شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته
ایلنا ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۸:۰۷

بازی های رایانه ای و معمای شکل دهی به تفکرات و کنش های رفتاری نسلِ Z / موج ...

شرکت های عمده و اصلی تولید بازی های رایانه ای در جهان، تا حد زیادی کنشگرانی موج سوار هستند. از این رو، وقتی مثلا ایران هراسی در محیط بین المللی ترند شود، آن ها نیز خود را در قالب همین جریان تعریف می کنند و دست به تولیداتی در حوزه بازی های رایانه ای می زنند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)