سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پرشیا دایجست ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۹:۳۲

خدمات شیمی درمانی و رادیوتراپی رایگان شد

پرشیا دایجست - معاون درمان وزارت بهداشت گفت: دستمزد انجام خدمات شیمی درمانی و رادیوتراپی رایگان شد و بیماران به طور متوسط، تنها 15 تا 20 درصد هزینه داروهای شیمی درمانی را پرداخت می کنند. قاسم جان بابایی در گفت وگو با مهر، اظهار داشت: برنامه های درمان و مراقبت بیماران خاص و صعب العلاج از جمله خدمات پر هزینه در نظام سلامت کشور به شمار می روند، بطوریکه سرانه درمان این بیماران به نسبت آحاد جامعه به چندین برابر سرانه سلامت آحاد مردم و گاهی بیشتر می رسد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)