نماینده ولی فقیه درهرمزگان: بخش خصوصی به کمک دولت بیاید
سایر منابع:
سایر خبرها
بهره برداری از 576 طرح با بیش از شش هزار میلیارد تومان در هرمزگان
تا پایان امسال و یا سه ماهه نخست سال آینده به بهره برداری برسد. وی گفت: دو طرح بزرگ فولاد مادکوش در غرب بندرعباس و مرحله دوم فولاد کاوه جنوب نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد. استاندار هرمزگان گفت: با بهره برداری از دو طرح گلخانه ای و شیلاتی تا پایان سال، ظرفیت استان در این زمینه به دو برابر افزایش می یابد. همتی افزود: در بخش راه نیز کریدور غرب استان، از پارسیان- مرز بوشهر
نماینده ولی فقیه در هرمزگان: کارهای بزرگی شبیه معجزه در استان انجام شده است
. وی ید آور شد: توجه به جزیره ها و مکران نوید بخش آینده ای خوب برای استان است و امید می رود این تلاشهای مسوولان زودتر به نتیجه مطلوب برسد لذا از مسایل حاشیه ای که حاصلی جز اتلاف وقت و انرژی ندارد پرهیز شود و در استان چنین مسایلی کمتر دیده می شود. نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهارداشت: بخش خصوصی با سرمایه گذاری بیشتر به کمک دولت آید تا خلاء های موجود پر شود،یکی از وظایف مسوولان
جهت حمایت از خانه دارشدن؛صنایع برای پرسنل شان مسکن بسازند
اشتغالزایی در صنایع و معادن ندارند. موضوعی که بارها برخی از شهروندان عنوان می کنند این است که بدلیل افزایش تقاضا برای مسکن در بندرعباس که بخش زیادی از واحدهای های مسکونی در سطح شهر بندرعباس در اجاره یا تملک پرسنل صنایع می باشند وبدلیل تقاضای بالا برای اجاره توسط این اقشار، کمبود واحدهای اجاره هر سال بخصوص در نیمه دوم سال در بندرعباس دیده می شد که در دو سه سال اخیر این کمبود در طول سال وجود دارد
جزئیات بومی سازی پیچیده ترین قطعات نیروگاهی در هرمزگان/ از پره های توربین تا پمپ های عظیم تزریق آب
زده شد که اگر تحریم ها و فشارها نبود، شاید هرگز زده نمی شد! با بروز استهلاک تدریجی در برخی از قطعات، نیروهای شاغل فنی در بخش های مختلف نیروگاه بندرعباس دست به کار شده و با بهره گیری از توان دانشگاه های موجود در استان و برخی از متخصصان در این حوزه، نخستین گام ها را به سوی بومی سازی تولید برخی قطعات آغاز کردند. انگیزه و باور به خدمت راهی به سوی گشودن گره ها هومن رفیعی
سه طرح آبزی پروری میناب به بهره برداری رسید
قرار گرفت. رییس اداره شیلات میناب خاطر نشان کرد: طرح پرورش ماهی خاویاری نیز با ظرفیت تولید 15تن و اشتغال افزون بر 8نفر با هزینه 20میلیارد ریال راه اندازی شد. حیدری اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح های شیلاتی در هرمزگان، تحقق شعار جهش تولید سال99 با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است. استان هرمزگان با 22 بندر صیادی و صید سالانه افزون بر 270هزار تن انواع آبزی، 30 درصد بنادر صیادی و 36 درصد صید انواع آبزیان کشور را به خود اختصاص داده است که این آمارها نشان از جایگاه و اهمیت فعالیت های شیلاتی این استان در کشور دارد. ...
هدف گذاری برای بازگشت 500 واحد راکد و نیمه فعال به چرخه تولید
شده در این پروژه ها توسط بخش خصوصی و بخش نیز مربوط به از محل تسهیلات بانکی بوده است. تصویب 92 پروژه در حوزه اقتصاد مقاومتی و جهش تولید استاندار گیلان با اشاره به اینکه با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید، گفت: در استان گیلان 92 پروژه اقتصادی در زمینه اقتصاد مقاومتی و جهش تولید تصویب شده است. وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها
افتتاح و بهره برداری از سه پروژه آبزی پروری در میناب/ ورود صیادان مینابی به آبزی پروری
آورده بخش خصوصی بوده و با همت به کار گرفته شده از سوی بخش خصوصی و با پشتیبانی شیلات استان در تسهیل اخذ مجوز و انجام اقدامات قانونی خوشبختانه در مدت کمتر از یکسال این طرح به بهره برداری رسیده و ذخیره سازی میگو در آن انجام شده است. حیدری اجرای این طرح را پیرو منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و همچنین سیاست های توسعه ای دولت تدبیر و امید برابر با سیاست های سازمان
اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی اردبیل به بیش از 1200 میلیارد ریال رسید
...> او با اشاره به شعار اردبیل بر قله گردشگری کشور گفت: این شعار با اقدامات انجام شده رو به عملیاتی شدن می رود و در راستای تحقق این شعاردر سال های اخیر اقدامات گسترده ای در سطح استان صورت گرفته که با هزینه کرد اعتبارات اختصاصی شاهد توسعه هر چه بیشتر این بخش خواهیم بود. مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با قدردانی از استاندار اردبیل در راستای حمایت ویژه از بخش گردشگری استان افزود: گردشگری یکی از محور های اصلی توسعه استان قرار گرفته و برای رونق این بخش پروژه ها و طرح های مختلفی اجرا شده است. انتهای پیام/ ...
بهره برداری از 2 جایگاه کوچک سوخت شهری در بندرعباس
به گزارش ایلنا از بندرعباس، عباس امینی زاده در حاشیه این مراسم که همزمان با آغاز هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: امسال در هفته دولت شاهد بهره برداری از پروژه های متعدد عمرانی در بندرعباس هستیم. وی با اشاره به بهره برداری از دو جایگاه سوخت کوچک شهری(تک نازله)، افزود: سه جایگاه دیگر نیز پس از رفع موانع و انجام عملیات عمرانی در شهر بندرعباس به بهره برداری می رسد. این مقام مسئول
همزمان با آغاز هفته دولت؛ پروژه های شهرستان بندرعباس افتتاح شد
دریانیوز: همزمان با آغاز هفته دولت، پروژه های شهرستان بندرعباس با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان و حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، به بهره برداری رسیدند. به نمایندگی از این پروژه ها، ابتدا واحد تولیدی، بسته بندی و ذخیره قیر شرکت پترو کالای هگمتان، در شهرک صنعتی خلیج فارس بندرعباس، افتتاح شد.شرکت پتروکالای هگمتان
افتتاح 134 طرح عمرانی در هفته دولت در بندرعباس
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، عزیزالله کُناری افزود:برای اجرای طرح های عمرانی در شهرستان بندرعباس 62 درصد از محل اعتبارات دولتی و 38 درصد از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده است. او گفت: 67 طرح در شهر بندرعباس، 29 طرح در بخش مرکزی، 21 طرح در بخش تخت، 9 طرح در بخش فین، چهار طرح در بخش قلعه قاضی و چهار طرح در بخش هرمز افتتاح خواهد شد.
سیل امسال به 5400هکتار از زمین های کشاورزی هرمزگان خسارت زد
محصول باغی و زراعی است. استان هرمزگان با داشتن پنج قطب مهم کشاورزی در طول سال و تولید انواع محصولات کشاورزی و باغی خارج از فصل، داشتن ظرفیت دروازه های صادراتی، نقش راهبردی در رونق و جهش تولید برعهده دارد.
انعکاس فعالیت های دولت یکی از تکالیف مدیران دولتی در شرایط فعلی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس،حجت الاسلام محمد عبادی زاده در دیدار با استاندار هرمزگان اظهار کرد: هفته دولت بخش کوچکی از تلاش های دستگاه اجرایی استان هرمزگان به نمایش گذاشته خواهد شد. امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان عنوان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بازنگری عملکرد است تا انچه در گذشته انجام شده است بررسیب شود و مسیر متناسب با شرایط گام دوم
افتتاح 119 پروژه جدید در هفته دولت
سطح درآمدی قشر آسیب پذیر منطقه و در عین حال بهبود فضای شهری و در عین حال ارزش افزوده برای املاک این محلات باشد. وی با بیان اینکه کاهش تنش اجتماعی و در عین حال افزایش درآمدها از نقاط قوت اجرای این طرح است، گفت: خوشبختانه رویکرد ما در کلیه این پروژه، جذب سرمایه از طریق بخش خصوصی است. مع الوصف با توجه به آنچه گفته شد، به نظر می رسد که دست استان کرمانشاه در سال جهش تولید پر از پروژه های ریزودرشتی است که تحقق هرکدام گامی بزرگ برای تحقق شعار سال محسوب می شوند، لذا انتظار می رود که این همت والا تا رسیدن به شرایط مطلوب در استان کرمانشاه همچنان ادامه پیدا کند. ...
استاندار کهگیلویه و بویراحمد شفاف حرفش را زد؛ قرار نیست نماینده ای بیاید و از سیر تا پیاز یک دستگاهی را ...
کرد: فرمانداران در هفته دولت گزارش کار سال گذشته و نیمه اول 99 را به مردم ارائه دهند چرا که این کارها عملکرد نظام و دولت است و باید برای مردم تبیین شود. وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پروژه های اقتصادی و عمرانی زیادی در سطح استان در حال اجرا است و دومین استان در پیگیری پروژه های جهش تولید و انعقاد قرارداد با سازمان برنامه و بودجه برای ایجاد 13 هزار و 200 شغل بودیم، عنوان کرد
90 پروژه بزرگ برق رسانی در مناطق محروم کردستان اجرایی می شود
کرد: عمده این پروژه ها در بخش های مربوط به برق رسانی به نقاط مرزی سطح استان، توسعه زیر ساخت های شبکه ای و بهسازی شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف، توسعه زیرساخت های اقتصادی در سال جهش تولید در کردستان است. لهونیان افتتاح این پروژه ها همزمان با هفته دولت نشان از رشد و توسعه خدمات رسانی به مردم و ارائه برقی مطمئن و پایدار به مشترکین برق است. انتهای پیام/ ت
افتتاح و بهره برداری از 32طرح صنعتی ، معدن و تجاری در هرمزگان
به گزارش ایلنا از بندرعباس، خلیل قاسمی با اشاره به بهره برداری از 32پروژه صنعتی، معدنی و تجاری در هفته دولت، اظهار کرد: برای بهره برداری از این طرح ها بیش از 57 هزار و 60 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است. وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح ها برای 7 هزار و 922 نفر فرصت شغلی ایجاد می شود، گفت: بر اساس پیش بینی ها صورت گرفته انتظار می رود تا پایان امسال بسیاری از واحد صنعتی در
افزون بر 8 هزار طرح به همت دولت تدبیر و امید در هرمزگان بهره برداری شده است
...: پنج بیمارستان جدید با یک هزار و چهار تخت درحال ساخت است که بیمارستان شریعتی درحال آماده شدن برای بهره برداری است، این خبر خوشی برای بانوان محسوب می شود. همچنین امید می رود بیمارستان 531 تخت خوابی استان تا پایان سال برای بهره برداری آماده شود. استاندار هرمزگان به بخش نفت نیز پرداخت و گفت: طرح انتقال نفت از گوره به جاسک با سرمایه گذاری 2 میلیون یورو درحال اجراست که تکمیل آن تحول خوبی درپی خواهد داشت. همتی همچنین بیان کرد: نزدیک به 25 هزار واحد مسکن مهر در این دولت تکمیل و تحویل شده است و احداث 2 شهرک جدید که یکی در جاسک قرار دارد آغاز می شود. ...
بهره برداری از 16 پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد ریال
به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالرسول دریایی با عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم ،گفت: شیلات هرمزگان در راستای جهش تولید، به رغم تحریم ظالمانه و شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا 16 پروژه را در پنج شهرستان استان هرمزگان به بهره برداری می رساند. وی با بیان اینکه میزان اشتغال زایی این 16 پروژه بالغ هزار و 500 نفر است، تصریح کرد: امید است بتوانیم با تلاش های انجام شده تا دهه فجر نیز شاهد بهره
هرمزگان، کرمان و یزد سیراب می شوند
یزد فردا: فریدون همتی با اشاره به طرح های آماده ی بهره برداری در استان هرمزگان بمناسبت هفته دولت گفت: 576 پروژه آماده بهره برداری هستند و تعدادی آغاز به کار خواهند کرد. وی از بهره برداری 9هزار پروژه در استان استراتژیک هرمزگان در دو دولت روحانی خبر داد و افزود: در بخش آب و فاضلاب وزارت نیرو 589 پروژه و در بخش سدسازی یک سد را در سال گذشته افتتاح کردیم و یک تصفیه خانه در دست ساخت است.
بندرخمیر با 49 طرح عمرانی به استقبال هفته دولت می رود
میرهاشم خواستار روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: 49 طرح افتتاحی خمیر در حوزه شهری و 29 طرح در حوزه روستایی است. وی بیان داشت: بخش راه با 236 میلیارد و 300 میلیون ریال بیشترین اعتبارات شهرستان خمیر در هفته دولت را به خود اختصاص داده است. فرماندار خمیر ادامه داد: یکی از مهم ترین طرح ها در حوزه راه، احداث محور بندرخمیر به بندرعباس به طول 16 کیلومتر است که برای ساخت آن اعتباری
افتتاح 4 طرح در بندرعباس
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس گفت: چهارطرح با سرمایه گذاری 257 میلیارد ریال امروزبه مناسبت هفته دولت در بندرعباس به بهره برداری رسید. او افزود:این طرح ها شامل بسته بندی و ذخیره قیر، سفره خانه سنتی ، جایگاه سوخت و استخر سرپوشیده دانشگاه هرمزگان است. فرماندار بندرعباس گفت:بهره برداری از این طرح ها آغازی بر
توسعه بخش معدن از خام فروشی جلوگیری خواهد کرد
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی فلزات آنلاین ، به منظور توسعه معادن و صنایع معدنی و توسعه صادرات مواد معدنی فرآوری شده از کشور، توسعه معدن و صنایع معدنی در استان های مستعد در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی استان ها قرار گرفته است. در این راستا، سازمان برنامه و بودجه با انتشار گزارش خلاصه اهم عملکرد دولت یازدهم و دوره سه ساله دولت دوازدهم در بخش معدن و صنایع معدنی موضوع توسعه معادن و
مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته ای که گذشت
/> سید امیر امیری زاد روز چهارشنبه گذشته در جمع خبرنگاران افزود: با راه اندازی شهرک صنعتی دریایی در محدود مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل بندرعباس، همه نیازهای مرتبط با صنایع کشتی سازی استان تامین خواهد شد. مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: کاربازسازی و نوسازی خط 4 ریلی بندر شهید رجایی در حال طی کردن مراحل پایانی است و درهفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد. علی
هفته دولت| افزایش 180درصدی صادرات محصولات کشاورزی/ رشد 7برابری گلخانه های هرمزگان در 7 سال اخیر
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی عصر امروز در آغاز ویژه برنامه های هفته دولت در هرمزگان پس از غبارروبی از گلزار شهدای گمنام، در دیدار با حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در این استان به ارائه گزارشی از خدمات دولت یازدهم و دوازدهم در طول 7 سال اخیر پرداخت. همتی با بیان این که در دولت تدبیر و امید، توسعه سیستم های آبیاری نوین به عنوان اولویت بخش کشاورزی مورد
تولید2.9 میلیون تن محصولات کشاورزی در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری علم وفناوری هرمزگان، علی باقرزاده همایی ظهر امروز در نشست خبری آنلاین به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در سال 92 بالغ بر 3400 تن ظرفیت تولید داشتیم که اکنون به 33 هزار تن رسیده است و 13 هزار هکتار اراضی جدید را نیز واگذار خواهیم کرد که اتفاق بسیار بزرگی در استان بشمار می رود. وی افزود: این اقدام در راستای جهش تولید است که 200 هزار تن ظرفیت تولید برای ما ایجاد می کند که یک
تحقق شعار جهش تولید در عملکرد شرکت گاز استان ایلام در دولت تدبیر و امید
استان و تحقق عدالت اجتماعی به شمار می رود. شمس اللهی افزود : احداث 12 ایستگاه CNG معادل 50 درصد از کل جایگاههای احداث شده در استان در دولت تدبیر و امید مورد بهره برداری قرار گرفته اند که نقش اساسی در کاهش هزینه های حمل و نقل ، صرفه جویی در اقتصاد خانواده و جامعه داشته و نیز کمک به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی داشته است. مدیر عامل شرکت گاز استان از خدمات رسانی گسترده و گسترش کیفی
بهره برداری از 32طرح صنعتی ، معدنی و تجاری در هرمزگان آغاز شد
و کارهای بزرگی نیز انجام داد. یکی از طرح ها واحد تولیدی انواع قیر شرکت پتروکالای هکمتان بود که مدیرکل صنعت معدن و تجارت هرمزگان پیرامون آن گفت: هفت درصد قیر جهان در این استان تولید می شود و افزون بر 7 میلیون تن ظرفیت سازی انجام شده است. خلیل قاسمی ادامه داد: امید می رود ارز آوری و ارزش افزوده این بخش را شاهد باشیم، سرمایه گذاری بیش از 156 هزار و 934 میلیون ریال و اشتغال
2000میلیارد تومان در بخش زیرساختی حوزه کشاورزی و دامپروری هزینه شده است
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت:ما در سال 92 بالغ بر 3400 تن ظرفیت تولید داشتیم که اکنون به 33 هزار تن رسیده است و 13 هزار هکتار اراضی جدید را نیز واگذار خواهیم کرد که اتفاق بسیار بزرگی در استان بشمار می رود. وی بیان داشت: این اقدام در راستای جهش تولید است که 200 هزار تن ظرفیت تولید برای ما ایجاد می کند که یک میلیارد دلار ارز آوری برای کشور بدنبال خواهد داشت. رییس