دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۰۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۶

تیم فناوری دانشگاه امام (ره) در مسابقات رباتیک خوش درخشید

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، چهاردهمین مسابقات بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی از هشتم تا دهم اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی انوشیروان بابل برگزار شد. تیم فناوری و اختراعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) که با چهار طرح در لیگ اختراعات این دوره از مسابقات حاضر شده بود در نهایت موفق به کسب مدال طلا در لیگ آزاد (با طرح پد دریافت هوایی) و مدال نقره در لیگ الکترونیک (با طرح رله الکترونیکی dc to dc) شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)