پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۰۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دیار جنوب ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۰

20 میلیارد تومان برای پروژه های آبرسانی دشتستان اختصاص یافت

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر تسریع در طرح های آبرسانی و ضرورت حل مشکل تأمین آب دشتستان تأکید کرد و گفت: در این راستا 20 میلیارد تومان برای پروژه های آبرسانی دشتستان تخصیص یافت. به گزارش دیارجنوب ، ابراهیم رضایی ظهر امروز در بررسی طرح های آبرسانی با اشاره به معضل کم آبی در شهرها و روستاهای دشتستان بر تسریع اجرا طرح های آبرسانی تأکید کرد و اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم مردم سخت کوش و انقلابی دشتستان تأمین اب در بخش های کشاورزی و شرب است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)