چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اقتصاد 24 ۱۴۰۴/۰۸/۱۴ - ۱۸:۵۸

زارعی: وزارت نفت باید درصد آلایندگی سوخت مازوت و سوخت های فسیلی را کاهش دهد

غلامحسین زارعی، نماینده دشتی و تنگستان گفت: ذخیره سازی سوخت در شش ماهه امسال نسبت به زمان مشابه در سال قبل، 13 درصد افزایش داشته است. از این رو امید است با این روال آماری مثبت، امسال زمستان آرام تری نسبت به سال قبل داشته باشیم. در عین حال مردم باید برای هر شرایط و سناریویی آمادگی داشته باشند، زیرا اگر در گازرسانی مشکل پیدا شود می باید به سراغ مازوت سوزی رفت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)