دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۰۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۴:۴۸

ورود نخستین محموله تجاری از بندر نینگبو چین به منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از فارس از بندرانزلی، کشتی تجاری دیبا با حضور مسؤولین استانی و کشوری در مجتمع بندری کاسپین پهلو گرفت و نخستین محموله تجاری از مبدأ بندر نینگبو در شرق چین وارد منطقه آزاد انزلی شد. رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش های سه سال گذشته این مجموعه به منظور راه اندازی این مسیر جدید تجاری اظهار کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)