سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۳۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
موج ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۶:۳۶

بحث مدیریت مصرف آب از اولویت های اصلی استان می باشد/مواضع ما در مورد رسانه ...

محمدعلی طالبی بیان داشت: برنامه من برای استان اتکای رسانه هاست تا شاهد نقش آفرینی رسانه ها در استان باشیم؛ چراکه در بحث حکمرانی خوب خیلی از شاخص ها به رسانه ها بازمی گردد و آن ها باید مطالبه گر باشند. به گزارش خبرگزاری موج یزد، استاندار یزد بحث آب را از اولویت هایی اجرایی و اصلی استان یزد عنوان کرد و افزود: در بحث مدیریت مصرف آب ، موضوع بایستی در حوزه های مختلف با جدیت دنبال شود و همه بایستی در این زمینه همکاری و همراهی لازم را داشته باشند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)