حملات به امارات و عربستان تا زمان توقف جنایات آنها ادامه خواهد یافت
سایر منابع:
سایر خبرها
یمن: ضربه های بعدی به امارات قدرتمندتر از قبل خواهد بود
تاکید کرد: حملات یمن به امارات این کشور را به نقطه اول برمی گرداند و آن را وارد باتلاق های خطرناک خواهد کرد. یمن همچنین آماده انجام ماموریت های بزرگ در عمق عربستان سعودی بوده و ضربه های بعدی به امارات موثرتر و قدرتمندتر از قبل خواهد بود و ممکن است که امارات توانایی خود را برای اداره کشور از دست بدهد. به گزارش تسنیم، امارات سال 2018 در ظاهر از ائتلاف جدا شده ولی در عمل، توانست با حمایت از
اعلام بسیج عمومی در صنعا برای مقابله با تشدید حملات متجاوزان
خواندن دو عملیات "طوفان یمن" که عربستان و امارات را هدف قرار داد، خواستار افزایش حملات علیه متجاوزان شد. یمن از حدود هفت سال پیش صحنه جنایت های عربستان و هم پیمانان این کشور است. عربستان سعودی از سال 2015 (1394) به بهانه بازگرداندن قدرت به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور دولت مستعفی و فراری یمن وارد مداخله نظامی در این کشور شد. طبق گزارش سازمان ملل، این درگیری ها منجر به کشته و زخمی شدن هزاران غیرنظامی شده و میلیون ها یمنی نیاز فوری به کمک بشردوستانه دارند. انتهای پیام ...
درسی که رزمندگان یمنی به سران امارات دادند
است. نیروهای مسلح یمن در چهارم بهمن ماه و در دومین حمله موشکی و پهپادی خود به امارات، پایگاه "الظفره" را هدف قرار دادند؛ پایگاهی که در 32 کیلومتری جنوب ابوظبی قرار دارد؛ این پایگاه مقر اصلی نیروهای هوایی آمریکایی در منطقه است. وزارت دفاع آمریکا جمعه گذشته از ادامه آماده باش نظامیان این کشور در پایگاه الظفره در امارات از ترس حملات دوباره جنبش انصارالله یمن خبر داد و اعلام کرد که
حملات یمنی ها به امارات با اطلاع ایران انجام شده است؟
یا بدون اطلاع ایران؟ گمانه زنی های زیادی درباره نقش ایران در این حملات از سوی رسانه های ضد ایرانی مطرح شده است. در همین رابطه رسانه ضد ایرانی رادیو فردا نوشت: موفقیت نیرو های ارتش امارات متحده عربی در جریان عملیات ائتلاف نظامی به رهبری عربستان سعودی در بازپس گیری استان شبوه در یمن از شبه نظامیان حوثی از یک سو و از سوی دیگر، برگزاری یک رزمایش گسترده توسط نیرو های مسلح امارات جهت شبیه
حملات موشکی و توپخانه ای ائتلاف سعودی به استان "صعده" یمن
ائتلاف متجاوز سعودی در یمن تصریح کرد، آمریکا مسئول کامل جنایات و کشتارهایی است که در یمن صورت می گیرد. عربستان با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر از مارس 2015 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرده است. جنگ افروزی عربستان و متحدانش در یمن تاکنون به کشته و زخمی شدن صدها هزار یمنی و آوارگی 4 میلیون نفر منجر شده است. تجاوز نظامی عربستان همچنین بیش از 85 درصد زیرساخت های یمن را تخریب و این کشور با کمبود شدید مواد غذایی و دارویی مواجه کرده است. 120 ...
نمایش پیام مظلومیت مردم یمن روی ساختمان مرکزی BBC در لندن + تصاویر
و پایان دادن به جنایت ها و کشتار ها در یمن شدند. روی این پوستر ها نوشته شده است: انگلیس تجهیز تسلیحاتی عربستان را متوقف کند ، انگلیس نسل کشی در یمن را متوقف کند ، 24275 حمله هوایی عربستان به یمن (از سال 2015) طی حدود 7 سال جنگ در یمن بیش از 17 هزار نفر کشته و 26 هزار نفر از نظامیان و غیرنظامیان زخمی شده اند که از میان کشته شدگان 4270 نفر کودک و 2850 نفر زن هستند. همه این جنایات در سایه سکوت نهاد های بین المللی و حقوق بشری رخ می دهد و حتی شورای امنیت تاکنون عربستان و امارات را به دلیل تجاوز و حملات روزانه به کودکان و زنان یمنی محکوم نکرده است. انتهای پیام/ ...
حمله ارتش عربستان به منطقه مرزی یمن
حمله ارتش عربستان سعودی به مناطق مرزی شمال یمن باز از بین غیرنظامیان قربانی گرفت. حمله ارتش عربستان سعودی به منطقه الرقو در شهر مرزی منبه استان صعده یمن به کشته شدن سه نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر منجر شد. دو مهاجر آفریقایی از جمله کشته های این حمله تازه ارتش سعودی هستند. این منطقه مرزی در شمال یمن طی شش سال اخیر بارها شاهد حملات توپخانه ای و راکتی نظامیان ارتش
موشک های انصارالله امارات را از شبوه بیرون کرد
نشینی نکنند و محاصره این کشور پایان نیابد، ضربات به کشور های متجاوز ادامه خواهد داشت. الدیلمی در گفتگو با شبکه المسیره درباره دلیل حملات امارات به استان شبوه طی چند هفته اخیر گفت: قدرت های متجاوز به دنبال دستاورد نظامی در میدان نبرد بودند و از همین رو امارات مزدوران خود را از ساحل غربی به شبوه اعزام کرد. او افزود: تشدید تنش ابوظبی در یمن با تصمیم جسورانه و شجاعانه در هدف گیری امارات مقابله شد و روشن
یمن باز هم امارات را تهدید کرد
یک وبگاه یمنی به نقل از منابع اطلاعاتی در صنعاء از حمله قریب الوقوع و بی سابقه پهپادی و موشکی به امارات متحده عربی خبر داد. وبگاه الخبر الیمنی امروز (یکشنبه) به نقل از منابعی در بخش اطلاعات نظامی دولت صنعاء از طرح حمله بی سابقه و ویرانگر به امارات متحده عربی و هدف گیری 50 نقطه حساس در این کشور خبر داد. طبق این گزارش، قرار است در عملیاتی به نام سیل العرم با نزدیک به 300 پهپاد و 50 موشک بالستیک و 46 موشک کروز، شریان ه
راهکار بحران یمن؛ خروج کامل نیروهای ائتلاف و توقف حملات
سال، موفق شدند ایستادگی کنند و قدرتهای زورگو و سلطه طلب به رهبری آمریکا، عربستان و امارات را شکست دهند. حاضران در این تجمع با تأکید بر لزوم تقویت همبستگی و اقدام مسئولانه برای مقابل با ائتلاف سعودی، عملیاتهای طوفان یک و دو یمن در عمق امارات و عربستان را تبریک گفتند. انتهای پیام/.
حمله جدید موشکی به مرکز تجمع عناصر اماراتی و داعشی در شبوه یمن
این حمله موشکی شمار زیادی از مزدوران و تکفیری ها کشته و زخمی شدند و ادوات آنها منهدم شد. مقاومت یمن وارد مرحله جدیدی شده است و طی هفته های اخیر امارات پاسخ دخالتهای خود در جنگ یمن را مشاهده می کند. یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی از اجرای عملیات طوفان یمن 2 در عمق خاک سعودی و امارات خبر داد. یحیی سریع اعلام کرد: عملیات طوفان یمن 2 را در عمق خاک امارات و
اذعان روزنامه صهیونیستی: حملات موشکی انصارالله یمن اعتبار امارات را خدشه دار کرد
، سرمایه گذاری یا کار کند. از آنجائیکه عربستان سعودی در جنگ داخلی یمن نقش سرکردگی دارد، همواره هدف حملات موشکی انصارالله یمن قرار گرفته است. به گزارش نیرو های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان، از سال 2015 تاکنون نزدیک به یک هزار و 300 حمله به عربستان سعودی انجام شده که 59 غیرنظامی در آن ها جان خود را از دست داده اند. امارت عربی متحده در گذشته هم هدف حمله قرار گرفته بود، اما آن حملات هیچ خسارت
حملات جنون آمیز ائتلاف سعودی به صنعاء / پاسخ به متجاوزان ادامه دارد
آزادسازی آخرین وجب از خاک یمن و رفع محاصره ادامه خواهیم داد تا یمن بتواند نقش تاریخی خود را در سطح منطقه و جهان بازیابد. این مقام یمنی تصریح کرد: اگر طرف های داخلی مایل به گفت وگو هستند، ولی از خشم کشورهای متجاوز هراس دارند، باید تفنگ خود را به سمت این کشورها نشانه بگیرند و در این صورت است که یمن خواهد توانست طی چند روز جنگ را به نفع خود به پایان ببرد. البخیتی افزود: همه را مجبور
امارات و حومه دمشق هدف حملات موشکی قرار گرفتند
نظامی گسترده در داخل امارات خبر داد و گفت: در مرحله سوم عملیات اعصار الیمن عمق امارات هدف قرار گرفت و طی آن چندین موشک بالستیک ذوالفقار به اهداف مهمی در ابوظبی اصابت کرد و با چندین فروند پهپاد صماد-3 به اهداف حساس در دبی حمله شد. یحیی سریع گفت: امارات تا زمانی که به عنوان ابزار دشمن اسرائیلی در ابوظبی و دبی به تجاوز به مردم و کشور ما ادامه دهد ناامن خواهد ماند
بن زاید پس از عملیات طوفان یمن به هرتزوگ پناه برده است/ اسرائیل از بیم درز فناوری سامانه های دفاعی خود ...
امارات باشد. وی در ادامه افزود: اما اینکه سفر هرتزوگ در چنین شرایطی به امارات چگونه صورت گرفته است، باید بگویم که وی بدون توجه به چنین امتناعی صرفا برای تأیید و ارتقای سطح عادی سازی به امارات رفته است تا دو هدف را محقق کند: 1- توسعه همکاری ها به ویژه از نوع نظامی بین دو طرف. 2- ایجاد ائتلاف نظامی، امنیتی و اقتصادی. جابر درباره آینده روابط کشورهای عربی
پیام حملات حوثی برای بن زاید و خاورمیانه
متحده عربی در پاسخ به عقب نشینی های اخیر در میدان نبرد توسط حوثی ها بوده است که نتیجه هماهنگی بهتر بین نیروهای نیابتی عربستان و امارات و همچنین اثربخشی تیپ تحت حمایت امارات است. به گزارش فکرشهر از انتخاب، در ادامه این مطلب آمده است: صرف نظر از علت تقریبی حملات پهپادی و موشکی حوثی ها، آنها معضلی مهم برای رهبران ابوظبی ایجاد می کنند که به نظر می رسد بین سیاست های پر تحرک دفاعی و خارجی دهه
غریب آبادی: سازمان ملل از همه ظرفیت ها برای توقف جنایات علیه یمن استفاده کند
شفقنا- دبیرکل ستاد حقوق بشر ایران در نامه ای به کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد، با محکوم کردن حملات 21 زانویه ائتلاف سعودی به یمن، خواستار استفاده از تمامی ظرفیت های در اختیار خود برای توقف جنایات 7 ساله علیه ملت یمن، تسهیل ارسال کمک های بشردوستانه به مردم تحت محاصره و پاسخگو نمودن ائتلاف تجاوز و حامیان آن در قبال اقدامات جنایتکارانه خود شد. به گزارش شفقنا، متن نامه کاظم غریب
صدای انفجارهای ابوظبی در واشنگتن شنیده شد
تصمیم حوثی های یمن به هدف قرار دادن مستقیم پایتخت امارات برای نخستین بار، بازتاب تصمیم بزرگی است که ایران در این خصوص اتخاذ کرده است و در عین حال توانایی حوثی ها را برای دست زدن به این گونه حملات موشکی از سواحل شرقی شبه جزیره عربستان، نمایان می سازد. حمله به ابوظبی نشان می دهد نظام حاکم بر تهران پس از حملات موشکی و پهپادی که از طریق یمن به ریاض و تاسیسات آرامکو انجام داد، از خط قرمز
بازداشت عامل حمله به فرودگاه بغداد
شفق نیوز: رسانه های عراقی اعلام کردند: یک گشت مشترک اکرم القیسی عامل حمله اخیر به فرودگاه بین المللی بغداد را در جاده الدوز در دیالی بازداشت کرد و درحال حاضر به مقر سازمان اطلاعات داخلی منتقل شده است. عملیات بازداشت توسط دستگاه اطلاعات ملی و آژانس اطلاعات در وزارت کشور انجام شد. همچنین هواپیمایی غیرنظامی عراق در بیانیه ای درباره حمله به فرودگاه بغداد اعلام کرد: حمله به فرودگاه بغداد اولین حمله نبود قبل از آن نیز حملات دیگری انجام شده بود؛ اما این بار باعث شد خسارت های بزرگی به یکی از سکوهای فرودگاه و دو هواپیمای غیرنظامی در منطقه جنوبی فرودگاه وارد شود. در این بیانیه آمده است: این مساله نقض آشکار حاکمیت است و امنیت شهروندان را در معرض خطر قرار می دهد و موجب پیچیده شدن موضع عراق و تحریم ها و محدودیت ها و خسارت های مادی و معنوی می شود. ما به شدت این اقدامات جنایتکارانه را محکوم می کنیم و از طرف های دولتی می خواهیم برای ایجاد راهکارهای مناسب برای حفاظت از فرودگاه ها به ما کمک کنند. از سوی دیگر وزارت خارجه عربستان حمله موشکی به فرودگاه بغداد را محکوم و اعلام کرد: ما به شدت با این تجاوز که ثبات عراق و منطقه را تهدید می کند و تلاش های ائتلاف بین المللی برای کمک به عراق در مقابله با تروریسم را از بین می برد، مخالفیم. وزارت خارجه عربستان بر مخالفت این کشور با تروریسم با هر انگیزه و هدفی و بر حمایت کامل از عراق تاکید کرد. ...
حل بحران یمن با توقف تجاوز و رفع محاصره آغاز می شود
... حزب کنگره ملی یمن همچنین بر مخالفت با هرگونه رویکرد یا تلاش های دولت آمریکا یا هر طرف دیگری برای گنجاندن نام انصارالله در فهرست تروریسم تاکید و با پایبندی به موضع قبلی خود افزود که اینگونه تلاش ها به سود یمن نیست و در روند تحقق صلح مانع ایجاد خواهد کرد. در این بیانیه آمده است که راهکار بحران یمن با توقف تجاوز و رفع محاصره و تضمین روند بازسازی و خروج نیرو های بیگانه از یمن و تأمین شرایط برای گفتگوی یمنی - یمنی برای حل مشکلات به دور از هرگونه دخالت های خارجی طرف ها یا نیرو های منطقه ای و بین المللی آغاز می شود. ...
بازدید رئیس رژیم صهیونیستی از جای زخم ابوظبی
کمتر از دو هفته پس از حملات موشکی بی سابقه نیرو های یمنی علیه امارات، اکنون ابوظبی میزبان رئیس رژیم اسرائیل است. بسیاری از گروه های فلسطینی سفر این مقام صهیونیستی را به ابوظبی محکوم کرده و گروه مقاومت حماس خواستار صرف نظر از روند عادی سازی روابط شده است. سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات در شرایطی است که هر دو طرف از سوی کمیته های مردمی یمن به پاسخ موشکی تهدید شده اند و اکنون انصارالله یمن در
مزدوران اماراتی از استان شبوه به مواضع قبلی خود عقب نشینی کردند
است: ألویة العمالقة پس از موفقیت بزرگی که در در عملیات طوفان جنوب به دست آوردند، انتقال تیپ های خود را به لانه خود آغاز کردند. بیست و هفتم دسامبر (ششم دی ماه) گذشته بود که این گروه شبه نظامی به دستور امارات نیرو های خود را با هدف آنچه آزادسازی شهر های استان شبوه از چنگ نیرو های حوثی خوانده بود، به این استان گسیل کرد. به دنبال حملات مزدوران ائتلاف سعودی-اماراتی به استان شبوه، نیرو های
هشدار وزیر دفاع یمن به متجاوزان علیه این کشور
ائتلافی را برای حمله به یمن تشکیل داد و تلاش کرد که "عبدربه منصور هادی" رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به قدرت بازگرداند اما در طول تقریبا هفت سال گذشته با وجود حملات همه جانبه و محاصره زمینی، دریایی و هوایی یمن به هیچ یک از اهداف تجاوزکارانه خود دست نیافته است. این ائتلاف به مرور زمان و تحمل شکست های گسترده و سنگین توسط نیروهای مردمی یمن به سوی فروپاشی سوق پیدا کرده و اکنون تنها عربستان و امارات با همراهی آمریکا علیه مردم یمن می جنگند.
طوفان های یمن جواب داد
داد که امارات از این نیروها خواسته از شهرستان هایی که اخیر در استان شبوه اشغال کرده اند، عقب نشینی کنند . جنگ یمن، در هفتمین سال به امارات رسید روزنامه اکونومیست انگلیس هم امروز در مطلبی به جنگ هفت ساله ائتلاف مشترک امارات و عربستان سعودی علیه یمن نوشت که این جنگ در هفتمین سالش به ابوظبی رسید. بر اساس این گزارش، ساکنان امارات از حملات ارتش یمن شوکه شده اند و یمنی ها
درگیری شدید یمنی ها با ائتلاف سعودی در استان شبوه
کرد که عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به قدرت بازگرداند، اما در طول نزدیک به هفت سال گذشته و با وجود حملات همه جانبه و محاصره زمینی، دریایی و هوایی یمن به هیچ یک از اهداف تجاوزکارانه خود دست نیافته است. این ائتلاف به مرور و به دلیل شکست های گسترده از نیرو های مردمی یمن، به سوی فروپاشی سوق پیدا کرده و اکنون تنها عربستان و امارات با همراهی آمریکا علیه مردم یمن می جنگند.
امارات دیگر روی امنیت را نخواهد دید
اسرائیل، کشور و مردم مظلوم یمن را مورد تجاوز قرار داده اند، در این مدت تقریباً اکثر زیرساخت های یمن ویران و یمن تبدیل به یک ویرانه شده است. خطیب نماز جمعه کیش برخی جنایت های اعلام شده از سوی حقوق بشر را ذکر کرد و گفت: در این 6٫5 سال، 44هزارو 221 غیرنظامی کشته شده که از میان آنها 4270 کودک بوده است، اسرائیل رژیم کودک کش است و این عربستان و امارات هم کودک کش هستند، همچنین 2750 زن هم به
اماراتی ها به کاهدان زدند؛ بمباران میکسر آسفالت سازی به جای سکوی پرتاب موشک+ویدئو
امارات توصیه می کنیم که به اقدامات تنش زای خود ادامه ندهد چراکه اگر این تنش ادامه پیدا کند، یمن مجبور به حمله به عمق خاک این کشور خواهد شد. ما در وضعیت جنگی قرار داریم . عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین 1394 با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.
ائتلاف عربی و ارتکاب جنایات گوناگون علیه ملت یمن
فقیرترین کشور عربی بود که تاکنون ادامه داشته است. ائتلاف عربی از ابتدای جنگ تاکنون، کشور یمن را به لحاظ دریایی، هوایی و زمینی محاصره کرده و هر از چندگاهی مناطق مسکونی این کشور را بی محابا بمباران می کند و بدین ترتیب نیز هزاران غیرنظامی و به ویژه کودکان بی گناه، قربانی حملات و بمباران جنگنده های ائتلاف به رهبری عربستان سعودی می شوند. آخرین بمباران فاجعه بار یمن توسط ائتلاف به چند
بمباران استان های یمن توسط جنگنده های سعودی
نجات ملی یمن یادآور شد: کشورهایی که عملیات طوفان یمن 2 را محکوم کردند منافعشان با منافع متجاوزان مرتبط است. ملت یمن هیچ ارزشی برای این محکومیت ها قائل نبوده و نیست. وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در ادامه اظهاراتش یادآور شد: اگر متجاوزان به دنبال متوقف شدن حملات ارتش و کمیته های مردمی یمن به کشورهای خود هستند باید در ابتدا تجاوز خود را متوقف سازند و به صلح روی آورند. وی در
نقش آمریکا و ائتلاف سعودی-اماراتی در بحران انسانی یمن
بی ثباتی بیشتری را در سراسر شبه جزیره ایجاد کرده است. دولت بایدن در اولین سال ریاست جمهوری خود نتوانسته است فشار قابل توجهی بر ائتلاف سعودی برای پایان دادن به جنگ علیه یمن و محاصره آن ها وارد کند. برعکس، به نظر می رسد که آمریکا تجارت معمول خود را با عربستان و امارات با فروش تسلیحات جدید به آن ها از سر گرفته است. پس از حملات در ابوظبی، امارات خواستار آن شده است که