جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۲:۱۶Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 10 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۵    
پیشتر دولت آمریکا 12 دیپلمات روس که از اعضای هیئت مسکو در سازمان ملل بودند، به دلیل آنچه فعالیت های ناسازگار با جایگاه آنها خوانده، اخراج کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۲    
شرط حق طلاق برای زن، باطل است، مگر شرط شود که زن، وکیل شوهر در طلاق دادن باشد که اگر او مجددا ازدواج کرد، زن بتواند از طرف شوهر خود را طلاق دهد؛ در این صورت شرط، صحیح است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۰    
از آنجایی که میزان عرضه افزایش پیدا کرد و تقاضا کاهش، ما شاهد افت قیمت گوشت هستیم. اما در هفته اول اسفند بدون تقاضا و در رکود بی سابقه طی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۵    
مادورو خطاب به پوتین گفت: ونزوئلا از اقدامات قاطعانه روسیه در اوکراین حمایت می کند. ما در عین حال، اقدامات بی ثبات کننده ایالات متحده آمریکا و نیز کشورهای عضو سازمان ناتو را بشدت محکوم می کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۲    
وی اظهار کرد: در برون سپاری خدمات ثبتی موافقت ریاست قوه قضاییه را هم اخذ کرده ایم و امیدواریم بخشی از دغدغه های مالی سردفتران از این رهگذر مرتفع شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۵    
صفری قاری ممتاز قرآن، صدابردار و آهنگساز نغمات قرآنی بوده و در تولید بیش از 1500 اثر قرآنی و دینی نقش داشته است. صدابردار بیش از 90 درصد آثار گروه محمد رسول الله (ص) بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۳    
در این حادثه سه نفر از سرنشینان پراید کشته و سه نفر نیز مصدوم شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۸    
جن ساکی سخنگوی کاخ سفید گفت: ما آماده ایم از هر ابزار موجود برای محدود کردن اختلال در عرضه جهانی انرژی در نتیجه اقدامات (ولادیمیر) پوتین رئیس جمهور روسیه استفاده کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۴    
اولین پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 12 اسفندماه به مدت دو روز و به صورت شبانه روز برای 5 محصول به اجرا در می آید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۲    
آیت الله سعیدی: رئیس جمهور بدون حاشیه درحال خدمت به مردم است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۲    
مدیر مسئول نشریه صبح صادق تصریح کرد : با صراحت اعلام می کنم اساسا بنده نه ایشان را می شناسم و نه دیده ام، لذا مطالب منتشر شده در این خصوص را قویاً تکذیب می کنم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۴    
بر اساس آنچه در بیانیه برگزار کنندگان فستیوال کن آمده، این تصمیم تا زمانی اجرایی خواهی بود که جنگ تجاوزکارانه در شرایطی متوقف شود که رضایت مردم اوکراین را جلب کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۵    
غریب آبادی در ادامه گفت: گزارشگر ویژه تبدیل به کانال انتشار اطلاعات غلط گروههای تروریستی شده است که دست آنها به خون ملت ایران آلوده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۲    
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای سفر رسمی 4 روزه، یکشنبه گذشته وارد اسلام آباد شد و دیروز با فرمانده نیروی هوایی پاکستان نیز دیدار کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۵    
محمد اشرف غنی در اوت 2021 پس از آنکه نیروهای طالبان به نزدیکی دروازهای کابل رسیدند، افغانستان را به مقصد ازبکستان و سپس امارات متحده عربی ترک کرد و تاکنون در آنجا زندگی می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۴    
این منابع با اعلام اینکه نیروهای متجاوز روسیه هدایت این حمله را برعهده داشتند یادآور شده است که شش نفر نیز در جریان این حمله زخمی شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۲    
این ورزشکاران همچنین از حضوض در مسابقات قهرمانی جهان در فضای باز که ماه ژوئیه در یوجین، از شهرهای ایالت اُرگُن آمریکا برگزارب می شود حضور یابند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۱    
این حمله به طور موقت برخی از پخش ها را قطع کرد. پیش از این، وزیر دفاع اوکراین هشدار داده بود که روسیه قصد دارد ارتباطات را مختل کند و سپس اطلاعات جعلی درباره تسلیم اوکراین ارائه دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۸    
آکادمی فیلم اوکراین نیز از جشنواره های مهم جهانی خواسته از نمایش فیلم های روسی امتناع کنند و همچنین فدراسیون بین المللی تهیه کنندگان فیلم (فیاپف) نیز جشنواره فیلم مسکو را از فهرست جشنواره های درجه ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۳    
رسانه های محلی گزارش می دهند که پخش کانال های تلویزیون اوکراین متوقف شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۱    
برخی قانون گذاران از احزاب مختلف مخالفت خود را با ارسال کمک های نظامی مرگبار به اوکراین ابراز کرده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۹    
چین تایوان را حساس ترین و مهم ترین مساله در روابطش با آمریکا می داند و هرگونه تعامل عالی رتبه میان آمریکا و تایوان، چین را را ناراحت می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۷    
وی ادامه داد: برای تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس مشمول قانون که ابلاغ، گزینش و دوره مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان را دارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۳    
تنها راه بقا در این دنیا، فقط و فقط قدرتمند شدن است و قدرت اصلی، همراهی مردم است و سپس توانایی های اقتصادی، نظامی، سیاسی، روابط خوب جهانی و... .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۱    
وی تصریح کرد: این پیامدها تنها با ادامه این درگیری از نظر وسعت و شدت بیشتر خواهند شد. ما در تلاشیم تا دولت پوتین را با تنگ تر کردن اوضاع و شرایط بیشتر تحت فشار بگذاریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۵    
او همچنین اعلام کرد استفاده از خبرها و گزارش های خبرگزاری های رسمی روسیه اسپوتنیک و تاس را ممنوع کردیم چرا که آنها به مانند ابزار جنگ می باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۵    
FIVB به شدت نگران جنگ جاری در اوکراین و تأثیر وحشتناک آن بر زندگی بسیاری از افراد است و در همبستگی کامل با جامعه والیبال و مردم اوکراین ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۲    
این شرکت آلمانی که 2.9 درصد از گردش مالی سال 2020 خود را مدیون فروش محصولات در روسیه، اوکراین و جمهوری های مستقل اتحاد جماهیر شوروی سابق است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۵    
او تاکید کرد: تعهدات تحت توافق هسته ای باید بی هیچ قید و شرطی از سوی همه اجرا شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۴    
باشگاه شهرخودرو برای انتقال یحیی گل محمدی به پرسپولیس، قراردادی را با این تیم امضا کرد اما سرخ های تهرانی در پرداخت پول رضایت نامه گل محمدی کوتاهی کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۹    
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، این ورزشکار، دچار ضربه مغزی نشده و پزشکان در مورد بهبودی اش ابراز امیدواری کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۷    
در این بین، اگر ملک کسی به اشتباه جزو خانه های خالی ثبت شده است، از طریق درگاه خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی، می تواند عدم پذیرش خود را اعلام کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۲    
هاآرتص در ادامه این گزارش در رابطه با شرکت های اسرائیلی که ممکن است با اعمال تحریم ها علیه روسیه آسیب ببینند، به چند شرکت املاک و مستغلات فعال در شهرهای مختلف روسیه، چند شرکت فعال در زمینه صنایع ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۴    
ارکستر فیلارمونیک شهر مونیخ، به دلیل رابطه والری گرگیف رهبر ارکستر با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، به همکاریش با این موسیقیدان پایان داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۵    
مدتی قبل تر و پس از فوران آتشفشان و وقوع سونامی در نزدیکی جزیره تونگا که کابل های زیر دریا را قطع کرد، استارلینک 50 ترمینال ماهواره ای را برای این کشور کوچک به صورت رایگان ارسال کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۶    
سفارت هند در کی یف در توصیه ای اعلام کرد که همه اتباع هند باید از قطارهای موجود استفاده کنند. به آنها توصیه کرد که آرامش خود را حفظ کنند و منتظر صف های طولانی باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۹    
نظری عنوان کرد: با توجه به دغدغه مندی فعالان زیست محیطی نیز و از سوی دیگر احترام به طبیعت، در صورت صحت این موضوع با فرد و افراد خاطی یا افرادی که ترک فعل کردند، برخورد لازم صورت می گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۷    
عبدالعلی سپیدکار افزود: پس از گذشت 38 سال ،این جانباز جهرمی به علت کمردرد به پزشک مراجعه کرد و پس از ام آر آی مشخص شد که گلوله کلاشینکف هنوز نزدیک نخاغ وی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۷    
کرملین در ادامه اعلام کرد که پوتین همچنین با ولیعهد ابوظبی درباره اجرای آنچه در چارچوب گروه "اوپک پلاس" توافق شده بود، گفت وگو کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۱    
شرکت "ریدرای هاپاگ-لوید" (Reederei Hapag-Llloyd) در هامبورگ نیز هفته گذشته توقف ترابری به اوکراین و روسیه را اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۶    
این منبع افزود: هدف از این موضعگیری این بود که در جریان رای گیری درباره قطعنامه تمدید ممنوعیت تسلیحاتی انصارالله یمن، مانع استفاده روسیه از حق وتو شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۰    
ریشه بحران در اوکراین سیاست های آمریکا و غربی هاست. اینها ریشه بحران است. اینها را باید شناخت و بر اساس اینها قضاوت و داوری کرد و اگر اهل اقدام بودیم، اقدام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۲    
بر اساس اعلام میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل تراکتور، ارتوئرول سائلام به عنوان سرمربی، تایفون تورکمن و محمد نصرتی به عنوان دستیاران، اوتکو یورک اوغلو به عنوان مربی بدنساز ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۷    
آنها با آلوده کردن حیوانات تازه متولد شده با نسخه روزئولوویروس شروع کردند و دریافتند که 12 هفته بعد، همه موش ها به گاستریت خودایمنی (التهاب معده) مبتلا شده بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۸    
در این رابطه WT کمربند مشکی دان 9 اهدایی به ولادیمیر پوتین که در نوامبر 2013 به او داده را پس گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۹    
همچنین قرار است گوشت منجمد گوساله نیز با قیمت هر کیلو 100 هزار تومان عرضه شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۵    
بازرسان به دنبال سرنخ هایی برای انگیزه این تیراندازی هستند با این حال معتقدند که این تیراندازی ناشی از اختلافات خانوادگی بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۷    
اتحادیه اروپا از گفت و گوی مستقیم و صریح با روسیه خودداری می کند و راه تحریم های یکجانبه و غیرقانونی را درپیش گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۵    
بر اساس بیانیه ای که در وب سایت رئیس جمهور اوکراین منتشر شده است، "هر کسی که می خواهد به دفاع از اوکراین، اروپا و جهان ملحق شود، می تواند بیاید و دوشادوش اوکراینی ها علیه جنایتکاران جنگی روس بجنگد."
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۰    
پیش از این دیوان عدالت اداری نیز در بیانیه ای تصریح کرده بود که رأی اخیر این نهاد ارتباطی به حکم شهردار تهران ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۴    
نیروی هوایی از همان اوایل پای انقلاب ایستاده و امروز با وجود تحریم ها از صفر تا 100 کارهای خود را به صورت خودکفا انجام می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۴    
متوسط قیمت بادام در بهمن پارسال 295 هزار تومان بوده است. بر این اساس بادام نسبت به آذرماه سال جاری 2.1 و بهمن سال پیش 24.6 درصد گران شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۷    
به دنبال درخواست اوکراین برای عضویت در اتحادیه اروپا، سران استونی، بلغارستان، جمهوری چک، لتونی، لیتوانی، لهستان، اسلواکی و اسلوونی حمایت خود را از این درخواست اعلام کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۱    
این نگرانی وجود دارد که همه چیز فراتر از جنگ این دو کشور باشد و در برخورد با کشورها استانداردهای دوگانه وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۷    
روسیه در این رابطه، امکان استفاده از هواپیماهای کشورهای دیگر برای انتقال اتباع خود و نیز استفاده از مسیرهای زمینی برای این منظور را بررسی می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۷    
آپنه انسدادی خواب با عارضه های مختلفی که تهدید کننده زندگی هستند ارتباط نزدیکی دارد و ممکن است باعث ایجاد یا تشدید بیماری های مزمن مانند فشار خون بالا شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۸    
اقداماتی از این دست برای جامعه ورزشی بین المللی که تاکنون همواره به اصول برابری، احترام متقابل و استقلال از سیاست پایبند بوده اند، به شدت تفرقه انگیز است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۴    
در این نامه به صراحت از برگزارکنندگان جشنواره های بین المللی فیلم درخواست شده تا از شرکت فیلم های روسی در برنامه های رقابتی و غیررقابتی جلوگیری کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۷    
به گفته خزعلی سال 1400، سه تا 5 قلو و 23 تا چهارقلو به دنیا آمده اند که دولت به تمام این خانواده ها زمین رایگان را اعطا خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۱    
هر چند 10 سال است روز آینده در تقویم یونسکو تغییر کرده اما هنوز بسیاری از نهادها و جوامع دهم اسفند را روز جهانی آینده می دانند چون دوم دسامبر روز ملی امارات هم هست که موزۀ آینده را به تازگی گشود...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۹    
در این طرح فروش نیسان تک سوز آپشنال با قیمت 252 میلیون تومان و نیسان تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال با قیمت 254 میلیون و 800 هزار تومان با موعد تحویل حداکثر 90 روز انجام می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۰    
اگر پیامک برای فردی ارسال شد و این فرد وارد لینک شد، لازم است بلافاصله اینترنت گوشی خود را قطع کرده و به پلیس فتا یا کارشناسان متخصص و مورد تایید امنیت سایبری مراجعه کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۹    
قیمت تمام شده زمانی که پروژه به اتمام می رسد با لحاظ سایر هزینه ها مثل نرخ عوارض، خدمات، دستمزد و دیگر موارد اعلام خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۸    
چینی ها می گویند ایران خود را آماده فروش مستقیم نفت به بازار جهانی می کند و به همین خاطر محموله های کمتری در ماه فوریه به چین فرستاده و شرایط فروش خود را سخت تر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۴    
همه هواپیماهایی که در ایرلاین های ایرانی فعالیت می کند به ویژه هواپیماهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران متعلق به همه هموطنانمان چه داخل و چه خارج از ایران است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۷    
ریشه بحران در اوکراین سیاست های آمریکا و غربی هاست. اینها ریشه بحران است. اینها را باید شناخت و بر اساس اینها قضاوت و داوری کرد و اگر اهل اقدام بودیم، اقدام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۹    
او در این مدت در مسابقات سطح یک جوانان جهان شرکت کرده بود که حضور در این مسابقات توانست به بهبود جایگاه او در رنکینگ جهانی کمک کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۳    
برنج خارجی 35 هزار تومان هم در ماه گذشته فروش رفته است. بر این اساس این کالا نسبت به آذر ماه 5.8 و در مقایسه با دیماه 27 هزار و 500 تومان گران شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۴    
بر خلاف افراد 12 سال به بالا، برای کودکان 5 تا 11 سال الزام یا توصیه ای به دریافت واکسن وجود ندارد زیرا هنوز داده های کافی برای تایید اثربخشی آن در برابر سویه امیکرون در دسترس نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۵    
با این پلیمر که جایگزین قیر می شود، طول عمر آسفالت افزایش می یابد و باعث استقامت آسفالت می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۹    
در این نامه آمده است: در این لحظه حساس، ما مجددا همبستگی کامل خود را با اوکراین و مردم آن اعلام می کنیم .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۴    
طبق صحبت های مطرح شده قرار بر این است تا عرضه سهام سرخابی ها در روزهای آینده به روش افزایش سرمایه صرف سهام با سلب حق تقدم انجام شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۶    
وی افزود که اگر ایران با حسن نیت به تعامل نپردازد ، ایالات متحده به همراه متحدان و شرکایش به دنبال راه های جایگزین خواهند گشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۱    
بلغارستان 16 جنگنده میگ29 و 14 هواپیمای تهاجمی سو-25، لهستان 28 هواپیمای میگ29 و اسلواکی 12 هواپیمای میگ29 انتقال خواهند داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: اگر ایران به عدم همکاری خود در مذاکرات هسته ای ادامه دهد، ایالات متحده از آن خارج می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۴    
سیاستمدار سابق اوکراین در مصاحبه با بی بی سی: "کشته شدن اروپایی های چشم آبی با موهای بلوند برای من بسیار سخت است". واکنش مجری: "من درک می کنم و به آن احترام می گذارم".
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۰    
تاریخ جدید ثبت نام برای دانشگاه پیام نور و سایر مراکز آموزش عالی پس از بررسی نحوه پذیرش برای رشته های این مراکز ، از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۴    
وی درباره پرداخت حق انحصار به عنوان یکی دیگر از عوارض تولید دخانیات یاد کرد و گفت: حق انحصار برای تولیدات داخلی معادل 2 درصد و برای واردات 10 درصد است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۱    
کاهش سرعت اینترنت به ویژه در چند وقت اخیر موضوعی چالش برانگیز بوده که همزمانی آن با بررسی طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس، با واکنش های گسترده تری مواجه شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۱    
رسانه های چک نیز خبر دادند که دولت این کشور موافقت کرده تا مهمات و تسلیحات به ارزش هشت میلیون و 600 هزار دلار به اوکراین ارسال کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۴    
وی تصریح کرد: اگر کاخ سفید تصمیمش را بگیرد، توافق کاملاً در دسترس است. ایران برای توافق آماده است، اما تا ابد منتظر نمی ماند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۸    
با هر گریه و بیقراری بچه فکر می کنی دیگر تمام شد، وقتی در این چند سال به سادگی یک سرماخوردگی شاهد مرگ عزیزانی بوده ایم هیچ چیز را بعید نمی دانیم و همین بیقراری و اضطرابمان را با هر سرفه کودکانمان ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۶    
پیش از این شرکت نفتی شل در اعتراض به آنچه "تجاوز نظامی بی معنی" روسیه خواند، پایان فعالیت هایش در روسیه را اعلام کرده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۱    
پیش از آن نیز اتحادیه اروپا ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور را تحریم کرده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۵    
وی با بیان اینکه ماسک های یک بار مصرف بهترین گزینه برای جلوگیری از انتقال آلودگی است، گفت: توجه شود که ماسک مورد تایید سازمان غذا و دارو بوده و مهر مربوطه را داشته باشد.