شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۱:۳۴Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 3 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۱    
آلسیونس بزرگترین کهکشان شناخته شده تا به امروز است و این امر نشان می دهد دانش انسان درباره محیط اطرافش چقدر اندک است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۳    
دکتر "اجمل زمار" نویسنده اصلی این مطالعه گفت: مغز از طریق ایجاد نوسان هایی که در بازیابی حافظه دخیل هستند، ممکن است آخرین یادآوری رویداد های مهم زندگی را درست قبل از مرگ ما انجام دهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۶    
در آزمون استخدامی پیش رو وزارت آموزش و پرورش 868 نیرو سهم آموزش و پرورش استثنایی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۲    
وی با تاکید بر اینکه ایثارگران در مواقع مختلف از خودگذشتگی داشتند و قطعا وظیفه نظام حمایت از این عزیزان است، گفت: در عین حمایت باید مراقب باشیم که نکات منفی این سهمیه ها پررنگ نشود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۹    
سرپرست مرکز پذیره نویسی سلول های بنیادی خون ساز محک در پایان اظهار امیدواری کرد که با استقبال بیشتر نیکوکاران از عضویت در این بانک ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۷    
عسر و حرج یعنی به سختی افتادن، غیبت شوهر، عدم پرداخت نفقه و همچنین شروط دوازدگانه طلاق از جمله دلایلی هستند که زن می تواند با استناد به آن ها برای جدایی اقدام به ارائه درخواست طلاق کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۹    
سخنگوی دولت به اهانت سرپرست فرمانداری رفسنجان به یکی از خبرنگاران واکنش نشان داد. علی بهادری جهرمی در توئیتر نوشت: دوران بدزبانی با خبرنگاران گذشته است؛ دولت مردمی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۳    
امیرعبداللهیان چندی پیش به عمان سفر کرد و با همتای عمانی دیدار و گفت وگو کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۷    
امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما و تلویزیون هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۴    
این روزها با رونمایی و اعلام قیمت خودروی تیگو8 پرو به عنوان اولین و لوکس ترین محصول برند جدید مدیران خودرو ( فونیکس ) با جنجال زیادی روبرو شدیم و بحث های گسترده بر سر قیمت این محصول شکل گرفت. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۳    
آیا از برخی افراد که حتی شکل کار را در چنین مسئله مهمی رعایت نمی کنند و نحوه رفتار آنها از اصل طرحشان هم بیشتر با انتقاد مواجه شده ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۸:۰۴    
راننده دیگری می گوید: نرخ کرایه ها 25 درصد افزایش می یابد، درحالی که تمام قیمت های لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و مصارف روزانه تا 100 درصد هم افزایش یافته است. آیا ما در این شهر زندگی نمی کنیم؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۹    
این زمین لرزه در طول جغرافیایی 56.37، عرض جغرافیایی 27.44 و در عمق 10 کیلومتر رخ داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۴    
رئیسی: 14 توافق نامه با قطر امضا کردیم که سریعا کار اجرای آن ها دنبال خواهد شد. مقرر شد که موانع گمرکی دو کشور به سرعت برطرف شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۱    
برخلاف اخبار منتشر شده در رسانه ها، در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی، درخواست این وزارتخانه برای افزایش پهنای باند بین الملل مطرح شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۸    
در وین ما صرفاً با هدف مذاکره برای مذاکره حضور نیافتیم بلکه هدف ما رسیدن به توافق خوب بوده است. من باور دارم که هیچ زمان تا این حدّ به توافق نزدیک نشده ایم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۰    
برخلاف اخبار منتشر شده در رسانه ها، در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی، درخواست این وزارتخانه برای افزایش پهنای باند بین الملل مطرح شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۳    
استاندار تهران: در طول 40 روز گذشته غیر از 5 قلم کالا شامل برنج شکر گوشت قرمز گوجه و پیاز که با افزایش قیمت همراه بود، بقیه کالاها افزایش قیمت چندانی نداشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا: ما تحریم هایی را در نظر گرفته ایم و هرچه روسیه بیشتر پیشروی کند، ما هم تحریم های بیشتری را اعمال خواهیم کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۸    
دور هشتم مذاکرات رفع تحریم ها در وین از ششم دی ماه آغاز شده و یکی از طولانی ترین ادوار گفت وگوهاست. قریب به اتفاق هیات ها اذعان دارند که مذاکرات به مرحله نهایی رسیده و توافق نهایی در دسترس است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۸    
پوتین این سخنان را ساعاتی پس از شنیدن گزارش های اعضای شورای امنیت روسیه عنوان کرد که در پایان آن گفته بود که امروز درباره به رسمیت شناختن استقلال جمهوری های مردمی دونتسک و لوگانسک ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۹    
غلامرضا باییزان منش به عارضه سرطان معده مبتلا و در پی تشدید بیماری و بسته شدن راه معده از چندی قبل در بیمارستان بستری بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی: سال 97 و پس از خروج آمریکا از برجام، بهتر بود که مطابق تدبیر رهبری از این تضمین ذاتی بیشتر و تاثیرگذارتر استفاده می شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۷    
در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی درخصوص کاهش یا افزایش پهنای باند بین الملل و اختلال در سرویس دهی اینترنت به کاربران کشور هیچ گونه تصمیم گیری نشده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۸    
عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی: طبق نامه معاونت قوانین مجلس، رای گیری امروز از لحاظ قانونی دارای ایراد و قابل پذیرش نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۰    
قائم مقام معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی: امسال به خاطر شرایط آب و هوایی و خشکسالی و کمبود برداشت برنجی که داشتیم باعث شد تولید ما کاهش داشته باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۹    
نماینده ویژه آمریکا: شش سال پیش دولت ایران باقر نمازی را دستگیر کرد. آنها همچنان نیز به وی اجازه خروج از کشور را نمی دهند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۳    
" اینرودز "بهمن موتور به لحاظ فنی یک کارگو ون محسوب می شود که برای اولین بار در این دسته محصول به بازار عرضه می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۹    
دیدار و گفت وگو با جمع کثیری از تجار قطری و ایرانی که با حضور وزرای امور خارجه، نیرو و صنعت، معدن و تجارت کشورمان و نیز وزیر تجارت قطر برگزار شد نیز پایان بخش برنامه های سفر آیت الله رئیسی به قطر بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۰    
اگر شرایط مهیا بود باید برای سونامی گردشگری در نوروز آماده باشیم و برای پیک جمعیت و مخاطب برنامه ریزی کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۷    
در خصوص جاماندگان سهام عدالت تصویب شد که به جاماندگان کمیته امداد و بهزیستی و سایر مردم سهام عدالت تعلق بگیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۳    
تحریم ها علیه روسیه شامل بانک هایی که تصمیم گیرندگان سیای در این کشور را حمایت می کنند و همچنین هرگونه فعالیتی در مناطق جدایی طلب [دونتسک و لوهانسک] را شامل می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۰    
ویروس BA2 که زیرسویه امیکرون است، اگر چه در مقایسه با نسخه اصلی سویه سرایت بالاتری ندارد اما طبق یک تحقیق جدید ممکن است باعث بیماری سخت تر و خنثی کردن اسلحه های ما در مبارزه با کووید-19 شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۷    
به گفته مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی روز جمعه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش در نوار غربی، دامنه های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران همچنین در غرب اصفهان رخ خواهد داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۴    
کل شمار فوتی های قطعی ناشی از کرونا در هرمزگان نیز به 2537 نفر رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۰    
یکی از این شایعات، تخصیص نیافتن پهنای باند مناسب به شرکت مخابرات است که در برخی کانال های خبری دست به دست می شود که شرکت مخابرات ایران این موضوع را تکذیب کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۳    
مصرف این داروها در هفته اول ابتلاء، موجب تشدید علائم بیماری و بدتر شدن حال بیماران می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۸    
این افزودنی به رژیم غذایی می تواند تغییری باشد که کبد شما برای بهبود شرایط خود به آن نیاز دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۷    
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کردکوی با بیان اینکه کالبدگشایی دام های تلف شده انجام شده است، تصریح کرد: در واقع مجموعه عوامل اعم از نبود خوراک دام، بارش سنگین برف و سرمازدگی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۸    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه درباره گام های روسیه در دونباس گفت: به خوبی احتمال دفاع از خود را در نظر بگیرید، ما از این موضوع شروع خواهیم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۸    
اعضای کارگری شورایعالی کار می گویند: با توجه با الزامات قانون کار و به خصوص بند دوم ماده 41 این قانون، تعیین دستمزد سال آینده نیاز به مذاکرات طولانی و کشدار ندارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۳    
نادین دوریس وزیر فرهنگ انگلیس نیز گفته است که نگرانی های جدی مرتبط با برگزاری فینال لیگ قهرمانان یوفا در روسیه را مطرح خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۳    
فرآیند رای گیری طرح صیانت در کمتر از 10 دقیقه اتفاق افتاد. دلیل این همه تعجیل را متوجه نمی شوم، چه چیزی در این طرح وجود دارد که برای تصویب آن این همه عجله دارند؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۲    
هر دلار آمریکا در بازار آزاد و غیر رسمی از 26120 تا 26250 تومان خرید و فروش شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۲    
در دولت قبل ظرفیت ارتباطات بین الملل ایران از 70 به 6000 گیگابیت رسید. 80 میلیون مشترک ایرانی به شبکه اینترنت وصل شدندو
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۳    
یک پیمانکار علی رغم مخالفت وزارت راه و شهرسازی جاده ای به منظور دسترسی به پروژه خود احداث و آن را به آزادراه تهران-قم متصل کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۹    
اردوغان در تماس تلفنی با همتای اوکراینی خود پیرامون تصمیم روسیه برای به رسمیت شناختن به اصطلاح جمهوری های دونتسک و لوهانسک بحث و رایزنی کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۰    
براساس روال مزایده، بالاترین مبلغ پیشنهادی به صورت مکانیزه به عنوان برنده مزایده انتخاب و نتایج 2 ساعت بعد از پایان به صورت خودکار اعلام خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۴    
مسئولان محیط زیست شیلی هم اکنون در حال بررسی کیفیت آب در این منطقه هستند تا شاید علت این حادثه مرموز مشخص شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۳    
بر اساس اعلام معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک رفاه کارگران با پرداخت 25 هزار و 332 فقره تسهیلات در بهمن ماه سال جاری ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۳    
سقف و اسپویلر در صندوق قرمز، بدنه مشکی یا سفید، غربیلک فرمان چرمی دو رنگ قرمز و مشکی، قطعات دکوراتیو روی داشبورد با طرح هارمونی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۲    
در کشور ما هر هفته از این اتفاقات داریم، مثلا همین هفته از داستان مهناز افشار، دختر محمدعلی رامین و رضا کیانیان گرفته تا جشنواره فجر، سحر قریشی، امیرتتلو، فدراسیون فوتبال و ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۳    
من را به دیکتاتوری مدرن متهم کردید، شما روش دیکتاتوری را دنبال می کنید که برای طرح به این مهمی موسوم به صیانت در یک جلسه 10 دقیقه ای تصمیم می گیرید و آن به تصویب رساندید
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۷    
توصیه سازمان هواشناسی در این شرایط مستحکم کردن سازه های موقتی، احتیاط در تردد از اطراف درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره و عدم پارک خودروها در اطراف موارد ذکر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۳    
جانسون قبلا طی امروز اعلام کرده بود، لندن فورا روسیه را با تحریم هایی هدف قرار می دهد. او پس از این نشست اضطراری، گفت که رئیس جمهوری روسیه "کاملا قوانین بین المللی را تکه پاره کرده است."
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۳    
فدراسیون فوتبال از همین الان باید به فکر برگزاری حداقل 10 بازی تدارکاتی بسیار خوب برای تیم ملی باشد تا تیم با آمادگی هرچه بیشتر به این مسابقات برود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۳    
طرح ⁧‫صیانت‬⁩ همچون بقیه طرح های مسدودسازی و محدودسازی از همین الان شکست خورده است. مجلس حق ندارد برای مردم تعیین تکلیف کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۰    
روسیه در حال حاضر 40 درصد گاز مصرفی اروپا و قطر 5 درصد آن را تامین می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۷    
کسانی که این ادعا را مطرح می کنند، حرفشان بیشتر شبیه شوخی و مزاح است چرا که هنوز این طرح در مرحله بررسی است و چگونه قبل از تصویب، امکان اجرایی شدن آن وجود دارد؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۳    
طرف افغانی در بیان اعلام کردند که حقوق جمهوری اسلامی را به رسمیت می شناسیم و حتما رهاسازی آب انجام می شود اما تا این لحظه این کار صورت نگرفته و تذکرات لازم به آنها داده شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۲    
وضعیت خودروسازان ما فراتر از مافیاهای تمام دنیاست و می توان گفت خودروسازان ایرانی گاد فادر تمام مافیاهای دنیا هستند. تمام مافیای دنیا باید جلوی خودروسازان ما لنگ بیندازند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۶    
استفاده از اینترنت در ایران سال 1370 با عضویت در شبکه اینترنتی دانشگاه وین شروع شد. سرعت آن هم برای کل کشور 9 کیلو بیت در ثانیه بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۴    
اثرگذاری مستقیم افزایش مصرف روی سرعت به دلیل کمبود منابع مورد نیاز شبکه است و درواقع علت اصلی شرایط موجود در حوزه کیفیت اینترنت، عدم توسعه شبکه اپراتورها متناسب با افزایش مصرف کاربران است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۲    
بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه گفته که دمشق آماده به رسمیت شناختن استقلال جمهوری های "لوهانسک" و "دونتسک" است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۴    
در اعمال محدودیت های کرونایی در ایام نوروز 1401 ملاک این است که افراد واکسن زده باشند و بیمار نباشند، در این صورت می توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی به استان های کشور سفر کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۲    
در این بیانیه بر ترویج گاز طبیعی به عنوان منبع انرژی فراوان، مقرون به صرفه، پاک و قابل اعتماد و به عنوان سوخت انتخابی برای برآوردن نیازهای رو به رشد انرژی جهان و رسیدگی به تغییرات آب و هوایی و بهبود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۱    
در سال 2014 هم روسیه شبه جزیره کریمه اوکراین را به خاک خود ملحق کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۸    
اقامت در طول سفر یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. با در نظر گرفتن تعداد زیاد هتل ها و کیفیت و خدمات متفاوت آن ها، گاهی انتخاب بهترین و مطمئن ترین گزینه برای اقامت بسیار سخت می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۷    
توافقی برای یک زمان بندی سریع برای تصویب تحریم ها به دست آمده و یک نشست جدید نیز در پایان امروز انجام می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۱    
سید محمد، سید علی، سید هادی و سید حسن) و یک دختر (بدری) شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۵    
جهانگیرخان صوراسرافیل با طناب و دشنه پای استبداد صغیر محمدعلی شاهی جان باخت. سید ضیاء الدین اما از سرب و مُرکّب، نه طناب دار که مَرکب قدرت ساخت و به سوی آن تاخت و کابینۀ سیاه را تشکیل داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۶    
وی با بیان اینکه زائران اربعین باید با سهولت و تکریم به شهرهای مقدس عراق بروند و با عزت برگردند افزود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۷    
38 نماینده به رئیس جمهور و هیئت وزراء تذکر دادند: ضرورت رسیدگی به وضعیت نامطلوب حجاب و عفاف در کشور.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۵    
هدف نهایی مهدوی کیا و شاگردانش، موفقیت در جام ملت های زیر 23 سال آسیا در دی 1403 است که سه تیم برتر آسیا سهمیه المپیک را به دست می آورند. ایران آخرین بار حدود نیم قرن قبل به المپیک صعود کرده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۸    
انفجار یک معدن طلا در جنوب غرب کشور آفریقایی بورکینافاسو، حداقل 60 نفر را به کام مرگ کشاند و 100 نفر را هم زخمی کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۶    
زلنسکی گفت: برخی از دیپلمات ها اکنون اوکراین را ترک می کنند، اما دیگر رهبران شجاع به حمایت از کشور ادامه می دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۳    
در این ویدیو 4 راهبه در زمین چمن مصنوعی با هم فوتبال بازی می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۱    
فایل صوتی فرمانده اسبق سپاه مربوط به چند سال قبل است و چیز جدیدی نیست، مسئولان مربوطه به این موضوع ورود کرده بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۱    
این سویه به دلیل قدرت و سرعت انتقال پذیری سریع به دیگران، در صورت عدم توجه به اصول بهداشت فردی و اجتماعی و مراجعه نکردن به پزشک کشنده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۹    
امیدواریم با همدلی و مشارکت بیشتر مردم مهربان پایتخت در این مدت زمانی باقیمانده تا نوروز 1401، به میزان مطلوب ذخایر خون و فرآورده های خون دست پیدا کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۵    
امیر قطر همچنین تاکید کرد که درخصوص راه های حفظ امنیت و ثبات در منطقه و مهم ترین تحولات منطقه و جهان با ابراهیم رئیسی رایزنی کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۳    
پرونده های متخلفان مربوطه به منظور تکمیل تحقیقات و شناسایی سایر عوامل دخیل در موضوع همچنان باز است و تحت رسیدگی قضایی قرار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۸    
رئیس جمهوری که دیروز (دوشنبه، دوم اسفندماه) در رأس هیئتی عازم دوحه شده بود، امروز (سه شنبه، سوم بهمن ماه) در ششمین نشست سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز حضور یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۶    
در زمان بررسی بودجه فرصت نمی کنیم به موضوع مهم طرح صیانت آن هم در 45 دقیقه رسیدگی کنیم، هنوز گزارش مرکز پژوهش ها را هم نخوانده و مطالعه ای نکردیم و حتی نمی دانیم راجع به چه چیزی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۸    
ما سال ها هزینه شعار این پدرها را داده ایم و الان کمی برای مان سخت است که عکس های فرزندان آنها را در خارج با سبک زندگی متفاوت از ایران می بینم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۲    
به طور متوسط نرخ کرایه 25 درصد افزایش یابد اما در برخی خطوط که نیاز به تغییر نرخ است می توانند تا 35 درصد افزایش نرخ داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۰    
قطر سالانه 140 تن بذر چمن را از آمریکا وارد می کند. این بذرها با هواپیماهای مخصوص و با قابلیت کنترل شرایط دمایی حمل می شوند. زمین های رشد چمن با آب شیرین شده دریا آبیاری می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۸    
گفته شده است که زیرسویه BA.2 بسیار مسری تر از سویه اصلی اُمیکرون است و عامل افزایش موارد ابتلا در دانمارک به حساب می آید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی: شب گذشته در طبقه همکف این مرکز، یک رستوران دچار آتش سوزی شده بود، به گفته اورژانس متاسفانه 16 نفر مصدوم و 2 آتش نشان هم دچار دود گرفتگی شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۶    
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سیاسی، تاکید کرد که سازمان ملل از استقلال، وحدت و تمامیت ارضی اوکراین در مرزهای به رسمیت شناخته شده بین المللی حمایت می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۹    
آبشار شن در عربستان سعودی را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۵    
در روزهایی که فدراسیون فوتبال ایران و کمیته داوران در تکاپوی برگزاری کلاس های VAR با مدرس بین المللی هستند، هنوز سیستم مناسبی در کشور برای پیاده کردن این تکنولوژی وجود ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۹    
خطیب زاده همه طرف ها را برای تلاش به منظور حل و فصل اختلافات از طریق گفتگو و در چارچوب مسالمت آمیز فراخواند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۶    
افرادی که در تاریخ یکم اسفندماه سهامدار بودند، سود سهام عدالت به میزان سهامی که دارند به آن ها تعلق خواهد گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۴    
حدود 80 درصد موتورسیکلت ها و حدود80 درصد ناوگان حمل ونقل عمومی ما نیز فرسوده است که این یک هشدار جدی است و در تصادفات نیز موثر است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۹    
ایرنا: پس از آنکه ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری آمریکا استقلال دو منطقه دونتسک و لوگانسک را به رسمیت شناخت، آمریکا اعلام کرد تمام دیپلمات های خود را از اوکراین خارج و به لهستان منتقل می کند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۶    
این فایل سال ها قبل مطرح شده و قبل از انتشار مسئولان محترم سپاه و دستگاه های اطلاعاتی به این موضوع ورود کرده بودند و نسبت به شناساسی تعدادی از افراد در بنیاد تعاون اقدام شد و افراد دستگیر شدند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۲    
قیمت بلیت اتوبوس 20 سال است که شب ها دوبرابر گذاشته شده است تا با تعداد کم مسافری که دارند بتوانند کار کنند و ما دو برابر نکردیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۶    
کارشناسان امیدوارند که نرخ بالای انتقال پذیری عفونت همراه با ماهیت نسبتاً خفیف آن، پایان پاندمی را به زودی نشان دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
این ظرفیت ها می تواند با همت شما ایرانیان عزیز که سرمایه های ایران در خارج از کشور هستید، بالفعل شود، لذا سعی کنید همواره ارتباط خودتان و فرزندان تان را با ایران حفظ و تقویت کنید.
  • ۱