دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۳۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۳۳

درباره دکترهایی که لیسانس هم زیادشان است

هومان دوراندیش در عصر ایران نوشت: عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، در گفت وگو با خبرگزاری ایلنا گفته است: آنقدر وضع علم در دانشگاه ها افت کرده که وحشتناک است... مواردی را داریم که در رشته های مختلف PHD گرفته اند، ولی سواد لیسانس را ندارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)