سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۵۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نگاه اصفهان ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۷:۳۳

بخشنامه جدید استاندار اصفهان به مدیران دستگاه های اجرایی استان

استاندار اصفهان با توجه به شیوع بیماری کرونا برای افزایش اثر بخشی و مدیریت زمان به عنوان یک اصل اساسی در برگزاری جلسات، بررعایت موارد بهداشتی تأکید کرد. عباس رضایی استاندار اصفهان طی بخشنامه ای به مدیران دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد : با توجه به شیوع بیماری COVID19 و لزوم جلوگیری از سرایت ویروس کرونا از یک سو و افزایش اثر بخشی و مدیریت زمان به عنوان یک اصل اساسی در برگزاری جلسات، رعایت موارد بهداشتی الزامی است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)