سایر منابع:
سایر خبرها
دیدار مدیر بانک رفاه استان کرمان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم
بانکی مطلوب، شرایط زندگی و کاری پرسنل را بهبود ببخشیم و در این راستا نیازمند تعامل مستمر و موثر با بانک ها هستیم. ▫️رئیس دانشگاه همچنین به آشنایی بهتر کارکنان با خدمات بانکی و تسهیل فرآیندهای اداری اشاره کرد و گفت: ما باید فضایی را فراهم کنیم که پرسنل، به آسانی و بدون هیچ مشکلی از خدمات مختلف بانکی بهره مند شوند. این امر مستلزم همکاری نزدیک و پیوسته با بانک ها به ویژه بانک رفاه است. در این دیدار، معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور رئیس دانشگاه و سرپرست حوزه ریاست، و مدیران مالی و بودجه دانشگاه نیز حضور داشتند. ...
استفاده بهینه از مراکز درمانی بلااستفاده اصفهان / گردشگری سلامت و ایمن سازی مراکز درمانی در اولویت
مهدی جمالی نژاد یکشنبه 29 تیر در نشست شورای معاونان که در محل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با محوریت سلامت برگزار شد، با اشاره به اختیارات گسترده اجرایی خود براساس اصل 127 قانون اساسی، از تلاش های بی وقفه کادر درمان و سلامت در دوران سخت از دوران همه گیری کرونا تا جنگ اخیر تقدیر کرد. وی با اشاره به تلاش های بی وقفه کادر درمانی استان، بویژه در 12 روز اخیر، افزود: بار کاری کادر درمان حتی پیش
بازدید اعضای هیأت امناء از پروژه خیرساز ابریشم چی و برگزاری نشست نهایی با رئیس دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این بازدید در راستای پیگیری مصوبات نخستین جلسه هیأت امناء دانشگاه انجام شد و با هدف ارزیابی روند پیشرفت پروژه و بررسی راهکارهای اجرایی ادامه یافت. پس از بازدید میدانی، نشست های تخصصی در شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل و همچنین دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد. در پایان نیز جلسه ای نهایی با حضور رئیس دانشگاه تشکیل گردید و طی آن
تأکید امام جمعه کاشان بر هم افزایی نهادها و خیرین برای ساخت بیمارستان بقیةالله(عج)
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این دیدار، امام جمعه کاشان با قدردانی از تلاش های دانشگاه در جریان جنگ 12روزه اخیر، اظهار داشت: زحمات ایثارگرانه پرسنل دانشگاه در دوران بحران، نقشی تعیین کننده در حفظ سلامت مردم داشت و شایسته قدردانی است. وی با اشاره به اهمیت نقش مشارکت های مردمی در ارتقای خدمات درمانی افزود: باید از ظرفیت نهادهای انقلابی، خیرین و دانشگاه به صورت هم افزا بهره گرفت. پروژه بیمارستان بقیةالله(عج) می تواند نمونه ای م
معوقات فروردین بازنشستگان پرداخت شود/ لزوم شفاف سازی در مورد درمان
به گزارش ایلنا، در این نشست مدیر عامل تامین اجتماعی توضیحاتی درباره منابع و هزینه های این سازمان ارائه کرده و از جلسه خود با معاون اول رییس جمهور درباره چگونگی پرداخت 185 همت بدهی دولت که در قانون بودجه سال 1404 آمده خبر داد و گفت: مقررشد در جلسه ای با حضور مسئولان سازمان تامین اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد، چگونگی پرداخت 185 همت (اوراق یا سهام) بررسی شود. سالاری گفت
ارزیابی خدمات درمانی در بیمارستان امام علی (ع) کمیجان و بازدید از پروژه ساخت کلینیک تخصصی
این بازدید با هدف بررسی نحوه ارائه خدمات درمانی، شناسایی نیازها و چالش های موجود و گفت وگو با کارکنان و مراجعین انجام شد. در جریان این بازدید، مسئولان دانشگاه با حضور در بخش های مختلف بیمارستان، ضمن ارزیابی وضعیت موجود، بر لزوم بهبود کیفیت خدمات، رعایت اصول بهداشتی و ارتقای استانداردهای درمانی تأکید کردند. دکتر نظری با اشاره به اهمیت توجه به مطالبات بیماران و کادر درمان، بر تسریع در تکمیل پروژه
نشست هماهنگی چهارمین جلسه ارزیابی آزمون استخدامی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در نشست هماهنگی برگزاری این آزمون، اظهار داشت: آزمون استخدامی فرمانداری ها و بخشداری های استان در روزهای دوشنبه و سه شنبه 30 و 31 تیرماه جاری در محل دانشگاه یاسوج، دانشکده کشاورزی برگزار خواهد شد. سیدمسعود حسینی تصریح کرد: تعداد 56 داوطلب در این آزمون شرکت کرده اند و تمامی تمهیدات لازم
درخواست مطالبات جامعه پرستاری در حضور معاون توسعه وزارت بهداشت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم به نقل از روابط عمومی نظام پرستاری بم؛ محمدتقی جهانپور، عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور، مطالبات جامعه پرستاری را در حضور معاون توسعه وزارت بهداشت عنوان کرد. مهندس طاهر موهبتی در سیزدهمین جلسه شورای عالی نظام پرستاری در ششمین دوره فعالیت این سازمان شرکت کرد و به سوالات و دغدغه های نمایندگان جامعه پرستاری در این شورا پاسخ گفت
برگزاری جلسه مدیریت خطر بلایا با موضوع پدافند شیمیایی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، دانشگاه علوم پزشکی تهران، روز یک شنبه 29 تیرماه 1404 به همت واحد مدیریت خطر، بلایا و حوادث و با حضور دکتر مصطفی امینی، مدیر و دکتر آرمان مدرس معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و مسئولان واحدهای ستادی، جلسه مدیریت خطر بلایا با محوریت پدافند شیمیایی و ارتقای آمادگی کارکنان برگزار شد. هدف از برگزاری این جلسه، تضمین سلامت و ایمنی
کاهش 15 درصدی آمار سزارین در قم/ رتبه نخست کشوری برای استان
به گزارش عصر یکشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، علی ابرازه در جلسه ستاد جوانی جمعیت استان، با اشاره به نتایج مثبت برنامه های صورت گرفته در حوزه درمان، افزود: کاهش آمار سزارین با اقدامات آموزشی و فرهنگی به دست آمده است. وی ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان، اضافه کرد: این موفقیت نتیجه پایش شاخص های سزارین کل و نخست زا در سطح کشور است و نشان دهنده حرکت موفق استان در
سومین نشست شورای اداری شهرستان ورامین برگزار شد
. حسین عباسی، نماینده عالی دولت در شهرستان، در این جلسه بر لزوم بهره گیری از انرژی های پاک تأکید کرد و گفت : شهرستان ورامین آمادگی لازم برای احداث نیروگاه های خورشیدی را دارد . با توسعه انرژی های تجدیدپذیر، ضمن تأمین برق مورد نیاز منطقه، می توان بخشی از نیازهای برق استان تهران را نیز پاسخ داد. وی در ادامه با اشاره به بحران آب و کاهش منابع آبی در منطقه، از تمامی دستگاه های
سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان بیجار معرفی شد
مسئولان، کادر درمان و مشارکت مردم امکان پذیر است، گفت: تقویت زیرساخت های بهداشتی، توسعه آموزش های عمومی و گسترش خدمات تخصصی از مهم ترین اولویت های شبکه بهداشت در دوره جدید خواهد بود. معاون دانشگاه علوم پزشکی همچنین سرمایه گذاری در نیروی انسانی، ارتقا تجهیزات پزشکی و برنامه ریزی هدفمند را از عوامل کلیدی در بهبود کیفیت خدمات سلامت عنوان کرد و بر ضرورت همدلی میان تمامی نهادهای دخیل در این حوزه
نقش آفرینی بیمارستان حضرت ام البنین (س) در سلامت بانوان
؛ بازویی قدرتمند برای توسعه مدیر بیمارستان، با تأکید بر نقش خیرین گفت: 20 درصد درآمد بیمارستان به نماینده واقف تحویل می شود و 10 درصد آن برای بیماران بی بضاعت هزینه می گردد. این مدل حمایتی، با توجه به محدودیت های بودجه دولتی، یکی از نوآورانه ترین راه ها برای تأمین مالی جهت توسعه خدمات درمانی است. چالش ها و چشم انداز آینده علی دهقانی مدیر بیمارستان ام البنین (س) در این جلسه ضمن اشاره
نشست هم اندیشی درخصوص حذف کاغذ غیرضروری در پرونده های پزشکی و الکترونیک کردن اوراق بیمارستانی
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، روز شنبه 28 تیر 1404 نشست هم اندیشی درخصوص تعیین تکلیف نصب پت اسکن بیمارستان شریعتی باحضور دکتر رضا شروین بدو ، معاون درمان دانشگاه، دکتر احمدرضا جمشیدی ، رئیس بیمارستان شریعتی، دکتر علی گنجعلی خان حاکمی، مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستانی دانشگاه، دکتر محمد رضا جعفری، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع بیمارستان شریعتی، دکتر محمد
برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان زاوه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل ...
گلچین به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان زاوه منصوب شد. بنا به گزارش روابط عمومی دامپزشکی شهرستان زاوه از سوابق کاری دکتر گلچین، معاونت شبکه دامپزشکی شهرستان رشتخوار بوده است که باحضور معاون توسعه استان دکتر شمس آبادی و نماینده ولی فقیه حاج آقای شورورزی در محل فرمانداری شهرستان مراسم تودیع و معارفه برگزار و از زحمات دکتر حسین اکبری نسب در زمان تصدی این پست قدردانی شد و سکان هدایت شهرستان به دکتر گلچین واگذار گردید. لازم به ذکر است در حاشیه این جلسه دیدار با پرسنل و بازدید از شبکه توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استان صورت گرفت و امکانات و کمبود ها مورد ارزیابی قرار گرفت. ...
کاهش عوامل زیان آور شغلی با نظارت و آموزش مستمر
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان- سحر شهریاری، مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، با تاکید بر ارتباط مستقیم سلامت محیط کار با بهره وری نیروی انسانی، گفت: با شناسایی به موقع خطرات شغلی و آموزش مستمر پرسنل، می توان از بروز بیماری ها و حوادث ناشی از کار پیشگیری کرد. وی افزود: تیم های بهداشت حرفه ای به صورت مستمر کارگاه ها، ادارات و واحدهای تولیدی را پایش
با اصلاح قوانین بخشی از مشکلات درمانی حل شدنی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از قزوین ؛ به مناسبت هفته تامین اجتماعی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیران کل تامین اجتماعی و مدیریت درمان در خصوص مشکلات خدمات رسانی بیمارستان مهرگان، عناوین شغلی و خدمات درمانی بیمه شدگان بحث و تبادل نظر کردند. در این نشست که سردار آبنوش و فاطمه محمدبیگی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدبر معا
از راه اندازی دستگاه سی تی اسکن اوز تا تکمیل پردیس علوم پزشکی لارستان
تبادل نظر و هماهنگی های لازم صورت پذیرفت. در این جلسه، دکتر سجاد رضایی، معاون توسعه مدیریت و منابع مجموعه، دکتر نازنین رضایی، رئیس شبکه بهداشت و درمان اوز، مهندس مصطفی راستی، رئیس حوزه ریاست و ابوالقاسم محمدنیا، مدیر بودجه دانشکده نیز حضور داشتند و در بیان جزئیات فنی و اداری طرح ها و پروژه ها سرپرست دانشکده را همراهی کردند. ف 110
برگزاری جلسه مجمع خیرین بیمارستان امام خمینی(ره) با حضور مدیریت خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران
اندیش، در کنار برنامه ریزی مستمر واحدهای تابعه نویدبخش ارتقای خدمات سلامت و گامی موثر در مسیر بهبود زیر ساخت های درمانی کشور خواهد بود. به گزارش روابط عمومی مدیریت خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران; صبح امروز، شنبه 28 تیر 1404 جلسه مجمع خیرین بیمارستان امام خمینی با حضور جمعی از مسئولان، اساتید و خیرین نیک اندیش در محل این بیمارستان برگزار شد. در این نشست، چهره های شاخصی از
نشست مشترک مدیرکل بیمه سلامت استان با معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد؛ نشست مشترکی با حضور فروغ شباهنگ مدیرکل بیمه سلامت استان و مجتبی عسکری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، امروز شنبه 28 تیرماه در محل اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شد. در این دیدار، دو طرف با تأکید بر اهمیت تعامل و ارتباط مستمر میان ارکان نظام سلامت، به بحث و تبادل نظر درباره راهکارهای ارتقای همکاری های مشترک و تسهیل
افزایش بودجه پروژه های بهداشتی سیریک در سال جاری
به گزارش خبرگزاری مهر ، در مراسمی با حضور مسئولان ارشد دانشکده علوم پزشکی شرق هرمزگان، رضا صفری رئیس دانشکده، عبدالرضا برومند معاون بهداشتی دانشکده، ابراهیم صادقی مدیر حراست و رضا زاهدی مسئول خدمات و پشتیبانی همراه با جمعی از پرسنل شبکه بهداشت، در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان سیریک محمد مدنی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان سیریک معرفی شد. رضا صفری رئیس دانشکده علوم پزشکی
لزوم اصلاح ساختار تشکیلاتی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
در این دیدار، دکتر سجاد رحیمی بر اهمیت به روزرسانی ساختار تشکیلاتی دانشگاه به منظور بهبود کیفیت آموزش و پژوهش تاکید کرد و گفت: اصلاحات لازم می تواند به افزایش بهره وری و کارایی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی منجر شود. وی اظهار داشت: این نشست با هدف بررسی اصلاح چارت تشکیلاتی دانشگاه، به ویژه با تمرکز بر دانشکدهٔ پزشکی برگزار شد. دکتر جوانمرد،رئیس مرکز توسعهٔ مدیریت و تحول
آگاهی بخشی و پیشگیری؛ محور جلسه هم اندیشی غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان در کاشان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این نشست با هدف بررسی چالش ها، ارزیابی عملکرد اجرایی و تدوین راهبردهای بهبود پوشش غربالگری سرطان در منطقه برگزار شد. شرکت کنندگان در جلسه، با تحلیل آخرین آمارهای شهرستانی و ملی، به بررسی راهکارهایی برای افزایش آگاهی عمومی و توسعه خدمات پیشگیری پرداختند. دکتر محمدرضا فاضل معاون درمان دانشگاه، با تأکید بر اهمیت کیفیت خدمات تشخیصی و درمانی، اظهار داشت: افزایش
حمایت از کارگران، بیمه شدگان و توسعه خدمات درمانی در زنجان مطالبه علیمردانی از دولت
رضایت پرسنل درمان وی همچنین بر توسعه نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان و رفع مطالبات آن تأکید کرد و گفت: افزایش کیفیت خدمات درمانی و رضایت پرسنل، نیازمند توجه دولت به تأمین نیروی انسانی است.
چالش های موجود در حوزه بهداشت تربت حیدریه بررسی شد
سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اشاره به چالش های موجود در حوزه بهداشت، اظهار داشت: اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز برای ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی در منطقه، محور اصلی این دیدارها بود. دکتر هاشم حشمتی با بیان اینکه تجهیزات پزشکی و بهداشتی نقش کلیدی در ارائه خدمات مؤثر و سریع دارند، گفت: ما نیازمند تخصیص منابع مناسب برای بهبود زیرساخت های بهداشتی هستیم تا بتوانیم به
بازگرداندن بانک رفاه به صاحبان واقعی اش/حمایت از تأمین اجتماعی، حمایت از تولید ملی است
انتظار، توسعه خدمات الکترونیک و بهبود کیفیت پزشکی، از جمله راهبردهای اجرایی برای حل مشکلات مزمن حوزه درمان است. تأکید نمایندگان مجلس بر حمایت قانونی و بودجه ای نمایندگان مجلس شورای اسلامی حاضر در جلسه نیز ضمن تمجید از عملکرد تأمین اجتماعی در استان البرز، متعهد شدند که پیگیری پرداخت بدهی های دولت، اصلاح قوانین بازنشستگی و تقویت بودجه این نهاد را در دستور کار مجلس قرار دهند.
توسعه و تجهیر شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
/> وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در تلاش است تا با بهبود و توسعه زیرساخت ها، به ارتقای سطح سلامت جامعه و آموزش های پزشکی بپردازد. معاون آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز در این خصوص اظهار داشت: طرح های اجرایی به منظور گسترش شهرک سلامت، توسعه فضای فیزیکی حوزه آموزش و بررسی اولویت های بودجه ای حوزه آموزش و پژوهش در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت. دکتر سیدمحمد
برگزاری جلسه شورای راهبری تحول اداری بنیاد شهید گلستان برگزار شد
به گزارش ایثار واحد گلستان: جلسه شورای راهبری تحول اداری با محوریت ارتقاء بهره وری در دفتر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان برگزار شد. در این نشست، حجت الاسلام حاج قاسم دنکوب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، به همراه معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی، فرهنگی و آموزشی، تعاون و امور اجتماعی، بهداشت و درمان و همچنین رؤسای حراست، بازرسی و بودجه حضور داشتند
بازدید دکتر رشیدی پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بیمارستان خصوصی سینا
جمعی از اعضای هیأت مدیره بیمارستان خصوصی سینا سمنان حضور داشتند، مدیر عامل بیمارستان ضمن عرض خیرمقدم به سرپرست دانشگاه و هیات همراه، گزارشی از وضعیت عملکردی، فرصت ها، اقدامات صورت گرفته و اهداف آینده این بیمارستان ارائه کرد. در ادامه این نشست، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز با اشاره به اهمیت نقش بخش خصوصی در ارتقای کیفیت خدمات و ایجاد فضای رقابتی سالم، استفاده بهینه از منابع
اعزام بیش از 400 پرسنل تخصصی فوریت های پزشکی به استان ایلام در ایام اربعین
همراه ، از بیمارستان امام حسین(ع) بازدید کردند و در جریان چالش ها و مشکلات این مرکز درمانی قرار گرفتند. دکتر محمد سرور در این بازدید که با حضور رییس اورژانس پیش بیمارستانی و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همراه بود، در جریان میزان آمادگی کمیته بهداشت و درمان اربعین استان ایلام قرار گرفت. معاون فنی و عملیات اورژانس کشور ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی و تقویت زیرساخت های بهداشتی و