پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۲۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پانا ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۳

قلع و قمع 84 هزار مترمربع از اراضی ملی تصرفی در جنگل شدید سروستان

شیراز(پانا) - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروستان از رفع تصرف 84 هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه جنگل شدید در یک عملیات سخت و طاقت فرسا از دست زمین خواران خبر داد و گفت این زمین ها به بیت المال بازگشت داده شده است. به گزارش روابط عمومی اداره منابع طبیعی سروستان، سید مجتبی شریفی سعدی امروز به خبرنگاران گفت: با هماهنگی صورت گرفته با دادستان محترم عمومی، انقلاب شهرستان سروستان، همکاری فرماندهی محترم انتظامی و با حکم قطعی مرجع قضایی، درختان کاشته شده در اراضی ملی منطقه جنگل شدید ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)