روشنگری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره یک محتوای مجازی
سایر منابع:
سایر خبرها
تکذیب دریافت 40 میلیون از بیمار کرونایی در شیراز
به گزارش قدس آنلاین ،دکتر علی اکبری،تاکید کرد :براساس اسناد موجود، مجموع هزینه های اعلام شده به خانواده آن بیماران، 8 میلیون تومان بوده است نه 40 میلیون تومان. وی ادامه داد: تمام اقدامات درمانی لازم برای آنان انجام و دارو و مایحتاج ضروری پزشکی مورد نیاز آنان تامین شده که در صورت حساب های بیمارستان نیز به ثبت رسیده و مستندات لازم در این زمینه موجود است.
وقف منزل مسکونی 5 میلیاردی به مجموعه بهداشت و درمان قم
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم ، آیین اهدای یک باب منزل مسکونی، امروز از سوی خانواده مرحوم عبدالهی به دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار و یاد و خاطره این خیر مرحوم گرامی داشته شد. این منزل مسکونی واقع در خیابان شهید کیوانفر است که در سه طبقه و با 580 متر بنا جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم به دانشگاه علوم پزشکی قم اهدا شد.
تخصیص اعتبار برای بیمارستان بزرگ دزفول
ویژه بیماران بستری در بخش های حاد تنفسی بحث و تبادل نظر شد. علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول خواستار تشدید بازرسی از مطب ها، کلینیک ها و داروخانه ها در قالب تیم های مشترک شد. داود سلمان پور معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز گفت: 3 هزار لباس حفاظتی برای کادر درمان تهیه شده است و 3 هزار لباس حفاظتی دیگر ظرف چند روز آینده تحویل خواهیم گرفت. رضا پور آیین رئیس مرکز بهداشت دزفول در خصوص رعایت موازین بهداشتی در شرایط کرونا بیان داشت: رعایت نکردن فاصله اجتماعی یکی از مهمترین معضلات مطب ها، کلینیک ها و داروخانه ها است. انتهای پیام/ ...
گرزان فروشی ماسک در گرمی
متاسفانه در داروخانه های شهر گرمی اصلا مراعات اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی استان را نمی کنند و هر عدد ماسک سه لایه را دو هزار تومان حساب می کنند ، لطفا بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان رسیدگی کنند.
کمک 5 میلیاردی پالایشگاه بندرعباس در موضوع کرونا
ارزش 650 میلیون تومان را از دیگر اقدامات این شرکت از ابتدای شیوع بیماری کرونا اعلام کرد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز گفت: با توجه به وسعت شیوع بیماری کرونا و شمار بیمارانی که به مراکز درمان در استان مراجعه می کنند، حجم مالی گسترده به بخش درمان تحمیل شده است. دکتر فرشیدی با تشکر از حمایت های شرکت پالایش نفت بندرعباس از بخش درمان استان افزود: از حمایت های صورت گرفته به منظور تأمین تجهیزات مصرفی و تجهیزات درمانی غیر مصرفی و کمک به تامین داروهای بیماران که در بخش مختلف بستری هستند استفاده می شود. انتهای پیام/ 88055 ...
افزایش 200 درصدی شهریه یک رشته دانشگاه آزاد
تفاوت که شهریه علوم پزشکی ها را می پردازیم. من و بسیاری از دانشجویان توان پرداخت این شهریه را نداریم و با این شرایط مجبور به انصراف هستیم. یکی از دیگر از دانشجویان می گوید: من پذیرفته شده مقطع ارشد رواشناسی بالینی هستم و در ابتدا برای پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار، مبلغ 2 میلیون و 960 هزار تومان را پرداخت کردم اما با گذشت چند روز به طور ناگهانی مبلغ شهریه به حدود 6 میلیون تومان تغییر کرد
معاون وزارت علوم: تعداد دانش آموختگان باید محدود باشد
دوره ها وجود دارد. وی همچنین از ایجاد مراکز هدایت شغلی در 40 دانشگاه کشور خبر داد. معاون وزیر علوم در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دانشگاه ها هشت هزار و 400 قرارداد با صنعت منعقد کرده اند، اظهار داشت: علاوه بر تلاش برای بالا بردن حجم این قراردادها، اثرگذاری آن هم باید مشخص و اعلام شود این قراردادها بیشتر در چه گروه های علمی منعقد شده است. به گفته رحیمی، تعداد این
لوگو کانون های هلال احمر وزارت بهداشت تغییر پیدا کرد
تلگرامی پویش دانشجویی اهدای خون با عنوان قرار مهربانی ، تقدیر و تشکر از 19 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی، زمینه سازی برای انعقاد تفاهم نامه مشترک بین سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت بخشی از فعالیت های این مجمع در ماه های گذشته و همزمان با شیوع کرونا در کشور بوده است.
کشفیات دارویی البرز به هشت میلیارد رسید
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز ، امیر بقایی، مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز در جلسه ستاد مقابله با کرونای این دانشگاه گفت: در هفته گذشته بازرسی های متعددی توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو و اداره بازرسی استان انجام و مقداری داروی قاچاق به ارزش هشت و نیم میلیارد تومان در البرز کشف شده است. کیومرث پوررستمی، معاون درمان این دانشگاه نیز گفت: اقدامات
سازمان بازرسی تخلف 120 میلیارد تومانی دولت را تایید کرد! / بذل و بخشش از هزینه درمان کرونا
از بودجه مقابله با کرونا به یکی از دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: شیوع ویروس کرونا یکی از مسائلی بود که در این چند ماه کشور را درگیر خود کرد؛ از این رو لازم بود که کشور از هر جهت برای مقابله با این حادثه آمادگی لازم را داشته باشد. دهقان با اشاره به حضور دختر رئیس جمهور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان کادر هیات علمی گفت: این سوال پیش می آید که نکند بین اختصاص 120
173مورد ابتلا به مالاریا در سیستان وبلوچستان شناسایی شد
دستورالعمل کشوری در حال انجام است. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان بیان کرد: عامل مالاریا به عنوان یک بیماری انگلی، انگل های تک سلولی از جنس پلاسمودیوم است که از طریق گزش پشه های آنوفل انتقال می یابد. طباطبایی با تاکید بر انجام هر ساله اقدامات پیشگیرانه علیه مالاریا افزود: هر ساله کانون های انتقال فعال مالاریا در استان 2 نوبت سم پاشی می شود.
واکنش به ارائه محصولات تاریخ گذشته در یک داروخانه بجنورد / نظارت ها افزایش یابد
سروکار دارد و ارائه محصولات غیراستاندارد و تاریخ گذشته در داروخانه ها پذیرفتنی و قابل بخشش نیست و نظارت ها در این حوزه باید افزایش یابد. معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تشکیل گشت های نظارت مشترک فی مابین دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تعزیرات برای بازدید از داروخانه ها را الزامی دانست و گفت: برای بازدید و نظارت اگر کمبود نیرویی وجود دارد اعلام شود تا با کمک دستگاه های اجرایی و سایر
مردم اصفهان برای تامین دستگاه کمک تنفسی بیماران کرونایی همت کنند
بیمارستان های اصفهان بستری هستند به بیش از 2 هزار نفر رسیده و بنا به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی، بخش درمان این خطه در آستانه شکنندگی قرار گرفته است. از ابتدای شیوع کووید 19 تا پایان مهر امسال بیش از 43 هزار بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان های استان اصفهان بستری شدند که از بین آنها بیش از چهار هزار و 600 نفر جان باختند که تست کرونای 2 هزار و 300 نفر آنها مثبت و قطعی بود.
451 نفر از کادر درمان استان مرکزی به بیماری کووید- 19 مبتلا شدند
دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پیش بینی ها نشان می دهد که در ماه آتی شمار جان باختگان کرونا در استان افزایش می یابد. دکتر جمالیان افزود: علت اینکه ما در جلوگیری از بیماری کرونا موفق نیستیم، انجام نشدن دقیق قرنطینه است که باید به این دستور بهداشتی بیش از گذشته توجه شود. وی اظهار داشت: در آینده نه چندان دور، استان تخت بیمارستانی برای بستری بیماران نخواهد داشت و دانشگاه مجبور است
2 هزار و 260 نفر از کادر درمان استان به کرونا مبتلا شدند
بیماران مبتلا به کرونا بستری در بیمارستان های استان همدان هم اکنون به بیش از یک هزار نفر رسیده است. کرمی اضافه کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا بستری در بخش مراقبت های ویژه (آی.سی.یو ) به 26 تن رسیده است و بیمارانی که لوله گذاری شدند 55 مورد هستند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به
بخش های ICU بیمارستان های چهارمحال و بختیاری تکمیل ظرفیت شده است
استفاده شود. وی افزود: اتاق بازرگانی، صنایع و معادن شهرکرد یک میلیارد و 700 میلیون تومان در هشت مرحله کمک کرده است و در تهیه محتوای آموزشی بهداشتی نیز یاری گر بوده است. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بررسی و تصمیم گیری های لازم به منظور کمک رسانی به دانشگاه علوم پزشکی در بخش درمان در این شورا انجام شد. وی افزود: لیست تجهیزات مورد
اختصاص لپ تاپ و تبلت به بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، کارشناس بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه گفت: این خیر با واریز ماهیانه مبلغ صدهزار تومان به عنوان کمک هزینه تحصیلی به حساب 20نفر از دانشجویان مستعد، اما کم بضاعت دانشگاه تربت حیدریه واریز و این دانشجویان را به مدت 9ماه بورسیه تحصیلی کرده است.
وزیر بهداشت وارد کرمانشاه شد
دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه امشب دوشنبه با استقبال استاندار کرمانشاه، معاون سیاسی استانداری و رییس دانشگاه علوم پزشکی وارد کرمانشاه شد.
چند درصد افراد مبتلا به کرونا بدون علامت باقی می مانند؟
دچار هیچ عارضه ای نمی شوند. استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، تاکید کرد: مشکلی که این قبیل افراد می توانند ایجاد کنند، انتقال ویروس است که احتمال دارد درگیری افراد مبتلا با این ویروس، شدید و خطرناک باشد. یونسیان گفت: علت اینکه دنیا تاکنون در کنترل انتقال این بیماری موفق نبوده است، بخشی از آن مربوط به همین افراد بدون علامت است. استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر ضرورت کاهش تماس ها به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس تاکید کرد و افزود: نگران بیمارانی هستیم که سرپایی درمان و مرخص می شوند زیرا بیشترین انتشار ویروس در روزهای نخست ابتلا اتفاق می افتد. ...
کمک 3 میلیارد تومانی خیرین و صنایع میبد به بیمارستان این شهر
/> وی با قدردانی از این همراهی و همیاری خیرین، افزود: دو میلیارد تومان از این مبلغ صرف خرید دستگاه اکسیژن ساز و مبلغ یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان هم برای خرید مخزن اکسیژن هزینه شد که ظرف یک هفته آینده به میبد خواهد رسید. فرماندار میبد ادامه داد: در بازدید معاون درمان وزارت بهداشت هم قول هایی برای تجهیزات بسیار ضروری بیمارستان گرفته شد که از ناحیه فرمانداری، دفتر نماینده و امام جمعه و
همیشه دست خیران گره گشا است
میلیارد و پنجاه میلیون تومان هم برای خرید مخزن اکسیژن هزینه شد که ظرف یک هفته آینده به میبد خواهد رسید. فرماندار میبد با اشاره به قول های معاون درمان وزارت بهداشت در خصوص تامین کمبود ها، ادامه داد: قول هایی از معاون درمان وزارت بهداشت گرفته شد که از ناحیه فرمانداری، دفتر نماینده و امام جمعه و دانشگاه علوم پزشکی در حال پیگیری است. فلاح از خیران خواست با توجه به اینکه شهرستان
محدودیت های جدید در استان چهارمحال و بختیاری تصویب شد / تعطیلی یک هفته ای مدارس
ماه، بیان کرد: در این مدت 1230 دستگاه خودرو عودت داده شد، 19 دستگاه به مبلغ 500 هزار تومان جریمه شدند که مبلغ کل جریمه ها به 60 میلیون تومان رسید، همچنین سه دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند. جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در راستای بازدید از بازار، توسط اماکن نیروی انتظامی در استان از ابتدای سال تاکنون 15 هزار و 869 مورد بازدید صورت گرفت که 7886 مورد تذکر و 685 مورد اخطار صادر شد، همچنین 781 مورد پلمب انجام شد. انتهای پیام/7540/ی
انجام توزیع داروی رمدسیویر برای درمان بیماران کرونایی
دسترسی بیماران بستری، این دارو اکنون به طور سهمیه در اختیار همه بیمارستان هایی که بیمار کرونایی دارند، قرار می گیرد تا صرفاً برای بیماران بستری استفاده شود. کرمانشاه روزانه به 700 عدد داروی رمدسیویر نیاز دارد معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیاز روزانه بیماران مبتلا به کرونا در استان به داروی رمدسیویر را 700 عدد اعلام کرد و گفت: از این میزان اکنون نصف آن را به دلیل
تاکنون فقط دوبار جریمه های کرونا به حساب وزارت بهداشت واریز شده است
کرده اند. سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: امیدواریم به کمک قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، همراهی همه مردم و مسئولان و دستگاه های یک بار مبلغ 433 هزار تومان و یک بار نیز مبلغ 5 میلیون و 600 هزار تومان برای جریمه های کرونا به حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واریز شده است اجرایی و اصناف، اعمال محدودیت ها با دقت و نظارت بیشتری انجام شود تا نیازی به اخذ جریمه از
پروژه اورژانس ملایر همچنان معطل اعتبارات است
به آخرین وضعیت پروژه اورژانس ملایر اظهار کرد: اورژانس یکی از نیازهای ضروری در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر است. وی با اشاره به مشکلات اورژانس حال حاضر بیمارستان اظهار کرد: برای راه اندازی اورژانس جدید پروژه ای به مساحت 4 هزار و 300 مترمربع شروع به کارکرد. معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان به آخرین وضعیت این پروژه اشاره کرد و گفت: ساخت اورژانس ملایر در
آیا 80درصد طلاب زیر خط فقر زندگی می کنند؟
در جلد اول پیوست 4 قانون بودجه 1399 (صفحه 165 و 166) موجود است. در این ردیف ها به طور مشخص برای 80 هزار طلبه سالانه مبلغ 135 هزار تومان کمک هزینه تغذیه، برای 121،530 طلبه سالانه 3،697،600 تومان کمک هزینه معیشتی ، برای 16 هزار طلبه از کارافتاده و خانواده طلاب مرحوم سالانه 15،95 هزار تومان مستمری، برای 150 هزار طلبه 236 هزار تومان ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی و ورزشی و برای 4125 طلبه کمک
بیش از 767 میلیارد تومان مشارکت های مردمی دانشگاه های علوم پزشکی در بحران کرونا
این ظرفیت ها، در کنار دستگاه های دولتی به نحو موثرتری به حوادث و بلایا پاسخ دهند. بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، وی در ادامه با بیان این که مشارکت مردمی در بحران کنونی، همچون تجربه های پیشین نظام سلامت سیمای زیبایی از حضور و مشارکت گسترده مردم در حوادث و بلایا را در صحنه جهانی رقم زده است، گفت: مشارکت های مردمی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در بحران همه گیری کرونا از تاریخ اول اسفند 98 تا مرداد 99 به تفکیک اقشار مختلف مشارکت کننده به مبلغ 767. 537. 285. 822 میلیارد تومان بوده است. ...