دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
منجیل خبر ۱۴۰۳/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۱

رفع تصرف اراضی ملی در رودبار

08:30 – 07 آبان 1403 سرهنگ رضا کاظمی، فرمانده انتظامی رودبار گفت: با دریافت گزارش تصرف اراضی ملی در روستای کوشک این شهرستان، تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد. او افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی قضایی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند. فرمانده انتظامی رودبار تصریح کرد: در بازدید از این زمین مشخص شد، فردی 267 مترمربع از اراضی ملی را به تصرف خود در آورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم خاردار محصور کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)