دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۳۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
صبح کیش ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۷:۴۸

انسداد حدفاصل میدان لارک تا میدان سعدی

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، آب و خدمات کیش اعلام کرد: به منظور اصلاح و بهسازی زیرساخت آسفالت معابر ، مسیر حدفاصل میدان لارک تا میدان سعدی از امروز به مدت 14 روز مسدود خواهد بود. سرپرست معاونت عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: براساس برداشت میدانی و با تدوین فهرستی از خیابان ها، معابر وکوچه ها و اولویت بندی معابر براساس وضعیت موجود هر منطقه، عملیات اجرای آسفالت، ترمیم و بهسازی در دستور کار قرار دارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)