چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بانی فیلم ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۱

امضای تفاهمنامه؛ یک سهم سازمان سینمایی، دو سهم بانک ملی!

بانی فیلم: با وخامت حال اقتصادی سینمای ایران و نداشتن برنامه های راهبردی و کارساز از سوی سازمان سینمایی در مهار این مفضل، به نظر می رسد واکنش های منفی دست اندرکاران سینمای ایران، مدیران سازمان سینمایی را به چاره اندیشی دیرهنگام انداخته است. یکی از این اقدامات که امروز رسانه ای شده است امضای تفاهم نامه میان سازمان سینمایی و بانک ملی ست که در واقع ارایه وام هایی به متقاضیان در قالب اعطای تسهیلات تلفیقی از محل کمک های فنی و اعتباری است که در اختیار سازمان سینمایی قرار دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)