جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 5 دی 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 دی 1395 هم اندیشی 2 دی 1395 هم اندیشی 3 دی 1395 هم اندیشی 4 دی 1395 هم اندیشی 5 دی 1395 هم اندیشی 6 دی 1395 هم اندیشی 7 دی 1395 هم اندیشی 8 دی 1395 هم اندیشی 9 دی 1395 هم اندیشی 10 دی 1395 هم اندیشی 11 دی 1395 هم اندیشی 12 دی 1395 هم اندیشی 13 دی 1395 هم اندیشی 14 دی 1395 هم اندیشی 15 دی 1395 هم اندیشی 16 دی 1395 هم اندیشی 17 دی 1395 هم اندیشی 18 دی 1395 هم اندیشی 19 دی 1395 هم اندیشی 20 دی 1395 هم اندیشی 21 دی 1395 هم اندیشی 22 دی 1395 هم اندیشی 23 دی 1395 هم اندیشی 24 دی 1395 هم اندیشی 25 دی 1395 هم اندیشی 26 دی 1395 هم اندیشی 27 دی 1395 هم اندیشی 28 دی 1395 هم اندیشی 29 دی 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۷    
اکبر ترکان در واکنش به اعطای غیر قانونی یک زمین دولتی در کیش، ادعا می کند که دولت یازدهم عرضه داشته و جلوی فساد را گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۲۹    
حرکتی که امروز شکل گرفت بی شک موافقان و مخالفانی دارد اما رقیب خود را اشتباه انتخاب نخواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۲۶    
از تمامی نیروهای انقلاب، دردمندان، صاحبان اندیشه، از اقشار مختلف مردم ایران، دعوت می کنیم در این جهاد مقدس شرکت کنند و در یک جبهه فراگیر و مردمی برای کارآمدسازی نظام اجرایی کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۲۳    
در اینکه نمی شود به آمریکایی ها اعتماد کرد، شکی نیست. پنجاه سال است آمریکایی ها با ملت ایران سابقه خصومت، بدعهدی و پیمان شکنی دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۲    
حضرت آقا فرمودند، بنیاد مسکن این تجربه را دارد، روستاها را که قرار است بازسازی کند، بازسازی شهرها را هم به بنیاد بسپارید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۰    
در پروژه اول و در زمینی به مساحت 6000 متر سه برج بلندمرتبه به نام های آریو، آرمیتا و آرمینه (فرزندان آقای مصلی نژاد) ساخته شد و در پروژه دیگر در زمینی به مساحت 12000 متر برج بلند 26 طبقه ای احداث شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۰    
رئیس مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از تصویرسازان اسرائیل می خواهد در گزینه عدم مداخله نظامی مستقیم در سوریه تجدید نظر کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۴    
رکود گران ترین دلار تاریخ ایران با نرخ بیش از 4100 تومان ثبت شد، رکوردی که حالا به یکی از معضلات مردم در تامین ملزومات زندگی تبدیل شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی فایل صوتی اظهارات وزیر امور خارجه را استماع و طی بیانیه ای که به امضای 12 نماینده رسیده، توضیحات جواد کریمی قدوسی در این زمینه را تایید کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۸    
نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: دولت کنونی دولتی چهار ساله است چون عدم پایبندی آن را به وعده ها را مردم دیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۵    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: افراد وابسته به دولت یازدهم در طول دوره استقرار خود پول هایی بدتر از پول بابک زنجانی جابه جا کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۶    
حجت الاسلام حسن رحیمیان، مرضیه وحید دستجردی، مهدی چمران، یحیی آل اسحاق، حمیدرضا حاجی بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی وفا، مهدی محمدی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۹    
رئیس کانون عالی انجمن صنفی کارگران کشور با اشاره به اینکه کاهش تورم در جامعه ملموس نیست گفت: کارگران از نظر معیشت دچار مشکل هستند و فاصله بین حقوق 812هزار تومانی و خط فقر3 میلیون تومانی بارز است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۶    
عضو هیئت مؤسس و سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت که این جبهه می خواهد انعکاس دهنده صدای مردم باشد تا صدای مردم شنیده شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۹    
تصمیم گیران در ریاض بعد از آغاز تغییر موضع ترکیه درباره مسائل داغ در خاورمیانه دچار سردرگمی شده اند و همین امر باعث شده است که رهبران سعودی، به منظور اجتناب از غافلگیری های بیشتر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۶    
یک تحلیلگر صهیونیست، نحور ترور مهندس تونسی که عضو گردان های القسام بود را فاش کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا مانع همکاری بانک های بزرگ با ایران می شود، گفت: همین اقدام نیز ناقض برجام بوده و با ابقاء چنین تحریمی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۳    
دولت نجات ملی یمن از سازمان ملل خواست به جنایت های ضد بشری عربستان در یمن واکنش نشان دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اعتراض به رای ممتنع آمریکا در جلسه شورای امنیت به قطعنامه ضد شهرک سازی ها در اراضی اشغالی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۰    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: برخی از واگذاری طرح برخورد با کالای قاچاق به اصناف ناراضی هستند زیرا دست شان از منابع و درآمدهای سرشار از قاچاق کوتاه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۰    
قیمت دلار در بازار امروز با نوسانات زیادی همراه بود و پس از عبور از 4100 تومان در ساعاتی به 4130 تومان هم رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۷    
دست کم 60 هزار آواره یمنی در مناطق هم مرز با عربستان از سوء تغذیه و نبود امکانات بهداشتی و پزشکی رنج می برند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۷    
سازمان ملل اعلام کرد در سال 2016 بیش از 12 هزار عراقی در انفجارها و درگیری ها کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۷    
مقام های پلیس شیکاگو روز یکشنبه اعلام کردند: در تیراندازی هایی که در تعطیلات کریسمس در این شهر رخ داده است، 6 مرد جان خود را از دست دادند و دستکم 27 تن دیگر زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۷    
رئیس جمهور سوریه در پیامی به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه حادثه سقوط هواپیمای این کشور را به وی تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۷    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در گفت و گوی تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه سقوط هواپیمای وزارت دفاع این کشور با 92 سرنشین را به وی تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۴    
نخست وزیر عراق تاکید کرد که تاکنون دوسوم استان نینوا را آزاد کرده ایم و به زودی پیروزی نهایی را به دست خواهیم آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۴    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که همه 92 سرنشین هواپیمای روسی که در مسیر پرواز از شهر سوچی روسیه به مقصد لاذقیه سوریه سقوط کرد، جان خود را از دست داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۴    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به علت سقوط هواپیمای وزارت دفاع این کشور با 92 سرنشین راهی سوریه که احتمالا کشته شده اند، برای فردا (دوشنبه) عزای عمومی اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۰۲    
عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: هنوز هیچ گزینه خاصی از سوی این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۶    
نهاد ریاست جمهوری از مهرداد بذرپاش صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز شکایت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۳    
عضو هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه فضای این جبهه گفتمان توام با عمل خواهد بود گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۳    
عضو موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی از همه اقشار برای مشارکت و حضور فعال در این جبهه حمایت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۳    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: افراد وابسته به دولت یازدهم در طول دوره استقرار خود پول هایی بدتر از پول بابک زنجانی جابجا کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۰    
اسقف اعظم مسیحیان کلدانی - آشوری در ایران در آستانه جشن زادروز مسیح (ع)، زندگی توام با امنیت و صلح برای مسیحیان در ایران را زبانزد تمام منطقه خاورمیانه دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۰    
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اقدام سران خائن فتنه 88 مستوجب اشد مجازات است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۴۴    
جبهه نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه اعلام موجودیت خود با تأسف بار خواندن شرایط اقتصادی کشور از تمام نیروهای انقلاب و اقشار مردم خواست که برای تغییر این وضعیت و ایجاد تحول در وضعیت اقتصادی کشور متحد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۰    
210 چهره ملی کشور اعلامیه اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را امضا کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ♦️سبک زندگی اسلامی/ رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم: جایگاه نماز در دین همانندسر است نسبت به بدن. ➖ کنز العمال، ج 7، حدیث 18972 _____________ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۹    
رشد مصرف بنزین در نه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، 4.7 درصد افزایش یافته است که نشانگر افزایش تقریبا 2 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۹    
اداره آمار کار آمریکا بر اساس یک بررسی اعلام کرد، تا سال 2024 میلادی تکنسین توربین های بادی بیشترین تقاضا را در بازار کار به خود اختصاص می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۹    
166 نماینده مجلس در بیانیه ای از اقدام رئیس جمهور در تهیه و تدوین منشور حقوق شهروندی قدردانی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۶    
نظر دونالد ترامپ -رئیس جمهور منتخب آمریکا- درخصوص گسترش سلاح های هسته ای پس از 18 ماه و تجربه یک کمپین انتخاباتی تغییر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۶    
تمامی وظایف، اختیارات، ساختار و تشکیلات با حفظ شخصیت حقوقی مستقل و رعایت ضوابط و قوانین مربوطه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد به وزارت اقتصاد واگذار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۶    
چهار نفر در کل عالم وجود داشتند که بر کل عالم حکومت کردند؛ دونفر مومن و دو نفر کافر که امام صادق (ع) آنها را معرفی می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۶    
دولت آمریکا با طرح قانون هزینه دفاعی سالانه که شامل بندی درباره تسلیح عناصر مسلح سوری به موشک های ضد هوایی است، موافقت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۳    
وزیر خارجه ایران به مناسبت سالروز میلاد حضرت مسیح در پیامی ضمن تبریک این روز و سالی همراه با صلح، ابراز امیدواری کرد که تولد معجزه آسای عیسی مسیح، صلح را برای جهان آشفته کنونی به همراه داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۳    
میشل اوباما اخیراً در مصاحبه با شبکه CBS آمریکا به خانواده بعدی که وارد کاخ سفید خواهد شد توصیه های جالبی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۳    
داعش در آخرین حمله تروریستی بازار جشن کریسمس در برلین را مورد حمله قرار داد. "داعشی ساختگی" امنیت در مرزهای آلمان را به تمسخر گرفت
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۲    
گروهی از محققان دستگاهی طراحی کردند که می تواند بر اساس نمونه تنفسی افراد، نوع بیماری وی را تشخیص دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۴۰    
مهدی رحمتی که امروز روی نیمکت استقلال نشسته است قبل از بازی با رخصت سید حسین حسینی رو به رو شد و گلر جوان آبی پوشان قبل از بازی از رحمتی برای حضور در زمین رخصت گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۴۰    
به نظر می رسد برخی می خواهند با این پیشنهادات ذهن مدافع پرسپولیس را برهم بزنند و او را هوایی کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۷    
یک مؤسسه پژوهشی اعلام کرد سال 2017 میلادی، سال تحول در صنعت نفت خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۷    
یک مرد اهل فلوریدا به علت ارسال پیام هایی در فیس بوک که تهدید علیه رئیس جمهور منتخب آمریکا تلقی شده است، بازداشت شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۵    
دونالد ترامپ قصد دارد بنیاد خیریه اش موسوم به "بنیاد دونالد جی ترامپ" را منحل کند. این بنیاد هدف بازرسی و تحقیق دادستان کل نیویورک قرار گرفته و طبق قانون نمی توان در حین تحقیقات آن را منحل کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ارتش چین برای اولین بار ناو هواپیمابر ساخت خود را در رزمایشی نظامی حوالی غرب اقیانوس آرام به کار می گیرد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۲    
جیسون میلر گزینه رئیس جمهوری جدید آمریکا به عنوان مدیر روابط عمومی کاخ سفید، اعلام کرد که با دولت دونالد ترامپ همکاری نخواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۲    
وزیر کشور ترکیه گفته است که ترور سفیر روسیه در ترکیه عملی خودسرانه یا ناشی از انتقام شخصی نبوده بلکه جنایتی کاملا برنامه ریزی شده و از پیش طراحی شده بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۲    
نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل بشدت از رای ممتنع این کشور به قطعنامه ضدصهیونیستی در شورای امنیت انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۹    
یگانی از ارتش سوریه در حمله به مواضع عناصر گروه تکفیری داعش در حومۀ شرقی حلب 50 تروریست را به هلاکت رساندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یکی از اعضای جنبش فتح بر اثر انفجار بمب در اردوگاه عین حلوه فلسطینی ها در جنوب لبنان کشته شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۲    
رسانه ها از آتش سوزی گسترده در پالایشگاه نفت حیفا پس از شنیده شدن صدای انفجار خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تیم دادستانی مسئول بررسی رسوایی رئیس جمهوری کره جنوبی خبر داد به دلیل عدم همکاری دفتر ریاست جمهوری و عدم اجازه تجسس دفتر رئیس جمهور، احتمال یورش به آنجا وجود دارد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۹    
تنش لفظی بین نمایندگان حزب حاکم عدالت و توسعه و حزب مخالف جمهوریخواه خلق در ادامه مذاکرات اصلاح قانون اساسی برای گذار به نظام ریاستی در کمیسیون قانون اساسی مجلس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۹    
رهبر جبهه ملی فرانسه وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، یک همه پرسی نظیر برگزیت برگزار کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۷    
ایو شاندلون، رئیس حسابرس مالی ناتو در امور تامین مالی تروریسم و پولشویی در خودرویش مرده پیدا شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۷    
جولیان آسانژ، بنیانگذار وب سایت افشاگر ویکی لیکس معتقد است: دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ فرصتی برای تغییر در آمریکا به وجود می آید که البته این تغییر ممکن است به سمت بدتر شدن یا بهتر شدن وضعیت باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روسیه اعلام کرد که آماده برگزاری نشستی بین محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس سازمان سیا در تازه ترین اظهارت خود به نقش این کشور در پدیدآوردن شرایط بحرانی سوریه اذعان کرد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: وزیر خارجه اسبق رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از کابینه این رژیم گفت: بنیامین نتانیاهو در حال منزوی کردن اسرائیل در سطح بین المللی است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۸    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا گفت: رزمایش بزرگ پدافند هوایی ارتش از فردا به مدت 5 روز در جنوب کشور آغاز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص تعداد امضاهای استیضاح وزیر راه مجلس گفت: 84 نفر از نمایندگان استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضا کرده بودند که بعد از گذشت مدتی در حال حاضر 10 نفر از نمایندگان امضا خود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۷    
در حادثه تیراندازی در شب کریسمس در یکی از شهرهای ایالت کارولینای شمالی آمریکا، چهار نفر جان خود را از دست دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۴    
بنیامین نتانیاهو ضمن محکوم کردن تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در محکومیت شهرک سازی های رژیم صهیونیستی، اظهارات تندی علیه باراک اوباما مطرح کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۴    
ولادیمر پوتین و حسن روحانی شب گذشته برای چندمین بار متوالی در چندماه اخیر به گفت وگوی تلفنی با یکدیگر پرداختند تا نشان دهند اتحاد استراتژیک تهران و مسکو بر سر خاورمیانه گام به گام رو به جلو است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: جمعی از صاحبان زمین ها و املاک فاز 6 پردیس در اعتراض با اقدام سازمان منابع طبیعی برای ابطال سندهای آن ها، در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۱    
رئیس مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در واکنش به اخطار حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم متذکر شد: پیشنهاد می کنم تا نسبت به چیزی مطمئن نشده اید به مردم افترا نبندید و تهمت نزنید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روزگذشته مطلبی در رسانه ها منتشر شد که از استعفای قائم مقام حزب اعتماد ملی خبر می داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) صبح امروز (یکشنبه) در نشستی خبری که در قرارگاه پدافند هوایی شهید بوشهریان برگزار شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۲    
نامه شماری از عناصر ضدانقلاب به رئیس جمهوری آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران واکنش های کاربران فضای مجازی را در پی داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۷    
تحریم های سخت تر علیه بخش هایی در ایران، تعامل نکردن با جمهوری اسلامی ایران و استفاده از همه ابزارها برای مقابله با فعالیت های منطقه ای ایران از جمله خواسته های امضاکنندگان نامه ضدانقلاب به دونالد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۴    
روابط ایران و حماس مدت هاست که درسایه اختلافات بر سر مساله بشاراسد دچار تیرگی شده است. اتفاقی که از ابتدای بحران در سوریه سبب خشنودی دشمنان محور مقاومت بود و گاهی اظهارات مسئولان این گروه فلسطینی به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۱    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه جهانیان با احترام به کشور ما می نگرند گفت: ایدئولوژیک رفتار کردن به معنای مذاکره نکردن نیست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۱    
محمود احمدی نژاد به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام پیامی صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۱    
سخنگوی ناجا از آغاز به کار قرارگاه انتخاباتی ناجا خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۸    
در نامه انتقادی 56 بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان به رئیس جمهور درباره وعده های معیشتی دولت به معلمان آمده است: آقای رئیس جمهور اگر صلاح می دانید معوقات چندین ساله معلمان را پرداخت کنید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۳    
در شرایطی که شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس از هیچ عداوتی کوتاهی نمی کنند، اصرار کی روش و یازانش بر برگزاری اردو و بازی دوستانه در این منطقه، شائبه برانگیز است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۰    
یک فروند هواپیمای نظامی روسی توپولوف Tu-154 متعلق به وزارت دفاع روسیه با 92 سرنشین بعد از عزیمت از شهر سوچی در حالیکه عازم شهر لاذقیه سوریه بود، سقوط کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۰    
اعتبار نهادهای آماری به میزان اعتماد مردم به صحت آمارهای اعلامی آنها است. مرکز آمار و بانک مرکزی در دولت یازدهم، آمار رشد اقتصادی را به طور یکی در میان منتشر کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۴    
صدام از تصمیم فرماندهانش مبنی بر شیمیایی کردن مردم حلبچه اصلا پشیمان و ناراحت نبود. چیزی که بر سر موضوع حلبچه او را آزار می داد این بود که حمله به این روستا را یک اشتباه استراتژیک می دانست که نام او ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۱    
مایکل مورل چند روز پیش از ترور سفیر روسیه در آنکار خواستار پاسخی دردناک برای پوتین از سوی واشینگتن، به دخالت ادعایی مسکو در انتخابات آمریکا شده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۸    
محسن مهرعلیزاده گفته است: تمدید داماتو نقض برجام نیست؛ متأسفانه به آمریکا فشار داخلی وارد می کنند!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۸    
بدعهدی های مکرر آمریکایی ها در تمدید 10 ساله تحریم های ایران و متعاقب آن نقض برجام درحالی رخ داد که هیئت نظارت بر برجام در این مدت تنها سکوت پیشه کرد و اقدامی در مقابله با اقدامات ضدبرجامی آمریکا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور توقف حمایت مالی از 5 نهاد سازمان ملل را به خاطر حمایت آنها از قطعنامه محکومیت شهرک سازی در شورای امنیت صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۷    
یک فروند هواپیمای روسی با حدو یک صد سرنشین، دقایقی پس از بلند شدن از فرودگاه سوچی در جنوب این کشور، ناپدید شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۷    
منابع فلسطینی از زخمی شدن 34 فلسطینی و 4 نظامی صهیونیست در درگیری های روز گذشته کرانه باختری خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۴    
تحقیقات اولیه نشان می دهد که قاتل سفیر روسیه در آنکارا در سال 2015 با اطلاع دولت ترکیه، به حلب رفته و در کنار تروریست های گروه جبهه النصره علیه ارتش سوریه جنگیده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۴    
سردار سلامی گفت: آزادسازی حلب یک پیروزی آشکار و یک فتح المبین و نشانه ای از ظهور نصرت های الهی برای جبهه مقاومت در عرصه نبردهای میدانی سوریه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۱    
دولت مستقر کارنامه قابل دفاعی در حوزه کارآمدی و رفع مشکلات مردم ندارد و نظرسنجی ها هم فعلاً روی خوشی به رئیس جمهور نشان نمی دهد؛ این مسئله، منتقدان وضع موجود را به انتخابات 96 امیدوار کرده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۳    
آقای نعمت زاده گفت ما به اینکه (کسی انقلابی یا غیر انقلابی است) کاری نداریم، هر که می خواهند باشند، ما برای تولید کار می کنیم.