بزرگسالان توصیه می شود. کودکان بسته به سن شان به 8 تا 14 ساعت خواب نیاز دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۵    
اما آن شور و حال همیشگی در بازار روزهای منتهی به عید نیست. گرانی چنان روی قیمت اجناس چنبره زده که کسی توان خرید ندارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۰    
این شرکت در بیانیه ای عنوان کرد: ما در برخی ظرفیت ها به فعالیت خود ادامه می دهیم زیرا نقشی کلیدی در حمایت از کارکنان و جوامع محلی ایفا می کنیم.
  • ۱