سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۰۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۵

هند واردات نفت از آمریکا را افزایش می دهد

شفقنا- سفیر هند در آمریکا گفت: هند خرید نفت و گاز خود از آمریکا را به شکل بی سابقه ای گسترش داده است به گونه ای که دهلی نو متعهد شده است تا سالانه 5 میلیارد دلار نفت و گاز از این کشور خریداری کند. هراش واردان شرینگلا سفیر هند در جمع تاجران هندی و آمریکایی در واشنگتن با اشاره به اینکه صادرات آمریکا به هند در دو سال گذشته به میزان 30 درصد افزایش یافته است، افزود: تجارت دوجانبه میان دو کشور از 119 میلیارد دلار به 140 میلیارد دلار افزایش یافته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)