سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۱

پروژه نذر آب 2 در مناطق محروم خاش اجرا می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، فرماندار خاش گفت: پروژه نذر آب 2 برای دومین سال پیاپی با همکاری و مشارکت هلال احمر تهران از نیمه دوم مرداد ماه در مناطق محروم این شهرستان اجرا می شود. صاحب گل صالحی در حاشیه دیدار با معاون بهداشت و درمان و معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران بیان کرد: افزون بر 30 پزشک و کادر درمانی و خدماتی مرداد ماه امسال در منطقه محروم چاه احمد خاش حضور پیدا می کنند و علاوه بر درمان رایگان بیماران در امورات خیر و عام المنفعه مشارکت خواهند داشت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)