سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
اکو فارس ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۹

بازدید سفیر آلمان از کارخانه سیمان ری

اکوفارس: سفیر آلمان به دعوت و با همراهی شهردار تهران از کارخانه سیمان ری که 86 سال پیش توسط آلمانی ها در تهران ساخته شد، بازدید کرد. به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی شهردار تهران از میشائیل کلور-برشتولد سفیر آلمان دعوت کرد تا صبح پنج شنبه از کارخانه سیمان ری بازدید کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)