پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۱۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۰

فولاد شادگان حق آلایندگی و ارزش افزوده پرداخت نمی کند

شهردار شادگان گفت: فولاد شادگان تا کنون حق آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری پرداخت نکرده است و پیگیری این موضوع جزو مطالبات ما از استاندار و نماینده شادگان در مجلس است. حسن مرزبانی پور صبح امروز اظهار کرد: زمانی که در سال 92 شهرداری را تحویل گرفتم حدود 5 ماه و نیم کارکنان شهرداری فاقد پیمانکار بودند و حدود 5 ماه حقوق معوق داشتند که با انتخاب پیمانکار توانستیم آن 5 ماه را به صفر برسانیم. در سال 93 که بار دیگر وارد حوزه مدیریتی شهرداری شادگان شدم مجدداً همان 5 ماه حقوق معوق اضافه شده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)