سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۴۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
رجا نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۴

استفاده رژیم صهیونیستی از گاز های سمی سرطان زا علیه فلسطینیان در راهپیمایی ...

رژیم صهیونیستی برای سرکوب فلسطینیان شرکت کننده در راهپیمایی های بازگشت در نوار غزه از گاز های سمی سرطان زا استفاده می کند. به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، چهل و چهارمین راهپیمایی از راهپیمایی های بزرگ بازگشت در نوار غزه، با برخورد خشونت بار نظامیان اشغالگر صهیونیست و استفاده آنان از گازهای سمی سرطان زا همراه بود و به شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینیان انجامید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)