پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۲۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۴۰۴/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۳

کاهش 52 درصدی ورودی آب به سدهای خراسان شمالی

بجنورد - ایرنا - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی گفت: میزان ورودی آب به سدهای این استان در سال آبی جاری با کاهش چشمگیر مواجه شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل 52 درصد کمتر شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)