دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۶

تیم های بهداشت محیط در ماه مبارک رمضان افزایش می یابند

تهران- ایرنا- معاون مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: از معاونت های بهداشت محیط دانشگاه های علوم پزشکی خواستیم که تیم های بهداشتی را در این ایام افزایش دهند براین اساس این تیم ها افزایش یافته و از اکنون برای ایام ماه مبارک رمضان آماده هستند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)