چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۵۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۳

هشدار وزارت بهداشت درباره گزش مار، عقرب و سگ های ولگرد در خوزستان

معاون وزیر بهداشت ضمن اشاره به چالش های بهداشتیِ بالا آمدن فاضلاب در اهواز، همچنین نسبت به گزش مار، عقرب و بویژه سگ های ولگرد در مناطق سیل زده هشدار داد و اقدامات وزارت بهداشت در این زمینه را تشریح کرد. دکتر علیرضا رییسی درباره بالا آمدن فاضلاب در برخی مناطق اهواز و احتمال بروز آلودگی ناشی از آن گفت: مشکل فاضلاب، مشکل زیرساختی خوزستان است که حتی قبل از سیل هم وجود داشت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)