سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۰۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری اقتصادی ایران ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۷

مرگ 184 نفر با قرص برنج در استان تهران طی یکسال گذشته

اقتصاد ایران: اداره کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: در 12 ماه سال گذشته 184 مورد فوت ناشی از مسمومیت با قرص برنج به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال 96 ، 37 درصد افزایش یافته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)