پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۴May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 9 دی 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 دی 1395 هم اندیشی 2 دی 1395 هم اندیشی 3 دی 1395 هم اندیشی 4 دی 1395 هم اندیشی 5 دی 1395 هم اندیشی 6 دی 1395 هم اندیشی 7 دی 1395 هم اندیشی 8 دی 1395 هم اندیشی 9 دی 1395 هم اندیشی 10 دی 1395 هم اندیشی 11 دی 1395 هم اندیشی 12 دی 1395 هم اندیشی 13 دی 1395 هم اندیشی 14 دی 1395 هم اندیشی 15 دی 1395 هم اندیشی 16 دی 1395 هم اندیشی 17 دی 1395 هم اندیشی 18 دی 1395 هم اندیشی 19 دی 1395 هم اندیشی 20 دی 1395 هم اندیشی 21 دی 1395 هم اندیشی 22 دی 1395 هم اندیشی 23 دی 1395 هم اندیشی 24 دی 1395 هم اندیشی 25 دی 1395 هم اندیشی 26 دی 1395 هم اندیشی 27 دی 1395 هم اندیشی 28 دی 1395 هم اندیشی 29 دی 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۴    
دستپاچگی دولت در مدیریت تکانه های اقتصادی و جهش های قیمتی در حالی به چشم می خورد که افزایش صعودی قیمت طلا، سکه و ارز در بازار موجب کاهش میزان دارایی ها و نگرانی مردم شده است .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ولید المعلم وزیر خارجه سوریه به منظور رایزنی و گفت وگو با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود تا ساعاتی دیگر وارد تهران می شود. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۵    
تلقی سیاستمداران از اداره جامعه است که موجب فقر می شود. اگر سیاستمداران ما غرب زده بودند این همه فقیر و کارتن خواب نداشتیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۶    
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه حصر و منزوی شدن و طرد از جامعه کمترین واکنش ملت و نظام به فتنه گران است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۷    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: قول 100 روز می دهند و یک هزار روز شده اما هنوز بالاترین معضل در کشور بیکاری است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۴    
پس از حمله فتنه گران و آشوبگران به مسجد لولاگر و شهید کردن و مجروح ساختن افراد بی گناه و به آتش کشیدن مسجد در رو شدن دست خیانتکاری سرمداران فتنه نظام به نقطه برخورد جدی رسیده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۶    
جانشین سازمان اطلاعات سپاه علت حصر را به خاطر فتنه دومی بود که سران فتنه در سرداشتند دانست و تاکید کرد حتی اگر مسئولان نظام سران فتنه را ببخشند، مردم نمی توانند آنان را ببخشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۰    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای مدیریت های کشور صرفا داشتن شناسنامه کافی است، گفت: السابقون بودن حق ویژه خواری ایجاد نمی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۱۷    
سناتور ارشد آمریکایی توافق آنکارا و مسکو برای برقراری آتش بس فراگیر در سوریه را تسلیم آمریکا مقابل روسیه و ایران دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۱۷    
مجلس شورای اسلامی همچون دو هفته گذشته بررسی جزییات لایحه برنامه ششم توسعه را در دستور کار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۱    
حجت الاسلام حمید رسایی گفت: در فتنه برجام سه جریان در خواص وجود داشت، یک عده به دنبال تحمیل برجام بودند، عده ای دنبال تردید در برجام بودند و عده ای هم اعلام کردند که در برجام منفعتی نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۱    
وزرای خارجه ایران و روسیه در تماس تلفنی آخرین تحولات سوریه را مورد بررسی قرار دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۱    
اهم خروجی رسانه های برون مرزی در خصوص "ایران" که محصول رصد گروه مانیتورینگ جام طی 24 ساعت اخیر می باشد، در قالب اخبار کوتاه از منظرتان می گذرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۸    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه فتنه 88 خطرناک ترین سناریو دشمن پس از انقلاب بود، گفت: سران فتنه می خواستند از نظام باج خواهی کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۸    
بازیگر مشهور جهان عرب، علت حمایت خود از ارتش و مردم سوریه را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۵    
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که موفقیت مبارزه با تروریسم در گرو خشکاندن تفکر وهابی در جهان است و اگر اروپا خواهان کمک به ملت سوریه است، باید حمایت از تروریست ها را متوقف کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۵    
نماینده سازمان ملل در امور سوریه ضمن استقبال از توافق آتش بس در سوریه، گفت امیدوار است این توافق به حفظ جان غیرنظامیان و انتقال کمک های بشردوستانه به سوریه منجر شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۲    
ابوبکر شیکاو سرکرده گروه تروریستی بوکو حرام، با انتشار ویدئویی اظهارات مقامات نیجریه درباره نابودی این گروه به دنبال کنترل پایگاه و مقر اصلی آن را تکذیب کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۲    
وزیر حج و عمره عربستان اعلام کرد که ریاض از هیأت سازمان حج و زیارت ایران برای شرکت در نشست های هماهنگی برگزاری مراسم حج سال آینده دعوت به عمل آورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۹    
حوادث تلخ پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 چنان با شتاب رخ داد که پس از هفت سال، هنوز می توان در بازخوانی آن، برخی نکات تازه را مورد توجه قرار داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۹    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: 9 دی سالروز حماسه دفاع از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران و روز بصیرت انقلابی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۹    
شبکه سی ان ان ترک متوجه این موضوع شده است که جنایتی مشابه ترور سفیر روسیه، چند سال پیش در یکی از سریال های ترکیه ای نشان داده شده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۹    
وزیر اطلاعات به منظور شرکت در مراسم اختتامیه ششمین دوره از مسابقات قرآنی حراست های کشور و تجلیل از برگزیدگان این مراسم به منطقه آزاد اروند سفر می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۶    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: البته این موارد به مطالعه نیاز دارد و چیزی نیست که ما یک شبه بخواهیم به آن ها برسیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: معترضین انتخابات سال 88 می خواستند به شرط چاقو نتیجه بگیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۳    
جنگنده های روس برای اولین بار پس اعلام توافق آتش بس روسیه-ترکیه به شهر الباب استان حلب سوریه که تحت کنترل داعش است و ترکیه از آزادی آن درمانده شده، حمله کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در 9 دی ماه مردم ایران برای حفظ اساس انقلاب اسلامی به میدان آمدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۰    
ائتلاف بین المللی ضد داعش با انتشار بیانیه ای کشته شدن عبدالمحسن الزعیلان الطارش معروف به ابو جندل الکویتی در حمله جنگنده های این ائتلاف را تایید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۰    
یک منبع وزارت خارجه عربستان اعلام کرد این کشور از پیشنهاد جان کری وزیر خارجه آمریکا درباره حل نهایی درگیری فلسطین رژیم صهیونیستی استقبال کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۰    
یک روزنامه چاپ ترکیه در گزارشی اعلام کرد قاتل سفیر روسیه در ترکیه چند ماه قبل از انجام ترور ، با یک دختر روس رابطه داشته و دستگاه های اطلاعاتی به دنبال کشف پاسخ ابهامات پیش آمده پس از فهمیدن این ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۰    
وزیران خارجه ایران و روسیه تلفنی در مورد تحولات جدید سوریه صحبت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۹    
رئیس جمهوری روسیه تأکید کرد که توافق درباره آتش بس در سوریه حاصل شده و آمادگی برای ازسرگیری گفت وگوهای صلح سوریه وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۶    
بهاروند گفت:هیچ باشگاهی از جمله لیگ برتر و لیگ دسته اول در فصل نقل و انتقال ممنوع الفعالیت نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۶    
طولانی شدن پروسه بازسازی چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز چیزی جز ضرر مالی، نصیب تیم های تبریزی نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۶    
لیمو عمانی در غذا همانند اسفنج عملکرده و مواد زائد و مضر غذای در حال طبخ را به خود جذب می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۳    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، توضیحاتی را در خصوص بیانیه این فراکسیون به مناسبت نهم دی ارائه داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۳    
فرماندار بجنورد گفت: خوشبختانه آتش سوزی پتروشیمی خراسان شمالی که در یکی از واحدهای آمونیاک این مجتمع رخ داد، هیچ گونه خسارت جانی در برنداشته است .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۰    
"9 دی تجلی بصیریت، ولایت مداری و نفوذ ناپذیری" موضوع گفتگوی ویژه خبری چهارشنبه شب شبکه دو سیما بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۷    
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره سخنان شب گذشته وزیر خارجه آمریکا بیانیه ای صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ امام صادق علیه السلام:معاشرت و رفت و آمدباخویشاوندان،حساب روزقیامت رابرانسان آسان میکند. ➖ بحارالانوارج74،ص102 _____________ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ امام حسین (ع): عقل، جز با پیروی از حق، کامل نمی شود. ➖ بحار الانوار، ج 78، ص 127 _____________ telegram.me/joinchat/AovqjTxG4fyF_y9_ATG2Ow ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۹    
وزیر نیرو از سفر نخست وزیر روسیه یا معاون وی، به منظور کلنگ زنی پروژه احداث نیروگاه 1400 مگاواتی توسط این کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا با انتقاد از سازمان ملل متحد، گفت که این سازمان به جای آنکه حلال مشکلات باشد؛ مشکل زا است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۶    
از آغاز نهضت امام خمینی در قبل از انقلاب، تأکید ایشان بر حضور مردم در عرصه های مختلف بود و پس از انقلاب نیز، نهادهای مردمی اثرگذاری زیادی در انقلاب اسلامی داشتند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۳    
روزنامه وال استریت ژورنال با انتشار مطلبی به کشمکش تهران و واشینگتن بر سر بلوکه شدن پول های ایران در آمریکا پس از انقلاب سال 1357 پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۴    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: اینکه امروز عده ای دم از رفع حصر خانگی می زنند،این ها بدانند حصر خانگی برایشان یک نقطه مصونیت بود وگرنه حتماً باید محاکمه می شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به تشکیل جلسه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نوشت: در این جلسه اعضای هیات های نظارت 15 استان انتخاب شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۱    
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر بخواهد قانون اساسی برای سران فتنه جاری شود حکم اینها اعدام است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: عضو فراکسیون امید در مجلس دهم درباره کاندیداهای که از سوی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 مطرح می شوند، گفت: هیچکدام رقیب جدی برای روحانی نیستند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۵    
برنامه گفت وگوی ویژه خبری چهارشنبه شب با موضوع 9 دی تجلی بصیرت، ولایت مداری و نفوذ ناپذیری از شبکه دو سیما پخش شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۷    
پس از تصویب قطعنامۀ ضد رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل، بسیاری از طرفداران این رژیم از تصویب این قطعنامه درنتیجۀ رأی ممتنع دولت امریکا، انتقاد کرده اند و این انتقادات همچنان ادامه دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۲    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی تصریح کرد: رضایت حال زائران اربعین یکی از مهمترین دغدغه های ما محسوب می شود و به همین سبب با برخی رفتارهای اینچنینی برخورد جدی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۷    
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا چهارشنبه هشتم دی در سخنرانی تشریح چشم انداز صلح اسرائیلی- فلسطینی، به انتقادهای تندی که نخست وزیر و دولتمردان اسرائیلی از رای ممتنع آمریکا به قطعنامه اخیر شورای امنیت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۷    
عوامل فیلم بن بست وثوق با بازی جمشید مشایخی و امین تارخ امیدوارند در لحظه آخر بتوانند در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که دولت نسبت به حذف یارانه دهک های پردرآمد اقدام نکند امکان افزایش یارانه نقدی وجود ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۴    
خانم استفنی لستر مدیر شورای ایرانیان آمریکا در گزارشی ضمن اشاره به سفر امن خود به ایران عنوان داشت: آمریکایی ها تمایل دارند ایران را به عنوان کشوری عقب مانده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۵    
توز مهاجم ملی پوش آرژانتینی تیم بوکاجونیورز به شانگهای شنهوای چین پیوست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۵    
شاکری با تأکید بر این که در سطح شهر تهران با کمبود حمل ونقل عمومی مواجه هستیم، گفت: به دلیل کمبود ظرفیت تاکسی در سطح شهر، مسافربرهای شخصی دست به چنین فعالیتی زده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به محاکمه فتنه گران بر اساس عدل و عدالت گفت: فتنه گران باید محاکمه شوند و ابعاد فتنه آن ها باید برای مردم نیز روشن شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۲    
رئیس جمهور منتخب آمریکا درباره اتهام دخالت هکرهای روسی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور اظهارنظر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۲    
منابع خبری از کشف سلاح های آمریکایی در انبارهای سلاح عناصر مسلح فراری از شهر حلب در شمال سوریه خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۸    
دبیرکل موتلفه اسلامی سید مصطفی میرسلیم را به عنوان کاندیدای نهایی حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات 96 معرفی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۸    
رافینیا هافبک بارسلونا گفت:به نظر من بهترین بازیکن جهان لیونل مسی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۵    
میرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: هم اکنون بسته های تشویقی تهیه شده برای شهروندان ساکن در بافت های فرسوده بسیار مورد استقبال قرار گرفته و در حال گسترش است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۲    
نمایش عصر آن روز با کارگردانی حسن بزرا امشب(نهم دی) نیز در میدان امام حسین تهران از ساعت 18 در دو نوبت و با محوریت موضوع فتنه 88 و حماسه بزرگ 9 دی اجرا خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۲    
برومند گفت: جدایی رحمت به ضرر استقلال است زیرا این تیم دو بازی سخت مقابل السد و پرسپولیس دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۵    
بر اثر حمله تروریستی به یک ساختمان دولتی در استان سین کیانگ واقع در شمال غرب چین پلیس چهار نفر را که گفته می شود در این عملیات نقش داشتند، از پای در آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۲    
مقامات دولت اوباما فاش کردند که دولت آمریکا طرح تحریم های تازه ای را در واکنش به حملات سایبری روسیه که به گفته آنها فراتر از روال متعارف حملات سایبری و به منظور اختلال در کمپین های انتخاباتی هیلاری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۶    
انفجار دو بمب دست ساز در جریان یک مسابقه بوکس در فیلیپین 30 کشته و زخمی بر جای گذاشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۶    
رائول کاسترو رئیس جمهوری کوبا روز چهارشنبه خواهان پویایی سرمایه گذاری خارجی و ریاضت اقتصادی برای احیای 2 درصدی اقتصاد کشور برای سال 2017 میلادی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در پی سقوط یک بالگرد نظامی در ایالت تگزاس آمریکا، 2 نفر کشته شدند. به گزارش ای بی سی نیوز ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۰    
نشریه کاریکاتوری شارلی هبدو چاپ پاریس که سابقه زیادی در حمله طنزآمیز و توهین به ارزش های دینی، الهی انسانی و مقام های کشورهای مستقل یا مخالف غرب دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۱    
معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز اقتدار برای مقابله با تهدیدات داخلی از طریق حرفه ای کردن بسیج صورت می گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روزنامه رای الیوم مواضع اخیر وزیر خارجه آمریکا درباره مسئله شهرک سازی رژیم صهیونیستی را دیرهنگام دانست و نوشت: کری برای فلسطین اشک تسماح می ریزد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: شبکه السومریه روز پنجشنبه در خبری فوری به نقل از سازمان مبارزه با تروریسم عراق از آغاز مرحله دوم عملیات برای آزاد سازی شرق موصل از تروریست های داعش خبر داد. د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۲    
رهبر حزب اصلی مخالف دولت اردوغان اخیرا مدعی شده که در آینده نزدیک اردوغان برای هماهنگی در مبارزه با گروه داعش در سوریه با بشار اسد دیدار خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۹    
گروه تروریستی داعش خواهان اجرای حملات بیشتری در سراسر اروپا در تعطیلات سال نو مسیحی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بر اساس برخی گزارش ها، سفر هیاتی از مقامات مصری به عربستان سعودی، به منظور کاهش تنش ها در روابط دو کشور انجام شده است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: طالبان یک زن را به جرم رفتن بدون همسرش به بازار، گردن زد. طالبان جزو گروهک های تروریستی در جهان به شمار می رود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۰    
معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه ای اعلام کرد که آمریکا قطعنامه های سازمان ملل که دولت فلسطین را به رسمیت بشناسد، وتو خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۰    
غواصان تیم نجات روسیه بعد از تلاش فراوان موفق شدند سومین و آخرین جعبه سیاه هواپیمای توپولوف وزارت دفاع این کشور که اوایل هفته در دریای سیاه سقوط کرده بود را پیدا کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۷    
تولیت آستان مقدس رضوی گفت: 9 دی روز پایان یافتن زهر فتنه با پاد زهر بصیرت و روز شکل دادن باطل السحر فتنه و تجدید میثاق با ولایت بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۷    
رئیس وقت رسانه ملی در سال 88 در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جزئیاتی از اقدامات این سازمان در ایام فتنه 88 را بازگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۴    
نشریه فایننشال تایمز در گزارشی در مورد وضعیت خاورمیانه در سال 2016، نوشته است که ایران و روسیه توانستند در این سال رقبای خود را مبهوت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۱    
برخی کارشناسان با توجه به سیاست تاجرانه دونالد ترامپ و سوابق تجاری وی معتقدند که در دولت جدید با قرارداد خرید هشت فروند بوئینگ از سوی ایران یا هرگونه تبادل تجاری با واشنگتن مخالفتی نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۲    
عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه هنوز سیلی آمریکا داغ است، گفت: امروز باز هم به آمریکا در قرارداد بوئینگ اعتماد کردیم درحالی که موعد تحویل سال 1393 است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۲    
یک مقام سابق دولت آمریکا می گوید باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در ابتدای بحران تصور نمی کرد که ایران و روسیه تا این حد از سوریه حمایت کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۹    
شریعتمداری، بابیان اینکه درگیری ما با آمریکا تمامی ندارد و زمانی تمام می شود که یکی از دو طرف درگیری تغییر ماهیت دهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۹    
سخنگوی حشدالشعبی گفت: حشد الشعبی می تواند بخشی از دستگاه امنیتی عراق باشد لذا ما می توانیم نمونه سپاه پاسداران در عراق باشیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۹    
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گرگ های حریص جهان از پیروزی ایران در خاورمیانه ناراحت اند، گفت: اینکه فکر کنیم با تمام شدن جریان سال 88 فتنه در کشور از بین رفته و دیگر این حوادث تکرار نخواهد شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۶    
محمود واعظی، پیرامون تاثیر کناره گیری رئیس جمهور سابق از انتخابات ریاست جمهوری آتی در موقعیت حجت الاسلام روحانی رییس جمهور فعلی گفت: انتخابات روند خودش را طی می کند و این کناره گیری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۶    
خبرگزاری قوه قضاییه پاسخ حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در باره برادر رئیس جهمور را در جمع طلاب مدرسه معصومیه قم منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: هاشمی رفسنجانی گفت:روحانی سال 96 دوباره منتخب ریاست جمهوری می شود و جای نگرانی وجود ندارد. آنچه می خوانید، پاسخ هاشمی رفسنجانی به دو پرسش سیاسی است؛ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۰    
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: تشکل های اصولگرا کار خود را می کنند اما درباره یک موضوع خاصی که باید اصولگراها به وحدت برسند از راهبرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب تبعیت خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۴    
وقایع اتفاقیه نوشت: پس از تمام فراز و نشیب هایی که برای شوراهای صنفی دانشجویان در کشور به وجود آمده و امید به دورانی برای بهبود وضعیت شوراها بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۲    
دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان در سال 88، سه راهکار وجود داشت که به هیچ یک از این راهکارها عمل نشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۶    
فوتبال چین در حال پیشرفت و گسترش است، شاید پول برای رسیدن به اوج کافی نباشد اما بی تاثیر هم نیست، چین در بیشتر کشورهای اروپایی در حال نفوذ در بدنه فوتبال است اما حضور اخیر پرتغالی ها در این کشور به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۳    
در حالی که پرزیدنت اوباما آماده پایین آمدن از اسب قدرت می شود، در میان سایر مزایای که می تواند در انتظارش باشد، حقوق بازنشستگی ریاست جمهوری اش قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۱    
علی فردوسی، شاعر جوان و آئینی کشورمان همزمان با فرا رسیدن سالروز 9 دی، چند قطعه رباعی سروده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۹    
روستای آنها مدرسه متوسطه ندارد، هر روز باید مسیر 4 کیلومتری تا بخش جنت شهر داراب را بپیمایند تا به مدرسه بروند و در آینده برای خودشان کسی شوند، اما نه به مدرسه رسیدند و نه برای خودشان کسی شدند.
  • ۱