پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۵۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۵:۳۰

قم درحال نزدیک شدن به قله پیک ششم کرونا است

به گزارش مرکز بهداشت قم، سیامک محبی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران کرونا در سالن کرامت استانداری قم، افزود: بیشتر محلات و مناطق استان در وضعیت قرمز قرار داشته و فقط چهار منطقه نارنجی در قم وجود دارد. وی با اشاره به وضعیت بیماری کرونا و چرخه سویه اومیکرون در استان اظهار کرد: آمار بستری های جدید تا هفته منتهی به 15 بهمن ماه با روند افزایشی روبرو بوده است و بستری های موجود هم روند افزایشی داشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)