پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۷:۱۹Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 16 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۷    
سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی و با بازی بهرام رادان، پریناز ایزدیار و جمعی دیگر از بازیگران در شبکه نمایش خانگی پخش می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۱    
این ورزشکار بر روی پیراهنش این عبارت نوشته شده بود: STOP WAR - یعنی جنگ را متوقف کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۴    
فیلم سینمایی موقعیت مهدی اولین ساخته حجازی فر در چهلمین جشنواره فیلم فجر 5 سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بهترین فیلم این دوره را دریافت کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۳    
انتظار می رود در این همکاری چهارجانبه حضور گردشگران تسهیل گردد و در نتیجه آن شاهد حضور بیشتر گردشگران در ایران باشیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۶    
عبیر عطیفه، سخنگوی سازمان موسوم به برنامه جهانی غذا مستقر در قاهره، گفت که بسیاری از کالاهایی که تا کنون تحت تأثیر مساله حمله روسیه قرار گرفته اند برای خاورمیانه و شمال آفریقا "اهمیت خاصی" دارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۴    
پرسپولیس اگرچه اخیرا قرارداد حامد لک را تمدید کرده است اما عملکرد این دروازه بان خصوصا در هفته های اخیر باعث شده تا هواداران به کلی از او ناامید شوند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۱    
در لیست قدرت های نظامی دنیا، ایران رتبه 14 را دارد و اوکراین رتبه 22 را در اختیار دارد. این خود نشان می دهد که قدرت نظامی ایران به طور کلی بیشتر از اوکراین است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۲    
آنجلینا جولی با انتشار پستی از سفرش به یمن در صفحه اینستاگرامش در بحبوحه تهاجم روسیه به اوکراین به شکل تلویحی لزوم توجه به همه قربانیان جنگ را یادآور شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۵    
جلسه شورای حکام درباره ایران در پی سفر اخیر رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران انجام می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۵    
کلکین ، پروژه ای آموزشی و داوطلبانه در زمینۀ دیزاین است که در آن زنان و دختران افغانستانی مستعد شناسایی می شوند و مهارت های دیزاین و گرافیک کسب می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۴    
درست دو سال است که کل روزهای هفته در مدرسه نیمه تعطیل است و بچه ها با گوشی درس می خوانند! باز شدن شنبه تا چهارشنبه اولویت دارد یا دریغا دریغ پنج شنبه ها؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۶    
همانطور که حضور زنان در بازارهای تجاری بورسی بین المللی معمولا پایین تر از مردان است، در حوزه رمزارز نیز 84 درصد کاربران نوبیتکس، مرد و 16 درصدشان زن هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۰    
وب سایت WABetaInfo اولین بار از این ویژگی که برای نسخه بتای 2.22.6.70 در iOS منتشر شده بود، پرده برداشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۶    
در این دو طرح، سه محصول پژو 207 دستی با سقف شیشه ای، راناپلاس و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۴    
در این ویدیو اولیانوف می گوید تیم ایران در مذاکرات برجام (سال 1394) خیلی بیشتر از آنچه او انتظار داشت [از آمریکا] امتیاز گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۴    
ماجرای زنی که سه رکورد گینس ثبت کرده اما از داشتن هویت یک ورزشکار محروم است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۷    
نشست خبری علی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) امروز در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور اعضای هیئت مدیره و معاونین شستا ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۲    
سخنگوی سازمان ملل گفت که مقامات حقوق بشر سازمان ملل می گویند بیش از یک هزار و 200 تلفات غیرنظامی در اوکراین ثبت شده است که 406 نفر کشته شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۶    
باشگاه استقلال مفتخر است که به زودی وارد عرصه فوتبال بانوان خواهد شد تا در این زمینه نیز نسبت به تیم داری در فوتبال زنان اقدام کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۱    
مطابق ماده 41 قانون کار، دستمزد کارگران باید بر پایه نرخ تورم و سبد هزینه زندگی خانوار کارگری تعیین شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۳    
در این جلسه، گروه کارفرمایی و کارگری، اعداد مورد نظر خود برای افزایش دستمزد را مطرح کردند اما چون فاصله ی اعداد پیشنهادی زیاد بود، توافق حاصل نشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۸    
سعودی ها پیشتر اعلام کرده بودند که کار احداث شرکت بزرگ صنایع نظامی که در چشم انداز تحول 2030 این کشور در نظر گرفته شده بود و تحولی بنیادین در صنایع دفاعی و نظامی عربستان ایجاد خواهد کرد را آغاز کرده ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۴    
وزیر امور اقتصاد و دارایی: حرکتی امروز آغاز شد که ثمره و اثر آن را در 5 سال آینده خواهیم دید و باید از همه کسانی که در این راه قدم گذاشته و کمک کردند تا امروز به اینجا برسیم تقدیر و تشکر کنم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۰    
سازمان ملل متحد اعلام کرد که تاکنون بیش از 406 نفر از جمله 27 کودک در جنگ اوکراین کشته شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۱    
انریکه مورا عصر دوشنبه با انتشار پیامی در توییتر نوشت که در این مقطع جلسات رسمی دیگری برگزار نخواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۷    
مقام ارشد پنتاگون روز دوشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت که نزدیک به 100 درصد نیروی رزمی روسیه که پیش از حمله در مرزها مستقر شده بودند، وارد اوکراین شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۲    
مصوب شد داربی پیش رو با حضور 10 هزار نفر از تماشاگران استقلال و 10 هزار نفر از تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی انجام شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۴    
وزیر امور خارجه در این گفت وگوی تلفنی اظهار داشت: روابط دو جانبه در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد و هفته آینده هیات هایی از دو کشور در راستای پیگیری توسعه همه جانبه روابط به تهران و آنکارا سفر خواهند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۲    
برخی از اوقات در زندگی و جامعه امروز شاهد افراط و تفریط هستیم درحالی که هیچ گاه در مسیر امام شهدا و انقلاب شاهد افراط و تفریط نبودیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
فرانک اوفارل سابقه حضور بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه داشت. او در سال 1353 به عنوان سرمربی تیم ملی ایران و با قراردادی دو ساله کارش را آغاز کرد و در اولین میدان رسمی موفق شد ایران ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۲    
پیشنهاد اولیه کارفرمایان در ابتدا افزایش 30 درصدی حداقل دستمزد کارگران به اضافه 20 درصد افزایش سایر سطوح مزدی بود که نمایندگان کارگری نپذیرفتند و در مقابل نمایندگان کارگری پیشنهاد سبد معیشت به اضافه ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۷    
این اشخاص مقام های بلندپایه کنونی و پیشین روسیه، مقامات و حامیان ولادیمیر پوتین هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۳    
جلسات کارشناسی و رایزنی های غیررسمی در وین همچنان ادامه می یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۶    
ادعای برخی در فضای رسانه ای مبنی بر اینکه رأی دیوان عدالت اداری بر خلاف سیاست های کلی فرزندآوری است خلاف واقع است و عاری از صحت است ضمن اینکه هنوز این رأی هیأت تخصصی نهایی نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۵    
دفتر کمیسیار عالی حقوق بشر سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در عین حال اعلام کرد آمار واقعی تلفات غیر نظامیان در اوکراین می تواند بیشتر باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۳    
معاون اجرایی رئیس جمهور: نیاز همه شهرستان های خوزستان بر اساس اسناد بالادستی مورد توجه دولت است که برای تامین اعتبار نیازهای اساسی در اولویت قرار گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۸    
بمب های خلاء که به نام بمب های آئروسل یا بمب های سوخت-هوا نیز شناخته می شوند، تسلیحات ترموباریک (گرمافشاری) هستند. این نام از واژه های یونانی برای گرما و فشار گرفته شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۰    
دولت مجارستان تصمیم گرفته است بر اساس بیانیه صادره در 25 فوریه 2022، این اجازه را به کشورهای عضو ناتو بدهد که تسلیحات را از راه زمینی و یا دریایی مجارستان به یکی دیگر از کشورهای عضو ناتو انتقال دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۳    
طبق گزارش روزنامه نیویورک پست، روسیه خواستار آن شده که اوکراین عملیات های نظامی را متوقف کند، کریمه را به عنوان بخشی از خاک روسیه به رسمیت بشناسد و استقلال جمهوری های دونتسک و لوهانسک را نیز بپذیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۶    
با دستگیری متهم فراری پرونده جنایت در پاتوق خلافکاران، در حالی این معمای پیچیده رمزگشایی شد که قاتل در یک ماجرای عجیب به پلیس 110 پیام داده بود. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۹    
مهدی سالم مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات اکنون اعلام کرد: با تلاش و پیگیری همکارانم در شرکت ارتباطات زیرساخت، 400 گیگ ظرفیت به پهنای باند اینترنت کشور اضافه شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۲    
نورا، ششمین واکسن ایرانی کرونا است که پس از واکسن های برکت، پاستوکووک، رازی کووپارس، اسپایکوژن و فخرا مجوز استفاده اضطراری را از وزارت بهداشت دریافت کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۷    
این بازیکن به دلیل قصور پزشکی از سوی استقلال در دادگاه عالی ورزش شکایت و خواهان غرامت 9 میلیون دلاری شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۵    
در این تابلوها، این عبارت ها آمده است: “النصر لروسیا” (پیروزی برای روسیه)، “نحن ندعم روسیا” (ما از روسیه حمایت می کنیم)، “الحق یعلو” (حق برنده است).
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۸    
اوکسانا مارکاروا سفیر اوکراین در آمریکا به شبکه سی بی اس گفت که اوکراین امیدوار است هرچه سریعتر جنگنده ها را از لهستان دریافت کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۴    
لاوروف: احیای برجام باید بدون تبعیض، به تمامی طرفین حقوق برابر را در همکاری ها مهیا کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۹    
لاوروف: احیای برجام باید بدون تبعیض، به تمامی طرفین حقوق برابر را در همکاری ها مهیا کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۱    
وزارت دفاع روسیه با اشاره به اینکه مقامات کی یف همچنان ادعا می کنند که روسیه متعهد به تامین امنیت کریدورهای بشردوستانه نیست گفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۷    
پیش از آغاز مذاکرات، ولادیمیر مدینسکی رئیس هیئت روسی گفته بود که دور سوم روی موضوع حل و فصل سیاسی داخلی اوکراین، کمک های بشردوستانه بین المللی و مسایل نظامی متمرکز خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۳    
روسیه از زمان آغاز حمله بیش از 600 موشک از مدل های مختلف شلیک کرده و نمی توان گفت که امکان تایید هیچ یک از گزارش ها درباره استفاده از بمب های خوشه ای و یا حرارتی وجود ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۳    
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هریک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ابتدای سال 1397 بوده است، یک میلیارد و 200 میلیون ریال و با دوره بازپرداخت 10 ساله است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۰    
به گفته منابع محلی قیمت یک قرص نان کوچک از 50 قرش (هر 100 قرش برابر است با یک پوند مصر) به 75 قرش و نرخ عرضه هر قرص نان بزرگ از یک پوند به 1 ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۲    
سال گذشته تیمی از محققان دست به بررسی سوابق پزشکی بیش از بیست هزار فرد میانسال زدند. آن ها دریافتند حداقل هفت هزار قدم در روز شانس مرگ زودرس را 50% الی 70% کاهش می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۴    
شکات بیان کردند که در اینستاگرام با یک آگهی تحت عنوان رمال و دعانویس برخورد کرده اند و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده مبلغی وجه به حساب وی انتقال داده اند و پس از آن دیگر پاسخگو تماس آنها نبوده ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۸    
سخنگوی دولت آلمان هم روز دوشنبه گفت که یک سوم نفت مورد نیاز کشورش از روسیه می آید و جبران آن یک شبه غیرممکن است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۱    
بر اساس این گزارش این گرد و خاک اهواز، آبادان، باوی، بستان، بندر ماهشهر، حسینیه، حمیدیه، خرمشهر، شادگان، شوش، شوشتر، صفی آباد دزفول، کارون، گتوند، هویزه و مناطق نیمه غربی استان را فرا می گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۶    
رئیس جمهور فرانسه روز گذشته با همتای روس ولادیمیر پوتین گفت وگوی تلفنی کرده بود و کاخ الیزه در اواسط صبح امروز تاکید کرد که مکرون درخواستی برای باز شدن کریدورهای بشردوستانه به روسیه نکرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۰    
نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز(دوشنبه) مجلس در بررسی بودجه 1401 در بخش درآمدی بند الحاقی 5 تبصره 16 را تصویب کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۷    
این گذرگاه ها یا این اظهارات همراه با تزویر که ما از مردم برای انتقال شان به روسیه حمایت می کنیم مهم نیستند. کل این حرف ها جدی نیستند بلکه از نظر او تحقیر اخلاقی و سیاسی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۵    
پیش ثبت نام این سفرها حدود دو هفته پیش انجام شده و نتیجه پس از انجام قرعه کشی، دوشنبه هفته گذشته اعلام شده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۲    
هدف از این تفاهم نامه تسهیل ارائه خدمات ارتباطی، مالی و اطلاع رسانی در بستر فناوری اطلاعات به گردشگران داخلی و خارجی است و نقطه عطفی در ارائه خدمات مطلوب به گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۰    
سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران، به تعطیلاتش پایان داد و به تهران بازگشت. او آماده می شود از اواخر اسفند اردوی تیم ملی را برای دو بازی باقی مانده از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 برپا کند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۷    
قیمت ارزهای خارجی در بازار آزاد تهران، همچنان نزولی است و امروز دلال ها در بازار غیر رسمی، هر دلار آمریکا را بین 25300 تا 25800 تومان خرید و فروش کردند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۰    
پسکوف در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که روسیه از اوکراین می خواهد تا فعالیت های نظامی خود را متوقف کند، حاکمیت روسیه بر کریمه و استقلال جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک را به رسمیت بشناسد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1401، بند الحاقی 1 تبصره 16 لایحه را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۸    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها موظف است با ابلاغ و تخصیص سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به پرداخت مصارف مربوط مطابق جدول مذکور متناسب با تحقق دریافتی ها (منابع) اقدام نماید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۷    
یک مقام ریاست جمهوری فرانسه به خبرنگاران گفته کاری که در این مرحله روسیه تحت عنوان ضمانت نامه کتبی از آمریکا مطرح کرده، دیپلماسی نیست بلکه یک باج خواهی از مذاکرات هسته ای ایران است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۵    
می خواهم فعالیت های سینمایی خود را شروع کنم و شاید تابستان سال آینده به ایران سفر کنم. البته هیچ کدام از فیلم نامه هایی را که به من پیشنهاد شده بودند ، دوست نداشتم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۲    
این سیستم های تزریق انقباضی، مانند سرنگ های مولکولی کار می کنند. هنگامی که غلاف بیرونی نانوماشین منقبض می شود، یک لوله داخلی و پنهان پر از پروتئین به بیرون پرتاب می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۲    
این امر به ویژه در زمینه ظهور سریع و غلبه جهانی سویه اُمیکرون مهم به شمار می رود که مملو از جهش های چندگانه در ژن ها است که می توانند به تغییرات ساختاری در بخش های مهم ویروس منجر شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
مشخص است که روابط خوب دو کشور روسیه و چین می تواند به پایان دادن جنگ اوکراین کمک کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۰    
دولت روسیه اعلام کرد، این کشورها و مناطق مذکور از آغاز عملیات روسیه در اوکراین تحریم هایی را علیه روسیه اعمال کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۵    
پارلی به سهم فرانسه در این تلاش های دفاعی از طریق اعزام سرباز به رومانی، پرسنل نظامی به استونی و پرواز جنگنده های این کشور در حریم هوایی رومانی، لهستان و کشورهای بالتیک اشاره کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۰    
پرداخت فوق العاده ماده(50) قانون خدمت وظیفه عمومی نیز کماکان استمرار می یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۹    
ایرج طهماسب برای عید با برنامه جدید می آید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۶    
چرا باید داریوش مهرجویی التماس یا پرخاش یا تهدیدی به تحصن کند فیلم مرا نمایش دهید! قدرت را که در اختیار دارید، با احساسات و علایق و ذوقیات خلایق چه کار دارید؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۳    
خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی مرگ و مرگ ناشی از بیماری سرطان کاهش یافته و راه های درمانی متنوع تر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۸    
حقوق، مزایا و فوق العاده های کارکنان تابع قانون کار که در وزارتخانه ها و شرکت های دولتی مشغول به کار هستند ده درصد(10 درصد) افزایش می یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۷    
نجمین جشنواره بین المللی زنان فیلمساز ازمیر از تاریخ 27 فوریه تا 8 مارس 2022 برابر با 8 تا 17 اسفند در حال برگزاری است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۹    
وی افزود: امیدوارم اجرای این قانون به ارتقای کیفیت آموزشی کشور و رفع دغدغه های معلمان عزیز بیانجامد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۶    
پس از اعمال این افزایش، حکم حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق های بازنشستگی مذکور، متناسب با سنوات خدمت قابل قبول، نباید از پنجاه میلیون (50,000,000)ریال کمتر باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۲    
توگان سوکیف رهبر ارکستر ارشد تالار مشهور بولشوی پس از اینکه برای محکوم کردن حمله روسیه به اوکراین تحت فشار قرار گرفته بود، روز یکشنبه استعفای خود را اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۶    
در کنار این فناتحریم (تحریم فناوری) لبه قیچی دیگری با نام فیلترینگ های نامعقول نیز اهرم فشار دیگری بر کاربران و شرکتهای فناوری اطلاعات ایران بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۰    
نام علمی آن Urtica dioica، از کلمه لاتین uro گرفته شده است که به معنای سوختن است. زیرا برگ های آن باعث ایجاد احساس سوزش موقت هنگام تماس پوستی مستقیم می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۷    
استاد مهرجوئی در دو دقیقه بغض فرو خورده سینمای ایران را شکست و یک تنه صدای تمامی جامعه سینمای ایران شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۳    
دولت روسیه خاطرنشان کرد که بر اساس این دستور جدید، شهروندان و شرکت های روسیه، خود دولت، مناطق و شهرداری های آن که تعهدات ارزی در قبال طلبکاران خارجی از فهرست کشورهای غیردوست دارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۷    
سمفونی حمید که دومین مستند بلند جعفر صادقی پس از مستند فرشاد آقای گل (مستند زندگی فرشاد پیوس) و محصول سال 1400 است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۷    
در همین راستا نیز ماموران از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه امسال بیش از یک میلیون و 450 میلیون قلم انواع دارو شامل داروهای تقلبی، غیرمجاز، تاریخ مصرف گذشته، قاچاق، خارج از شبکه توزیع و .. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۴    
اینترپل که شبکه ای متشکل از 194 کشور عضو است، با هدف تسهیل رسیدگی به جنایات بین المللی تشکیل شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۲    
فعلا بنا بر همان 50 درصد است و همچنان نیمی از ظرفیت سالن ها خالی می ماند. ما با در نظر گرفتن همین موضوع، فروش سال نو را هم آغاز می کنیم
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۹    
ارج در سال نخست مونتاژکار محصولات خارجی خواهد بود و با داخلی سازی 10 درصدی کار خود را آغاز خواهد کرد، در سال دوم عمق ساخت داخل افزایش خواهد یافت و در سال سوم آن را به 50 درصد افزایش خواهیم داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۶    
امیرعبداللهیان همچنین در خصوص نقطه نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این زمینه ها به تبادل نظر پرداخت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۸    
عمده بارش ها برای امروز (16 اسفندماه)، اواخر وقت چهارشنبه(18 اسفندماه) و روزهای پنجشنبه و جمعه(19 و 20 اسفندماه) بخصوص در مرکز و نیمه شمالی استان است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۴    
سه هزار و 572 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۲    
وزارت دفاع روسیه تصاویری از ماموریت جنگنده های سوخو 35 Su-35 در اوکراین منتشر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۲    
کارگران و سازندگان شهری برای حفاظت از میراث تاریخی شهر 700 هزار نفری "لویو" به یکدیگر کمک می کنند. مرکز لویو در فهرست میراث جهانی "یونسکو" قرار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۶    
نمایندگان مجلس در جریان بررسی بخش درآمدی این بند، اختیار خرید سربازی برای مشمولان غایب خارج از کشور را به ستاد کل نیروهای مسلح دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۲    
عصرایران - این روزها و همزمان با جنگ روسیه علیه اوکراین، کلمه اُلیگارشی بسیار به کار می رود و به ویژه در رسانه های غربی، از این واژه برای توصیف حکومت روسیه استفاده می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۰    
عوارض کرونا در کودکان بیشتر به صورت سندروم التهابی با گرفتاری چند سیستم در بدن از جمله سیستم قلبی عروقی، گوارشی، ریوی و عصبی همراه است البته این عوارض در بالغین هم دیده شده اما نادر بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۷    
آنچه در روسیه دربارهٔ حمله به اوکراین به مردم می گویند با آنچه مردم در بقیهٔ دنیا می بینند و می شنوند فرق دارد.
  • ۱