سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۴۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
مردم نیوز ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۶

سایت تحت اختیار سازمان فناوری اطلاعات هک شد

مردم نیوز :روز گذشته 19 آبان ماه سایت رصد و پایش دولت الکترونیکی به نشانی (e-monitor.ito.gov.ir) مورد حمله سایبری قرار گرفته و هک شده است. گفته می شود پس از هک شدن این سایت، پیغام Hacked By Angal337 در صفحه اصلی این سایت درج شده است. در ماه گذشته نیز تعدادی از سایت ها و درگاه های الکترونیکی دولتی نظیر سایت سازمان بنادر و دریانوردی هم مورد هجوم هکرها قرار گرفته و هشدارهای لازم به همه دستگاه های دولتی برای محافظت از سایت های خود داده شده بود اما این سایت که تحت اختیار سازمان فناوری و ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)