پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
موج ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۹

13 پروژه آب فاضلاب در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد

مدیرعامل آبفای هرمزگان گفت: 13 پروژه آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 331 میلیارد ریال در دهه فجر امسال، به بهره برداری می رسد. به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،"امین قصمی""مین قصمی" افزود: پروژه اجرای شبکه توزیع آب در شهر بندرعباس ، رودان، میناب و جزیره هرمز در مجموع به طول 21 کیلومتر، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در شهرهای جاسک، جناح، چارک و رودان به طول 15,5 کیلومتر، اجرای خط انتقال آب شهر دزک به طول 2,7 کیلومتر، احداث 2 باب مخزن ذخیره آب در شهرهای بندرعباس (شهرو) و هرمز به حجم 3000 مترمکعب ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)