سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۴۰۴/۰۶/۲۷ - ۱۱:۴۸

5212 متر از اراضی ملی رامسر رفع تصرف شد

رامسر- ایرنا- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رامسر گفت: در راستای اجرای دستور مقام قضایی و حکم قطعیت یافته، به منظور حفاظت و صیانت از انفال و جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز، عملیات رفع تصرف و قلع و قمع در پنج هزار و 212 مترمربع از اراضی ملی این شهرستان انجام شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)