پلمب یک تالار و 8 قهوه خانه دیگر در اردبیل
سایر منابع:
سایر خبرها
یک تالار عروسی و 8 قهوه خانه دیگر پلمپ شدند
نظارت مستمری در خصوص برگزاری عروسی در سطح شهرستان اردبیل صورت گرفته و با دستور مقامات قضایی چندین مراسم عروسی در تالارهای خصوصی لغو و محل تالار پلمپ شده است. رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل افزود: تمامی نظارت ها و بازرسی ها با هدف حفظ سلامت عمومی شهروندان است و امیدواریم واحدهای صنفی نیز در این خصوص همکاری بیشتر و بهتری با کارشناسان بهداشت محیط داشته باشند تا بتوانیم در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا عملکرد مناسبی داشته باشیم. پایان پیام/ 365
پلمب 2 مطب دندانپزشکی متخلف در تاکستان
بعمل آمد که طی آن 2 مطب دندانپزشکی بدون مجوز، یک واحد نانوایی و یک واحد قلیان سرای متخلف پلمب شد. این مقام قضایی تصریح کرد: بازدید های این کارگروه به طور مستمر ادامه خواهد داشت و با متخلفین عرصه بهداشت عمومی به شدت برخورد خواهد شد. بیشتر بخوانید: پلمب 13 واحد صنفی متخلف پس از تشکیل تیم نظارت بر مشاوران املاک در قم انتهای پیام/
تعطیلی و پلمپ 66 مرکز عرضه قلیان در شهریار
آمد. در این بازرسی ها از 105 مرکز عرضه قلیان که در قالب عناوین مختلف شامل (سفره خانه، چایخانه ، رستوران سنتی و سنتی سرا و ...) اقدام به عرضه قلیان می کردند بازدید به عمل آمد و 66 مرکز متخلف بنا به دستور دادستان شهرستان پلمپ گردید. همچنین در مرحله اول شیوع بیماری کرونا تعداد 205 واحد طی ماههای اسفند و فروردین به درخواست شبکه بهداشت و درمان و توسط اداره اماکن نیروی انتظامی ناجا
50 واحد غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد
این اداره کل بر تمام مکان ها و تأسیسات گردشگری نظارت دارند. سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دستورالعمل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز ستاد استانی مدیریت کرونا به تمام واحدهای زیرمجموعه ابلاغ شده است و مراکز عمومی و فضاهای اقامتی و گردشگری استان اقدامات لازم را انجام می دهند . او با بیان اینکه برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در تأسیسات گردشگری استان ممنوع است، افزود: خدمات تمام رستوران ها و سفره خانه های سنتی استان نیز فقط به صورت بیرون بر ارائه می شود . ...
پلمپ یکی از کافه های معروف یاسوج/دستگیری 13 نفر در یک دورهمی
پلمپ گردید. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اظهار اینکه گزارشات مردمی حاکی از انجام اقدامات مجرمانه متعددی در این قهوه خانه بود ،افزود: حسب گزارشات واصله مردمی ،اقدامات انجام شده در این کافه که موجب سلب آسایش همسایگان و باعث ایجاد درگیری و اخلال در نظم عمومی را فراهم آورده است، موضوع سریعاً مد نظر قرار گرفت. ملک حسینی گفت: با دستور و نظارت مستقیم معاون دادستان مرکز استان
25 واحد صنفی متخلف در مهاباد پلمب شد
کرونا را انجام می دهند. وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای 190 یا 42442250 واحد بهداشت محیط این شهرستان تماس و تخلفات بهداشتی را گزارش دهند. طرح پلمب واحدهای صنفی متخلف به صورت جدی در دستور کار اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته و کسانی که اقدام به قانون شکنی و فک پلمب کنند برابر حکم مقام قضایی مورد پیگیرد و برخورد جدی قرار می گیرند. شهرستان 240 هزار نفری مهاباد دارای 6 هزار و 800 واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می دهند. منبع: ایرنا ...
2 واحد صنفی متخلف در مهاباد پلمب شد
25 واحد صنفی در مهاباد را رقم زد، اذعان کرد : با توجه به دستور العمل ستاد ملی کرونا مبنی بر اجرای پویش ملی همگانی "من ماسک میزنم" تمامی ادارات، ارگان ها، اصناف و اماکن عرضه مواد غذایی ملزم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند برای پیشگیری از بیماری کرونا ویروس هستند. امینی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای 190 یا 42442250 واحد بهداشت محیط این شهرستان تماس و تخلفات بهداشتی را گزارش دهند. انتهای پیام / س خ
پلمب یک مرکز بازی های رایانه ای در شهرستان قزوین
پیگیری های مجدد، پلمب این واحد در دستور کار بازرسان مرکز بهداشت شهرستان قزوین قرار گرفت. کارشناس مسئول بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: از پروتکل های بهداشتی که توسط کارشناسان بهداشت حرفه ای در این مراکز پیگیری می شود رعایت فاصله گذاری اجتماعی، الزام به استفاده از ماسک توسط شاغلین و ارباب رجوع، وجود سیستم تهویه مناسب و وجود مواد ضدعفونی کننده مناسب در محل است. انتهای پیام/ح
مردم در ماه محرم از سفر به شهرها و روستاها خودداری کنند
های رسیده صنف نانوایی ها توجهی به زدن ماسک ندارند که باید برخوردهای لازم صورت گیرد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به انجام 2 هزار و 190 بازرسی در هفته اخیر از سوی تیم های مختلف استان بیان داشت: از این تعداد 287 مورد اخطار کتبی و 19 واحد متخلف صنفی پلمب شده اند. اکرمی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری محرم باید در محیط روباز برگزار شود و هیات ها حق
مردم در ماه محرم از سفر به شهرها و روستاها خودداری کنند
های رسیده صنف نانوایی ها توجهی به زدن ماسک ندارند که باید برخوردهای لازم صورت گیرد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به انجام 2 هزار و 190 بازرسی در هفته اخیر از سوی تیم های مختلف استان بیان داشت: از این تعداد 287 مورد اخطار کتبی و 19 واحد متخلف صنفی پلمب شده اند. اکرمی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری محرم باید در محیط روباز برگزار شود و هیات ها حق
تمدید محدودیت های کرونایی در شهر های قرمز هرمزگان
تمدید شد. محدودیت های گروه های شغلی سطح 3 و 4 طبق ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا شامل تعطیلی آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسرا ها و سایر آموزشگاه ها، کتابخانه ها، سینماها، سالن های تئاتر و مراکز مشابه، تالار های پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، کافه ها، قهوه خانه ها و چاپخانه ها، مراکز تفریحی آبی، استخر های سرپوشیده، باشگاه های بدنسازی و فعالیت های ورزشی پربرخورد از جمله
نانوایی ها و واحد های صنفی مهاباد زیر ذره بین بازرسان بهداشت محیط
ویروس کرونا است از گرفتن آن اجتناب و از کارت خوان استفاده کنند. بیشتر بخوانید پلمب 23 واحد صنفی در مهاباد برخورد با نانوایی های متخلف و کم فروش در مهاباد تشدید بازرسی از صاحبان صنفی در مهاباد کلید خورد امینی با بیان اینکه شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی می توانند با شماره تلفن 42442250 تماس بگیرند، اضافه کرد: ماموران گشت نظارت بلافاصله برای بررسی موضوع به محل مراجعه خواهند کرد. انتهای پیام/ج
فرماندار شهرستان بینالود: مجوزی برای ممانعت از ورود مردم به ییلاقات نداریم
و نیروی انتظامی در روز های تعطیل فعال شده است تا در صورت بی توجهی به فاصله گذاری اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک تذکر های لازم داده شود. فرماندار طرقبه-شاندیز تأکید می کند: تالار های عروسی در این شهرستان تعطیل اند و در رستوران های مسقف حداکثر ظرفیت پذیرش 50 درصد است که حضور بیشتر از این تعداد تخلف محسوب می شود. پلمب 20 واحد متخلف حسینی با اشاره به پلمب موقت بیش از 20 واحد
مراسم عزاداری ماه محرم در فضای باز برگزار می شود/ باید در مقابل تبلیغات سوء دشمن ایستاد
. بهنام جو با اشاره به اینکه بسیاری از قهوه خانه ها محل انتشار ویروس کرونا هستند، گفت: این موضوع در حواشی شهرها و روستاها نمود بیشتری داشته که عامل افزایش بیماری کرونا بوده و باید با این گونه موارد با نظارت بیشتر برخورد شود. انتهای پیام/3463/
کرمان| داشتن چک برگشتی مانعی برای دریافت تسهیلات کرونا نیست
جلسه اظهار داشت: جلسات کمیته نظارت ستاد استانی کرونا به طور مستمر تشکیل می شود. وی با عنوان اینکه 28 درصد واحدهای صنفی استان در شهرستان کرمان هستند گفت: 11 هزار و 17 مورد بازرسی در هفته گذشته در استان انجام شده است که 16 درصد افزایش نظارت داشته ایم. مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان با بیان اینکه 2 هزار و 685 مورد تذکر شفاهی و 640 مورد تذکر کتبی شده است ادامه داد: 224 مورد واحد صنفی در استان پلمب شده است و مجموع واحدهای صنفی استان کرمان در رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری داشته اند. انتهای پیام/511/ ...
مصوبات جدید ستاد استانی مقابله با کرونا در کرمان
. وی ادامه داد: مجازات هایی برای متخلفان در زمینه مبارزه با کرونا در نظر گرفته شده و دستور العمل آن فراهم شده که باید ابلاغ شود. غلامرضا نویدی در این جلسه گفت: کماکان جلسات کمیته استانی نظارت تشکیل می شود و بیشترین واحدهایی که باید بازرسی شوند قاعدتاً در شهر کرمان است؛ حدود 28 درصد از واحدها را ما باید در شهرستان کرمان مورد بازدید قرار دهیم و در هفته سوم مرداد ماه 11 هزار و 17
پلمب یک واحد قصابی متخلف در بانه
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علی سور سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بانه گفت: در جریان بازدید بازرسان ستادی و کارشناسان این شبکه از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی ، یک واحد قصابی بعلت کشتار غیر مجاز یک راس گوسفند که لاشه آن نیز مبتلا به سارکوسیست بوده، شناسایی و پس از هماهنگی لازم، لاشه ضبط و معدوم سازی شد. اوافزود: قصاب خاطی بعلت تهدید علیه بهداشت عمومی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد واز سوی مقام قضایی دستور پلمب واحد یاد شده تا اطلاع ثانوی صادر شد. انتهای پیام/ ...
بازگشت محدودیت های کرونایی به شهرستان میبد
دستورات ستاد استانی و تاکید دادستان شهرستان میبد، در صورت هر گونه تخلف و تخطی از مصوبات استانی و شهرستانی مقابله با کرونا، واحد صنفی متخلف پلمب و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد. وی رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری و الزامات سلامت محیط کسب و کار را لازمه فعالیت مشاغل مجاز عنوان کرد و افزود: در بازرسی های پیش رو، موارد فوق بررسی و در صورت تخلف، واحد متخلف پلمب خواهد شد. به
انجام بیش از 3 هزار بازرسی و نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد ، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: سه هزار و 139 بازرسی از 13 مرداد تا 21 مرداد 99 به جهت نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان انجام شد. او افزود: ساماندهی تیم های نظارت بر اجرای پروتکل های برگزاری آزمون سراسری و هماهنگی انجام پیمایش سرواپیدمیولوژی 858 نفر
جریمه نقدی در انتظار افرادی که ماسک نمی زنند
پس جرایم نقدی برای آنها در نظر گرفته می شود. ماهر در پایان به ابلاغ پروتکل های بهداشتی مرتبط با مراسم ماه محرم اشاره و خاطرنشان کرد: بر این اساس کلیه فعالیت ها باید در چارچوب پروتکل ها انجام شود و کارشناسان بهداشت 3 دانشگاه علوم پزشکی در تهران بر این فعالیت ها نظارت دارند. البته همچون گذشته توصیه و پیشنهاد ما به مومنان و سوگواران این است که اصول سه گانه بهداشتی یعنی پوشش ماسک، فاصله گذاری و شست وشوی مداوم دست ها را رعایت کنند و برای کاهش شیوع و انتقال بیماری در تجمعات شرکت نکنند. انتهای خ ...
پلمب چهار واحد صنفی متخلف/تشکیل پرونده تعزیراتی برای متخلفین!
بازتاب ایلام-عصر دیروز(پنجشنبه 23 مردادماه) به دستور دادستان مرکزاستان و در راستای تحقق مصوبات کارگروه نظارت بر مایحتاج عمومی دادستانی، گشت مشترک بازرسی و نظارت بر بازار ایلام با حضور جانشین دادستان، مدیرکل امور اقتصادی استانداری، معاون بازرسی و بازرسان سازمان صمت، نماینده تعزیرات حکومتی، رییس بسیج اصناف، بازرسان اتاق اصناف، اداره اماکن پلیس امنیت برگزار شد. در این گشت مشترک از واحدهای
بیش از 500 واحد صنفی در پارس آباد پلمب شد
با اشاره به اینکه بازرسان شبکه بهداشت و درمان پارس آباد به صورت مستمر و شبانه روزی در جهت پیشگیری از بیماری کرونا از صنوف نظارت دارند، تصریح کرد: از ابتدای شروع بیماری کرونا بازرسان شبکه بهداشت بیش از 500 واحد صنفی را که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده بودند پلمب کرده اند. کد خبر 4997875
هشدار دادستان لنده به برگزارکنندگان مراسمات عروسی و عزا
. دادستان لنده تصریح کرد:مکانهای عمومی مثل قبرستان فردا جمعه تعطیل و درب آنها به روی مردم بسته خواهد شد و همچنین تمام کسبه و صنوف شهرستان مکلف به رعایت الزامات بهداشتی ابلاغی در محل کسب هستند و در صورت تخلف، واحد صنفی متخلف پلمپ می شود. مدعی العموم شهرستان ادامه داد: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان موظف هستند از برگزاری این مراسم ها جلوگیری کنند
عزاداری محرم امسال متفاوت با سال های قبل/ کرونا مراسم تعزیه خوانی در شهرضا را تعطیل کرد
فعلی هستیم. وی با بیان اینکه موافق بازگشایی پارک ها و شهربازی ها نیستیم، بیان کرد: شهرداری نباید به پارک ها خدمات دهد و باید تعطیل شوند، همچنین اگر تالاری پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرد پلمب می شود. دادستان عمومی و انقلاب شهرضا با اشاره به مراسم عزاداری در ماه محرم عنوان کرد: منازلی که امسال برای بار اول می خواهند روضه برگزار کنند، باید آن را به سال دیگر موکول کنند.
معاون رییس جمهوری از سد لاستیکی سرخرود بازدید کرد
نفری ، بیمارستان ماهفروجک و نیروگاه زباله سوز ساری بازدید کرد. شرکت در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران ، شرکت در مراسم آغاز ساخت 2 هزار واحد مسکونی برای محرومان استان و بازدید از تصفیه خانه بزرگ در دست ساخت آبرسانی به شهرهای گروه الف ، سد لاستیکی سرخرود و پل در حال ساخت بابلسر از برنامه های روز دوم سفر معاون رییس جمهوری به مازندران است./.irna
برخورد دستگاه امنیتی با تهدیدکنندگان سلامت و بهداشت مردم در ماه محرم
داد و با شرط اینکه هیئات، مسائل بهداشتی و ایمنی سلامت مردم را به طور کامل رعایت کنند، با این موضوع موافقت کرد. وی گفت: یک ماه قبل نیز کارگروهی به ریاست حجت الاسلام آقایی تشکیل شد و دعوت از مسئولین هیئات میبد در دستور کار قرار گرفت تا دستورالعمل های برگزاری مراسم های محرم با ایشان مطرح و در مورد آن تاکید شود. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد با اشاره به اینکه موضوع سلامت مردم
تشدید نظارت بر واحد های تولیدی مواد غذایی و عرضه محصولات آرایشی بهداشتی شاهرود
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر سولماز میرزامحمدی اظهار کرد: با توجه به شیوع موج دوم اپیدمی ویروس کرونا و قرارگیری شهرستان در وضعیت قرمز به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری، حوزه مدیریت نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، ضمن ابلاغ پروتکل های بهداشتی به واحد های تحت پوشش و نظارت بهینه و دقیق بر رعایت پروتکل های مربوطه، آموزش پرسنل شاغل در واحد
کیفیت نان در کهگیلویه و بویراحمد همچنان مطلوب نیست
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالا بردن کیفیت نان در استان امسال به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و کیفیت آن نسبت به سال های گذشته تغییر یافته و بهتر شده اما هنوز با وضعیت مطلوب فاصله دارد. حسین پور افزود: گشت های مشترک با دستگاه های نظارتی روزانه این واحد ها را بررسی و برای متخلفان
110 نفر از کارکنان حوزه بهداشت و درمان گچساران به ویروس کرونا مبتلا شدند
ابراز داشت: 9.2 درصد از بیماران بستری بر اثر ویروس کرونا در گچساران جان باخته اند. وی عنوان کرد: برای نظارت بر نحوه خدمات دهی فروشگاه های تهیه و توزیع مواد غذایی در حدود 6 ماه گذشته تاکنون11 هزار و 46 مورد بازدید در گچساران انجام شده است. غلامیان تاکید کرد:در این بازدیدها 422 واحد صنفی اخطار دریافت کردند که از این تعداد 275واحد به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی پلمب