سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۵۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۸

فرمانده نیروی دریایی سپاه: آمریکایی ها حق ورود به آب های ایران را ندارند

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز اگر رزمندگان اسلام در دریا مقابل آمریکایی ها می ایستند، برگرفته از ارواح پاک شهداست و دشمن حق ندارد وارد آب های سرزمینی ما شود و حتی در آب های تحت نظارت ما قرار بگیرد. سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در یادواره 224 شهید شهرستان سیاهکل، حضور در مجالس شهدا را به دعوت خود شهدا دانست و اظهار کرد: حضور در مجالس شهدا به معنی سلام بر شهداست و شهدا زمانی که ما نیازمند هستیم پاسخ ما را می دهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)