سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۳۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایستا نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۵

مهمترین برنامه بانک صادرات ورود به منطقه سودآوری است

ایستانیوز:حجت اله صیدی گفت: مهمترین برنامه بانک صادرات ایران برای سال 98 خروج از زیان و ورود به منطقه سود است که با توجه به اصلاح ساختار مالی سال گذشته، در تلاش هستیم تا سهم بازار و نرخ موثر تسهیلات افزایش و در مقابل بهای تمام شده پول را کاهش دهیم. در سال جاری فعالیت های ارزی بانک صادرات ایران افزایش خواهد یافت و برنامه عرضه گروه مالی سپهر صادرات در بورس با جدیت دنبال می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)