سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۵May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 29 دی 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 دی 1395 هم اندیشی 2 دی 1395 هم اندیشی 3 دی 1395 هم اندیشی 4 دی 1395 هم اندیشی 5 دی 1395 هم اندیشی 6 دی 1395 هم اندیشی 7 دی 1395 هم اندیشی 8 دی 1395 هم اندیشی 9 دی 1395 هم اندیشی 10 دی 1395 هم اندیشی 11 دی 1395 هم اندیشی 12 دی 1395 هم اندیشی 13 دی 1395 هم اندیشی 14 دی 1395 هم اندیشی 15 دی 1395 هم اندیشی 16 دی 1395 هم اندیشی 17 دی 1395 هم اندیشی 18 دی 1395 هم اندیشی 19 دی 1395 هم اندیشی 20 دی 1395 هم اندیشی 21 دی 1395 هم اندیشی 22 دی 1395 هم اندیشی 23 دی 1395 هم اندیشی 24 دی 1395 هم اندیشی 25 دی 1395 هم اندیشی 26 دی 1395 هم اندیشی 27 دی 1395 هم اندیشی 28 دی 1395 هم اندیشی 29 دی 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۶    
حجت الاسلام و المسلمین بهروزی لک با اشاره به روند رشد دانش سیاسی در حوزه علمیه قم، سه دهه شصت، هفتاد و هشتاد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۱    
با گذشت 9 سال از مطرح شدن شعارهای اقتصادی به عنوان شعار سال بخصوص دو موضوع اساسی حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، هنوز به این معارف اقتصادی انقلاب در آموزش و پروش پرداخته نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۴    
رئیس انجمن آسیب شناسی اجتماعی ایران گفت: فشارهای اجتماعی روی دختران بیش از پسران است و این موضوع می تواند آنها را به سمت اضطراب و افسردگی سوق دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۲    
با شهادت یک فلسطینی دیگر شمار شهدای انتفاضه به 279 نفر رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۲    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: برای دفاع از انقلاب و امنیت کشور برابر زورگویی، تعدی و زیاده خواهی دشمنان دست روی دست نخواهیم گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۸    
رئیس جمهور سوریه ابراز امیدواری کرد که مذاکرات آستانه تریبونی برای گفتگو بین گروه های مختلف سوریه درباره همه چیز باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۲    
مجری برنامه کودک تلویزیون، غسال کودکان بهشت زهرا(س) تهران هم هست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۷    
در سفر جمعی از اعضای کمیسیون اجتماعی به هند و در دیدار با نمایندگان مجلس این کشور ضمن ابلاغ پیام رییس مجلس به پارلمان هند،مشکلات دانشجویان مشغول به تحصیل ایرانی در این کشور بررسی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۷    
سید طه هاشمی پسر معصومه ابتکار در واکنش به اخبار منتشره در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی به ادعاهای مطرح شده مبنی بر شراکت میلیاردی سرمایه گذاران جوان با وی پاسخ داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۸    
پایگاه اینترنتی روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت: پیروزی "دونالد ترامپ" در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، موجب شد سرمایه گذاری تجاری در ایران کند شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۳    
حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن، در تازه ترین پست اینستاگرامی خود از لغو تحریم های اتحادیه اروپا علیه سازمان سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی وزارت نفت در لندن خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۴    
اگرچه شک به اظهار موفقیت های اقتصادی ناشی از برجام رئیس جمهور حتی به دقیقه نرسید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۱    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت که ایران تاکنون هیچ تماسی با دولت جدید آمریکا نداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۹    
سیدرضا صالحی امیری برای اولین بار بعد از تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به قم سفر می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۶    
سابقه آشنایی و ارتباطم با آقای هاشمی به حضورم در مدرسه رفاه و کمیته استقبال از امام بازمی گردد. ارتباط نزدیک تر با او مربوط به زمانی است که من در نیروی هوایی بودم؛ سال 60 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۶    
با روی کارآمدن دولت یازدهم برخی از مسؤولان به دلایل کاملا سیاسی به دنبال توقف تولید بنزین در داخل بودند و اعلام کردند بنزین پتروشیمی ها علت آلودگی هوای کلانشهری مانند تهران است اما سه سال بعد از این ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۶    
مشاور ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا از تصمیم دولت او برای تقویت کشورهای منطقه علیه ایران و بازبینی توافق هسته ای خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۳    
علی اکبر وصیت کرده بود اگر کسی از من طلبکار است طلب او را بدهید. هر کس از من طلبی داشته مدیون است که از پدر یا برادرانم وصول نکند. در ضمن 2000 تومان بابت تلفن های شخصی به سپاه بدهید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۳    
وزارت امور خارجه ایران، چهارمین گزارش سه ماهه خود درباره توافق جامع هسته ای ایران را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارائه کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۵    
طبق اعلام بانک مرکزی نرخ رسمی دلار در 30 دی ماه با افزایش نرخ رسمی همراه بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۶    
محمد انصاری مدافع پرسپولیس به علت سه کارته شدن بازی بعدی این تیم مقابل گسترش فولاد را از دست داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۶    
یک قطعه زمین به مساحت 160 متر با طول 8 بر، در محدوده ستاری آبشناسان، با قیمت یک میلیارد و 168 میلیون تومان معامله می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۳    
یک روزنامه صهیونیستی در مطلبی نوشت رئیس جمهور منتخب آمریکا تاکنون درخصوص سیاست دولت آینده اش در قبال تهران و تل آویو اظهارنظری نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۳    
یکی از گروهک های وابسته به داعش در سوریه، به وکلا و فارغ التحصیلان حقوق در مناطق حومۀ درعا، 10 روز برای توبه از تحصیلات خود، مهلت داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۷    
سردار مهری اذعان داشت: اکثر کشورهای دنیا به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات کنترلی در فرودگاه ها مجهز هستند و در این کشورها حضور فیزیکی پلیس چندان محسوس نیست اما در کشور ما بدون وجود تجهیزات لازم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۱    
سفیر فعلی ایران درآلبانی با اشاره به اینکه برخی مذاکرات ما حتی بین 23 تا 24 ساعت به طول می انجامید، افزود: در مواردی بین 45 تا 50 ساعت بیخوابی کشیدیم و طی این دوره، دو روز بیدار ماندیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۱    
جهانبخش گفت: بعد از پایان بازیگری در ایران آکادمی فوتبال خواهم زد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۵    
یک خبرنگار ایتالیایی بار دیگر واتیکان را به آزارجنسی کودکان در دوران پاپ فرانسیس متهم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۵    
یک مقام ارشد ایرانی به اندیشکده آمریکایی گروه بحران گفته که برجام خیلی نقض نشده ولی آن دسته از ایرانی هایی که به تعامل با آمریکا معتقد بودند، اعتقاداتشان این روزها حال و روز خوبی ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۰    
رئیس اتاق بازرگانی چین در واکنش به سخنان دیروز حسن روحانی که گفته بود، تحریم های بانکی لغو شده است، از برقراری ارتباط بانکی ایران منحصراً با یکی دو بانک دنیا خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در گوشه ای از پایتخت، محلی وجود دارد که مردم حتی به نان شب خود نیز محتاج هستند و همزمان برخی مسئولان نیز از چپاول کنندگان حمایت می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۸    
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب از برگزاری مجمع عمومی حامیان این جبهه در ایام دهه فجر خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۸    
سفیر فرانسه در ایران با بیان اینکه دستیابی به توافق برجام برای دنیا بسیار مهم بود، گفت: خواسته دولت فرانسه اجرای کامل برجام در ابعاد سیاسی و اقتصادی آن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۵    
مام علی (ع )هیچ کس در کوفه نیست که در زندگی او سامانی نیافته باشد، پایین ترین افراد نان گندم می خورند و خانه دارند و از آب آشامیدنی گوارا استفاده می کنند
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۵    
آقای آخوندی با گذشت بیش از دو دهه از شکست این طرح ها ، همچنان به دنبال زنده کردن طرح های شکست خورده در کشورها کمونیستی است که تاکنون موفقیتی نیز در این زمینه نداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۵    
سخنان تکراری روحانی که به کررات در سه سال و نیم گذشته تکرار شده و تنها لوکیشن ایراد این سخنان تغییر پیدا کرده است نشان از این موضوع دارد که دولت و در راس آن رئیس جمهور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۲    
تولسی گابارد یک نماینده دموکرات کنگره آمریکا اخیرا به سوریه سفر کرده و با برخی مقامات این کشور دیدار کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۲    
وزیرصنعت، معدن و تجارت: با اجرایی شدن برجام معوقات بانکی ما از 15 درصد به 11 درصد رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۲    
صالحی امیری با تاکید بر اینکه دولت به تنهایی توانایی حل مشکلات کشور را ندارد گفت: الزاما در این زمینه ما به پشتوانه روحانیت نیاز داریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۹    
کوآد کوپتری که عصر روز 27 دیماه در منطقه ممنوعه در حال پرواز بود درتعاقب خط آتش پدافندهوایی توسط پلیس پایتخت مهار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۹    
مشاور رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت که تهران باید اصلاحات در برجام را بپذیرد در غیر اینصورت دولت ترامپ مجبور به تدوین گزینه های راهبردی جایگزین خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مسدود شدن بیش از 160 هزار کانال فساد و الحادی در ایران خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۰    
تحلیلگران مصری با تاکید بر بیانات امام خامنه ای درباره نابودی رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده بر اهمیت همبستگی و وحدت همه امت اسلام برای تحقق این مسئله تاکید کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۱    
تظاهرات و اعتراضات مردم بحرین علیه رژیم آل خلیفه ادامه دارد و عصر امروز هزاران نفر در منطقه السنابس در تظاهرات شرکت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۹    
کالای اساسی استراتژیک با باد صاحبان قدرت، اینطرف و آنطرف می روند؛ مافیایی که برای مملکت، گاه خط و نشان هم می کشند و کار را به جایی می رسانند که وزیر کشاورزی هم آن ها را تهدید می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۳    
پرسپولیس در دیدار هفته هفدهم مقابل فولاد خوزستان به برتری رسید تا فاصله خود را در صدر جدول با رقبایش بیشتر کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۴    
دولت یازدهم در طول فعالیت خود، 10 درصد بیشتر از آنچه که برای طرح های عمرانی کشور بودجه اختصاص داده، صرف واردات کالا از چین کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۱    
زره پوش Cascavel در جریان حمله ارتش بعث به ایران، در اختیار نیروهای آنها و گروهک منافقین قرار داشت اما در جریان عملیات مرصاد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۸    
اینجا جزء هیچکدام از مناطق شهرداری تهران نیست و از سویی چون سال هاست استانداری تکلیف این منطقه را روشن نمی کند هیچ دستگاهی به آنها خدمات ارائه نمی کند و به قول یکی از اهالی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۹    
حضرت آیت الله سبحانی از عدم اهتمام دولت به ویژه وزیر ارتباطات برای مقابله با مفاسد فضای مجازی و جلوگیری از آلوده شدن جوانان انتقاد و تأکید کرد که بازگذاشتن درهای فساد وآلوده کردن جوانان سبب سستی نظام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۶    
نخست وزیر سابق ترکیه در واکنش به تغییرات اخیر در قانون اساسی ترکیه گفت پارلمان ستون فقرات و سپر دموکراسی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۶    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: لحن ادبیات روحانی در شأن یک رئیس جمهور نبود، وی بهتر است عینکی بزند که دنیای غیر واقعی و پوشالی اعتماد به آمریکا را ببیند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۳    
شبکه خبری سی ان ان گزارش کرده است که وزارت دفاع آمریکا در حال تدوین گزینه هایی برای عملیات علیه داعش در سوریه، طالبان در افغانستان و مقابله با نفوذ منطقه ای ایران ، در دولت دونالد ترامپ است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۰    
عضو شورای عالی حوزه های علمیه بابیان اینکه باید بعد از سی و چند سال از پیروزی انقلاب، نظام تربیتی، سیاسی و قضایی شکل می گرفت، بر هم افزایی دو نهاد حوزه و دانشگاه برای شکل گیری این نوع مباحث تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۰    
علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما گفت: انشاءالله به زودی پخش این برنامه مانند گذشته منظم می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۷    
شورای اتحادیه اروپا در جدیدترین تصمیم خود در مورد تحریم های اعمال شده علیه ایران، تعدادی از شرکت ها و اشخاص ایرانی را از فهرست تحریمها خارج کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۷    
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به جلسه امروز شورای نگهبان گفت: در جلسه امروز که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، لایحه برنامه ششم توسعه مورد بررسی قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۴    
رسانه های خبری در مطالبی به پرداخت پول هنگفت دستگاه اطلاعات اسپانیا به ملکه سابق زیبایی جهان جهت عدم افشای روابط عاشقانه خود با پادشاه سابق اسپانیا اشاره کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۴    
منابع نظامی یمن از کشته شدن 3 سرباز سعودی به دست تک تیراندازان یمنی در جیزان واقع در جنوب عربستان خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۸    
اینکه چطور سخنگوی یک وزارتخانه مهم آنهم وزارت خارجه در حضور رسانه ها موارد خلاف واقع و خلاف سخنان وزیر را ابراز می دارد، سئوال مهمی است که باید به آن پاسخ داده شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است، جریانی در مجلس نهم در بررسی برجام بدنبال آن بودند که مجلس ورود جدی به این مسئله نداشته باشد و به اصطلاح برجام را ماستمالی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۲    
وزیر خارجه ایران در اجلاس داووس گفت که به رغم اختلافات سیاسی، درهای ایران حتی برای روابط اقتصادی با آمریکا هم باز است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۷    
زندگی منفرد از زوایای بسیاری به زندگی شریک آینده اش یعنی بابک زنجانی مشابهت داشته است. آن قدر که حتی شاید بتوان گفت در ایران مسیر درگیر شدن در اتهامات نفتی از شغل رانندگی می گذرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۱    
وال استریت ژورنال اخیراً خبر داد که ایران با پاکسازی اورانیوم نطنز موافقت کرده است؛ این خبر توسط آقای عراقچی تکذیب شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۱    
اسدالله علم در خاطراتش می گوید که روستاهای ما از ابتدایی ترین امکانات برخوردار نیستند، حتی برق در تهران تا هشت ساعت قطعی داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۸    
قانون می گوید اگر خودرویی در کارخانجات خودروساز داخل تولید شود و به دست مصرف کننده برسد، باید با یک خودرو فرسوده خداحافظی کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۵    
ابتکار در حال حاضر سعی دارد با آمار بازی به افکارعمومی بقبولاند که وضعیت هوا بهبود پیدا کرده است؛ موضوعی که پیش از این مورد انتقاد دولت بود و بیان می شد که با آمار بازی نمی توان افکارعمومی را اقناع ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۵    
انگلیس دست به بازی بزرگی زده که می تواند در صورت عدم توفیق، هر آینه بریتانیا را دچار بحران اقتصادی نماید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۲    
حسن روحانی دیروز خطاب به منتقدان عملکرد دولت و کسانی که آمارهای اقتصادی را با واقعیات جامعه منطبق نمی دانستند پیشنهاد داد از عینک استفاده کنند...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۹    
در اختلافات مصر و عربستان، رسانه های مصری نشان دادند تیغ تیز و برنده ای هستند که بدون خونریزی می توانند سخت ترین نبردها را به سود کشور و ملت شان رقم بزنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۰    
ر.د بخش عمده تسهیلات بانکی را صرف برج سازی در داخل و خارج کشور کرده که از جمله آن برجهای فوق سلطنتی در کامرانیه تهران است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار نخست وزیر سوریه بر حمایت قاطع ایران از ملت و دولت این کشور تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۰    
آیا آقای روحانی قصد نامزدی در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری را ندارد؟ این سوالی است که ممکن است در پی دو مصاحبه اخیر رئیس جمهور برای افکار عمومی پدید آمده باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۰    
کاردار آمریکا در سودان به این کشور وعده داد تصمیم لغو تحریم های خارطوم فوری و فراگیر است اما دولت جدید حق دارد این تصمیم را لغو کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۷    
بلومبرگ در گزارشی به مناسبت سالگرد اجرایی شدن برجام نوشت توافق هسته ای سبب بهبود شرایط زندگی مردم ایران نشده و این مسئله می تواند روحانی را آسیب پذیر کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۵    
رئیس یگان هماهنگی مبارزه با تروریسم در فرانسه، آماری را از تعداد تروریست های اروپایی گروه داعش ارائه داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۵    
تنها دولت، متولی امر اقتصاد مقاومتی نیست و بهترین گزینه و کاربردی ترین نهاد در اجرا و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور، مردم و نهادهای مردمی هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۹    
معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتقاد از تصویب قانون بازنشستگی زنان با 20 سال سابقه، اجرای این قانون را به نفع صندوق های بازنشستگی و بازنشستگان تحت پوشش ندانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۹    
وزیر راه وشهرسازی هزینه های ناشی از بلند مرتبه سازی های بی ضابطه برای آینده شهر تهران را تشریح کرد و مرتفع سازی در کریدورهای هوایی پایتخت را مهم ترین مشکل حل نشدنی برای بهبود وضعیت زیست محیطی در این ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۷    
نیروهای عراقی به اسنادی از داعش دست یافته اند که نشان می دهد، نیروهای خارجی این گروه تروریستی دیگر رغبتی به ماندن در موصل و جنگیدن ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۱    
این روزها دیگر طلاق با دعوا وتهدید و قشون کشی همراه نیست خیلی راحت وشیک زن وشوهر به دادگاه می روند و اعلام می کنند که دیگر حاضر نیستند با هم زندگی کنند .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۱    
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه تقویم رزمایش های موشکی هیچ ربطی به مسائل سیاسی ندارد، گفت: نداشتن دانش و عمق کافی درباره مسائل امنیتی و سیاسی گاهی سبب می شود برخی افراد در میدان دشمن بازی کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۵    
بیشتر از یک سال از آغاز پیگیری ها برای احقاق حقوقِ شهدای فاجعه منا می گذرد، اما روابط سرد دیپلماتیک عربستان و ایران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۶    
دپارتمان امنیت کشور آمریکا تخمین زده که 900 هزار تن شامل ده ها هزار مخالف به واشنگتن دی سی بروند تا در در مراسم تحلیف دونالد ترامپ شرکت کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۳    
یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: به دلیل بدعهدی های طرف مقابل، منابع حاصل از فروش نفت در شرایط پسابرجام وارد کشور نشد و به همین دلیل بخش مسکن که متاثر و تاثیرگذار در اقتصاد ملی است رونق نگرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۳    
نخست وزیر عراق با اعلام آغاز تحرکات نیروهای عراقی به سمت غرب موصل، از ائتلاف نظامی عربستان خواست به این کشور برای بازگشت آوارگان به مناطقشان و بازسازی شهرهای آسیب دیده کمک کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۰    
دوم مهرماه سال گذشته بود که آل سعود با سوء مدیریت و بی کفایتی در اداره مراسم حج، بزرگ ترین فریضه الهی منجر به شهادت بیش از 7 هزار نفر از حجاج کشورهای مختلف شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۷    
در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۷    
بنده به عنوان استاد دانشگاه از رئیس جمهور می خواهم تا در یک مناظره تلویزیونی شرکت کنند زیرا طبیعتا مردم داور خوبی هستند و می توانند عملکرد دولت در این سه سال اخیر را تشخیص دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۱    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه بهترین راه برای نیروهای انقلابی، اجماع روی گزینه اصلح است گفت: امیدواریم فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب به نتیجه برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۸    
بر اساس طرحی که از سوی اتاق انتخاباتی دولت اجرایی شده، قرار است تا ایام انتخابات توزیع سبدهای کالایی و کنسرو در مناطق محروم و میان اقشار ضعیف جامعه، در قالب طرح توانمندسازی انجام شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۸    
پهپاد آمریکایی دیشب با بمباران مراسم عزاداری در غرب موصل سبب کشته شدن 8 غیر نظامی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۸    
بالاخره مبنای قضاوت درباره رشد اقتصادی چه باید باشد؟ اظهارات رئیس جمهور یا گزارش نهادهای تولیدکننده آمار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۱    
نخست وزیر بریتانیا از خروج رسمی این کشور از اتحادیه اروپا و از جمله بازار مشترک کشورهای عضو، خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۱    
در شرایط عادی آمریکا در اکثر وقایع جهانی تأثیرگذار است. حالا که اکثر رهبران جهان نسبت به تفکرات ترامپ بسیار حساس شده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۵    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور تقویت رابطه دولت و ملت مطابق با ماده 35 برنامه ششم توسعه قرار بر این شد تا سامانه ای جهت نمایش حقوق مقامات دولتی راه اندازی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۵    
مسئولان باید از طریق نظارت بر قوانین بانکی زمینه را برای شفافیت در فضای اقتصادی فراهم کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۵    
حمیده عباسعلی برای حضور در مسابقات کاراته وان به فرانسه می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۲    
وزیر خارجه عراق در کره جنوبی از کمک 11 میلیون دلاری این کشور به عراق برای مبارزه با تروریسم تقدیر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۲    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین مصوبات برنامه ششم توسعه، گفت: از 18 صندوق مالی کشور، 16 صندوق در حالت مرگ قرار دارند.
  • ۱